بهترین سایت های آنلاین خرید لوازم الکترونیکی ارزان

بهترین سایت های آنلاین خرید لوازم الکترونیکی ارزان

توسط : تیم محتوا
1,527

خرید لوازم الکترونیکی می تواند بسیار گران باشد، به خصوص اگر ترجیح می دهید به محصولات جدید پایبند باشید. داشتن یک خرید خوب ممکن است گاهی غیرممکن به نظر برسد، اما اگر بدانید می‌توانید از سایت‌های خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان خرید کنید، می‌توانید معاملات شگفت‌انگیزی دریافت کنید که هرگز تصورش را هم نمی‌کردید.

در میان لیست این سایت های موفق، آمازون ،  eBay ، TechBargains، TigerDirect ، SlickDeals و BuyDig را می توانید مد نظر داشته باشید. آنها از بهترین سایت‌های خرید آنلاین هستند که در آن‌ها می‌توانید لوازم الکترونیکی را ارزان‌تر از هر جایی که حضوری خرید می کنید، پیدا نمایید.

بهترین سایت های آنلاین خرید لوازم الکترونیکی ارزان

سایت های خرید آنلاین لوازم الکترونیکی 

آمازون Amazon :

ممکن است از دیدن آمازون در لیستی از سایت های خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان تعجب کنید. اما اگر خریدار مکرر آمازون هستید، احتمالاً از قبل از معاملات شگفت‌انگیز لوازم الکترونیکی که می‌توانید در آنجا پیدا کنید، کاملاً آگاه هستید، البته اگر می‌دانید کجا را جستجو کنید.

اگر فقط به صورت سطحی بخش الکترونیک آمازون را مرور کنید، فکر می کنید همه چیزهایی که در آنجا می توانید پیدا کنید محصولات کاملاً جدید با قیمت های تقریباً خرده فروشی و گران است. اما واقعیت این است که چند راه جالب وجود دارد که می توانید خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان و معاملات باورنکردنی را در همان محصولات پیدا کنید.

اولین مورد این است که به سمت پایین صفحه پیمایش سمت چپ بروید تا قسمت Condition را پیدا کنید. در اینجا، انتخاب مورد استفاده یا تمدید شده، شما را به وسایل الکترونیکی مشابه اما با قیمت‌های بسیار ارزان‌تر می‌رساند. روش دوم این است که یکی از اقلام جدیدی را که به آن علاقه دارید انتخاب کنید. همانطور که صفحه مورد را به سمت پایین اسکرول می کنید، یک پیوند استفاده شده و جدید را می بینید که در آن می توانید همان محصول را با کسری از هزینه خرید پیدا کنید.

بسیاری از این محصولات استفاده شده در شرایط جدید فهرست شده اند. بسیاری از آنها نیز دارای گواهینامه Prime هستند و شامل ارسال رایگان می شوند. روش دیگر جستجو در آمازون برای آن محصول این است که کلمه تجدید شده را اضافه کنید. آن محصولات را با قیمتی از 50% تا حتی 25% از هزینه خرید کاملاً جدید، مشاهده خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه:شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو

ایبی eBay : 

eBay نامی شناخته شده در دنیای محصولات دست دوم و خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان است، اما در سال های اخیر بیشتر و بیشتر خرده فروشان لوازم الکترونیکی جدید فروشگاه هایی را در این پلتفرم ایجاد کرده اند. اولین جایی که می‌توان بهترین معاملات را در eBay جستجو کرد، کلیک کردن روی پیوند Deals در بالای صفحه اصلی است. صفحه معاملات ویژه پر از انواع معاملات هیجان انگیز است. هر چیزی از 40٪ تا 75٪ تخفیف در قیمت های خرده فروشی محصولات جدید. وقتی در منوی سمت چپ صفحه اصلی، دسته بندی سطح بالای Electronics را انتخاب می کنید، معمولاً پیوندی به بهترین معاملات را در یک بنر در بالای صفحه دسته می بینید.

در پایین صفحه، همه دسته ها را خواهید دید. یکی از این دسته ها Certified Refurbished است. این را انتخاب کنید تا تمام وسایل الکترونیکی بازسازی شده را که می توانید با قیمت های مشابهی که در لیست محصولات تجدید شده آمازون است را مرور کنید.

بهترین سایت های آنلاین خرید لوازم الکترونیکی ارزان

Best Buy :

Best Buy یکی دیگر از خرده فروشان بزرگ است که شایسته حضور در این لیست خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان است. در مواجهه با رقابت شدید سایت‌هایی مانند آمازون، Best Buy ضمانت تطبیق قیمت را ایجاد کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لیست محصولی با همان مارک، شماره مدل و رنگ را به فروشگاه خود در Best Buy انتخاب کنید که با قیمت های مناسب، مطابقت دارد.

یکی دیگر از دلایلی که برای جستجوی لوازم الکترونیکی ارزان در سایت Best Buy وجود دارد، لینک های برتر و معامله روز در بالای صفحه اصلی است. برخی از اینها معاملات کوچکتر با 10٪ تا 20٪ تخفیف هستند، اما اغلب معاملات بسیار مهمی مانند صدها دلار کاهش قیمت لپ تاپ یا تبلت را پیدا می کنید. یکی دیگر از مکان‌های خوب برای یافتن لوازم الکترونیکی ارزان در سایت Best Buy، صفحات تک تک کالاها است. به قیمت پررنگ دقت کنید و احتمالاً یک قیمت جایگزین در کنار Open-Box خواهید دید.

این قیمت اغلب در خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان حتی کمتر از هر قیمت فروش با تخفیفی است که در حال حاضر روی آن محصول فعال است. ممکن است جعبه اصلی یا دستگاهی را در وضعیت سالم و بدون استفاده نگیرید، اما تقریباً نو خواهد بود و قیمتی بسیار کمتر از قیمتی که برای نو می‌پردازید خواهد بود.

بخش دیگری که باید بررسی کنید، انتخاب آیتم منوی Deal در صفحه اصلی و انتخاب Best Buy Outlet از منوی کشویی است. اینجاست که مجموعه ای از هر معامله را در سراسر سایت خواهید دید. آنها بر اساس جعبه باز، تخفیف و بهترین از موارد بازسازی شده، سازماندهی شده اند. در واقع، اگر به پایین این صفحه اسکرول کنید، بخشی را مشاهده خواهید کرد که موارد Refurbished را توصیف می کند و یک لینک Shop refurbished را در زیر آن مشاهده خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه:خرید دامنه از سایت جوکر

Micro Center : 

وقتی برای خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان در Micro Center جستجو می‌کنید، متوجه می‌شوید که اکثر محصولات فهرست‌شده دارای نوعی تخفیف از قیمت خرده‌فروشی هستند. در بسیاری از موارد این تخفیف بسیار قابل توجه است. اما اگر می‌خواهید حتی تخفیف‌های شدیدتری داشته باشید، منوی ناوبری سمت چپ را برای سه پیوند جستجو کنید.

معاملات بازسازی شده، مواردی مانند جدید و تعمیر شده در همه دسته های سایت است. این در حالی است که موارد ترخیص، شامل هر دو بسته و اقلام جعبه باز است. تبلیغات داغ نیز معاملات کوتاه مدت در سراسر سایت هستند. برای صرفه جویی در هزینه های اضافی، فراموش نکنید که لینک مرکز تخفیف را در فوتر سایت انتخاب کنید. اینجا جایی است که تخفیف های سازنده را پیدا خواهید کرد که می تواند حتی بیشتر در خرید وسایل الکترونیکی منتخب صرفه جویی کند.

Newegg

Newegg منبع شناخته شده انواع محصولات برای خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان است. با این حال، تنوع محصول در آنجا فراوان است. درست در صفحه اصلی، بخشی را به عنوان بهترین معاملات امروز خواهید دید. برخی از این معاملات قابل توجه هستند که با کاهش خرده فروشی تا 75٪ یا بیشتر ارائه می شوند.

فرصت دیگری برای یافتن لوازم الکترونیکی ارزان در حالی که در حال مرور محصولات در سایت هستید، جستجوی قیمت استفاده شده در زیر هر یک از محصولات است. این فرصتی است برای خرید همان محصول از افرادی که نسخه کمی استفاده شده را با قیمتی بسیار تخفیف دار می فروشند. همچنین، در حالی که دسته‌ها را مرور می‌کنید، در قسمت سمت چپ، در قسمت Condition، متوجه خواهید شد که کادرهایی برای Refurbished، Used یا Open Box وجود دارد. 

بهترین سایت های آنلاین خرید لوازم الکترونیکی ارزان

TechBargains

TechBargains یک سایت منحصر به فرد برای برای خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان است زیرا صرفاً یک سایت خرده فروشی نیست. این بیشتر شبیه یک وبلاگ است، با یک تیم کامل از BargainMeisters که دائماً بهترین معاملات را در مورد ابزارها و لوازم الکترونیکی جستجو می کنند. آنها از یک تیم بسیار بزرگ در کارکنان استفاده می کنند، اما همچنین از پایگاه کاربران خود نیز ورودی و بازخورد دریافت می کنند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت Behance

صفحه اصلی به‌دنبال موضوع وبلاگ ‌مانند، به‌روزرسانی‌های اصلی معاملات جدید را در زیر آخرین معاملات فهرست می‌کند. با این حال، در امتداد صفحه پیمایش سمت راست، معاملات پرطرفدار و رویدادهای ویژه مانند Cyber Monday را نیز خواهید دید.

اگر روی هر دسته‌ای مانند Electronics کلیک کنید، مجبور نیستید به دنبال معاملات باشید، زیرا هر کالایی که در این سایت پست می‌شود یک معامله ویژه و با تخفیف است. می توانید برای خرید از این سایت های معتبر و دیگر سایت های خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد