نحوه استفاده از گیفت کارت اپن باکس

نحوه استفاده از گیفت کارت اپن باکس

توسط : تیم محتوا
1,601

کارت های هدیه زمانی که نمی دانید برای خانواده یا دوستان خود چه چیزی بخرید، یک گزینه عالی هستند. اکثر گیفت کارت ها در زمان خرید فعال خواهند شد، از همین روست که فعال کردن آن ها توسط گیرنده و در زمان خرید، نیاز نیست. این در حالی است که برخی از این کارت های هدیه ، لازم است که از طریق گیرنده فعال سازی شود. می‌توانید با تماس با فروشنده یا دسترسی به URL ارائه شده و وارد کردن شماره‌های فعال‌سازی صحیح، گیفت کارت اپن باکس خود را فعال کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت اپن باکس

فعال سازی گیفت کارت اپن باکس

این امکان فراهم است تا از URL که داده شده است، جهت فعال سازی گیفت کارت استفاده کنید. با بررسی برچسب جلوی کارت، آدرس اینترنتی را پیدا کنید. معمولاً در صورت نیاز به فعال‌سازی، یک برچسب سفید یا نشانگر دیگری در جلوی کارت نمایش داده می‌شود. شما باید یک شماره رایگان و یا پیوند وب سایتی را روی برچسبی که باید برای فعال کردن کارت استفاده کنید، ببینید. اگر برچسب یا نشانگرهای دیگری را نمی بینید، احتمالاً کارت شما آماده استفاده است و نیازی به فعال سازی ندارد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های آنلاین خرید لوازم الکترونیکی ارزان

اگر برچسب فعال‌سازی را نمی‌بینید، پشت کارت را برای دستورالعمل‌های خاص بررسی کنید. URL ارائه شده را دقیقاً همانطور که ظاهر می شود در نوار جستجوی خود تایپ کنید. URL را با دقت تایپ کنید و قبل از اینکه "enter" را فشار دهید آن را دوباره بررسی کنید. کلاهبرداری‌های کارت هدیه وجود دارد که افرادی را که به طور تصادفی URL اشتباهی را برای فعال‌سازی تایپ می‌کنند، هدف می گیرند.

سپس شماره شناسه، کد فعال سازی و یا شماره پین گیفت کارت اپن باکس را وارد کنید. به طور معمول، اولین شماره ای که وارد می کنید، شماره شناسایی است، اما فاصله ها باید بر اساس آن در صفحه وب برچسب گذاری شوند. شماره دوم وارد شده به طور معمول، پین یا کد فعال سازی است که می تواند کارت هدیه را فعال کند. کد فعال‌سازی معمولاً کوتاه‌تر از شماره شناسایی است. 

نحوه استفاده از گیفت کارت اپن باکس

خدمات مناسب گیفت کارت

اگر در تعیین شماره هایی که باید استفاده کنید مشکل دارید، با شماره تلفن بخش خدمات مشتری در پشت کارت تماس بگیرید. اما در نظر داشته باشید که کارت هدیه به محض فعال کردن آن آماده استفاده است. در صورت دریافت کارت مجازی یا eGift از کد فعال سازی ایمیل شده استفاده کنید. 

توجه داشته باشید که گیفت کارت های مجازی آدرس ایمیلی که داده اید، فرستاده می شوند. ایمیل دستورالعمل ها و هرگونه کد فعال سازی لازم برای تکمیل فرآیند آنلاین را ارائه می دهد. کارت‌های مجازی ممکن است به جای فعال کردن آنها، دستورالعمل‌هایی درباره ادعای هدایای الکترونیکی داشته باشند.

برای جلوگیری از سرقت، گیفت کارت اپن باکس خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید. برخی از بازرگانان برای محافظت از آنها در برابر مفقود شدن یا سرقت، ثبت کارت هدیه را ارائه می دهند. اگر در مورد ایمنی کارت هدیه خود نگران هستید، یا اگر از ارزش ویژه ای برخوردار است، با شماره تلفن خدمات مشتری تماس بگیرید. توجه داشته باشید که برای ثبت کارت به شماره شناسایی، کد فعال سازی یا پین، نام و آدرس خود نیاز دارید.

پیشنهاد مطالعه:سفری آسان با سایت TripAdvisor

خرید گیفت کارت اپن باکس 

برخی از فروشگاه های آنلاین طیف وسیعی از کارت های هدیه را برای خرید از خرده فروشان مختلف در دسترس دارند. از طرف دیگر، فروشگاه‌های دیگر فقط کارت‌های هدیه می‌فروشند که می‌توانند برای آن خرده‌فروش خاص استفاده شوند. این برای فروشگاه های لباس، فروشگاه های مواد غذایی و کسب و کارهای کوچکتر محلی است.

اغلب طرح ها و الگوهای مختلفی برای یک کارت هدیه وجود دارد، بنابراین قبل از تصمیم گیری، به انتخاب کامل آن نگاه کنید. در خصوص ویژگی های گیفت کارت اپن باکس می توانید از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 

همچنین مقداری را که می خواهید روی کارت بارگیری کنید، انتخاب نمایید. کارت هدیه معادل پول نقدی است که می تواند با یک تاجر خاص استفاده شود. معمولاً حداقل و حداکثر مقداری وجود دارد که می توان روی کارت بارگذاری کرد که به طور معمول بین ده تا پانصد دلار می باشد. مقداری که می‌خواهید روی کارت هدیه بارگیری شود، پس از خرید تصمیم بگیرید.

بسیاری از کارت های هدیه این امکان را دارند که شما مقدار دقیق بارگیری را انتخاب کنید. با این حال، برخی از کارت های هدیه فقط با موجودی های تعیین شده مانند 25 دلار، 50 دلار یا 100 دلار فروخته می شوند. در این سناریو، یک کارت هدیه با موجودی تعیین شده ای انتخاب کنید که نزدیک به مبلغی است که می خواهید خرج کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت اپن باکس

فعال سازی گیفت کارت از طریق تلفن

برچسب فعال سازی را در جلوی کارت پیدا کنید. اگر گیفت کارت اپن باکس شما نیاز به فعال‌سازی دارد، معمولاً یک برچسب سفید یا نشانگر دیگری به‌طور برجسته در جلو نمایش داده می‌شود که این را نشان می‌دهد. این برچسب‌ها معمولاً یک شماره رایگان یا یک پیوند وب‌سایت ارائه می‌کنند که باید برای فعال کردن کارت از آن استفاده کنید.

همچنین می‌توانید دستورالعمل‌های خاصی را که در پشت کارت چاپ شده یا همراه بسته‌بندی موجود است، بررسی کنید. در صورت نیاز به فعال سازی کارت، شماره شناسه و کد فعال سازی روی استیکر قرار می گیرد. کارت‌های هدیه‌ای که نیاز به فعال‌سازی دارند ممکن است از شما نیاز به استفاده از شماره پین داشته باشند. کارت را برگردانید و به دنبال برچسب یا قسمتی بگردید که شبیه به مواد خراشیده شده باشد. برچسب را بردارید و شماره پین را استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو

برای شروع فرآیند فعال سازی گیفت کارت اپن باکس با شماره تلفن ارائه شده تماس بگیرید. شماره تلفن روی برچسب را دقیقاً همانطور که ظاهر می شود شماره گیری کنید و منتظر دستورالعمل باشید. مطمئن شوید که کارت هدیه خود را در جلوی خود داشته باشید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرآیند فعال‌سازی را وارد کنید یا با آنها ارتباط برقرار کنید.

دستورات خودکار را دنبال کنید یا با یک نماینده صحبت کنید. پس از شماره گیری شماره، دستورالعمل های خودکار را می شنوید یا یک نماینده خدمات مشتری زنده در خط دریافت می کنید. برای ارائه صحیح شماره‌های فعال‌سازی، دستورالعمل‌های داده شده را دنبال کنید.

اگر مطمئن نیستید چه کاری باید انجام دهید، با خدمات مشتری تماس بگیرید. اگر نمی توانید بفهمید که آیا باید کارت را فعال کنید یا خیر، با شماره خدمات مشتری واقع در پشت کارت تماس بگیرید. دستورات را دنبال کنید تا زمانی که یک نماینده در خط دریافت کنید. سپس، از آنها بپرسید که برای راه اندازی گیفت کارت اپن باکس چه کاری باید انجام دهید. آنها می توانند موضوع را به سرعت برای شما روشن کنند.
 

برچسـب هـا : سایر ، گیفت کارت اپن باکس
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد