بهترین کلاس های آنلاین آموزش طراحی

بهترین کلاس های آنلاین آموزش طراحی

توسط : تیم خبری
1,674

آیا می خواهید حرفه ای را در طراحی گرافیک شروع کنید یا مهارت های طراحی خود را ارتقاء دهید؟ با شرکت در بهترین کلاس های آنلاین طراحی ، یکی از این گواهینامه ها و دوره های فوق العاده طراحی گرافیک به شما کمک می کند تا مهارت های جدیدی را یاد بگیرید یا دانش خود را افزایش دهید.

پیشنهاد مطالعه:نحوه استفاده از گیفت کارت اپن باکس

شرکت در دوره های آنلاین برتر جهانی 

می گویند یک عکس به هزار کلمه می ارزد. در دوران کنونی که تمام دنیا به سمت فضای دیجیتال رفته است، می توان گفت که یک طراحی گرافیکی خوب در هر کسب و کاری هزار دلار ارزش دارد. طراحی گرافیک از بسیاری جهات، نقش مهمی در کسب و کارهای مدرن و زندگی روزمره ما ایفا می کند، به وضوح شکل مهمی از ارتباط بین یک تجارت و مخاطبان یا مصرف کنندگان آن است. 

لوگو ، بروشور ، وب سایت ، علامت ، مجلات ، کارت ویزیت یا جزوات، همه از گرافیک برای جلب توجه مشتریان بالقوه استفاده می کنند. شرکت ها خدمات طراحان گرافیک را برای طراحی همه اینها و بسیاری موارد دیگر استخدام می کنند. با نفوذ اینترنت در تمام جنبه های زندگی ، نقش طراحان گرافیک افزایش یافته است و شامل طراحی تبلیغات آنلاین، پست های رسانه های اجتماعی، صفحات فروش برای انتشار محصولات یا ایمیل هایی برای افزایش خدمات فروش و موارد دیگر می شود.

یکی از راه های واضح برای یادگیری طراحی گرافیک، شرکت در بهترین کلاس های آنلاین طراحی و گذراندن دوره آموزشی است. اما این تنها مسیر نیست. اگر علاقه مند به طراحی هستید و میل به یادگیری دارید، می توانید با استفاده از منابع فراوان و آموزش های طراحی گرافیکی که به صورت آنلاین در دسترس است، خودتان یاد بگیرید. پایه و اساس خوب در تئوری طراحی گرافیک و کاربرد عملی به شما کمک می کند تا موفق عمل کنید. 

همچنین به دانش کاربردی نرم افزارهای طراحی دسکتاپ مانند Illustrator، InDesign و غیره و بسته های ویرایش تصویر مانند Photoshop نیاز دارید. برای آگاهی عمیق از همه اینها، می‌توانید مطالعه خودگردان را از طریق یک دوره یا گواهینامه آنلاین خوب طراحی گرافیک انتخاب کنید که پایه و اساس مناسبی را در زمینه‌های مختلف طراحی گرافیک به شما ارائه دهد.

بهترین کلاس های آنلاین آموزش طراحی

برترین دوره های آنلاین طراحی

تخصص طراحی گرافیک توسط CalArts (Coursera)

دوره های آنلاین توسط CalArts بهترین کلاس های آنلاین طراحی است که برنامه صدور گواهینامه طراحی گرافیک توسط CalArts را برای مبتدیان طراحی کرده است و به آنها مهارت های اساسی مورد نیاز برای ایجاد طراحی گرافیکی پیچیده را می آموزد. فراگیران به دانش ابزارهای رسمی و مفهومی مورد استفاده در زمینه طراحی گرافیک مجهز خواهند شد.

این شامل پنج دوره است که یک دوره مقدماتی مبانی طراحی گرافیک، یک دوره تایپوگرافی، یک دوره تصویرسازی و یک دوره تاریخچه طراحی گرافیک را شامل می شود که همگی در پروژه نهایی دوره Capstone به پایان می رسند که در آن دانش آموزان فرصتی را پیدا می کنند تا دانش خود را با هم پیوند دهند. فقط زبان آموزانی که در چهار دوره قبلی در تخصص، گواهینامه کسب کرده اند، واجد شرایط شرکت در Capstone هستند. همه دوره‌ها شامل سخنرانی‌های ویدیویی، تکالیف خانگی، دستورات خلاقانه و مطالب وجود دارند. 

پیشنهاد مطالعه:سفری آسان با سایت TripAdvisor

کلاس کارشناسی ارشد طراحی گرافیک Udemy

دوره های آنلاین Udemy نیز از بهترین کلاس های آنلاین طراحی است. این دوره کارشناسی ارشد طراحی گرافیک توسط Lindsay Marsh پرفروش ترین دوره آموزشی Udemy برای طراحی گرافیک است. این برای مبتدیانی است که می خواهند طراح گرافیک شوند، چه به صورت پاره وقت یا تمام وقت یا کسانی که می خواهند مهارت ها و تکنیک های طراحی را برای پیشرفت شغل فعلی خود بیاموزند. در عین حال، این دوره به اندازه کافی مفصل است تا دانش آموزان سطح متوسط و پیشرفته بتوانند از آن بهره ببرند.

این دوره به طور موثر مبانی و تئوری طراحی گرافیک را با پروژه ها و برنامه های کاربردی دنیای واقعی متصل می کند. شما تایپوگرافی، تئوری رنگ و چیدمان، سلسله مراتب مناسب و تعادل را برای ایجاد طرح های خیره کننده یاد خواهید گرفت. موضوعات و پروژه های مختلفی از جمله ادیت عکس، طرح بندی مجلات، برندسازی و پروژه های طراحی لوگو پوشش داده خواهد شد. همچنین به دانش‌آموزان مبانی Adobe Photoshop، Illustrator و InDesign که ابزارهایی هستند که هر طراح گرافیکی باید از آنها استفاده کند و به آنها مسلط باشد، آموزش داده می‌شود.

بهترین کلاس های آنلاین آموزش طراحی

طراحی گرافیک دانشگاه کلرادو بولدر (کورسرا)

دوره های آنلاین توسط دانشگاه کلرادو بولدر نیز شامل دوره های کاربردی مناسبی است.این یک تخصص طراحی گرافیک عملی است که توسط دانشگاه مشهور کلرادو بولدر ارائه می شود و عناصر اصلی طراحی گرافیک، تئوری رنگ ها، تصاویر، طراحی انتشارات و تکنیک های ایجاد طرح بندی موثر را بررسی می کند. 

شما همچنین در  بهترین کلاس های آنلاین طراحی ، در مورد تایپوگرافی، فرآیند خلاقانه، اهمیت طوفان فکری، و نحوه بحث و بررسی و نقد طراحی در یک محیط حرفه ای خواهید آموخت. پس از تکمیل این گواهینامه طراحی گرافیک، دانشجویان می توانند به طور مستقل پروژه های خلاقانه اساسی، از جمله کارت ویزیت، بروشور، تبلیغات، وب سایت و دفترچه راهنما را طراحی کنند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین سایت های آنلاین خرید لوازم الکترونیکی ارزان

در این تخصص چهار دوره وجود دارد. دوره اول بر عناصر اساسی طراحی، اصول طراحی و مروری بر نرم افزارهای مورد استفاده برای طراحی تمرکز دارد. دوره دوم در مورد عناصر گرافیکی طراحی، از جمله تئوری رنگ و انواع مختلف تصاویر مورد استفاده در هر دو پروژه طراحی چاپی و دیجیتال بحث می کند. دوره سوم بر عناصر متنی طراحی گرافیک تمرکز دارد، بنابراین دانش آموزان با انواع، فونت ها، تایپوگرافی و فاصله گذاری آشنا می شوند. 

دوره چهارم در مورد عناصر چاپی و دیجیتالی طراحی بحث می‌کند، بنابراین دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که از یک طرح در رسانه‌های چاپی مانند لوگو، بروشور و پروژه‌های چاپی بزرگ‌تر استفاده کنند که تا حد امکان به قلمرو دیجیتالی وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی منتقل می‌شوند. برندینگ و تجربه کاربری نیز در این دوره پوشش داده شده است.

بهترین کلاس های آنلاین آموزش طراحی

بوت کمپ طراحی گرافیک (Udemy)

دوره های آنلاین Udemy’s Graphic Design Bootcamp توسط Derrick Mitchell یکی از بهترین کلاس های آنلاین طراحی گرافیک برای مبتدیان است. برای اولین‌ها که می‌خواهند مجموعه‌ای حرفه ای بسازند تا در صنعت خلاق به‌عنوان یک طراح گرافیک، قابل استفاده باشند، این دوره مطمئناً بهترین است. برای فریلنسرها یا کارآفرینانی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند به همان اندازه خوب است. این دوره دارای بیش از 73000 دانش آموز در حال حاضر ثبت نام و بیش از 7000 رتبه بندی پنج ستاره است.

هدف از این دوره تجهیز سریع زبان آموزان به مهارت ها و برنامه های مناسب برای ایجاد طرح های خیره کننده و با کیفیت است. از آنجایی که این دوره بر یادگیری مبتنی بر پروژه متمرکز است، به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود که چگونه برخی از محبوب‌ترین پروژه‌ها را در صنعت مانند لوگوهای سفارشی، کارت‌های ویزیت، بروشورها، آگهی‌ها، گرافیک‌های وب و غیره بسازند. 

می توانید برای شرکت در بهترین کلاس های آنلاین طراحی با کارشناسان 20پیمنت هماهنگی های لازم را صورت داده و ثبت نام و پرداخت شهریه خود را انجام دهید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد