کیف پول تراست Trust

کیف پول تراست Trust

توسط : تیم محتوا
1,827

با گسترش بازار ارزهای دیجیتال و معرفی محصولات، خدمات و ویژگی های جدید، انتخاب کیف پول رمزنگاری مناسب برای شما به یک سوال مبرم تبدیل می شود. به هر حال، کیف پولی که استفاده می‌کنید همه چیز را تعیین می‌کند. از ذخیره گزینه‌ها، تبادل امکانات گرفته تا دسترسی به بخش‌های جدیدی مانند DeFi را شامل می شود. کیف پول تراست ، یک راه حل برجسته کیف پول رمزنگاری است که با تمرکز بر نوآوری، در بین مبتدیان و کهنه کارها به طور یکسان مورد استقبال قرار گرفت.

امنیت Trust Wallet

Trust Wallet یک مجموعه کامل بلاک چین است که دسترسی به طیف وسیعی از خدمات را فراهم می کند. این به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال را از طریق فیات بخرید، دارایی‌های موجود را مبادله کنید، NFTها را ذخیره کنید، و حتی از طریق سهام‌داری ارزهای دیجیتال کسب کنید.

دو جنبه هنگام توصیف کیف پول های رمزنگاری مهم است که شامل امنیت و انعطاف پذیری می شود. امنیت مهم است زیرا قابلیت های محافظت کیف پول در برابر هکرها را تعیین می کند. به عنوان مثال، یک کیف پول سخت‌افزاری مانند  کیف پول تراست Trust می‌تواند ویژگی‌های امنیتی مهمی را که به عوامل مخرب اجازه می‌دهد پس از دسترسی فیزیکی به کیف پول باز کنند، کنار بگذارد. 

به همین ترتیب، یک کیف پول نرم‌افزاری که دسترسی به کلیدهای خصوصی را در سرورهای آنلاین ذخیره می‌کند، می‌تواند با عدم اطمینان از اینکه مکانیسم‌های امنیتی آن به اندازه کافی قدرتمند برای دفع حملات آنلاین است، سهل انگاری کند.

کیف پول تراست Trust

خدمات در کیف پول تراست

از سوی دیگر، انعطاف‌پذیری، عملکرد کلی کیف پول را تعیین می‌کند، در درجه اول دامنه تنوع محصول آن را شامل می شود. یک کیف پول کریپتو می تواند وظیفه اصلی ذخیره ارزهای دیجیتال و انجام آن را به روشی امن انجام دهد. اما کاربران به طور طبیعی انتظار ویژگی های بیشتری را دارند زیرا رقبا همیشه روی معرفی ابزارهای جدیدتر برای جذب مشتریان بیشتر کار می کنند و سایر محصولات را منسوخ می کنند.

کاربران تمایل دارند به دنبال محصولاتی مانند کیف پول تراست باشند که همراه با بازار تکامل می یابند. در زمینه کریپتو، انعطاف پذیری به میزان امکان تعامل مستقیم با بازار از کیف پول شما خلاصه می شود. یک برنامه عالی به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به جابجایی دارایی‌های خود، در شبکه اثبات سهام (PoS) شریک شود. با در نظر گرفتن این موارد، تصور اینکه انعطاف‌پذیری برای کیف پول رمزنگاری مانند Trust Wallet آسان خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول کوینومی Coinomi

Trust Wallet چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول نرم‌افزاری غیرمتمرکز تلفن همراه است که ذخیره‌سازی دارایی‌های کریپتو غیرمجاز را فراهم می‌کند، به این معنی که کاربران کنترل کاملی بر ارزهای دیجیتال خود دارند. این محصول به دلیل پوشش گسترده ارزهای دیجیتال و شبکه های بلاک چین به طور گسترده ای شناخته شده است. کیف پول تراست ، از 53 بلاک چین و بیش از 250000 دارایی پشتیبانی می کند.

جدا از ذخیره ارزهای رمزنگاری شده، Trust Wallet به شما امکان دسترسی به اکوسیستم های آنها را نیز می دهد. محبوب ترین راه برای انجام این کار، پشتیبانی فعال از یک شبکه از طریق عمل سهامداری است. به عنوان یادآوری، سهامداری یک مکانیسم توافقی در مورد شبکه‌های اثبات سهام است که در آن سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را به اشتراک می‌گذارند و به طور موثر به آنها وام می‌دهند تا قدرت حاکمیتی به دست آورند و درآمد ایجاد کنند.

کیف پول تراست Trust

مزیت های استفاده از کیف پول تراست

در مجموع، کیف پول تراست شش مزیت اصلی را ارائه می دهد که شامل فرآیند نصب آسان با رابط کاربری ساده و کاربردی، دسترسی به برنامه های غیرمتمرکز از طریق مرورگر dApp داخلی، مکانیسم های امنیتی بیشتر از حد متوسط برای کیف پول نرم افزاری، امکان ذخیره NFT و سایر کلکسیون ها، ردیابی قیمت در برنامه و مشاهده نمودارها و مبادله ارزهای دیجیتال به طور مستقیم از کیف پول را شامل می شود.

پیشنهاد مطالعه:خرید کیف پول لجر نانو اس

مرورگر DApp 

مرورگر DApp Trust Wallet یک مرورگر Web3 کاملاً کارآمد است که مشتریان را قادر می‌سازد تا مستقیماً از کیف پول با هر برنامه غیرمتمرکز تعامل داشته باشند. با انجام این کار، کاربران مجبور نیستند برنامه را ترک کنند یا وجوه خود را به dApps منتقل کنند.

در حال حاضر، پیشنهاد dApp Trust Wallet به دو اکوسیستم قرارداد هوشمند غول پیکر محدود می شود که اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس را در بر می گیرد. هر DApp با دقت توسط تیم بررسی می شود که با توسعه دهندگان پروژه برای اطمینان از بهترین تجربه کاربری ممکن کار می کند. پس از بررسی و بهینه سازی، برنامه در مرورگر Web3 ادغام می شود.

ضمن آنکه با استفاده از مرورگر DApp، می‌توانید به Uniswap دسترسی داشته باشید و از آن مانند مرورگر وب دسکتاپ استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیف پول تراست خود را به Uniswap متصل کنید، دو دارایی را برای مبادله انتخاب کرده و تراکنش را تأیید نمایید. سپس معامله با استفاده از وجوه Trust Wallet شما تأیید می شود، در حالی که تمام مدت این فرآیند کاملاً روی کیف پول باقی می ماند.

کیف پول تراست Trust

پشتیبانی توکن غیر قابل تعویض

برای هموار کردن راه به سوی پذیرش گسترده DeFi، Trust Wallet تصمیم گرفته است تا از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پشتیبانی کند. این توکن‌ها مجموعه‌ای از هنرهای دیجیتال را نشان می‌دهند که می‌توان آنها را خریداری و ذخیره کرد. علاوه بر این، یک NFT همچنین می تواند مالکیت هر دارایی دیجیتال یا دنیای واقعی را نشان دهد و تأیید کند.

کیف پول تراست ، شامل پشتیبانی از NFT های ERC-721 و ERC-1155 در اتریوم و BEP-721 و BEP-1155 در زنجیره هوشمند بایننس است. کاربران می توانند NFT های خود را جابجا کنند یا موارد جدید را از بازارهای رمزنگاری مانند OpenSea از مرورگر وب dApp خریداری کنند.

باز هم، این قابلیت اضافی همان چیزی است که در نهایت تازه واردان و حرفه ای های این صنعت را به طور یکسان به Trust Wallet می کشاند. این تیم با ارائه یک محصول به اندازه کافی بزرگ و به روز ماندن با آخرین روندهای بازار، موفق شد به عنوان یکی از بهترین کیف پول های رمزنگاری در سال گذشته رتبه بندی شود.

پیشنهاد مطالعه:همه چیز درباره کیف پول SafePal

پشتیبانی دستگاه و رابط کاربری

کیف پول تراست منحصراً یک برنامه تلفن همراه است. می توان آن را در دستگاه های iOS یا Android بارگیری کرد. با توجه به این واقعیت که این کیف پول موبایلی است، درک سهولت استفاده در هنگام تعامل با رابط کاربری برنامه بسیار مهم است.

این یک کیف پول مینیمال و در عین حال پر از ویژگی است. هر ویژگی در برگه مربوطه طبقه بندی و یافت می شود و مهمترین ابزارها درست در صفحه اصلی است. این رابط یک نمای کلی واضح از نمونه کارها و عملکرد کاربر ارائه می دهد. علاوه بر این، می توان یک دارایی را برای مشاهده نمودار و عملکرد قیمت تاریخی آن به همراه سایر اطلاعات مهم مرتبط با پروژه و توکنومیک انتخاب کرد.

حداقل می توان گفت، Trust Wallet یک برنامه موبایل بسیار قابل پیمایش است. از تب های Exchange و DEX گرفته تا مرورگر dApp، استفاده از این کیف پول، بیش از یک تجربه راحت است. برای تهیه این کیف پول و دریافت مشاوره های لازم در خصوص ارزهای دیجیتال ، می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد