خرید بلیط ارزان هواپیما با CheapOair

خرید بلیط ارزان هواپیما با CheapOair

توسط : تیم محتوا
1,624

سایت CheapOair در سال 2005 تأسیس شد و به عنوان یک سایت رزرو سفر با موتور جستجوی منحصر به فرد طراحی گردید که به کاربران اجازه می دهد تا بیش از 450 شرکت هواپیمایی را به طور همزمان جستجو کنند تا بهترین قیمت بلیط ممکن را پیدا نمایند. این سایت خدمات مشتریان 24 ساعته را ارائه می دهد و در تمامی دنیا دارای محبوبیت خاصی است.

درباره سایت CheapOair

این شرکت محصولات یا خدمات خود را نمی فروشد، بلکه با فروشندگان در صنعت سفر شریک می شود تا یک مکان رزرو سفر را برای مشتریان فراهم کند. این فروشندگان شامل خطوط هوایی، هتل ها، شرکت های حمل و نقل، خطوط کروز، آژانس های کرایه اتومبیل، اپراتورهای تور، ارائه دهندگان بیمه مسافرتی و غیره هستند. اگر به دنبال مکانی برای رزرو کل تجربه سفر خود و انجام هر رزرو از طریق یک سایت مرکزی سفر هستید، سایت CheapOair می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

در حقیقت، این یک پلت فرم آژانس مسافرتی آنلاین است که به مسافران امکان می دهد معاملات تعطیلات مقرون به صرفه و کامل را با نرخ تخفیف پیدا کنند. همچنین اطلاعات سفر را از طریق فناوری نوآورانه، جمع‌آوری داده‌ها فیلتر می‌کند و مرتبط‌ترین نتایج جستجو را ارائه می‌کند و آن را به یک سایت سفر آسان برای مسافران تبدیل می‌کند تا بتوانند گزینه های مورد علاقه خود را پیدا کنند.

خرید بلیط ارزان هواپیما با CheapOair

اقامتگاه های مسافرتی

سایت CheapOair به مسافران این امکان را می دهد که تقریباً تمام جنبه های سفر خود را به صورت آنلاین، تلفنی یا از طریق برنامه تلفن همراه خود رزرو کنند. کسانی که از این سایت برای رزرو اقامتگاه های سفر خود استفاده می کنند، می توانند مواردی را رزرو کنند که شامل پروازها، هتل ها، اجاره ماشین، سفرهای دریایی و بسته های تعطیلات می شود.

این سایت، به مشتریان خود امکان رزرو آنلاین یا تلفنی را می دهد، اگرچه کاربران باید بدانند که در صورت رزرو تلفنی ممکن است هزینه خدمات بیشتر باشد. این شرکت همچنین فرم هایی از بیمه مسافرتی را برای مسافرانی که آن را می خواهند، ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه:نحوه دریافت ویزای هند

عملکرد موتور جستجوی سایت TCheapOair

عملکرد موتور جستجوی سایت CheapOair یکی از بهترین ها در این صنعت است. بسیاری از مشتریان گزارش کرده اند که با استفاده از این قابلیت با یک پرواز ارزان در هزینه خود صرفه جویی کرده اند. سایر ویژگی های سایت که ممکن است برای مسافران مفید باشد عبارتند از :

Flight Watcher : می توانید به دنبال ارزان ترین پروازها در مطلوب ترین زمان حرکت و مقصد باشید.

انتخابگر صندلی : صندلی خود را در پروازهای تعیین شده با خطوط هوایی شرکت کننده انتخاب و رزرو کنید.

مدیر سفر : پس از رزرو اقامتگاه‌های سفر مانند بسته تعطیلات، بلیط‌ها و سایر جزئیات رزرو را از طریق دستگاه تلفن همراه مدیریت کنید.

مرورگر معامله : با معاملات منحصر به فرد تلفن همراه، مسافران می توانند تخفیف های تعطیلات و رزرو را مرور کنند.

این سایت همچنین راهی برای انجام جستجوی پرواز با تاریخ های انعطاف پذیر سفر ارائه می دهد. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا بهترین معامله ممکن را، سه روز قبل و بعد از تاریخ سفر انتخابی شما پیدا کنند و معمولاً منجر به پرواز ارزان تری می شود.

خرید بلیط ارزان هواپیما با CheapOair

امکانات سایت 

هر دو پلتفرم آنلاین و موبایل سایت CheapOair به کاربران این امکان را می دهند که با کمک بررسی ها، مطالعه و تحقیقات بیشتری انجام دهند. نظرات مسافرانی که در هتل‌های احتمالی اقامت کرده‌اند یا با استفاده از خطوط هوایی خاص سفر کرده‌اند، انجام می‌شود و می‌تواند به مشتریان کمک کند تا جستجوی خود را محدود کرده و بهترین مکان‌ها را برای سفر خود پیدا کنند.

طرح پاداش رقابتی

مشتریان می توانند با رزرو مداوم با برنامه پاداش این سایت، تخفیف سفر و کارت هدیه دریافت کنند. پس از ثبت نام، یک سیستم امتیاز دهی وجود دارد. کاربران می توانند در هر تراکنش با هر رزرو متوالی، امتیاز بیشتری کسب کنند. آنها حتی می توانند 25 دلار برای معرفی یک دوست دریافت کنند.

اعضای Rewards تا 20 درصد از پروازها و تا 55 درصد تخفیف برای رزرو هتل، شش برابر امتیاز پاداش برای هر رزرو و یک سابقه حساب دریافت می‌کنند تا به راحتی به رزروهای آینده یا قبلی خود اشاره کنند. خریدارانی که قصد بازگشت دارند، باید بدانند که با رزرو از طریق برنامه تلفن همراه می توانید دو تا شش برابر امتیاز بیشتری کسب کنید.

کارت اعتباری CheapOair نیز برای کمک به کسب امتیاز برای بلیط هواپیما یا رزرو در آینده علاوه بر برنامه پاداش در دسترس است. کارت اعتباری CheapOair Visa صادر شده توسط Synchrony Bank، چندین مزیت را ارائه می دهند.

به ازای هر 1 دلار خرج شده با کارت در CheapOair.com، یک امتیاز پاداش عضو و 6 امتیاز پاداش کارت اعتباری کسب کنید. به ازای هر دلاری که برای صرف غذا صرف می شود، 4 امتیاز کسب کنید. به ازای هر دلاری که در هر جای دیگری خرج می شود، 2 امتیاز کسب کنید.

شش ماه فاینانس ویژه نیز در سایت CheapOair دسترس است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هتل های ترکیه

خدمات مشتری سایت Cheapoair

وعده تطابق قیمت : تضمین قیمت به کاربران این امکان را می دهد که مطمئن شوند که کمترین قیمت را در برنامه سفر خود دریافت می کنند. اگر قیمت آنلاین کمتری پیدا کنید، شرکت مابه التفاوت را در بلیط پرواز رفت و برگشت بعدی یا رزرو هتل که از طریق وب سایت انجام شده است، محاسبه می کند.

ناراحتی در پرواز و هتل : اگر پرواز شما بیش از یک ساعت تاخیر داشته باشد، بار با تاخیر مواجه شود یا چمدان شما گم شود، شرکت برای هر دارنده بلیط یک کوپن 5 دلاری برای رزرو آینده، حداکثر برای پنج نفر، صادر می کند.

کد تبلیغاتی CheapOair  : سایت CheapOair همچنین هر روز یک کد تبلیغاتی را به دلایل مختلف ارائه می دهد. برخی از نمونه ها شامل تخفیف سالمندان، تخفیف دانشجویی و تخفیف نظامی است. مسافران می توانند هنگام رزرو از تبلیغات استفاده کنند تا کمی بیشتر در بلیط هواپیما صرفه جویی کنند.

گزینه های اجاره خودرو

این سایت گزینه های زیادی در مورد مدل های ماشین اجاره ای ندارد. اکثر خودروهای ارائه شده از کلاس اقتصادی هستند که به مشتریان این امکان را نمی دهد که اگر می خواهند در طول اقامت خود کمی راحت تر باشند، وسیله نقلیه لوکس تری را انتخاب کنند.

خرید بلیط ارزان هواپیما با CheapOair

خدمات مشتری و هزینه ها

اگرچه سایت CheapOair سعی کرده است رزرو بلیط هواپیما را حفظ کند، انجام این کار هزینه دارد. این سایت، خدمات مشتریان 24 ساعته و 7 روز هفته را ارائه می دهد، اما مسئله این است که در حالی که کمک فوری دریافت می کنید، ممکن است مقداری هزینه دریافت کنید. هزینه رزرو از طریق تماس تلفنی با نماینده ، نسبت به وب سایت، مانند لغو یا بازپرداخت، هزینه بیشتری دارد. سفرهایی که از طریق تلفن رزرو می شوند ممکن است هزینه های خدمات قابل توجهی را به همراه داشته باشند.

CheapOair هزینه های خدمات را در تراکنش های خود دریافت می کند  که شامل بلیط هواپیما تا 35 دلار برای هر مسافر، رزرو هتل تا سقف 32 دلار در هر شب و اجاره ماشین تا 25 دلار در هر کرایه می شود. اگر از طریق تلفن با یک آژانس مسافرتی پشتیبانی مشتری رزرو کنید، بسته‌های تعطیلات خاصی را انتخاب کنید، به کلاس تجاری یا کرایه درجه یک ارتقاء دهید، یا برای سفرهای بلیط هواپیما چند شهر برنامه‌ریزی کنید، ممکن است هزینه‌های رزرو بسیار بیشتر باشد. 

پیشنهاد مطالعه:رزرو هاستل در Hostelworld

محدودیت های پاداش

CheapOair یک طرح پاداش برای کسانی که در برنامه عضویت خود ثبت نام می کنند ارائه می دهد. ثبت نام رایگان است و می تواند کاملاً آنلاین تکمیل شود. با این حال، محدودیت‌ها و سیستم امتیازی وجود دارد که مسافران باید از آن آگاه باشند. سیستم امتیازدهی به شرح زیر است :

پروازها : به ازای هر 1 دلار خرج شده در پرواز، 1 امتیاز کسب کنید.

هتل ها : به ازای هر 1 دلاری که برای اتاق هتل خرج می کنید، 3 امتیاز کسب کنید.

اجاره خودرو : به ازای هر 1 دلاری که برای اجاره خودرو خرج می‌شود، 3 امتیاز کسب کنید.

تعطیلات : به ازای هر 1 دلار خرج شده در سفر اضافی، 1 امتیاز کسب کنید.

امتیازها را می توان به سادگی برای ثبت نام به دست آورد، اما برای صرفه جویی در رزرو هتل به تعداد زیادی امتیاز نیاز است. علاوه بر این، امتیازها فقط در رزروهای زنجیره ای هتل خاص قابل استفاده است. شما می توانید برای خرید بلیطی مناسب و اقامت گاهی قابل توجه و مقرون به صرفه، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

برچسـب هـا : مسافرتی ، سایت CheapOair
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
2 سال قبل

پرداخت رو چجوری انجام بدیم بدون ویزا کارت و پی پال؟

avatar

سلام خانم سارا لویی عزیز ، می توانید سفارش ثبت کنید و معادل ریالی آنرا واریز کنید و سفارش شما توسط ما با ویزا کارت و پی پل انجام میگردد. ارادتمند بیست پیمنت