فروش صنایع دستی در Etsy

فروش صنایع دستی در Etsy

توسط : تیم محتوا
1,765

Etsy یک پلت فرم فوق العاده برای فروش اقلام دست ساز است. البته چندین رقیب Etsy نیز وجود دارد. اما مانند هر شرکت دیگری، Etsy قوانین خاص خود را دارد که باعث شده است تا بسیاری از تولیدکنندگان صنایع دستی، این بازار آنلاین را برگزینند. فروشندگان Etsy بیش از هر زمان دیگری برای اقلام دست ساز خود با رقابت بیشتری روبرو هستند و بیش از 60 میلیون کالا در این سایت، فهرست شده است. علیرغم اینکه بزرگترین بازار آنلاین برای فروش صنایع دستی در Etsy وجود دارد، هزینه های بالای فهرست Etsy و بازار اشباع شده، بسیاری از بازرگانان را بر آن داشته تا به دنبال جایگزین هایی نیز باشند. 

ETSY چیست؟

Etsy یک شرکت مستقر در بروکلین، نیویورک است که در سال 2005 تأسیس شد. این یک پلت فرم تجارت الکترونیک بزرگ در سراسر جهان است که در آن می توانید اقلام دست ساز، یافته های قدیمی و تقریباً هر چیز دیگری را بفروشید. این سایت، خود را به عنوان یک نام آشنا تثبیت کرده است.

فروش صنایع دستی در Etsy

ETSY چگونه کار می کند؟

اگر قبلاً از Etsy استفاده نکرده‌اید، باید با انتخاب گزینه «Sell on Etsy» یک حساب کاربری ایجاد کنید. دستورالعمل ها شما را در مراحل اولیه راهنمایی می کند، پس از آن می توانید تنظیمات برگزیده فروشگاه را تنظیم کنید. نام فروشگاه را برگزیده و موارد موجود در فروشگاه خود را فهرست کنید. سپس، اولویت‌های پرداخت و صورت‌حساب را انتخاب کرده و پس از تأیید هویت، فروشگاه خود را برای فروش صنایع دستی در Etsy راه اندازی کنید.

پیشنهاد مطالعه:نحوه استفاده از گیفت کارت اپن باکس

مزایا و معایب ETSY

مهم است که قبل از تصمیم گیری، مزایا و معایب Etsy را در نظر بگیرید. Etsy تا دسامبر 2021 بیش از 39.4 میلیون خریدار فعال دارد، که یک فضای بزرگ برای فروش است. پردازش کارت اعتباری به لطف نرم افزار داخلی تجزیه و تحلیل و صورتحساب،  ساده و سریع است. راه اندازی و نگهداری فروشگاه Etsy به دلیل سهولت استفاده از آن بسیار آسان است.

اما باید اشاره کنیم که الزامات حساب Etsy کاهش یافته است و پیوستن به سایت را برای فروشندگان آموزش ندیده آسان تر می کند. نوار "سایر موارد از این فروشنده" در بالای صفحه فهرست در به روز رسانی های اخیر افزایش یافته است و یافتن لیست های عالی را دشوارتر می کند. این تغییر باعث کاهش دید می شود. همچنین، Etsy برای هر کالا 0.20 دلار هزینه لیست و تراکنش دریافت می کند که به سرعت سود را کاهش می دهد.

نحوه فروش صنایع دستی در Etsy

با افزایش فروشندگان Etsy که هر ساله برای جلب توجه مشتریان رقابت می کنند، به دست آوردن اقلام شما و فروش صنایع دستی در Etsy در مقابل مصرف کنندگان، بدون ابزار مناسب به طور فزاینده ای دشوار می شود. در حالی که تجارت الکترونیک در حال رشد است و اقلام صنایع دستی با مخاطبان بیشتری از مشتریان طنین انداز می شوند، Etsy تنها جایی برای خرید نیست. اما یک نام آشنا در این حوزه از صنعت است.

فروش صنایع دستی در Etsy

برتری های ETSY 

به چند بازار محبوب‌تر که شروع به رقابت با Etsy کرده‌اند، نگاه کنید. مطمئناً آنها به اندازه Etsy مشتری ندارند. با این حال، آنها گروه متمایز خود را از خریداران دارند که در بازارهای خود خرید می کنند. اگر در مورد فروش در بازار دیگری مطمئن نیستید، یک ریسک حساب شده بپذیرید. هزینه های قیمت گذاری برای بازار انتخابی خود و همچنین نظرات و ارقام فروش فروشندگان رقیب را بررسی کنید و مهمتر از همه، کالایی متفاوت را به فروش برسانید.

فروش صنایع دستی در Etsy ، بدون شک بهترین بازار آنلاین برای فروش اقلام دست ساز منحصر به فرد است. این یک بازار است که به طور خاص برای فروشندگان صنایع دستی ساخته شده است. در حالی که Etsy در طول تاریخ خود تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است، از سال 2005 در تجارت فروش کالاهای دست ساز بوده است.

Etsy همیشه دارای یک عنصر منحصر به فرد بوده است که صنعتگران را تشویق می کند تا متفاوت عمل کرده و چیزهای جدید را امتحان کنند، حتی از زمان شروع آن در سال 2007 توانسته است، رویکردی منحصر به فرد را دنبال کند. امروز، آنها همچنان به سازندگانی که در هنرهای منحصر به فرد و کالاهای دست ساز تخصص دارند، اولویت دارند.

این در حالی است که رقبای ETSY ، فاقد یک جامعه نزدیک از فروشندگان هستند. علاوه بر این، جامعه سازندگان Etsy یک گروه فروشندگان نزدیک به هم هستند. فروشندگان Etsy از سرتاسر جهان، از طریق همه انجمن‌های آنلاین، کانال‌های YouTube و وبلاگ‌های دیگر به یک فرهنگ مثبت کمک می‌کنند.

حتی اگر فروش صنایع دستی در Etsy را انتخاب کنید، جامعه بزرگتر در نهایت گرد هم می آیند تا به رونق کسب و کار شما در بلندمدت و کوتاه مدت کمک کنند. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین کلاس های آنلاین آموزش طراحی

رقبای ETSY

رقبا زمانی ظاهر می شوند که چیزی عالی باشد. حتی اگر هیچ یک از رقبای Etsy در این لیست رقیب واقعی بازار Etsy نباشند، همه آنها در تلاش هستند تا ادعای خود را در بخش دست ساز به اشتراک بگذارند. چه بخواهید برای خودتان به دنبال این بازارها بگردید یا فقط آنها را در لیست جستجوی خود نگه دارید، اینها رقبای Etsy هستند که در سال 2022 باید مراقب آنها باشید.

ARTFIRE :

علاوه بر اینکه ArtFire یک رهبر جهانی در فروش صنایع دستی در Etsy آنلاین است، همچنین بزرگترین پلت فرم خلاقیت منبع باز جهان است. هنرمندان انفرادی، کسب و کارهای کوچک و سازندگان از تمام گوشه و کنار جهان آیتم های منحصر به فردی را در ArtFire آپلود کرده اند.

 ArtFire چند سال پیش در جامعه فروشندگان Etsy در مورد اینکه به طور بالقوه جایگزینی برای Etsy می شود، تبلیغ شد، اما به نظر می رسد پیشرفت کمی داشته است. آنها تقریباً به اندازه Etsy کار می کنند، اما هنوز در جامعه فروشندگان و به طور قابل توجهی برای خریداران ناشناخته است. با این حال، بدون شک یک رقیب در صحنه بازار صنایع دست ساز است.

SHOPIFY :

فروش در Shopify یک انتخاب آسان برای هر فروشنده ای است که از Etsy به یک وب سایت خود میزبان تغییر می کند. Shopify، شناخته شده ترین پلت فرم تجارت الکترونیک در جهان، به عنوان استاندارد طلایی برای برندهای شرکتی و صاحبان شرکت های کوچک به طور یکسان در نظر گرفته می شود.

Shopify دارای یک پلت فرم تجارت الکترونیک است که شامل یک سازنده وب سایت با صدها الگو است که همه آنها ممکن است با آرم ها، تصاویر، ویدیوها و متن منحصر به فرد کسب و کار شما شخصی سازی شوند و مناسب فروش صنایع دستی در Etsy مناسب است.

 Shopify قدرتمندترین نرم افزار تجارت الکترونیک در لیست ما است که سفارشی سازی بی حد و حصر و تجزیه و تحلیل قوی را ارائه می دهد و در عین حال به اندازه کافی ساده برای اکثر افراد تازه کار است. کاربران جدید می توانند با Shopify Lite فقط 9 دلار در اشتراک این سایت را تهیه کنند. در حالی که Shopify Lite شما را قادر می سازد در فیس بوک یا در وب سایتی که قبلاً مالک آن هستید بفروشید، با همه برنامه هایی که برای این روش ضروری هستند سازگار است.

فروش صنایع دستی در Etsy

فروش آنلاین صنایع دستی

 با این حال، به عنوان جایگزینی فروش آنلاین صنایع دستی Etsy، Shopify Lite به شما اجازه نمی دهد فروشگاه آنلاین خود را بسازید بلکه فقط به شما امکان می دهد در فیس بوک یا در یک وب سایت بفروشید. برنامه Shopify Basic که شامل یک نام دامنه رایگان و یک ماه خدمات اولیه است، 29 دلار در ماه هزینه دارد. همچنین 2.9% و 0.30 دلار کارمزد برای پردازش پرداخت آنلاین در این طرح وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های آنلاین خرید لوازم الکترونیکی ارزان

پلتفرم Shopify همچنین شامل یک مجموعه بازاریابی جامع از جمله تبلیغات، پرداخت و حمل و نقل است. سرفصل‌ها، عناوین و متا تگ‌های قابل تنظیم به رتبه‌بندی نتایج جستجوی شما کمک می‌کنند تا آنقدر بهبود یابد که از صفحه دوم به صفحه اول جستجوی مصرف‌کننده ایده‌آل شما در گوگل جهش کند. با این حال، از آنجایی که بازار خریدار مستقلی وجود ندارد، انتقال از Etsy به Shopify یک تغییر قابل توجه است که به طور قابل توجهی برنامه تجاری و استراتژی بازاریابی شما را تغییر می دهد.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد