مهاجرت تحصیلی به آلمان با یونی اسیست

مهاجرت تحصیلی به آلمان با یونی اسیست

توسط : تیم محتوا
2,354

آیا علاقه مند هستید که برای تحصیل به آلمان بروید اما در مورد روند درخواست سردرگم هستید؟ uni-assist یک ارائه دهنده خدمات است که بسیاری از دانشگاه ها در آلمان از آن برای پردازش تمام درخواست های دانشجویی بین المللی خود استفاده می کنند، این شامل دانشگاه های دارای رتبه برتر نیز می شود. بنابراین می توانید برای مهاجرت به آلمان با یونی اسیست اقدام کنید.

مهاجرت تحصیلی به آلمان با یونی اسیست

یونی اسیست چیست؟

یک مزیت در مورد uni-assist این است که شما فقط باید یک بار درخواست خود را برای آن ارسال می کنید، حتی اگر برای چندین برنامه تحصیلی درخواست دهید. تا زمانی که آنها درخواست های خود را از طریق این برنامه پردازش می کنند، نیازی به ارسال مجدد اسناد ندارید. این برنامه، مدارک شما را پردازش می کند و بقیه درخواست های مورد نظر را به دانشگاه های مورد نظرتان ارسال می کند. 

اگر برنامه‌های مختلف به مدارک متفاوتی نیاز داشته باشند، یونی اسیست اطمینان حاصل می‌کند که شما به سادگی تمام مدارک مورد نیاز را برای همه برنامه‌های تحصیلی که درخواست می‌کنید آپلود می‌کنید. پلتفرم آنلاین آن‌ها گاهی اوقات می‌تواند برای دانشجویان بین‌المللی گیج‌کننده باشد و سردرگمی ایجاد کند که دانشگاه چه مسئولیتی دارد و چه چیزی مسئولیت uni-assist است. در اینجا می توانید اطلاعات کامل تری را بدست آورید. ضمن آنکه کارشناسان 20پیمنت برای مهاجرت به آلمان با یونی اسیست ، شما را یاری می کنند.

پیشنهاد مطالعه:دانشگاه ها و کالج های برتر ترکیه

نحوه درخواست از طریق uni-assist

uni-assist یک ارائه دهنده خدمات می باشد که در برلین مستقر است. 170 دانشگاه برای کمک به آنها در پردازش درخواست های دانشجویان بین المللی وجود دارد. آنها همچنین از دانشجویان بین المللی که علاقه مند به پذیرش در دانشگاه های آلمان هستند حمایت می کنند. uni-assist این کار را با ارائه اطلاعات کلی در مورد فرآیند درخواست آنلاین و پردازش مدارک درخواست مربوطه مورد نیاز دانشگاه ها برای فرآیند پذیرش انجام می دهد. 

آنها آنجا هستند تا روند درخواست را تسهیل کنند و اطمینان حاصل کنند که همه دانش آموزان مدارک لازم را دارند، حتی اگر از کشورهای مختلف آمده باشند و گواهینامه ها و سیستم های درجه بندی متفاوت است. یونی اسیست در مورد پذیرش دانشجو در یک برنامه تحصیلی تصمیم نمی گیرد. آنها فقط وظیفه دارند اطمینان حاصل کنند که یک دانش آموز تمام مواد درخواستی مورد نیاز را دارد و تمام اسناد رسمی تأیید شده است. 

ارسال درخواست برای uni-assist

پس از تکمیل، برای مهاجرت به آلمان با یونی اسیست ، مدارک را به دانشگاهی که دانشجو برای آن درخواست می دهد منتقل می کنند. بنابراین، اگرچه ممکن است گاهی به نظر برسد که برای uni-assist درخواست می‌دهید که تمام مدارک و گواهی‌های خود را باید برای آن بفرستید، اما به یاد داشته باشید که آنها فقط یک ارائه‌دهنده خدمات هستند و تأثیری در پذیرش شما در هر برنامه ندارند. 

چیزی که باید در نظر داشت این است که برخی از دانشگاه‌ها از uni-assist برای پردازش درخواست‌های دانشجویان بین‌المللی فقط برای برنامه‌های تحصیلی خاص استفاده می‌کنند، اما نه همه برنامه‌های مختلف. بنابراین، باید بررسی کنید که آیا برنامه ترجیحی شما در لیست دانشگاه های عضو، از uni-assist استفاده می کند یا خیر. حتی اگر دانشگاه مورد نظر شما در لیست باشد، ممکن است برنامه خاص شما را از طریق دانشگاه برنامه های کاربردی مستقیم داشته باشد. در این خصوص، به خوبی تحقیق کنید.

مهاجرت تحصیلی به آلمان با یونی اسیست

uni-assist دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

علیرغم آنکه برای مهاجرت به آلمان با یونی اسیست ، آنها تمام مدارک و اطلاعات شما را می گیرد اما مسئولیت پذیرش شما در یک برنامه تحصیلی را ندارد، ممکن است تعجب کنید که آنها واقعا چه می کنند. اگرچه دانشگاه‌ها درخواست‌های دانشجویی را ارزیابی می‌کنند و در نهایت تصمیم می‌گیرند که چه دانشجویانی پذیرفته شوند، uni-assist مواد درخواست را پردازش می‌کند و فرآیند پذیرش را تسهیل می‌کند. 

آن ها ارزیابی مدارک رسمی را برای تعیین اینکه آیا آنها معیارهای تحصیل در آلمان را دارند یا خیر انجام می دهند. همچنین نمرات به سیستم درجه بندی آلمانی را تبدیل کرده و بررسی تمام شرایط پذیرش دانشگاه های انتخابی شما را انجام می دهند. 

ثبت کلیه داده ها و مدارک مورد نیاز برای روش پذیرش دانشگاه مورد نظر شما و اطلاع رسانی به دانش آموزان از نتایج ارزشیابی نیز در برنامه کاری آنها است. توجه نمایید که uni-assist در مورد پذیرش دانشجو در یک برنامه تحصیلی تصمیم نمی گیرد و تنها برای کمک به مهاجرت به آلمان با یونی اسیست اقدام می شود.

پیشنهاد مطالعه:مزیت دانشگاه های کلمبیا

پیگیری درخواست پذیرش از دانشگاه

برخی از دانشگاه ها فرآیند درخواست خود را مستقیماً در دانشگاه دارند و فقط از خدمات uni-assist برای تأیید مدارک مورد نیاز برای درخواست استفاده می کنند. از طریق این فرآیند، هنگامی که دانش‌آموزان مدارکی را که توسط یونی اسیست تأیید شده است، (VPD) دریافت می‌کنند که مستندات پیش‌بازبینی است. سپس باید آن را به همراه مدارک ارسال کنند.

بنابراین متقاضیان باید با درخواست و مدارک مورد نیاز مستقیماً به دانشگاه مراجعه کنند. به زبان ساده، VPD مانند گواهینامه ای است که توسط uni-assist پس از تایید مدارک رسمی به دانش آموزان داده می شود. پس از آن، دانش آموزان باید گواهینامه VPD را در هنگام درخواست مستقیماً به دانشگاه ارسال کنند. دانشجویان باید VPD را قبل از پایان مهلت درخواست به دانشگاه ارسال کنند.

 VPD حاوی اطلاعاتی در مورد گواهینامه های تحصیلی که دانشجویان برای مهاجرت به آلمان با یونی اسیست ارائه کرده اند، نوع ورود به دانشگاه با این گواهی ها امکان پذیر است و چگونه یونی اسیست نمرات آنها را در سیستم درجه بندی آلمان رتبه بندی می کند. برای روشن‌تر شدن این موضوع، اگرچه دانشجویان باید مدارک خود را در این مورد توسط uni-assist تأیید کنند، اما درخواست همچنان مستقیماً از طریق دانشگاه انجام می‌شود.

مهاجرت تحصیلی به آلمان با یونی اسیست

نحوه درخواست در 6 مرحله آسان

برای درخواست خود در این برنامه ، از 20پیمنت برای پیدا کردن برنامه های تحصیلی برتر خود استفاده کنید و ببینید آیا آنها از طریق uni-assist به برنامه های دانشجویی بین المللی رسیدگی می کنند یا خیر. سپس مهلت های برنامه تحصیلی مورد نظر خود را پیگیری کنید و در نظر داشته باشید که پردازش درخواست شما چقدر طول می کشد. جزئیات روند درخواست را مطالعه کنید.

تمام مدارک مورد نیاز برنامه تحصیلی خود را جمع آوری کنید. مطمئن شوید که اسناد مورد نیاز را بسته به کشور خود بررسی می کنید. کلیه مدارک را توسط یک مترجم رسمی معتبر ترجمه نموده و از ترجمه هر گواهی، کپی تایید شده دریافت کنید. پس از ثبت نام در پورتال آنلاین یونی اسیست، برای هر برنامه تحصیلی که می خواهید درخواست دهید، یک برنامه آنلاین ایجاد کنید و تمام مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در چین

برای همه برنامه های تحصیلی برای مهاجرت به آلمان با یونی اسیست ، هزینه های آن را ارسال کنید و در نهایت، تمام نسخه های چاپی تایید شده مورد نیاز برنامه را بردارید و آنها را از طریق پست به uni-assist ارسال کنید. چنانچه در این خصوص، سوالاتی دارید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد