معرفی بهترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی

معرفی بهترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی

توسط : تیم محتوا
1,604

با شروع  بیماری همه گیری کووید 19، پذیرش فرهنگ کار از راه دور را تسریع کرده است و کسب و کارها در سراسر جهان برای بقا، به سمت نیروی کار منعطف روی می آورند. از این رو، بسیاری از توسعه‌دهندگان، در حال انتقال از مشاغل تمام وقت به برنامه‌نویسی آزاد هستند. در این جا به معرفی بهترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی خواهیم پرداخت.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کلاس های آنلاین آموزش طراحی

معرفی بهترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی

وب سایت های برنامه نویسی آزاد

فریلنسینگ یک انتخاب شغلی چالش برانگیز است. قطعاً دارای مزایای انعطاف پذیری بیشتر، تعادل بین کار و زندگی و همچنین آزادی کار بر روی پروژه های متفاوت در هر مکانی است. با این حال، کار از راه دور نیز می‌تواند سخت باشد، زیرا فرد باید با تنهایی و خستگی مقابله کند. البته، راه‌های کاملاً مستندی برای رسیدگی به چنین چالش‌های کار از راه دور وجود دارد.

با درک این زمینه و با انتخاب مهارت‌های لازم برای غلبه بر چالش‌ها، می‌توانید یک حرفه بسیار مفید در برنامه‌نویسی آزاد ایجاد کنید. اما شروع حرفه خود به عنوان یک کدنویس آزاد، می تواند دلهره آور باشد. تبلیغات در بازار و رقابت زیاد، دستیابی به یک جریان ثابت از پروژه های فریلنسری را دشوار می کند.

بنابراین بیایید نگاهی به برخی از بهترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی بیندازیم که می‌توانید پروژه‌های کدنویسی مستقل با کیفیت را پیدا کنید و توسط شرکت‌های برتر استخدام شوید. بازارهای فریلنس، شباهت هایی با شرکت های کاریابی شغلی سنتی دارند. کاربران آنها می توانند لیست مشاغل ارسال شده توسط شرکت ها را در پلتفرم مرور کنند و برای مشاغل مورد علاقه خود درخواست دهند. 

در این روش، معمولاً بر روی یک سیستم مناقصه کار می‌کنند. به عنوان مثال، فریلنسرها موظف هستند پیشنهاد خود را با ذکر نرخ خود به کارفرما ارسال کنند. سپس کارفرما می تواند فریلنسرهایی را که برای پروژه پیشنهاد داده اند، ارزیابی کرده و نامزد مناسب را انتخاب کند. به طور معمول، فریلنسری که کمترین مبلغ را پیشنهاد داده است، بیشترین شانس را برای تبدیل شغل دارد.

با وابستگی به بازار برای تعیین قیمت، سیستم مناقصه نمی تواند ارزش منصفانه ای را برای خدمات فریلنسرها تعیین کند. برنامه نویسان اغلب مجبور می شوند نرخ های خود را برای پروژه ها پایین بیاورند و برای کارفرمایان، این به ندرت به کیفیت بالا منظور می شود.

پیشنهاد مطالعه:فروش صنایع دستی در Etsy

اهمیت کیفیت کار در برنامه نویسی 

شبکه های استعداد تایید شده در سایت های فریلنسری برنامه نویسی ، بر حفظ کیفیت هم فریلنسرها و هم مشتریان در پلتفرم خود تمرکز می کنند. از این رو، آنها غربالگری دقیقی را از مشاغل آزاد و کارفرمایان انجام می دهند. کدنویسان فریلنسری باید یک فرآیند بررسی چند مرحله ای را طی کنند. این معمولاً شامل بررسی اولیه مشخصات، مصاحبه‌های فنی و آزمون‌های کدگذاری برای تعیین مهارت فنی آن‌ها است. علاوه بر این، غربالگری همچنین شامل آزمون‌هایی برای مهارت‌های ارتباطی و سایر مهارت‌های کلیدی نرم است.

در مجموع، این بینش به شبکه‌ها اجازه می‌دهد تا درک کاملی از تجربه، مجموعه مهارت‌ها و مهارت قبلی یک کدنویس آزاد در کار از راه دور کسب کنند. این به نوبه خود به آنها کمک می کند فریلنسرها را با پروژه های مناسب مطابقت دهند. علاوه بر این، آنها یک تیم پشتیبانی اختصاصی برای مراقبت از سایر وظایف جانبی مربوط به برنامه نویسی آزاد، مانند صورتحساب، قراردادها و عیب یابی در طول پروژه دارند. این به فریلنسرها اجازه می دهد تا به طور کامل بر روی کار توسعه اصلی تمرکز کنند.

معرفی بهترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی

بهترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی

Upwork 

Upwork یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی است، این پلتفرم به بیش از 50 دسته شغل آزاد پاسخ می‌دهد، فرآیند بررسی جدی ندارد، بنابراین کارفرمایان موظفند هنگام ارزیابی کدنویس‌های فریلنسری، ارزیابی‌های خود را انجام دهند. 

در نمایه یک فریلنسر برای کمک به کارفرمایان، با این حال، نمی‌توان به طور کامل به این رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها اعتماد کرد، زیرا دستکاری آن‌ها آسان است، تمرکز Upwork بر حجم و مقرون‌به‌صرفه بودن کار است تا کیفیت آن. برای بررسی Upwork برای هر شغلی که درخواست دارید،  می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

Flexiple

Flexiple یک شبکه استعدادهای تکنولوژی برتر با جامعه ای از توسعه دهندگان و طراحان مستقل 1٪ برتر و از سایت های فریلنسری برنامه نویسی است. راه حل استخدام بسیار انعطاف پذیر Flexiple را می توان متناسب با شرایط بسیار خاص طراحی کرد، یک فرآیند غربالگری دقیق برای اطمینان از کیفیت کدنویسان مستقل است و مهمتر از همه، فرآیند غربالگری ناهمزمان است. به عنوان مثال، فریلنسرها تنها زمانی می توانند مراحل این فرآیند را تکمیل کنند که نیازی مطابق با مهارت آنها وجود داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه:انواع گیفت کارت پلی استیشن

Toptal

Toptal که در سال 2010 تأسیس شد، رهبر صنعت استعدادهای فناوری مستقل است و به توسعه دهندگان، طراحان، مدیران محصولات و مشاوران مالی مستقل ارائه می دهد. برای دریافت پروژه‌ها، حتی پس از گذراندن زمان قابل توجهی در فرآیند غربالگری طولانی‌اش، Toptal به دلیل دریافت نرخ‌های کمیسیون بالا از مشتریانش شناخته می‌شود، گاهی اوقات دو برابر نرخ فریلنسرها را دریافت می‌کند. 

Arc.dev

Arc.dev با نام CodementorX شروع به کار کرد، یک پلتفرم راهنمایی برای برنامه‌نویسان برای جستجو و دریافت کمک حرفه‌ای در زمینه مشکلات کدنویسی و بهبود مهارت و از سایت های فریلنسری برنامه نویسی است. ابزارهایی برای اطمینان از کیفیت codersArc راه حل استخدامی انعطاف پذیرتر و مقرون به صرفه تر از Toptal's است. علاوه بر برنامه نویسان مستقل، Arc همچنین به کارفرمایان این امکان را می دهد که کدنویسان تمام وقت را به صورت دائمی استخدام کنند.

معرفی بهترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی

استخدام در سایت های برتر برنامه نویسی

در پایان، زمانی که شروع به کار می کنید، مهم است که منابع مختلف پروژه های برنامه نویسی مستقل را امتحان کنید، قبل از اینکه تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما بهتر است. وقتی فریلنسری را شروع می‌کنید، به احتمال زیاد اهداف مالی، برای خود تعیین کرده‌اید. برای ایجاد یک جریان ثابت درآمد و دستیابی به آن اهداف، باید اطمینان حاصل کنید که مسیر درآمد پروژه های شما جریان دارد. از این رو، به جای تکیه بر یک پروژه، باید به دنبال چندین منبع برای پروژه ها باشید. در واقع، سایت های فریلنسری برنامه نویسی ، به دلیل راحتی و کارایی که دارند، بهترین مکان برای یافتن مشاغل برنامه نویسی آزاد هستند. 
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد