نحوه خرید اکانت Canva premium

نحوه خرید اکانت Canva premium

توسط : تیم محتوا
1,655

Canva محبوب ترین ابزار طراحی در حال حاضر است. این یک ابزار آنلاین طراحی گرافیک است که امکان ساخت طراحی وب و چاپ و گرافیک را فراهم می کند. Canva در پرت استرالیا، توسط ملانی پرکینز، کلیف اوبرشت و کامرون آدامز در 1 ژانویه 2013 تاسیس شد و در اولین سال خود بیش از 750000 کاربر داشت. این برنامه شامل قالب هایی برای استفاده کاربران به صورت رایگان است و اشتراک های پولی مانند Canva Pro و Canva for Enterprise را برای عملکردهای اضافی ارائه می دهد. می توانید برای خرید اکانت Canva premium از طریق 20پیمنت اقدام کنید

نحوه خرید اکانت Canva premium

اکانت Canva premium

کاربران همچنین می توانند برای محصولات فیزیکی چاپ و ارسال اقدام کنند. شما می توانید هر نوع گرافیک یا عکسی را برای پروژه های خود ویرایش کرده و یا آنرا بسازید. با Canva می‌توانید هر نوع گرافیکی را برای فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، تصاویر کوچک YouTube، پوسترها، کارت‌ها، گواهی‌ها، لوگوها، جلدها و غیره طراحی کنید.

Canva بیش از 13 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. شما می توانید Canva pro را در حساب کاربری با قیمت ارزان خریداری کنید. پس چرا به دنبال نحوه دریافت رایگان canva  باشید که امکانات و دسترسی های محدودتری دارد. در حالی که می توانید خرید اکانت Canva premium را با قیمت ارزان خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی بهترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی

ویژگی های برنامه

Canva یک پلت فرم برای طراحی گرافیکی است که برای ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی، ارائه ها، اسناد، پوسترها و سایر محتوای بصری استفاده می شود. Canva در حال حاضر شامل بسیاری از الگوها برای استفاده کاربران است. شما می توانید در این برنامه،  Brand Kit ایجاد کنید و فونت ها و آرم های خود را آپلود کنید. همچنین تغییر اندازه جادویی طراحی با یک کلیک را تجربه نمایید. 

ضمن آنکه این امکان را دارید تا روزانه بیش از 420000 قالب رایگان با طرح های جدید داشته و بیش از 75 میلیون عکس، ویدیو، صدا و گرافیک عالی برای استفاده رایگان داشته باشید. طرح ها را به عنوان الگو برای استفاده تیم خود ذخیره کنید و از 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری بهره برده و محتوای رسانه های اجتماعی را در ۷ پلتفرم برنامه ریزی کنید. با خرید اکانت Canva premium ، امکانات بی نظیری در این سایت خواهید داشت.

نحوه خرید اکانت Canva premium

روش دریافت اکانت پریمیوم Canva

با اکانت Canva Premium، می‌توانید یک طراحی نامحدود تصویر و ویدیو برای موارد ضروری در زمینه‌های محتوای دیجیتال ایجاد کنید، هر طراحی تصاویر بدون حق امتیاز است. می توان گفت، Canva Pro یکی از بهترین ابزارهای آنلاین است که با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می گیرند.

اکانت رایگان Canva Pro یکی از منابع اصلی ایجاد تصویر و ویدیو است، برای ایجاد حساب مادام العمر به ایمیل Edu نیاز دارید. در حال حاضر، چهار روش کاری برای دریافت رایگان حساب Pro وجود دارد، روش اول، ارائه یک حساب حرفه ای مادام العمر با یک فرآیند ثبت نام است، اما روش دوم تغییر ماهانه آن است. 

روش اول : با حساب ایمیل Edu

برای خرید اکانت Canva premium اگر قبلاً یک حساب ایمیل Working Edu دارید، در عرض چند دقیقه شانس بیشتری برای Canva Premium وجود خواهد داشت. به وب سایت Canva.com بروید و حساب کاربری را با ایمیل Edu ایجاد کنید. در فرآیند ثبت نام، باید از بین شش گزینه، گزینه Teacher را انتخاب کنید. سپس Canva ایمیل تایید را ارسال می کند. Edu mail را باز کنید و ایمیل تأیید Canva را بررسی کنید و گزینه‌های صفحه را دنبال کنید.

هنگامی که تأیید ایمیل انجام شد، باید برگه را ببندید. سپس به لینک وب سایت canva.com/education بروید و روی دکمه Canva for Education Free کلیک کنید و به طور خودکار به حساب حرفه ای تبدیل می شود. اکنون، مستقیماً به اشتراک حساب پریمیوم Canva  دسترسی خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کلاس های آنلاین آموزش طراحی

روش دوم : بدون حساب ایمیل Edu

روش دیگری برای خرید اکانت Canva premium وجود دارد که در آن حساب Canva Premium بدون ایمیل Edu ایجاد می کند، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید. ابتدا به وب سایت رسمی Canva.com بروید. یک حساب کاربری با یک شناسه ایمیل معمولی ایجاد کنید. پس از تکمیل ثبت نام، سپس به پیوند حساب دنباله بروید و بر روی آزمایش رایگان برای 30 روز کلیک کنید.

اکنون به صفحه پرداخت هدایت می شود. برای جزئیات کارت پرداخت، از کارت اعتباری استفاده کنید. پس از ارسال، حساب کاربری در Canva Pro فعال می شود. اگر 30 روز دیگر می خواهید، مراحل بالا را دوباره تکرار کنید و اکانت آزمایشی حرفه ای را بگیرید.

روش سوم : حساب سازمانی Canva

به دنبال اکانت Canva Enterprise به جای Pro، روش سوم به شما کمک می کند تا حساب Enterprise را با قیمتی مناسب دریافت کنید و برای  خرید اکانت Canva premium اقدام نمایید. از وب سایت Canva.com دیدن کنید و با هر شناسه ایمیلی ثبت نام کنید. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، به تنظیمات حساب بروید. در تب تنظیمات حساب، به برگه صورت‌حساب بروید. در زیر، روی بنر Canva Enterprise Account Trail برای 30 روز کلیک کنید. بعد، صفحه به گزینه های پرداخت هدایت می شود. سپس جزئیات کارت اعتباری را انتخاب کنید و از آن در حساب Canva استفاده کنید. پس از آن، حساب 30 روزه Enterprise را درخواست کنید.

روش چهارم : Canva Premium با فایل APK

به دنبال اکانت Canva pro برای موبایل هستید، با این روش می توانید فایل Canva APK را دانلود کنید و از ویژگی های برتر در این فایل APK استفاده کنید.

می توانید با خرید اکانت Canva premium ، یک حساب پولی در این برنامه دریافت کنید، به جای حساب معمولی Canva از حساب حرفه ای استفاده نمایید. نرم افزار دارای ویژگی های بسیاری در مقایسه با حساب اصلی است. 

نحوه خرید اکانت Canva premium

چرا به حساب Canva Pro نیاز دارید؟

همانطور که قبلاً گفتیم، Canva یک وب سایت محبوب طراحی گرافیک آنلاین است. این به ما کمک می کند تا هر گونه محتوا و تصاویری شگفت انگیز طراحی کنیم. این برنامه، اشتراک های رایگان و پولی را ارائه می دهد. ضمن آنکه می توانید با دسترسی های محدودتر، به صورت رایگان از آن استفاده کنید، اما اگر می خواهید ویژگی های بیشتری را باز کنید، باید به نسخه Pro ارتقاء دهید و خرید اکانت Canva premium را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه:انواع گیفت کارت پلی استیشن

اگرچه Canva، برخی از ویژگی‌های PRO مانند تغییر اندازه، میلیون‌ها تصویر و موارد دیگر شگفت‌انگیز هستند. اشتراک رایگان Canva برای گرافیک معمولی کافی است، نیازی به هدر دادن پول برای آن نیست. Canva Premium دارای نکات اضافی مانند فضای ذخیره‌سازی بی‌نهایت، میلیون‌ها عکس و طراحی از پیش ساخته شده، تغییر اندازه، دانلود طرح‌ها با پس‌زمینه شفاف، MP4، گیف، انیمیشن‌ها و بسیاری ویژگی‌های شگفت‌انگیز دیگر است.

می توانید گرافیک را با صفحه خالی طراحی کنید و همچنین از قالب پیش فرض Canva برای ساخت یک طراحی شگفت انگیز کمک بگیرید. با استفاده از Canva، می‌توانید در یک دقیقه یک گرافیک شگفت‌انگیز طراحی کنید و به سادگی تصاویر را با یا بدون پس‌زمینه صادر کنید. Canva یک ابزار عالی و حیرت‌انگیز است. هر کسی می تواند از این ابزار برای طراحی گرافیک شگفت انگیز استفاده کند.
 

برچسـب هـا : سایر ، خرید اکانت Canva premium
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد