کسب درآمد از سایت فریلنسری SolidGigs

کسب درآمد از سایت فریلنسری SolidGigs

توسط : تیم محتوا
1,989

اگر به دنبال مشاغل آزاد برای کار در خانه هستید، یکی از گزینه های محبوب SolidGigs است. شما به راحتی می‌توانید به سایت‌های فریلنسری بپیوندید که شما را با کارفرمایان قابل اعتماد مرتبط می‌کنند و گردش کار ثابتی را از خانه برای شما ایجاد می‌کنند. اگر جذاب به نظر می رسد، می توانید امروز با این سایت فریلنسری، شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. 

SolidGigs چیست؟

SolidGigs یک پلتفرم فریلنسر، شبیه Fiverr و Upwork است. این سایت نسبتا جدید است و توسط پرستون لی که خود یک فریلنسر است ایجاد شده است. به عنوان یک وبلاگ نویس موفق، لی متوجه مشکلات رایجی شد که اکثر فریلنسرها با آن روبرو هستند. اینها شامل دسترسی کم به فرصت های کاری و عدم مواجهه است.

با در نظر گرفتن این مشکلات اساسی، لی این سایت را ایجاد کرد تا زندگی را برای فریلنسرهای در سراسر جهان آسان تر کند. این سایت در مقیاس کوچک تنها با 50 کاربر شروع به کار کرد. امروزه، این سایت دارای بیش از 400 عضو شاغل است که مشاغل آزاد خود را از طریق SolidGigs ایجاد کرده اند. علاوه بر این، آنها ادعا می کنند که بیش از 50000 دلار درآمد ماهانه از اعضای خود دارند.

کسب درآمد از سایت فریلنسری SolidGigs

SolidGigs چگونه کار می کند؟

هنگامی که تصمیم گرفتید یک فریلنسر شوید، اولین قدم شما جستجو در اینترنت برای فرصت های شغلی است. به عنوان مثال، اگر شما یک نویسنده هستید، در نوار آدرس عبارت «شغل نوشتن آزاد» را تایپ کنید. در پاسخ، با نتایج بسیاری روبرو می‌شوید و به سختی می‌توانید بگویید کدام شغل برای شما مناسب است.

به طور خلاصه، شما زمان زیادی از وقت گرانبهای خود را در جستجوی اینترنت و جستجوی ناآگاهانه برای سایت های نامعتبر، تلف خواهید کرد. اکنون، فیلتری را تصور کنید که تمام سایت های کلاهبرداری یا پیشنهادهای کاری را که ارزش وقت شما را ندارند، لغو کند؟

سایت SolidGigs دقیقاً این کار را برای شما انجام می دهد. تیمی از ارائه دهندگان خدمات دارد که صدها سایت را که دارای لیست مشاغل آزاد هستند بررسی می کنند. پس از آن، آنها مشاغلی را انتخاب می کنند که ارزش توجه شما را دارند و آنها را برای شما فهرست می کنند.

آنها ادعا می کنند که از بین صدها گزینه، فقط یک تا دو درصد را نشان می دهند که احتمالاً برای شما مفید است. در ازای آن، سایت از فریلنسرهایی که از خدمات آنها بهره مند می شوند، کمیسیون ماهیانه دریافت می کند. جدای از آن، سایت با فریلنسرها و کارآفرینان قابل توجهی برای مربیگری تازه کارها در این زمینه همکاری می کند. این بدان معنی است که دوره های تجاری، ابزارها و منابع مفیدی برای موفقیت در سرمایه گذاری خود پیدا خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت فریلنسری SolidGigs

مراحل ثبت نام 

فرآیند ثبت نام SolidGigs بسیار ابتدایی است. این سایت، درست مانند یک وبلاگ با لیست ایمیل کار می کند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل خود را وارد کنید و آماده شروع کار باشید. برای عضویت نیازی به گذراندن هیچ روش صلاحیت یا آزمون ندارید. با این حال، فرآیند ثبت نام رایگان نیست. 

علاوه بر این، شما یک نسخه آزمایشی رایگان نیز نخواهید داشت. با این وجود، اکثر کاربران ادعا می کنند که سایت ارزش پرداخت را دارد. پس از عضویت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر لیست شغلی هفتگی خود باشید. در طی آن دوره، می‌توانید از طریق کتابخانه آنلاین آن‌ها برای بررسی منابع مهم برای کمک به ایجاد شغل آزاد خود بروید.

کسب درآمد از سایت فریلنسری SolidGigs

جذابیت های سایت 

جذابیت اصلی که SolidGigs را متمایز می کند، لیست هفتگی مشاغل آن است. در زمانی که صرف پیمایش در سایت های شغلی می کنید، صرفه جویی می کند تا بتوانید از آن برای بهبود مهارت های خود و تکمیل پروژه های پولی استفاده کنید.

این پلتفرم ادعا می کند که انواع لیست های شغلی، سایت های گیگ و تابلوهای شغلی را به صورت دستی بررسی می کند. این بدان معناست که بهترین گزینه‌ها را بدون سایت‌های کلاهبرداری و سایر مواردی که معمولاً به صورت آنلاین با آن‌ها مواجه می‌شوید، فهرست می‌کند.

اکنون، از میان صدها گزینه شغلی فهرست شده به صورت آنلاین، شما باید فقط 10 تا 15 مشتری بالقوه را بررسی کنید. این کار به طور کلی جستجوی شغل شما را آسان می کند، بنابراین می توانید مرحله اولیه شغل آزاد خود را پشت سر بگذارید و بلافاصله به کار بپردازید.

اگر یک فریلنسر معتبر هستید، می‌توانید از این فهرست برای صرفه‌جویی در زمان با ارائه مشتریان واقعی و سودآور استفاده کنید. به این ترتیب می توانید کسب و کار خود را سریعتر رشد دهید و درآمد ثابتی برای خود داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد ارزی از UI KITS

دوره های تجاری SolidGigs

SolidGigs ، دوره های آموزشی کسب و کار و منابع فریلنسر را در وب سایت خود به عنوان پاداش برای مشترکین خود گنجانده است. این نشان می‌دهد که آنها واقعاً به کاربران خود اهمیت می‌دهند و قصد دارند به رشد جامع جامعه آزاد کمک کنند.

پس از عضویت، بلافاصله به بیش از 127 دوره دسترسی خواهید داشت. شما می توانید مقالات معتبر و کاربردی را مطالعه کنید. همچنین، آنها ابزارهای متعددی در قالب فیلم ها، درس های عملی، الگوها و جلسات صوتی دارند که می تواند به شما کمک کند تا از مهارت های خود به طور موثر استفاده کنید.

بله، حتی اگر قبلاً در کاری که انجام می دهید حرفه ای هستید، این دوره ها برای شما مفید خواهد بود. این بدان دلیل است که وقتی وارد دنیای فریلنسری می شوید، دیگر شما کسب و کار خود را اداره می کنید. بنابراین، اگرچه ممکن است برنامه نویسی یا توسعه وب را بلد باشید، اگر ندانید چگونه کارهای خودتان را بفروشید یا نتوانید امور مالی خود را مدیریت کنید، ممکن است در فریلنسینگ شکست بخورید.

علاوه بر این، کتابخانه آنلاین آنها شامل مصاحبه‌های واقعی و حکایت‌هایی از کارآفرینان موفق از جامعه مشاغل آزاد است. با مراجعه به این منابع می توانید از تجربیات دیگران درس بگیرید و از استراتژی ها و کاستی های آنها درس بگیرید. بهترین بخش این است که منابع تجاری آنها هر ماه به روز می شود، بنابراین اگر در تنگنا قرار گرفتید هرگز از مشاوره و راهنمایی ناامید نخواهید شد.

کسب درآمد از سایت فریلنسری SolidGigs

قیمت گذاری 

اگر سایر بررسی‌های SolidGigs را به صورت آنلاین بررسی کرده‌اید، احتمالاً می‌دانید که در هزینه های آن گران است. با سایت هایی مانند Fiverr و Upwork که تنها درصدی از کمیسیون شغلی شما را دریافت می کنند، ثبت نام در SolidGigs کاملا بی معنی به نظر می رسد.

با این حال، دلیلی وجود دارد که چرا باید برای این سایت هزینه پرداخت کنید. اولاً، یک لیست مشاغل هفتگی قانونی ارائه می دهد که به ندرت در سایت های دیگر پیدا می کنید. ثانیاً، منابع مفیدی را دریافت خواهید کرد که معمولاً صدها دلار برای شما در سایت های مشاوره هزینه دارد.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت Renderforest

در ابتدا، فریلنسرها برای ثبت نام در SolidGigs باید 13 دلار حق بیمه در ماه می پرداختند. برای کاربرانی که نگران این پلتفرم بودند، این سایت یک آزمایش 30 روزه را با قیمت 2 دلار ارائه کرد. با این حال، به دلیل محبوبیت بالا، این سایت افزایش قیمت را در پلتفرم خود تبلیغ کرد.

اکنون، قیمت 19 دلار در ماه است، اما فریلنسرهایی که زودتر به عضویت درآمده‌اند، با قیمت قبلی از خدمات این سایت، لذت می‌برند. این استراتژی برای پلتفرم کاملاً سودآور است، زیرا کاربران قبل از افزایش قیمت برای پیوستن به این سایت، می توانند اقدام کنند. توجه داشته باشید که 20پیمنت می تواند در این خصوص، شما را یاری کنند.
 

برچسـب هـا : سایر ، SolidGigs
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد