خرید از زالاندو Zalando

خرید از زالاندو Zalando

توسط : تیم محتوا
4,012

هر سال، نمایشگاه های خلاقانه و مهمانی های مد، خریداران پوشاک را به خود جذب می کنند. با این حال، می توانید بدون خروج از خانه ، لباس های مد روز بخرید، کافی است به فروشگاه اینترنتی Zalando مراجعه کرده و خرید از زالاندو را تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی زالاندو

این سرویس آلمانی به دلیل انتخاب گسترده کفش و لباس ها با برندها و سبک های مختلف در سراسر جهان محبوب شده است. در این فروشگاه می‌توانید یک سری لباس کاملاً جدید بخرید. در واقع Zalando یک فروشگاه اینترنتی است که مناسب هر سلیقه و بودجه ای است. 
سیاست های قیمت گذاری به خریداران مختلف اجازه می دهد تا بهترین لباس ها را با بهترین قیمت خریداری کنند. پیشنهادات لوکس از طراحان مشهور، راه حل های مقرون به صرفه تر از طراحان ، یا لباس های شیک و خلاقانه در بازار انبوه وجود دارد که بر اساس گرایش های مد رایج ایجاد شده است.

پیشنهاد مطالعه:معرفی بهترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی

مزیت های Zalando

چرا Zalando را می توان به عنوان منبع جهانی لباس های طراحان شیک در نظر گرفت و با خیالی آسوده خرید از زالاندو را تجربه نمود. در این جا دلایل مزیت های Zalando را بیان می کنیم.

خرید از زالاندو Zalando

رنج قیمت های مختلف

شما می توانید با خرید از یک سایت، کمد لباس خود را به شیک ترین روش پر کنید. Zalando دارای لباس زیر، لباس، کت و شلوار، لباس های بیرونی، جوراب، کفش و غیره است. این سایت دارای جواهرات، کیف و کلاه برای تمامی سلایق خریداران است.

Zalando می تواند برای خریداران در گروه های سنی مختلف چیزهایی ارائه دهد. این مجموعه دارای مجموعه های جسورانه جوانان، خطوط پیچیده و ظریف برای زنان و مردان، لباس های محتاطانه و راحت برای افراد مسن، محصولات ساخته شده با پارچه های طبیعی برای جوان ترین خریداران است.

بنابراین، شما می توانید با خرید از زالاندو Zalando ، برای کل خانواده خود لباس بخرید.

پیشنهاد مطالعه:نحوه خرید اکانت Canva premium

رشد زالاندو

امسال یازدهمین سالگرد زالاندو است. در این مدت Zalando از یک فروشگاه کوچک به یک بوتیک شیک با لباس‌ها و کفش‌های برتر با قیمت‌های مناسب تبدیل شد. حتی طراحان مشتاق نیز می توانند کالاهای خود را در Zalando قرار دهند.

زالاندو از یک فروشگاه کوچک به یک بوتیک شیک تبدیل شد. این سایت بصری و ساده است، بنابراین می توانید بدون دانستن زبان آلمانی از آن استفاده کنید. اما اساساً سه بخش عمده وجود دارد که مخصوص، زنان، مردان و کودکان است. شما می توانید برای خرید از زالاندو ، بر روی قسمت مورد نیاز کلیک کنید تا کاتالوگ پوشاک، کفش و اکسسوری بر اساس جنسیت مرتب شود. لطفا توجه داشته باشید اولین بخش در کاتالوگ، بخش دریافت نگاه است. توسعه دهندگان و طراحان سایت شما را قادر می سازند تا نگاهی به ترکیب لباس ها و گزینه های دیگر  از قبیل کفش Zalando، لوازم جانبی و غیره بیندازید.

خرید از زالاندو Zalando

بهترین مد برای زنان از Zalando

همانطور که قبلا ذکر کردیم، Zalando یک سایت آلمانی است، به این معنی که همه کالاها بالاترین استانداردهای کیفیت را دارند: پارچه، خیاطی، دوخت لباس و سایر جنبه ها درجه یک هستند که می توانید با خرید از زالاندو ، تجربه کنید.

مشتریان می توانند از آخرین روندها و منحصر به فرد بودن طراحی لباس اطمینان داشته باشند. این سایت با غول های صنعت مانند آرمانی، کارل لاگرفلد و مایکل کورس همکاری می کند. علاوه بر این، می‌توانید لباس‌ها و لوازم جانبی را از تولیدکنندگانی مانند OYSHO، G-Star، Tommy Hilfiger و بیش از 1500 برند مختلف پیدا کنید.

Zalando نه تنها برای لباس های شیک و مد روز شناخته شده است، بلکه به اصالت کالا معروف است. بخش پوشاک، فقط دارای لباس‌ها، بلوزها و تونیک‌های معمولی نیست. این می تواند کیمونوی شیک، آستین های بلند اصلی، تاپ های زیبا، یقه اسکی و تاپ های کراپ را به شما ارائه دهد.
سایزهای مختلف در زالاندو 

این سایت همچنین به موضوع سایزهای بزرگ لباس (XL، XXL و ...) هنگام خرید از زالاندو توجه ویژه ای دارد. این بخش در کاتالوگ زنانه قرار دارد و اندازه تخصصی،  نام دارد. مدل های لباس به دو دسته بر اساس قد دسته بندی می شوند که اندازه کوچک شامل زیر 160 سانتی متر بوده و اندازه بزرگ، بالای 179 سانتی متر است.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت فریلنسری SolidGigs

لباس مردانه شیک از زالاندو

فرقی نمی کند خریدار مرد جوان باشد، بالغ باشد یا سبک لباس پوشیدن خاصی را ترجیح دهد، فروشگاه Zalando انتخابی از چهار خط لباس را ارائه می دهد. هر خط لباس از برندهای معروف، گزینه های اقتصادی و لباس طراحان جوان تشکیل شده است که هنگام خرید از زالاندو ، تجربه خواهید کرد.

اگر به سلیقه خود اعتماد ندارید یا می خواهید یک سری لباس کاملاً جدید برای خود بخرید، به بخش Get the Look نگاهی بیندازید. شما از تصاویر ترندست های اروپایی الهام خواهید گرفت. حتما به بخش لوازم جانبی نیز، نگاه کنید. در آنجا می‌توانید کالاهایی مانند کوله پشتی، ساعت، کیف پول، کراوات و خیلی چیزهای دیگر پیدا کنید.

نحوه ثبت سفارش در زالاندو

برای ثبت سفارش در این سایت، لازم است که اندازه مورد نظر خود را انتخاب کنید و افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید. پس از پایان خرید به سبد خود در گوشه بالا سمت راست بروید. از داخل سبد گزینه Go to Checkout را انتخاب کنید.

گزینه تحویل دلخواه خود را انتخاب کنید. اگر تحویل درب منزل را انتخاب کرده اید، آدرس خود را تأیید کنید، اگر نه، فروشگاه بسته مورد نظر خود را برای تحویل، هنگام خرید از زالاندو انتخاب کنید. از شما خواسته می شود یک روش پرداخت را انتخاب کنید. به سادگی روش پرداخت مورد نظر خود را که می تواند روش پرداخت آنلاین پی پال باشد، انتخاب کنید، جزئیات را در جایی که لازم است پر کنید و روی بعدی کلیک کنید.

اکنون به شما این امکان داده می شود که سفارش خود را بررسی کنید و کدهای کوپن یا تحویل سریع را اضافه کنید. اگر از طریق پی پال پرداخت می کنید، بلافاصله به وب سایت پی پال هدایت می شوید تا فرآیند تکمیل شود. پس از تکمیل سفارش، تاییدیه خود را روی صفحه نمایش خواهید دید. همچنین پس از ارسال سفارش، یک ایمیل تأیید با شماره سفارش به عنوان مرجع و پیوندی به شماره پیگیری دریافت خواهید کرد تا بتوانید تحویل بسته خود را پیگیری کنید.

خرید از زالاندو Zalando

تاریخچه زالاندو 

Zalando که در سال 2008 در آلمان تأسیس شد و می توان گفت که کم و بیش آمازون اروپا است. از روز اول، این سایت، همه چیز در مورد گردآوری طیف گسترده ای از برندهای مد روز و سطح بالا در یک مکان واحد بوده است. زالاندو ، هزاران برند مختلف کفش و لباس را به فروش می رساند. آنها بزرگترین انتخاب آنلاین لباس، لوازم جانبی و کفش اروپا را دارند، ترکیبی انتخابی از برچسب های محبوب High Street، مارک های لوکس و طراحان مستقل هستند. برای خرید از زالاندو و پرداخت ارزی آن، می توانید با 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

برچسـب هـا : سایر ، خرید از زالاندو
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد