کسب درآمد از سایت PeoplePerHour

کسب درآمد از سایت PeoplePerHour

توسط : تیم محتوا
6,705

PeoplePerHour یک بازار آزاد است که مشاغل می توانند از آن برای ارتباط با بیش از دو میلیون مشاغل آزاد در سراسر جهان، استفاده کنند. این پلتفرم دسترسی رایگان به پروفایل ها و نمونه کارها مترجم آزاد را ارائه می دهد. این برنامه، در سال 2007 در بریتانیا تأسیس شد و توانست به سرعت، بسیاری از فریلنسرها را از سراسر جهان جذب کند. تیم این برنامه، از لندن فعالیت می کنند اما به شرکت ها اجازه می دهند در هر کشوری فریلنسر پیدا کنند.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت تاوباو Taobao

PeoplePerHour چیست؟

شما می توانید با یک ارسال، نمونه کارهای خود را به بیش از 100 هیئت شغلی بفرستید. همچنین می توانید بدون نیاز به پرداخت، به صورت آزمایشی و کاملا رایگان، از این برنامه استفاده کرده و به بیش از 250 میلیون داوطلب و دسترسی پیدا کنید.

PeoplePerHour هزینه خدمات 0.6 پوند به علاوه  10 درصد را از خریداران دریافت می کند. کارمزد خریدار برای اعضای برنامه  اعضای طلایی یاPremium  صفر درصد و 2.5٪ برای اعضای نقره ای، برای انتقال بانکی است. ضمن آنکه علامت گذاری یک لیست پروژه با عنوان فوری، مبلغ 1500 دلار بوده و با قرارداد عدم افشا (NDA) 34.00 دلار می باشد. ارتقای پروژه استعدادیابی 60.00 دلار و ارتقاء پروژه ویژه 20.00 دلار است.

کسب درآمد از سایت PeoplePerHour

روش کار برنامه 

PeoplePerHour بازاری برای استخدام افراد حرفه ای به صورت آزاد با کیفیت بالا است. این برنامه، امکان دسترسی رایگان به پروفایل‌های فریلنسر دقیق را فراهم می‌کند، ابزارهای خوبی برای ارسال پروژه دارد، کنفرانس ویدیویی را بین خریداران و فریلنسرها ارائه می‌دهد، استعدادها را با پروژه‌ها مطابقت می‌دهد و پرداخت‌ها را تسهیل می‌کند.

فیلتر کردن جستجوی فریلنسر بر اساس مکان، بیش از 5000 نتیجه به دست می دهد. این سایت دارای فریلنسرهایی از رشته های مختلف، از جمله طراحی، توسعه، و کپی رایتینگ است. PeoplePerHour حدود 26 درصد از ترافیک وب خود را از بریتانیا و ایالات متحده دریافت می کند. این برای کارفرمایانی که به دنبال استخدام افراد انگلیسی زبان هستند ایده آل است.

پیشنهاد مطالعه:خرید از زالاندو Zalando

کارفرمایان به پروفایل های فریلنسر دسترسی رایگان دارند. پروفایل‌های فریلنسر شامل نمونه کارها، قیمت‌گذاری، پیشنهادات، تفکیک مهارت‌ها، بررسی‌ها و تأییدیه‌ها می‌شود. این پلتفرم موارد مشابه را برای پروژه ها فراهم می کند و فریلنسرها قبل از پذیرش در پلتفرم بررسی می شوند.

ضمن آنکه PeoplePerHour ویژگی های مدیریت فاکتور را ارائه می دهد. این را نیز باید اشاره کرد که پروژه ها را می توان به صورت رایگان ارسال کرد و وجوه در یک حساب امانی نگهداری می شود تا زمانی که هر دو طرف از کار راضی باشند. بنابراین می توان گفت که این یک ابزار ارسال پروژه با استفاده آسان است و پلتفرمی است که دارای ابزار چت تصویری می باشد.

ویژگی های PeoplePerHour

اگر قصد دارید از این برنامه استفاده کرده و کسب درآمد کنید، لازم است بدانید که هزینه خدمات 10٪ آنها، از هزینه پرداخت 3٪ قیمت ثابت Freelancer پرهزینه تر است. هیچ پشتیبانی تلفنی یا چت فوری وجود ندارد و فقط از طریق ایمیل می توان مسائل را مطرح نمود. همچنین، برخی از نمونه کارها در قالب PDF هستند و بلافاصله بدون درخواست دانلود می شوند. 

کسب درآمد از سایت PeoplePerHour

نحوه ارسال پروژه در  PeoplePerHour:

برای پست کردن پروژه در PeoplePerHour ، لازم است که شش مرحله ساده را دنبال کنید :  

برای ارسال پروژه در این برنامه لازم است که به به صفحه اصلی PeoplePerHour بروید. سپس یک حساب کاربری ایجاد کنید. بر روی دکمه ثبت نام در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی کلیک کنید، پس از آن، I WANT TO HIRE A FREELANCER را از کادر پاپ آپ انتخاب کنید.

اکنون می توانید با فیس بوک ثبت نام کنید یا از ایمیل خود استفاده کنید. جزئیات پروژه خود را وارد نمایید و روی پست یک پروژه کلیک کنید. یک دسته و زیرمجموعه را انتخاب کنید و گزینه ادامه را برگزینید. سپس جزئیات پروژه را وارد کنید. شما باید یک دسته و زیرمجموعه را انتخاب کنید، به پروژه خود عنوان بدهید و شرح پروژه را وارد نمایید. جزئیات بیشتر، بهتر عمل می کند. شما همچنین می توانید هر گونه اطلاعات مرتبط از جمله تصاویر، اسناد، مشخصات و غیره را آپلود کنید.

در این مرحله، لازم است که بودجه را تعیین کنید. نوع بودجه (قیمت ثابت) و ارز (دلار یا یورو) را انتخاب کنید. سپس، گزینه های پیشرفته را انتخاب کرده و (مکان، دید، مدت زمان، سوالات مصاحبه) را درست در بالای دکمه POST PROJECT انتخاب کنید تا مکان، سوالات مصاحبه و مدت زمان تخمینی پروژه را اضافه کنید.

در فیلتر موقعیت مکانی فریلنسر، بسته به اولویت خود، از راه دور (کشور ترجیحی) یا در محل (مکان خاص)، را انتخاب نمایید. در مرحله نهایی، پروژه خود را ارسال کنید. تمام اطلاعاتی را که وارد کرده‌اید بررسی کنید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید، سپس روی پست پروژه در پایین صفحه کلیک کنید. هنگامی که پروژه خود را پست کردید، قبل از اینکه در لیست پروژه ها ظاهر شود، تحت بررسی های خودکار قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که با خط مشی های PeoplePerHour مطابقت دارد.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت فریلنسری SolidGigs

PeoplePerHour در مقابل Upwork

Upwork و PeoplePerHour ویژگی‌های مشابهی را ارائه می‌کنند، اما استفاده از همه ویژگی‌های این پلتفرم رایگان است، در حالی که Upwork دارای برنامه‌های چند لایه است. Upwork در یافتن فریلنسرهای قابل اعتماد شهرت بهتری نسبت به این برنامه دارد. هر دو پلتفرم، برای هدف قرار دادن فریلنسرها عالی هستند.

PeoplePerHour در مقابل Fiverr

Fiverr و PeoplePerHour هر دو پست های پروژه رایگان، دسترسی به پروفایل های فریلنسر و تسهیل پرداخت امن را ارائه می دهند. برخلاف Fiverr، این برنامه، یک ابزار تطبیق استعداد هوش مصنوعی نیز ارائه می‌کند که یافتن فریلنسر مناسب برای یک پروژه را کمی آسان‌تر می‌کند. هر دو پلتفرم به کاربران اجازه می دهند بودجه خود را به دلار آمریکا تعیین کنند.

کسب درآمد از سایت PeoplePerHour

PeoplePerHour در مقابل Freelancer

Freelancer بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه می دهد، اما ابزار مدیریت استعداد بهتر و کاربرپسندتر است. همچنین برخلاف PeoplePerHour امکان مناقصه پروژه را فراهم می کند. با این حال، این برنامه، یک ابزار تطبیق استعداد عالی دارد و امکان چت تصویری را فراهم می کند. هر دو پلتفرم به کارفرمایان اجازه می‌دهند تا مترجمان آزاد آمریکایی را هدف قرار دهند. در صورتی که قصد دارید در این برنامه ثبت نام کرده و به کسب درآمد ارزی بپردازید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برچسـب هـا : سایر ، PeoplePerHour
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
یک سال قبل

لطفا راجب نحوه ثبت نام برتی مترجم وکسب درآمد واضحتر توضیح میدین ممنون میشم

avatar
یک سال قبل

سلام فاطمه گرامی، خود ما در این سایت فعالیت نداشته ایم ولی هموطنان ایرانی که داخل این سایت فعالیت میکنند و توسط مجموعه بیست پیمنت درآمد ارزی آنها نقد میگردد. باتشکر