مسافرت رایگان با سایت Workaway

مسافرت رایگان با سایت Workaway

توسط : تیم محتوا
2,227

آیا می‌خواهید به خارج از کشور سفر کنید، اما تصمیم دارید تجربه‌ای همه جانبه‌تر داشته باشید که حول محور داوطلب شدن و آشنایی با یک منطقه خاص باشد؟ برنامه های زیادی وجود دارد که به سازماندهی سفرها به نقاط مختلف جهان کمک می کند، اما اگر به دنبال راهی برای یافتن تجربه ای متناسب با نوع سفر خود هستید، اغلب در ازای غذا و محل اقامت، سایت Workaway ممکن است یک گزینه خوب باشد که برای شما مناسب است.

پیشنهاد مطالعه:خرید بلیط ارزان هواپیما با CheapOair

Workaway چیست؟

Workaway به شما این امکان را می دهد که به طور کامل در یک جامعه در خارج از کشور وارد شوید، در حالی که از طریق کار در مزارع، نظافت ساحل یا حتی کمک به آموزشگاه های زبان به آنها کمک کنید. در واقع، این وب‌سایتی است که به شما امکان می‌دهد یک نمایه ایجاد کنید، از طریق میزبان‌های تأیید شده این سایت مرور کنید و تجربیات داوطلبانه را در کشورهای سراسر جهان بیابید. 

استفاده از سایت Workaway نه تنها به شما امکان می دهد در مکانی که ممکن است بخواهید از آن بازدید کنید، تجربیاتی را بیابید، بلکه با سایر افراد در جامعه نیز ارتباط برقرار کنید. هدف این سایت، فراهم کردن بستری برای مسافرانی است که می‌خواهند به جوامعی که بازدید می‌کنند کمک کنند و در عین حال به آنها امکان دیدن جهان را بدهد. 

به طور کلی، انتظار این است که داوطلب، در ازای غذا و محل اقامت، حدود پنج ساعت در روز کار کند. توجه به این نکته مهم است که Workaway هیچ تجربه‌ای را خودش سازمان‌دهی نمی‌کند و نه به‌عنوان یک شبکه پشتیبانی فراتر از کمک به شما در برقراری ارتباط از طریق سایت‌شان عمل می‌کند.
سایتWorkaway به شما در رزرو سفر به مقصد و بازگشت به مقصدتان کمک نمی‌کند، همچنین اگر برای بازدید از کشوری که می‌خواهید به ویزا نیاز داشته باشید، نمی‌توانند در مورد ویزا کمک کنند. شما می توانید برای استفاده از خدمات این سایت، با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

مسافرت رایگان با سایت Workaway

Workaway چگونه کار می کند؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تجربه معمولی Workaway به جای پول در ازای غذا و محل اقامت خواهد بود. برخی از هاست‌ها هستند که ممکن است برای خدماتی که ارائه می‌دهید، پرداختی ارائه دهند، اما این بخشی از شرکت در  این سایت نیست. اگر علاقه مند به دریافت حقوق هستید، مطمئن شوید که آیا پرداخت گزینه ای برای آن میزبان خاص است یا خیر. اکثریت تجربیات سایت Workaway بدون دستمزد هستند.

پیشنهاد مطالعه:رزرو هاستل در Hostelworld

هزینه پیوستن به Workaway چقدر است؟

این سرویسی است که برای تماس با میزبان و رزرو تجربیات داوطلبانه نیاز به عضویت دارد. Workaway دارای دو سطح عضویت است که بستگی به نحوه سفر شما دارد. اگر می خواهید به تنهایی سفر کنید یا یک والدین مجرد هستید ، باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. 

این هزینه 44 دلار در سال است و به شما این امکان را می دهد که با میزبان ها به صورت جداگانه رزرو کنید و همچنین از طریق جامعه با سایر کارمندان سایت Workaway ارتباط برقرار کنید.

اگر فردی هستید که همیشه با یکی دیگر از افراد مهم، یکی از اعضای خانواده یا یک دوست داوطلب می‌شوید، می‌توانید برای یک حساب زوج ثبت‌نام کنید. این 56 دلار هزینه دارد، اما به شما و دوست دیگر اجازه می‌دهد تا تجربیات این سایت را با هم رزرو کنید.

 این بدان معنی است که هر تماسی که با میزبانی برقرار می کنید از طرف هر دو نفر در حساب کاربری خواهد بود و دو نفر برای هر تجربه داوطلبانه انتظار می رود. بنابراین، اگر فقط می‌خواهید در بخشی از سفر خود یا فقط در یک سفر با یک نفر داوطلب شوید، بهتر است دو حساب تکی خریداری کنید. برای هر دو سطح حساب، عضویت برای یک سال کامل از زمان خرید معتبر است. ضمن آن که ثبت نام به عنوان میزبان رایگان است.

مسافرت رایگان با سایت Workaway

آیا محدودیت سنی برای Workaway وجود دارد؟

برای ثبت نام در سایت Workaway باید حداقل 18 سال سن داشته باشید. حداقل سن برای داوطلب شدن در بیشتر کشورها نیز 18 سال است. خردسالانی که با والدین خود سفر می کنند ممکن است در برخی پروژه ها پذیرفته شوند، اما این تضمینی نیست و باید با میزبان بررسی شود. با این حال، حداکثر محدودیت سنی برای شرکت در این برنامه وجود ندارد و شما آزاد هستید که در هر سنی در تجربیات شرکت کنید، تا زمانی که بالای 18 سال دارید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هتل های ترکیه

آیا Workaway ایمن است؟

Workaway مجرای ارتباط مردم با میزبانان و سایر مسافران است، اما آنها خودشان هیچ یک از فرصت‌های داوطلبانه را سازماندهی نمی‌کنند، به این معنی که شما در نهایت مسئول اطمینان از قانونی بودن و درست بودن همه چیز قبل از خروج هستید. 

به این ترتیب، قبل از اینکه با یک میزبان موافقت کنید، باید به شدت در مورد جایی که به دنبال داوطلب شدن هستید تحقیق کنید تا مطمئن شوید که جایی است که شما احساس امنیت و راحتی می کنید و همچنین برای آموزش خود در مورد هنجارهای فرهنگی که ممکن است متفاوت باشد، تحقیق کنید.

از آنجایی که سایت Workaway ، یک وب‌سایت برای برقراری ارتباط آنلاین با دیگران است، مهم است که تا زمانی که در ارتباط خود امن نیستید، هیچ اطلاعات شخصی را در اختیار دیگران قرار ندهید و در انجام این کار احساس راحتی کنید. همچنین مهم است که برنامه های بسیار واضحی را با میزبان خود تنظیم کنید تا به طور کامل از ترتیباتی که در حال ثبت نام هستید و انتظارات میزبان از شما مطلع شوید. 

مسافرت رایگان با سایت Workaway

کارهایی که می توانید در Workaway انجام دهید

چه علاقه مند به یادگیری زبان جدید، توسعه مهارت های جدید، یا غوطه ور شدن در یک فرهنگ جامعه باشید، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از طریق سایت Workaway انجام دهید. اگر به تدریس یا یادگیری زبان علاقه دارید، فرصت‌هایی برای اقامت در خانه یا فرصت‌های داوطلبانه در مدارس سراسر جهان وجود دارد که می‌توانید با یک زبان جدید شروع کنید. همچنین می توانید در مزرعه کار کنید، در تربیت حیوانات کمک کنید، خانه بسازید، یا حتی به یک ماجراجویی قایق سواری بپیوندید. 

بدون عضویت، می‌توانید در میزبان‌های سراسر جهان جستجو کنید تا همه فرصت‌ها را ببینید و اگر چیز خاصی در ذهن دارید، بر اساس کشور یا کلمه کلیدی آنها را مرتب کنید. پست ها نشان می دهد که چه نوع تجربه ای خواهید داشت و همچنین نشان می دهد که آیا این یک فرصت پولی است یا خیر. 

می‌توانید روی پست‌ها کلیک کنید تا آنها را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید، درباره محل اقامت ارائه شده، محدودیت‌های زبانی و الزامات مورد نظر ، اطلاعات کسب کنید و همچنین بازخوردی را که میزبان از سایر کارگران دریافت کرده است بخوانید. با این حال، بدون عضویت، نمی توانید با هیچ میزبانی تماس بگیرید.

اگر علاقه مند به شرکت در فرصت های داوطلبانه در سراسر جهان و در عین حال آشنایی با فرهنگ ها و جوامع دیگر هستید، شاید ارزشش را داشته باشد که سایت Workaway را بررسی کنید. 20پیمنت شما را راهنمایی خواهد کرد.

برچسـب هـا : مسافرتی ، سایت Workaway
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد