سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی

سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی

توسط : تیم محتوا
1,574

اگر نویسنده ای هستید که به دنبال شغل وبلاگ نویسی پولی هستید، این لیست، به معرفی سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی می پردازد که می توانید شغل مناسب خود را پیدا کنید. اکثر مشاغل وبلاگ نویسی به ازای هر پست پرداخت می کنند و نوعی برنامه منظم پست دارند. نرخ های معمولی 5 تا 50 دلار برای هر پست است که بسته به میزان مشارکت هر یک، منظور شده است. برخی مشاغل نیز دارای اشتراک درآمد تبلیغاتی هستند.

البته شاید در حالت کلی ، پیدا کردن مشاغل وبلاگ نویسی می تواند سخت باشد. حقیقت این است که اگر بدانید کجا باید جستجو کنید، مطمئناً می توانید مشاغل وبلاگ نویسی با درآمد بهتر پیدا کنید. با ظهور بازاریابی محتوا، تعداد فزاینده ای از شرکت ها، نویسندگان آزاد را برای تولید مقاله برای وبلاگ خود استخدام می کنند. گاهی اوقات آنها تکالیف یکباره را ارائه می دهند که می تواند 75 دلار یا بیشتر برای هر پست بپردازد. 

سایر نشریات آنلاین، ممکن است به دنبال وبلاگ نویسانی بگردند که مایلند چندین پست در هفته بنویسند، نوعی برنامه ثابت که واقعاً می تواند به نتیجه شما اضافه کند. هنگامی که برای اولین بار به عنوان یک وبلاگ نویس مستقل شروع به کار می کنید، ممکن است ندانید که کدام وب سایت ها برای پست ها هزینه پرداخت می کنند. سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی معتبری را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی

بهترین سایت های فریلنسری

Problogger.net

منطقی است که Problogger.net بهترین بازار را برای ارتباط ناشران و وبلاگ نویسان دارد. دارن روز ، استاد حرفه ای وبلاگ نویسی و یکی از بنیانگذاران شبکه وبلاگ b5media T سال هاست که به وبلاگ نویسان نحوه کسب درآمد را آموزش می دهد.

دارن، نه تنها به وبلاگ نویسان تازه کار نشان می دهد که چگونه شروع کنند، بلکه موضوعات پیشرفته وبلاگ نویسی حرفه ای را نیز مورد بحث قرار می دهد تا به شما در تقویت مهارت های وبلاگ نویسی کمک کند. با توجه به این محیط، هیئت شغلی مخاطبان آگاه از وبلاگ نویسان، با برنامه های کاربردی عالی را جذب می کند که بهترین آگهی های شغلی و پردرآمدترین و معتبرترین فرصت ها را جذب می کند. 

پیشنهاد مطالعه:خرید از زالاندو Zalando

FreelanceWritingGigs.com

شما می توانید برای لیست فرصت های شغلی بلاگر، روی پیوند Writing Gigs کلیک کنید. مشاغل وبلاگ نویسی با کیفیت بالا در اینجا پست شده اند زیرا مشاغل کم درآمد را نمی پذیرند. این از سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی است که می توانید به کسب درآمد ارزی از آن، بپردازید.
این یک سایت وبلاگی است که هدف آن کمک به نویسندگان در یافتن شغل نویسندگی است. به خصوص آنهایی که دستمزد عادلانه ای پرداخت می کنند. چندین پست روزانه، از جمله مشاهدات شغلی و مقالات مفید در مورد نویسندگی آزاد.

سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی

سایت فریلنسری Elance

Elance یک بازار بزرگ برای فریلنسرها از همه نوع است. از ورود داده ها به طراحی وب تا برنامه نویسی تا نوشتن، النس یک بازار جهانی برای کار آزاد است. هر روز چندین شغل وبلاگ نویسی پست می شود.

Peformancing

پرفورمنسینگ یک جامعه وبلاگی متشکل از بسیاری از وبلاگ نویسان و از سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی است. انجمن مشاغل حدود 5 لیست جدید در هفته دریافت می کند. وبلاگ Peformancing نکات خوبی را برای وبلاگ نویسان حرفه ای مشتاق ارائه می دهد.

Authority Blogger

Authority Blogger یک انجمن معتبر است که توسط استاد حرفه ای وبلاگ نویسی کریس گرت تأسیس شده است. یک جامعه مفید از وبلاگ نویسان در اینجا وجود دارد که به یکدیگر کمک می کنند تا وبلاگ های بهتری بنویسند.

PoeWar.com

مشاغل وبلاگ نویسی معمولاً در دسته‌های «آنلاین و وب» یا «فریلنسر» فهرست می‌شوند. بسیاری از مشاغل مربوطه به جای "وبلاگر" عبارت "ویرایشگر یا نویسنده محتوای وب" را خواهند داشت، بنابراین توضیحات را با دقت بخوانید. Poe War یک سایت منبع و وبلاگ بسیار محبوب برای نویسندگان آزاد است. 

Writer's Weekly

Writer's Weekly یک سایت قدیمی آموزشی است که از سال 1997 منتشر شده و برای نویسندگان آزاد است. شاید ظاهر ساده این سایت کمی گمراه کننده باشد، اما اطلاعات مفیدی در اینجا وجود دارد که آن را به یکی از سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی تبدیل کرده است

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت تاوباو Taobao

Craigslist

Craigslist هنوز با فاصله زیادی، بزرگترین سایت آگهی های آنلاین و منبع خوبی برای مشاغل نویسندگی آزاد است. برای صرفه جویی در وقت، فقط می توانید وبلاگ های نویسندگی آزاد (مانند مشاغل نویسندگی آزاد) را دنبال کنید زیرا آنها اغلب مشاغل فهرست شده در Craigslist را ارسال می کنند.

Media Bistro

Media Bistro یک پورتال بزرگ برای هر کسی است که در صنعت محتوا به شکلی خلاق کار می کند. این سایت که از سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی است، شامل رسانه های آنلاین، روابط عمومی، نویسندگان، سردبیران، تهیه کنندگان و غیره می شود. این جایی است که بازیگران بزرگ رسانه در مجلات و روزنامه ها ، شغل مناسب را ارسال می کنند.

FlexJobs

FlexJobs موقعیت‌های شغلی از راه دور و فریلنسری را در یک هیئت شغلی پولی تنظیم می‌کند. می‌توانید با انتخاب «Remote Writing Jobs» سپس «Telecommuting Blogging Jobs» در زیر فلش «More Categories»، فیلتر را طوری تنظیم کنید که فقط مشاغل خاص وبلاگ نویسی را ببیند. آنها حداقل یک یا دو پست در روز ارسال می کنند.

Writers Work

Writers Work یک سایت فریلنسری پولی است که انواع مشاغل نویسندگی را در اینترنت بررسی می کند و آنها را برای شما آماده می نماید. شما همچنین می توانید از این پلت فرم به عنوان یکی از سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی ، برای ایجاد یک نمونه کار آنلاین استفاده کنید.

Den Jonk-Free Job Board

The Den یک انجمن نویسندگی است که توسط نویسنده و وبلاگ نویس قدیمی کارول تایس میزبانی می شود. هیئت شغلی آن فرصت هایی را به اشتراک می گذارد. Den فقط در زمان‌های خاصی از سال باز است، اما می‌توانید در لیست انتظار ثبت‌نام کنید تا زمانی که فرصتی برای پیوستن به آن دارید مطلع شوید. 

سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی

آژانس های بازاریابی محتوای آنلاین

آژانس های بازاریابی محتوا شهرت بدی دارند، اما برخی از آنها می توانند ارزش وقت شما را داشته باشند. ClearVoice، Contently و Skyword سه نمونه هستند. اینها با سایت های تولید محتوا متفاوت هستند زیرا می توانند تا 1 دلار برای هر کلمه بپردازند. بعلاوه، استفاده از آنها رایگان است و کار را برای شما انجام می دهند. از سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی برای کسب درآمد ارزی بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت PeoplePerHour

تنها چیزی که لازم است راه اندازی یک نمونه کار در سایت آنها با نمونه های مربوطه است که ممکن است مدتی طول بکشد و همچنین اگر کار شما به روز نباشد، می توانید از عضویت خود انصراف دهید. با یکی از آنها شروع کنید و نکاتی را در مورد تنظیم یک نمونه کار موثر بخوانید، زیرا هر سایت دارای یک استراتژی ثابت منحصر به فرد است. پس از ایجاد یک نمایه، می توانید در عرض چند هفته یا چند ماه به یک جریان ثابت از مشاغل با درآمد دست پیدا کنید.

برای استفاده از سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی و تبدیل درآمد ارزی خود ، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد