معرفی سایت فریلنسری Boxer

معرفی سایت فریلنسری Boxer

توسط : تیم محتوا
1,472

Workspace ONE Boxer یک سرویس گیرنده ایمیل سازمانی است که دسترسی به ایمیل سازمانی، تقویم و مخاطبین را در دستگاه‌های متعلق به شرکت فراهم می‌کند. ضمن آنکه با تمرکز مشتری محور، بر بهره‌وری تلفن همراه با امنیت در سطح سازمانی را در قالب های خود ارائه می‌کند. رمزگذاری AES 256 بیتی سایت فریلنسری Boxer ، داده های تجاری را از داده های شخصی جدا می کند.

مزایای استفاده از Workspace ONE Boxer

با Workspace ONE Boxer، کاربران می‌توانند برنامه را با ویژگی‌هایی مانند ژست‌های حرکتی سفارشی، آواتارهای مخاطب، پوشه‌های هوشمند سفارشی و ترجیحات رنگ حساب شخصی‌سازی کنند. این برنامه تک تجربه کاربری بصری را در دستگاه‌های iOS و Android با پیروی از الگوهای طراحی بومی ارائه می‌کند.

راهنمای راه اندازی برنامه

این راهنما برای مدیرانی در نظر گرفته شده است که به دنبال پیکربندی Workspace ONE Boxer به عنوان بخشی از استقرار خود هستند. راه‌اندازی این برنامه، شامل پیکربندی تنظیمات و گزینه‌های ایمیل مختلف است که می‌خواهید در دسترس کاربران نهایی خود قرار گیرند.

برای استقرار و استفاده از برنامه Workspace ONE Boxer، باید پیش نیازهای مربوط به کنسول Workspace ONE UEM، سیستم عامل و سرورهای ایمیل را داشته باشید. بدین ترتیب، معرفی سایت فریلنسری Boxer ، برنامه ایمیل، تقویم و مخاطبین سریع‌تر و هوشمندتر که می‌تواند به روش منحصر به‌ فرد شما پیکربندی شود، صورت می گیرد.

معرفی سایت فریلنسری Boxer

امکانات سایت فریلنسری Boxer

با ابزارهایی مانند ژست‌های تند کشیدن سفارشی و قالب‌های پاسخ سریع، اشتراک‌گذاری سریع، در دسترس بودن تقویم و موارد دیگر، Boxer کارآمدترین راه برای مدیریت ایمیل شما است. با این برنامه، کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید.

Boxer با طراحی بصری ساخته شده برای حرفه ای های مدرن، به شما کمک می کند تا به راحتی ایمیل خود را راه اندازی کرده ، تقویم های خود را مدیریت کنید و همکاران خود را به سرعت در حال حرکت پیدا کنید.

سایت فریلنسری Boxer به شما کمک می‌کند با ویژگی‌هایی مانند اقدامات انبوه، پاسخ‌های سریع قابل تنظیم، حرکت‌های تند کشیدن سفارشی، ویژگی در دسترس بودن ارسال و بسیاری موارد دیگر ، هوشمندتر و سریع‌تر از همیشه کار کنید.

مدیریت تقویم با امکانات کامل، کاملا در دسترس شماست و شما را در بالای برنامه خود نگه می دارد. به راحتی رویدادها را ایجاد و مدیریت کنید، پیوست های تقویم را مشاهده کنید، دعوت نامه های جلسه را ارسال کنید و در دسترس بودن را در داخل Boxer مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت تاوباو Taobao

تماس های کنفرانسی

شما می توانید با استفاده از این برنامه، برای وارد کردن کد دسترسی یا شماره جلسه در دستگاه تلفن همراه خود، به راحتی و فوراً با یک ضربه وارد کنفرانس‌ها شوید. این سایت فریلنسری Boxer ، تضمین می کند که کسب و کار شما همچنان در تجارت قدرتمند باقی می ماند. Boxer برای پشتیبانی از برخی از سازمان های امنیتی در جهان ساخته شده است. اما امنیت عالی لازم نیست با تجربه کاربری غیرممکن همراه باشد. با پشتیبانی لمسی و استفاده از پین، می‌توانید در یک لحظه به چیزهایی که نیاز دارید، دسترسی داشته باشید.

مدیریت دستگاه 

این برنامه از مجوز مدیر دستگاه استفاده می کند. برای بهینه سازی امنیت و بهره وری برای دستگاه شما، VMware باید برخی از اطلاعات هویت دستگاه را جمع آوری کند که شامل شماره تلفن، شماره سریال، UDID (شناسه جهانی دستگاه)، IMEI (شناسه بین المللی تجهیزات موبایل)، شناسه سیم کارت، آدرس مک و زیرساخت ایمیل پشتیبانی شده می باشد. این برنامه، به گواهینامه SSL مورد اعتماد عمومی مانند Symantec، GoDaddy و Verisign نیاز دارد.

شما می توانید Workspace ONE Boxer را با سایر اجزای خود در Workspace ONE UEM ادغام کنید تا کنترل بیشتری بر سیستم ایمیل سازمانی خود در سایت فریلنسری Boxer داشته باشید.

معرفی سایت فریلنسری Boxer

پشتیبانی اپل 

سرویس اطلاع رسانی ایمیل (ENS) پشتیبانی Apple Push Notification را به Exchange اضافه می کند. در iOS، یک برنامه شخص ثالث می‌تواند اعلان‌ها را با استفاده از فناوری‌های به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه اپل یا Apple Push Notification Service (APN) دریافت کند. به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه به‌طور پیش‌فرض استفاده می‌شود، زیرا هر برنامه می‌تواند با استفاده از این روش اعلان‌های نامنظم ارائه دهد. با این حال، iOS تلاش می کند تا نیازهای همه برنامه ها و خود سیستم را متعادل کند.

برای ارائه سریع و مداوم اعلان‌ها، اپل APN نیز ارائه می‌کند. APNها به یک سرور راه دور اجازه می‌دهند تا اعلان‌های مربوط به آن برنامه را برای کاربر ارسال کند، با این حال Exchange از این APNها پشتیبانی نمی‌کند. ENS پشتیبانی APN ها را به استقرار شما اضافه می کند تا اعلان های سریع و مداوم در مورد موارد جدید در صندوق ورودی ایمیل کاربران نهایی شما در سایت فریلنسری Boxer ارسال شود.

شما می توانید سرویس اعلان ایمیل (ENS2) را برای ارائه اعلان های ایمیل بلادرنگ مستقر کنید. Email Notification Service 2 (ENS2) بازنویسی اولیه راه حل برای اعلان های ایمیل جدید برای VMware Workspace ONE Boxer در iOS و Android است. 

این سرویس با نظارت بر بک‌اند Exchange یا Office365 برای رویدادهای ایمیل و ارسال به‌روزرسانی‌ها به دستگاه‌های کاربر نهایی از طریق سرویس‌های اعلان فشار اپل یا Google کار می‌کند. به‌روزرسانی‌ها به‌عنوان بنرهای ایمیل جدید و در iOS از طریق شمارنده نشان برنامه ارائه می‌شوند. 

این یک مدل امنیتی قوی تر، در دسترس بودن بالا و یک گزینه استقرار ابری را فراهم می کند. برای تغییر تعداد نشان، کاربران اندروید باید اعلان Boxer را پاک کنند، زیرا اندروید از شمارش نشان پشتیبانی نمی کند. ضمن آنکه Boxer هشدارهای رویداد تقویم را به صورت محلی ایجاد و راه‌اندازی می‌کند و به ENS بستگی ندارد.

پیشنهاد مطالعهسایت های فریلنسری وبلاگ نویسی

مدل‌های مدیریت ایمیل موبایل Workspace ONE UEM 

یکی از مدل‌های استقرار ایمیل Workspace ONE UEM، یا Secure Email Gateway (SEG) یا PowerShell را پیکربندی کنید.  در سایت فریلنسری Boxer ، نمی‌توانید ایمیل‌هایی را مشاهده کنید که از شما دعوت می‌کنند به گروه‌های اشتراک‌گذاری شده Office 365 بپیوندید. 

این بدان دلیل است که Microsoft Exchange ایمیل‌های درخواست پیوستن را با استفاده از پروتکل Exchange ActiveSync Protocol (EAS) به Boxer تحویل نمی‌دهد. پروتکل Microsoft EAS اجازه بازگرداندن پاسخ کاربر را به سرور نمی دهد و بنابراین چنین ایمیل هایی را به Boxer تحویل نمی دهد.

ایمیل‌های درخواست پیوستن در کلاینت‌های ایمیل با استفاده از پروتکل EWS قابل مشاهده هستند، به این معنی که شما فقط اعلان‌هایی برای این ایمیل‌ها دریافت می‌کنید، اما نمی‌توانید مستقیماً به ایمیل‌ها دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این سایت فریلنسری Boxer ، می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد