معرفی بهترین هاستل های ترکیه

معرفی بهترین هاستل های ترکیه

توسط : تیم محتوا
1,859

ترکیه کشوری است که در آن شرق به غرب و اروپا به آسیا می رسد. این کشور، مقصدی فراموش نشدنی است که در آن سواحل مدیترانه‌ای شگفت‌انگیز، معماری بیزانسی باورنکردنی و البته بالون‌سواری بر فراز شهر غارنشین کاپادوکیا را خواهید دید. واقعاً همه چیز در این کشور باشکوه وجود دارد، چه عاشق تاریخ باشید، چه علاقه‌مند به فضای باز یا اهل ساحل، می توانید از سفر به این کشور، لذت ببرید. اگر به دنبال مسافرت ارزان به این کشور هستید، می توانید با انتخاب بهترین هاستل های ترکیه ، این امکان را برای خود فراهم کنید.

احتمالا برای هر کاری که باید در ترکیه حضور داشته باشید، نمی خواهید تمام بودجه خود را صرف محل اقامت خود کنید. بنابراین، به جای دیدن هتل های شیک، هاستل های ترکیه را بررسی کنید. آنها با هزینه های مقرون به صرفه ای در دسترس هستند که برای یک سفر طولانی تر عالی است. ضمن آنکه می‌توانید با همسفران ملاقات کنید و دوستان و خاطراتی بسازید که تا آخر عمر باقی می‌مانند.

معرفی بهترین هاستل های ترکیه

برترین هاستل ترکیه 

در اینجا، نگاهی به بهترین هاستل های ترکیه خواهیم انداخت. در اینجا سبک سفر، شخصیت و مهمتر از همه بودجه مناسب را در نظر گرفته ایم. 

هاستل باهاوس، بهترین هاستل در استانبول 

مهمانخانه باهاوس، نه تنها پایگاهی عالی برای گشت و گذار در این شهر خواهد بود، بلکه می توانید زندگی شبانه را نیز تجربه کنید. حتی نیازی به ترک هاستل نخواهید داشت. رویدادهای روزانه در تراس پشت بام وجود دارد که اغلب به یک شب عالی تبدیل می شود. این هاستل، دارای یکی از بالاترین رتبه‌بندی‌ها در Hostelworld است. 

هاستل ترا ویستا ، بهترین هاستل ارزان در گورمه

بنابراین، برای ارزان ترین هاستل در ترکیه، باید به گورمه سفر کنید. گورمه مکانی عالی برای اقامت در نزدیکی کاپادوکیه است. هنگامی که قصد انجام کارهایی مانند بالون سواری را دارید، بسیار مهم است که هزینه های خود را کاهش دهید، زیرا مطمئناً ارزان نیستند. 

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید در یک اقامت عالی و با کیفیت بالا نیز هزینه کنید. در هاستل تراس ویستا، یک منطقه مشترک تراس و یک سالن استراحت دارید، بنابراین ملاقات با مردم برایتان سخت نخواهد بود. یک صبحانه رایگان نیز وجود دارد که عالی است. این یکی از بهترین هاستل های ترکیه است.

Funky Monkey ، بهترین هاستل آنتالیا 

اگر به دنبال یک هاستل مهمانی در ترکیه هستید، در Funky Monkey به عنوان بهترین هاستل آنتالیا ، از شما استقبال می شود و در تمام فعالیت های جالبی ، شرکت خواهید کرد که می تواند موسیقی زنده یا دیگر تفریحات در این هاستل باشد.

پیشنهاد مطالعهسایت های فریلنسری وبلاگ نویسی

Cheers ، بهترین هاستل های استانبول

استانبول ، یکی از زیباترین و با شکوه ترین شهرهای جهان است. می‌توانید ماه‌ها در این شهر بمانید و همچنان جاذبه‌های کوچک و مکان‌های پنهانی را مشاهده کنید که قلب شما را به دست می‌آورد. با معماری عثمانی، ساختمان‌های مذهبی مهم و غذاهای خوشمزه، تقریباً در زندگی شبانه این شهر، غرق خواهید شد. استانبول خانه تعدادی از جالب ترین و سرگرم کننده ترین هاستل های ترکیه است. 

از بهترین هاستل های ترکیه  و گل سرسبد یک هاستل زنجیره ای استانبول، Cheers Hostel مکان مناسبی برای اقامت در صورتی است که تازه وارد استانبول شده اید. نه تنها به تمام جاذبه های اصلی توریستی نزدیک است، بلکه از بار زمستانی، منظره ای از ایاصوفیه را خواهید دید. صبحانه ترکی رایگان، راهی عالی برای تامین انرژی در صبح است، زیرا پیاده روی زیادی خواهید داشت. اگر نمی توانید در این Cheers رزرو کنید، آنها تعداد زیادی هاستل عالی دیگر در استانبول دارند. 

هاستل اپل بزرگ، بهترین هاستل های استانبول

تعداد زیادی مسافران در ترکیه به تنهایی سفر می‌کنند و تعداد زیادی از آنها به هاستل بزرگ اپل سر می‌زنند. این هاستل برای دو سال متوالی بین سال‌های 2016 تا 2017 برنده بهترین هاستل ترکیه شد و اگرچه ممکن است این جایزه را حفظ نکرده باشد، اما هنوز هم محبوب است. 

هاستل و مهمانپذیر آگورا

آیا به دنبال هاستلی در ترکیه هستید که بتوانید چند ساعت در روز در آن استراحت کنید، چند ساعت دیگر به گشت و گذار بپردازید و سپس از زندگی شبانه شهر لذت ببرید، به آگورا هاستل نگاه کنید. یکی از جاذبه های آن، تراس روی پشت بام است که در آن با صبحانه رایگان از شما پذیرایی می شود، مکانی عالی و از بهترین هاستل های ترکیه  برای انجام کارهای خود است. 

معرفی بهترین هاستل های ترکیه

بهترین هاستل های آنتالیا

آنتالیا به عنوان دروازه ورود به ریویرای ترکیه شناخته می شود و این بزرگترین شهر در خط ساحلی مدیترانه غربی ترکیه است. بنابراین، اگر به دنبال افزایش برنزه شدن و شنا در آب های آبی فیروزه ای هستید، ممکن است بخواهید این مکان را در برنامه سفر خود قرار دهید. در اینجا هاستل ها، چندان بزرگ نیستند، اما خبر خوب این است که مکان هایی برای اقامت در آنتالیا به شمار می آیند که از بهترین هاستل های ترکیه به شمار می آید

آنتالیا نسبت به استانبول به سرعت تغییر کرده است، اما این بدان معنا نیست که شما یک هاستل ترکی باورنکردنی دریافت نخواهید کرد. این خوابگاه آرامش‌بخش به شما کمک می‌کند آرامش خود را پیدا کنید و همچنین در پول خود صرفه‌جویی کنید.

می توانید از استفاده از آشپزخانه کاملاً مجهز لذت ببرید و چیزی برای خود درست کنید. چای، قهوه، نان تست و آب رایگان است، بنابراین صبحانه در زمان مشخصی نیست و می توانید بدون هزینه اضافی، انرژی خود را حفظ کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت فریلنسری Boxer

هاستل گلد کوست، هاستل ارزان ترکیه ای 

برای یک هاستل عالی ارزان آنتالیا، به هاستل گلد کوست نگاه کنید، پایگاهی عالی برای اقامت شما در آنتالیا و یکی از بهترین هاستل های ترکیه است.  این شامل زیباترین نقاط، از جمله مناره شکسته، قلعه، حمام ترکی و دریا است. ببینید که چه تعداد از اینها را می توانید از تراس خنک در فضای باز ببینید. با استفاده از صبحانه رایگان هر روز صبح در کافه و بار در محل، هزینه های خود را حتی بیشتر کاهش دهید. 

بهترین هاستل ها در گورمه

نام گورمه را ممکن است نشنیده باشید. اما این، دروازه ورود به این سرزمین زیبا و مکانی برای سفر با بالون هوای گرم است که اکثر مسافران ترکیه می خواهند چند روزی در اینجا توقف کنند. این مکان دارای فضاهای شگفت انگیزی برای اقامت و یک تجربه واقعا منحصر به فرد است. شما می توانید برای رزرو بهترین هاستل های ترکیه ، از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد