خرید اکانت Hulu

خرید اکانت Hulu

توسط : تیم محتوا
1,552

با تشدید رقابت بین خدمات پخش ویدئو، تمایز میان آنها، از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. Hulu همچنان به ارائه یک کتابخانه قدرتمند بر اساس تقاضا و یک گزینه تلویزیون زنده قوی ادامه می دهد. این سرویس یک گزینه عالی برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی محبوب است و پشتیبانی مناسب پلتفرم گسترده اش، از مهم ترین مزیت های آن است که سریال‌های اصلی Hulu را که موفق بوده اند را نیز شامل می شود. در بخش تلویزیون زنده، پوشش کانال Hulu درجه یک است و ویژگی های DVR آن به خوبی با رقبا مقایسه می شود. در واقع می توان گفت که هیچ سرویس دیگری نمی تواند با ترکیب محتوای پخش شده مطابقت داشته باشد. شما می توانید برای خرید اکانت Hulu از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه: خرید از سایت DHgate

چه چیزی را می توانید در Hulu تماشا کنید؟

کتابخانه درخواستی Hulu همیشه در مورد برنامه‌های تلویزیونی بوده است. این سرویس صدها فصل و هزاران قسمت از شبکه های اصلی را ارائه می دهد. ظهور سرویس‌های پخش ویژه شبکه، مانند Paramount+ و NBC's Peacock، این کتابخانه محتوا را تحت تاثیر قرار داده است. با این حال، نقش دیزنی در Hulu و کتابخانه وسیع آن از محتوای سابق فاکس قرن بیست و یکم، که با نمایه خانواده دیزنی پلاس سازگاری ندارد، Hulu را سرپا نگه می‌دارد.

مانند نتفلیکس و آمازون، Hulu نیز محتوای اصلی ایجاد می کند. در حالی که پیشنهادات آن معمولاً ترکیبی بوده و بسیاری از نمایش‌ها تمدید نمی‌شوند و البته سابقه آن در حال افزایش است. برخی از بهترین نسخه های اصلی Hulu عبارتند از Castle Rock، Harlots، Helstrom، High Fidelity، Little Fires  که برنده جوایز گلدن گلوب شدند که با خرید اکانت Hulu می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

کتابخانه فیلم های Hulu با فیلم های اصلی در زمان انتشار مناسب است. با این حال، همه چیز در سال 2021 رو به بهبود است، با این حال، طرفداران فیلم، مایلند در یکی از افزونه های کانال موجود مشترک شوند.

Hulu برخی از فیلم‌های اصلی مانند شادترین فصل، پالم اسپرینگز (و Run را تولید می‌کند. علی‌رغم تلاش‌های Hulu، نتفلیکس در حال حاضر بهترین کتابخانه فیلم را در بین هر یک از خدمات پخش ویدیو ارائه می‌کند. اما یک سرویس پخش فیلم اختصاصی چیزهای بیشتری را برای سینماگران ارائه می دهد. به عنوان مثال، کتابخانه‌های فیلم The Criterion Channel و Mubi بسیار اساسی‌تر و مدیریت‌شده‌تر هستند.

خرید اکانت Hulu

فیلم های مستند در مورد Hulu

بخش مستند Hulu شامل بسیاری از بیوگرافی افراد مشهور است که با خرید اکانت Hulu خواهید داشت. از بیتلز تا بی بی کینگ، مستندهایی درباره زندگی و زمانه بسیاری از نوازندگان محبوب وجود دارد. علاقه مندان به فضای باز باید Free Solo را تماشا کنند، مستند کوه نوردی که شامل کوهنوردان انفرادی آزاده و بی باک و عکس های فراگیر از صخره های غیرممکن است.

The March of the Penguins به روایت مورگان فریمن تنها یکی از عناوین خانوادگی Hulu است. همچنین می‌توانید کنجکاوی‌هایی مانند Three Identical Strangers، فیلمی درباره برادرانی که در بدو تولد از هم جدا شده‌اند و تحت شرایط بسیار متفاوتی بزرگ شده‌اند و Fyre Fraud، که جزئیات داستان پشت جشنواره شکست خورده Fyre در سال 2017 را شرح می‌دهد. مجموعه خدمات پخش مستند برای طرفداران این سبک، باید جذاب باشد. 

پیشنهاد مطالعه: سایت های فریلنسری وبلاگ نویسی

محبوبیت Hulu

Hulu یکی از محبوب ترین سرویس های پخش تلویزیونی و فیلم است که دلایل خوبی نیز دارد. این مکمل و نقطه مقابل نتفلیکس است، با طیف گسترده‌ای از برنامه‌های آشنا از شبکه‌هایی مانند ABC، Fox و NBC که می‌توانید بلافاصله پس از پخش آن‌ها را تماشا کنید و همچنین کاتالوگ رو به رشدی از سریال‌های اصلی خود که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، دارد.

 Hulu اخیراً قیمت‌های خود را از 6 دلار به 7 دلار در ماه افزایش داده است، اما اگر برای شما مشکلی ندارد که چند آگهی را با گزینه‌های تلویزیونی زیادی مبادله کنید، Hulu هنوز هم گزینه ای مناسب است که می توانید خرید اکانت Hulu را از طریق 20پیمنت انجام دهید.

لازم به ذکر است که نتفلیکس نمایش های اصلی بیشتری دارد و هیچ آگهی تبلیغاتی ندارد، اما Hulu سه مزیت بزرگ نسبت به غول سرویس استریم دارد:

هزینه کم 7 دلار در ماه طرح اولیه آن، که اگر از تماشای چند آگهی تبلیغاتی ناراحت نباشید، ارزش فوق العاده ای است. توانایی به‌روز ماندن با برنامه‌هایی که در حال حاضر از تلویزیون پخش می‌شوند، بر خلاف ماه‌ها انتظار برای نمایش فصل کامل را در خود دارد. همچنین، گزینه ای برای اضافه کردن دسترسی به شبکه پریمیوم و بسته تلویزیونی Hulu Plus Live دارد.

خرید اکانت Hulu

تاریخچه Hulu 

Hulu در سال 2007 به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین News Corporation و NBC یونیورسال تاسیس شد. Hulu.com یک سال بعد به عنوان مکانی برای تماشای رایگان برنامه های تبلیغاتی راه اندازی شد. در سال‌های پس از آن، Hulu سرویس اشتراک Hulu Plus را راه‌اندازی کرده است، یک طرح تجاری رایگان و یک بسته تلویزیونی زنده که با خرید اکانت Hulu در اختیار دارید.

Hulu در سال 2011 پخش برنامه های تلویزیونی و فیلم های اصلی را آغاز کرد و در سال 2017 اولین سرویس استریم شد که جایزه امی برجسته سریال درام را برای سریال اصلی خود The Handmaid's Tale به خانه برد. امروزه دارای کاتالوگی از 70000 قسمت از تلویزیون است که شامل برنامه های تلویزیونی اصلی و فیلم هایی مانند Little Fires Everywhere، Normal People، Marvel's Runaways و PEN15 می شود.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت PeoplePerHour

این سرویس اکنون متعلق به شرکت والت دیزنی است. از فوریه، Hulu  39.4 میلیون مشترک پولی داشت. این در حالی است که Netflix بیش از 200 میلیون مشترک دارد. برنامه Hulu برای Android، iOS، Roku، Amazon Fire TV، Apple TV (نسل چهارم یا جدیدتر)، Android TV (مدل های خاص)، Chromecast، Echo Show، Xbox، PlayStation و Nintendo Switch در دسترس است که می توانید با خرید اکانت Hulu از آنها استفاده کنید.

خرید اکانت Hulu

گسترش کتابخانه Hulu

کتابخانه اصلی Hulu به اندازه نتفلیکس یا آمازون پرایم گسترده نیست. حبا این حال، نمایش‌های تحسین‌شده‌ای را دارد. Hulu همچنین برنامه هایی را از شبکه های دیگر، از جمله پروژه Mindy و Veronica Mars دریافت کرده است.

نقطه قوت واقعی Hulu هزاران برنامه تلویزیونی است که بسیاری از آنها یک روز پس از پخش زنده تلویزیونی در شبکه هایی مانند ABC، NBC و Comedy Central به سرویس می آیند. در حالی که Hulu بیشتر قسمت های جدیدتر یک برنامه خاص را دارد، همیشه فصل های گذشته کاملی ندارد. زیرا به عنوان مثال، سریال Grey's Anatomy از ABC فقط فصل فعلی آن برای تماشا در دسترس است و هیچ یک از فصل های گذشته وجود ندارد. 

Hulu مجموعه گسترده ای از فیلم ها نیز دارد. گاهی اوقات نسخه‌های جدیدی دریافت می‌کند که دیگر پلتفرم‌های استریم دریافت نمی‌کنند، بنابراین به سادگی می توانید از طریق 20پیمنت ، برای خرید اکانت Hulu اقدام کرده و از این امکانات، بهره ببرید.
 

برچسـب هـا : سایر ، خرید اکانت Hulu
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد