خرید از سایت Contabo

خرید از سایت Contabo

توسط : تیم محتوا
1,694

سایت Contabo میزبانی وب را با سرورهای اختصاصی، کولوکیشن و برنامه های میزبانی VPS ارائه می دهد. دیتاسنترهای آنها در آلمان واقع شده است و سرورهای ویندوز و لینوکس را ارائه می دهند. این سایت دارای پیوندهای تخفیف ویژه است که میزبانی را از 2.99 یورو در ماه اعلام می نماید. شما می توانید با مطالعه نظرات مشتریان، برای انتخاب بهترین صفحه میزبان وب، تصمیم گیری کنید.

مزیت های Contabo

Contabo یک ارائه دهنده میزبانی وب است که بسته های جذاب و قیمت های پایین را ارائه می دهد. این برنامه، همراه با خدمات میزبانی مشترک، VPS، اختصاصی و اشتراکی خود، بر برآورده کردن انتظارات مشتریان با پشتیبانی مشتری با کیفیت تمرکز دارد.

در سال 2003، Michael Herpick و Michael Bölke یک شرکت میزبانی وب در آلمان به نام Giga-International تأسیس کردند. از آن زمان، این شرکت به دو مرکز داده که یکی در مونیخ و دیگری در نورنبرگ قرار دارد، رشد کرده است و به سایت Contabo تغییر نام داده است

خرید از سایت Contabo

خدمات و تخصص ها

Contabo چندین بسته میزبانی ارائه می دهد که برای رفع نیازهای وب سایت های بزرگ و کوچک طراحی شده اند. این پلتفرم، سه گزینه سرور اختصاصی را ارائه می دهد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. سرورهای اختصاصی را می توان قبل از تهیه، سفارشی کرد و مشخصات اولیه آن در صفحه سفارش ذکر شده است. هر دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز با حافظه RAID به صورت استاندارد در دسترس هستند و همه کاربران از دسترسی روت بهره می برند.

پیشنهاد مطالعه: خرید از سایت DHgate

میزبانی VPS

دو نوع میزبانی VPS وجود دارد که یک نوع هارد دیسک سنتی با تقویت SSD ارائه می دهد، در حالی که نوع دیگر درایوهای SSD را به خوبی ارائه می کند. گزینه هارد دیسک معمولی فضای ذخیره سازی زیادی را با قیمت مناسب برای شما به ارمغان می آورد و تقویت SSD سرعت خواندن و نوشتن را برای شما افزایش می دهد. شما همچنین باید پلن خاص خود را در سایتContabo  انتخاب کنید و بهترین گزینه برای شما بستگی به میزان هسته های CPU، رم، فضای ذخیره سازی و پهنای باند مورد نیاز سایت شما دارد.

برنامه های Contabo VPS 

صرف نظر از اینکه کدام گزینه ذخیره سازی دیسک را انتخاب می کنید، می توانید لینوکس یا ویندوز را در محیط VPS خود اجرا کنید. همه طرح ها همراه با دسترسی ریشه، قابلیت راه اندازی مجدد رابط وب، دسترسی به نصب و مدیریت سیستم عامل، دسترسی VNC، آدرس IP اختصاصی، مدیریت DNS و تعداد نامحدود دامنه است.

بسته های فضای وب 

هاست اشتراکی از سایت Contabo با نام بسته های فضای وب در دسترس است. فضای دیسک، پایگاه‌های داده MySQL و آدرس‌های ایمیل محدود هستند، اما نه در حدی که اکثر مشتریان این محدودیت‌ها را رعایت کنند.

وب سایت ساز Contabo

تمام برنامه های Contabo Webspace با یک سازنده وب سایت رایگان ارائه می شود. بسته‌های Webspace همچنین از گواهی‌های SSL، PHP، WordPress، Joomla، Typo3 و Magento پشتیبانی می‌کنند و یک نصب‌کننده با یک کلیک با بیش از ۳۰۰ برنامه وب وجود دارد. شما همچنین محافظت در برابر حملات DDoS را دریافت خواهید کرد.

خرید از سایت Contabo

خدمات کولوکیشن

خدمات کولوکیشن سایت Contabo ، گزینه ای برای کسانی است که صاحب سرورهای خود هستند اما هنوز به یک مکان فیزیکی برای میزبانی آنها نیاز دارند. با انجام این کار، Contabo مسئول اطمینان از اینکه سرور شما در حال اجرا می‌ماند، بوده و بدین ترتیب، آنها تسهیلات را ایمن می‌کنند و تأیید می نمایند که در دسترس و متصل به اینترنت خواهد ماند.

این را نیز باید اشاره کنیم که بسته های کولوکیشن مقیاس پذیر هستند. طرح های هم نشینی را می توان به صورت آنلاین تنظیم کرد، در حالی که شرایط هزینه و قیمت در حال حرکت به روز می شوند. کاربران حتی می توانند ساختار صورتحساب خود را برای قدرت در نقطه سفارش انتخاب کنند:

ویژگی های Contabo

علاوه بر میزبانی وب، سایت Contabo ویژگی های مرتبط با وب سایت زیر را ارائه می دهد که شامل موارد ذیل است:

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت فریلنسری Boxer

نام های دامنه

Contabo یک ثبت کننده نام دامنه است، بنابراین می توانید یک نام دامنه جدید ثبت کنید یا یک نام دامنه موجود را به شرکت منتقل کنید. البته برای استفاده از خدمات نام دامنه شرکت باید مشتری این سایت باشید. در حال حاضر، بیش از 300 پسوند دامنه را ارائه می دهد. همه دامنه های ثبت شده با این برنامه، دارای یک کنترل پنل مشتری هستند که ایجاد و به روز رسانی رکوردهای مختلف DNS خود را به راحتی برای شما آسان می کند.

ویژگی های امنیتی

برای حفظ امنیت سایت خود، سایت Contabo ویژگی های امنیتی را به شما ارائه می دهد. این برنامه، یک افزونه پشتیبان ارائه می دهد که به کاربران امکان ذخیره بک آپ های رمزگذاری شده از طریق FTP را می دهد. همچنین سرویس دیگری وجود دارد که شامل 100% پشتیبان‌گیری خودکار بوده و پشتیبان‌گیری منظم از کل محتوای یک حساب میزبانی وب ارائه می‌کند.

با استفاده از این افزونه به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه نسخه پشتیبان تهیه می شود. برای بازیابی یک نسخه پشتیبان، مشتریان باید با پشتیبانی تماس بگیرند تا فایل ها را درخواست کنند. به نظر نمی رسد راه حل پشتیبان گیری رایگان در هیچ طرحی وجود داشته باشد. در نظر داشته باشید که سایت Contabo اطلاعات زیادی در مورد زیرساخت های خود ارائه می دهد.

مراکز داده Contabo 

Contabo برنده جایزه مرکز داده آلمان در هر دو سال 2017 و 2018 شد. این سرور در دو مرکز داده در آلمان دارد که به عنوان دفتر مرکزی و دفاتر آن نیز عمل می کنند. Contabo از سال 2009 در مرکز داده مونیخ خود بوده است. 300 متر مربع فضا با ظرفیت 4000 سرور Contabo فراهم می کند. 

همچنین مرکز داده خود را در نورنبرگ دارد که ظرفیت اضافی را برای سرورها و توانایی ارائه خدمات colocation به مشتریان خود ارائه می دهد. مرکز نورنبرگ یک سالن داده به مساحت 1700 متر مربع با ظرفیت 10000 سرور و همچنین 700 متر مربع به فضای اداری اختصاص داده شده است.

خرید از سایت Contabo

امنیت سخت افزار

این دو تسهیلات سایت  Contabo از نظر جغرافیایی مجزا هستند و از تامین‌کننده‌های برق متفاوتی بهره می‌برند، به این معنی که احتمال اینکه ارائه‌دهنده بتواند هر دو تاسیسات را به طور همزمان قطع کند، کمتر است. هر دو دارای کابینت خنک کننده هستند و از فناوری خنک کننده رایگان استفاده می کنند. آنها با اتصالات فیبر متعددی که به تاسیسات وارد می شوند و چندین 10 گیگابیتی آپلینک ظرفیت زیادی را فراهم می کنند. برق از طریق یک پست در محل تامین می شود و با چندین منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) پشتیبانی می شود. 

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت Hulu

پرداخت هزینه سایت  Contabo

پرداخت از طریق انتقال بانکی، PayPal، Skrill و Western Union پذیرفته می شود. هنگامی که جزئیات ورود خود را از سایت Contabo دریافت کردید، می توانید پرداخت ها را از طریق کنترل پنل کاربر آغاز کنید. شما می توانید برای پرداخت و خرید از این سایت ، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.


 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Contabo
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد