بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین

بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین

توسط : تیم محتوا
1,486

اوکراین در بین دانشجویان بین المللی که می خواهند MBBS خود را از خارج از کشور ادامه دهند، محبوبیت پیدا کرده است. در اوکراین، چندین دانشگاه پزشکی دولتی در سطح جهانی وجود دارد که MBBS را ارائه می دهند. MD و سایر مدارک پزشکی با قیمت های بسیار مقرون به صرفه نیز وجود دارد.

دانشجویانی که مدرک MBBS یا هر مدرک پزشکی دیگری را از یک دانشگاه پزشکی در اوکراین تکمیل می کنند، واجد شرایط درخواست شغل در هر نقطه از جهان هستند. بنابراین می توان با تحصیل در بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین ، به آینده ای مطلوب دست یافت. 

بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین

برنامه دانشگاه های پزشکی در اوکراین

در اوکراین مدت کامل برنامه MBBS 5.8 سال است. دانشگاه پزشکی اوکراین ساختار هزینه کم و یک محیط آموزشی در سطح جهانی را به شما ارائه می دهد. دانشگاه‌های پزشکی در اوکراین به دلیل رتبه‌بندی جهانی خود شناخته شده‌اند. اگر مدرک پزشکی را دنبال می‌کنید یا هر دانشگاهی را در اوکراین به پایان رسانده‌اید، واجد شرایط آزمون غربالگری MCI، PLAB (بریتانیا)، USMELE (ایالات متحده آمریکا) و سایر آزمون‌های صدور مجوز پزشکی هستید. در دانشگاه های متوسط اوکراین هیچ کمک مالی وجود ندارد. این در حالی است که دانشگاه های برتر اوکراین معیارهای سخت گیرانه ای برای انتصاب اساتید در محیط آکادمیک بهتر دارند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های فرانسه

آموزش MBBS در اوکراین

یکی از بهترین گزینه های تحصیل در جهان، MBBS در بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین است. در میان دانشجویان بین المللی که می خواهند مدرک پزشکی خود را از خارج از کشور دنبال کنند، اوکراین به محبوب ترین مقصد تبدیل شده است. بسیاری از دانشگاه‌های پزشکی دولتی در کلاس جهانی که مدرک MBBS، MD یا سایر مدارک پزشکی و همچنین با قیمت بسیار مقرون به صرفه را ارائه می‌دهند، در اوکراین هستند.

برای دریافت پذیرش در دانشگاه پزشکی در اوکراین، دانشجویان نیازی به قبولی در آزمون ورودی ندارند. بنابراین، برای دانشجویانی که رویای دکتر شدن را دارند، تحصیل MBBS در اوکراین واقعاً ارزشمند است. دولت اوکراین خواهان بهبود و توسعه آموزش پزشکی در این کشور است. برای حفظ استاندارد آموزشی، دولت اوکراین همیشه به دانشگاه های پزشکی کمک می کند.

کالج های پزشکی اوکراین کیفیت بسیار خوبی از آموزش و زیرساخت های با کیفیت خوب را نیز ارائه می دهند. بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین از دولت، در حل مسائل مربوط به تحقیقات و امور مالی در آموزش کمک مستمر دریافت می کنند. در اوکراین، هزینه های MBBS در مقایسه با سایر کشورها پایین است. همچنین هزینه زندگی کمتر است. برای پذیرش در یک کالج پزشکی در اوکراین، دانشجویان ملزم به پرداخت هیچ هزینه ای نیستند. ضمن آن که سمینارها و کنفرانس های بین المللی مختلفی توسط دانشگاه های علوم پزشکی برای شرکت دانشجویان برگزار می شود.

شوراهای پزشکی بسیاری از کشورها، سازمان جهانی بهداشت، یونسکو، NMC و غیره نهادهایی هستند که مجوز دانشگاه های پزشکی اوکراین را صادر می کنند و بسیاری از دانشگاه های پزشکی توسط آنها به رسمیت شناخته شده اند. از نظر کیفیت، زیرساخت و هزینه، دانشگاه های پزشکی اوکراین بهترین هستند و بهترین ارزش را برای آموزش پزشکی برای دانشجویان ارائه می دهند.

فرآیند پذیرش MBBS اوکراین

شاید این سوال برای شما پیش آمده است که آیا روند پذیرش در یک دانشگاه پزشکی در اوکراین دشوار است؟ باید اشاره کنیم که فرآیند پذیرش در بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین بسیار آسان است. داوطلبان پزشکی نیازی به شرکت در هر نوع آزمون مهارت زبان انگلیسی مانند آیلتس یا تافل ندارند.

اما برای واجد شرایط بودن، معیارهای وجود دارد که دانشجویان برای پذیرش در دانشگاه های پزشکی در اوکراین باید رعایت کنند. به عنوان مثال، در سال پذیرش در دوره MBBS، سن دانشجو باید بالای 17 سال در تاریخ 31 دسامبر همان سال یا قبل از آن باشد. همچنین، دانش آموز باید امتحان 10+2 را در فیزیک، شیمی و زیست شناسی انجام داده باشد و در آزمون استاندارد دوازدهم ، دانش آموز باید حداقل 50 درصد نمره را کسب کرده باشد.

بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین

دانشگاه های برتر پزشکی در اوکراین

مهمترین و جالب ترین بخش برای شما این است که برترین دانشگاه ها برای تحصیل MBBS در اوکراین کدامند. در این جا به معرفی برخی از آنها می پردازیم. در نظر داشته باشید که برای تحصیل در این کشور، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

دانشگاه ملی پزشکی بوگومولتس

این یکی از در بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین است. این دانشگاه در سال 1841 تاسیس شده است. نام «بوگومولتس» را از نام فیزیولوژیست معروف «الکساندر آ. بوگومولتس» گرفته  و دارای فارغ التحصیلان عالی و اعضای هیئت علمی متخصص است و از این رو در اوکراین و اروپا مشهور است.

دانشجویان می توانند محیط چند فرهنگی را در دانشگاه تجربه کنند. همچنین، آنها می توانند سنت ها و فرهنگ های مختلفی را تجربه کنند، زیرا دانشگاه دانشجویانی از فرهنگ های مختلف دارد. مدارک تحصیلی مانند MBBS، BDS، MS، MD، MDS و پرستاری توسط دانشگاه ارائه می شود. در این دانشگاه 3 دانشکده وجود دارد که عبارتند از دانشکده پزشکی، دانشکده دندان شناسی و دانشکده داروسازی که برای تحصیل در این کشور، در دسترس است.

دانشگاه پزشکی دولتی بوکوینیان

این دانشگاه در سال 1944 تاسیس شد. دانشگاه پزشکی دولتی بوکوینیان دارای 7 دانشکده است که چهار دانشکده پزشکی، دندان شناسی، داروسازی و دانشکده آموزش فوق لیسانس وجود دارد. این دانشگاه از 47 گروه تشکیل شده است و قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه چرنیوتسی است.

این دانشگاه مدرن است و توسط WHO و NMC به رسمیت شناخته شده است. فرآیند بولونیا به ارائه آموزش با کیفیت معتقد است و BSMU با آن همراه است. حدود 25000 متخصص در دانشکده های مختلف مانند پزشکی عمومی، اطفال، داروسازی، دندان شناسی، روانشناسی پزشکی و غیره توسط دانشگاه پزشکی دولتی بوکوینیا آموزش دیده اند.

پیشنهاد مطالعه: بررسی قوانین آزمون دولینگو

دانشگاه پزشکی دولتی دانیلو هالیتسکی لویو

این دانشگاه نیز از بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین و دارای رتبه 4 اعتبار است. این دانشگاه در 16 نوامبر 1784 تأسیس شده است و یکی از بزرگترین و قدیمی ترین موسسات آموزشی در اوکراین است. 22 دانشکده علمی مانند داروسازی، زنان و زایمان، چشم پزشکی، انکولوژی، شیمی، داروسازی، جراحی و غیره در دانشگاه فعال و فعال هستند.

این دانشگاه دارای 78 بخش می باشد. ضمن آنکه پذیرش برای دانشجویان خارجی در دانشگاه برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشکده داروسازی، دانشکده دندانپزشکی و دانشکده پزشکی ارائه می شود. در دانشگاه مجموعاً 134 دکترای علوم، 113 استاد، 369 دانشیار، 50 مدرس ارشد، 17 محقق و غیره وجود دارد.

آکادمی پزشکی دولتی Dnipropetrovsk

این مؤسسه بر اساس دوره های عالی زنانه اکاترینوسلاوسکی در 15 سپتامبر 1916 تأسیس شد. در سال 1920، این موسسه وضعیت آکادمی دولتی را به دست آورد. این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین ، دارای بالاترین، یعنی سطح 4 اعتبار در اوکراین است. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین موسسات در اوکراین است که در مجموع 1100 کارمند در دانشگاه وجود دارد. شهر صنعتی اصلی اوکراین Dnipropetrovsk است. با توجه به اینکه 40 درصد تجارت در این شهر واقع شده است، این شهر به عنوان شهر تجاری اوکراین شناخته می شود. ضمن آنکه در آکادمی پزشکی دولتی دنیپروپتروفسک، 646 استاد مشغول به کار هستند.

بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین

دانشگاه ملی پزشکی ایوانو فرانکیوسک

ایوانو یک مرکز مهم فرهنگی و علمی است و شهر زیبای اوکراین است. دانشگاه ملی پزشکی ایوانو فرانکیوسک در سال 1945 تاسیس شد. آموزش با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه توسط دانشگاه ملی پزشکی ایوانو فرانکیوسک ارائه می شود. این دانشگاه دارای 13 دانشکده و یک بخش مقدماتی است.

پیشنهاد مطالعه: تحصیل در هند

در سطوح کارشناسی، متخصصان جوان، متخصصان، متخصصان کارشناسی ارشد آموزش می دهد. از 68 سال گذشته، یکی از پیشروترین و با تجربه ترین دانشگاه اوکراین است و از بدو تاسیس تا کنون بیش از 17000 دانشجو تربیت کرده است. در صورتی که تصمیم دارید در یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین تحصیل نمایید، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد