مسترکارت پلاتینیوم چیست؟

مسترکارت پلاتینیوم چیست؟

توسط : تیم محتوا
1,982

چه به دنبال اولین کارت اعتباری خود باشید و چه در حال بازسازی اعتبار خود باشید، درخواست برای کارت اعتباری یک تصمیم بزرگ و مهم است. به عنوان اولین گام، یافتن کارتی با ویژگی های مورد نظر و انعطاف پذیری مناسب، برای کاهش استرس در زندگی روزمره می بایست در نظر گرفته شود.

اینجاست که مسترکارت پلاتینیوم می تواند راهگشا باشد. زمانی که از کارتی مسئولانه استفاده کنید، کارتی مانند این می تواند انتخاب خوبی برای ادامه ساختن آینده مالی شما باشد. این یک کارت اعتباری با ویژگی های زیادی است که می تواند به مدیریت روزمرگی کمک کند.

درباره مسترکارت پلاتینیوم 

هنگامی که کارت اعتباری مسترکارت را دریافت می کنید، هیچ کارمزد سالانه ای پرداخت نمی کنید و به طور خودکار برای آن،  اعتباری بالاتر در کمتر از 6 ماه در نظر گرفته می شود. زمانی که در حال ساختن یا بازسازی اعتبار هستید، ممکن است بودجه ها محدود باشد. هر دلار مهم است به همین دلیل است که Mastercard Platinum هزینه سالانه صفر دلاری دارد. به خاطر داشته باشید که سایر کارت‌هایی که برای افراد در این مرحله از سفر اعتباری خود طراحی شده‌اند ممکن است هزینه سالانه دریافت کنند.

مسترکارت پلاتینیوم چیست؟

افزایش محدودیت اعتباری

با مسترکارت پلاتینیوم ، به طور خودکار در مدت شش ماه محدودیت اعتباری بالاتری در نظر گرفته می‌شوید. حساب شما بررسی می شود و در صورت تایید اعتبار اضافی به شما اطلاع داده خواهد شد. همانطور که از نظر مالی رشد می کنید، کارت اعتباری را انتخاب کنید که مزایایی بسیاری را در خود دارد که می تواند با شما رشد کند. استفاده مسئولانه از کارت می تواند شانس شما را برای افزایش سقف اعتبار افزایش دهد.

پیشنهاد مطالعه: نکاتی مهم در حفظ امنیت کارت اعتباری ارزی

 پرداخت با Mastercard Platinum

آیا می خواهید بدون اینکه کارت خود را به صندوقدار تحویل دهید تا 10 برابر سریعتر در هنگام تسویه حساب پرداخت کنید؟ Mastercard Platinum بدون تماس است. به سادگی کارت خود را نگه دارید یا روی یک خواننده بدون تماس ضربه بزنید، منتظر تأیید باشید و همه چیز انجام می شود. اگر نمی دانید که چگونه می توانید تشخیص دهید که کارت شما یا پایانه تجاری بدون تماس است؟ به دنبال نماد باشید که دارای چهار خط منحنی است. سادگی، سرعت، امنیت و ایمنی بدون لمس تنها تعدادی از مزایای داشتن کارت اعتباری بدون تماس است.

حساب کاربری خود را مدیریت کنید

برای رضایت مندی مشتریان، مسترکارت پلاتینیوم ، تعدادی ابزار برای کمک به مدیریت حساب خود در هر کجا که هستید ارائه می دهد. بخش محافظتی این کارت اعتباری، شبانه روز مراقب شما و پولتان است، اگر چیزی غیرعادی تشخیص داد، به شما کمک می کند تا آن را برطرف کنید. 

این شامل نظارت بر تراکنش‌های شما و اطلاع دادن به شما در صورت مشاهده فعالیت غیرعادی حساب مانند هزینه‌های تکراری است. همچنین به شما امکان می دهد هنگام خرید آنلاین، شماره کارت واقعی خود را خصوصی نگه دارید. با افزودن Eno به مرورگر خود می توانید به جای آن با شماره کارت مجازی پرداخت کنید.

مسترکارت پلاتینیوم چیست؟

اپلیکیشن موبایل 

مهم نیست در دنیا چه اتفاقی می‌افتد یا چقدر سرتان شلوغ است، می‌توانید حساب خود را در هر کجا و در هر زمان با برنامه موبایل این کارت، مدیریت کنید. می توانید صورتحساب خود را پرداخت کنید، موجودی و تراکنش های خود را مشاهده کنید و موارد دیگر را به راحتی با مسترکارت پلاتینیوم انجام دهید.

این امکان برای شما فراهم است تا هزینه های خود را در زمان واقعی پیگیری کنید. می‌توانید در لحظه تأیید کارتتان برای خرید جدید، هشدار دریافت کنید. به علاوه، می‌توانید هشدارهایی را تنظیم کنید تا از موجودی و پرداخت‌های مکرر شما مطلع شوند. ضمن آنکه اگر بودجه ماهانه خود را به دقت برنامه ریزی کرده اید، جای نگرانی نیست تاریخ سررسید ماهانه ای را برای صورتحساب خود انتخاب کنید که بهترین کار را برای شما دارد.

پیشنهاد مطالعه: مزایای کارت طلایی Mastercard مسترکارت

پرداخت خودکار با مسترکارت پلاتینیوم 

با مسترکارت پلاتینیوم می توانید به راحتی، بهترین خدمات را دریافت کنید، قرار دادن تاریخ دیگری برای به خاطر سپردن می تواند ناراحت کننده باشد. اگر نمی خواهید نگران پرداخت دستی صورتحساب کارت اعتباری خود در هر ماه باشید، می توانید AutoPay را برای حساب خود تنظیم کنید. 

همچنین می توانید به محافظت از حساب خود در برابر کلاهبرداری کمک کنید. کلاهبرداران تقریباً همیشه پیشاپیش کار می کنند. اما کارت‌های اعتباری مسترکارت، دارای ویژگی‌های امنیتی هستند که می‌توانند به شما در کشف کلاهبرداری بالقوه کمک کنند. اگر کارت شما مفقود یا دزدیده شد، مسئولیتی در قبال هزینه‌های غیرمجاز نخواهید داشت.

قفل کارت 

قفل کارت یکی دیگر از ویژگی هایی است که در صورت گم شدن یا دزدیده شدن مسترکارت پلاتینیوم می توانید از آن استفاده کنید. تنها با چند ضربه، می توانید به راحتی کارت خود را از استفاده قفل کنید. اگر کارت خود را اشتباه قرار دهید، این نیز می تواند مفید باشد. اگر کارت خود را پیدا کردید یا می خواهید دوباره از آن استفاده کنید، می توانید به همین راحتی قفل آن را باز کنید

مسترکارت پلاتینیوم چیست؟

هشدارهای امنیتی

فقط چند ضربه طول می کشد تا شما به توقف فعالیت های کلاهبرداری در مسیرهای آن کمک کنید. وقتی شماره تلفن خود را به حساب خود اضافه می کنید، اگر متوجه فعالیت مشکوک احتمالی در حساب شما شود، به طور خودکار هشدار ارسال می نماید که می تواند در استفاده از مسترکارت پلاتینیوم به شما کمک موثری داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه:  آموزش نقد کردن مستر کارت

شاید یافتن بهترین قیمت برای یافتن بهترین کارت اعتباری زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد. شما می توانید از طریق 20پیمنت و تخصص و تجربه کارشناسان آن، برای تهیه کارت اعتباری خود با بهترین خدمات و متناسب با نیازهای شما، اقدام کنید. بنابراین با این کارت اعتباری، می توانید برای دریافت اعتبار مورد نیاز و مزایایی که باعث رشد حساب شما می شود، درخواست دهید.

ایجاد یا بازسازی اعتبار شما به زمان و تلاش نیاز دارد. این چیزی است که باید به آن توجه کرد. بنابراین هر کارتی را که برای ادامه برنامه مالی خود انتخاب می کنید، باید به گونه ای باشد که اعتبار مورد نیاز شما را ارائه دهد. ضمن آنکه لازم است مطمئن شوید که کارت دارای ویژگی‌هایی است که واقعاً می‌تواند به کنترل‌تر کردن امور روزمره کمک کند. در این خصوص ، راهنمایی های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد