انواع بورسیه تحصیلی در خارج از کشور

انواع بورسیه تحصیلی در خارج از کشور

توسط : تیم محتوا
1,555

وقتی صحبت از دریافت بورسیه تحصیلی می شود، توصیه رایج این است که زودتر درخواست خود را ارائه دهید. اما با وجود فرصت‌های فراوان در کشورهای مختلف، کارشناسان می‌گویند دانش‌آموزان باید یک برنامه استراتژیک تهیه کنند. برای آن که بتوانید از این فرصت های عالی و دریافت بورسیه تحصیلی در خارج از کشور ، اقدام نمایید لازم است تا با کارشناسان این بخش، مشورت های لازم را داشته باشید. 20پیمنت شما را در این خصوص، یاری می کنند.

پیشنهاد مطالعهبهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین

بورسیه تحصیلی

هنگام بررسی فرصت های بورسیه در کشورهای مختلف، می توانید از سایتهایی مانند US News Scholarship Finder استفاده کنید که می‌تواند منبعی برای مکان‌یابی بورسیه باشد. در این پایگاه داده، بیش از 15000 بورسیه وجود دارد که می تواند گزینه های متنوعی را برای شما به نمایش بگذارد. متقاضیان می‌توانند تمرکز خود را بر مواردی که واجد شرایط هستند، محدود کنند.

لازم است که قبل از شروع جستجوی بورسیه، فهرستی از نقاط قوت شخصی، برای هدف گذاری تهیه کنید. دانش‌آموزان می‌توانند مهارت‌ها، زمینه‌های اشتیاق و علایق خود را به‌علاوه هر دستاورد یا جوایزی که ممکن است به بورسیه تحصیلی آینده منجر شود، در نظر بگیرند.

انواع بورسیه تحصیلی در خارج از کشور

دانشگاه های دارای بورسیه

برای دریافت بورسیه تحصیلی در خارج از کشور ، دانش‌آموزان با پیشرفت بالا می‌توانند بر اساس نمرات آزمون استاندارد و ریز نمرات، بورسیه تحصیلی دریافت کنند. به عنوان مثال، دانشگاه ایندیانا – بلومینگتون دارای بورسیه تحصیلی ولز مبتنی بر شایستگی است که مبلغی بیش از بودجه کالج را برای داوطلبان فراهم می کند.

در این مرکز آموزشی، یکی از سخاوتمندانه ترین بورسیه های ملی و بین المللی ارائه می شود که به لطف سخاوت خیرین بورسیه مناسبی منظور شده است. چهار سال تحصیل با تمام هزینه های پرداخت شده، از جمله یک سال تحصیلی اختیاری در خارج از کشور، بودجه برای دوره های کارآموزی، پول برای کتاب، سفر و هزینه های شخصی را شامل می شود. 

به طور مشابه، دانشگاه ایالتی اوهایو - کلمبوس دارای برنامه Eminence Fellows است که یک بورس تحصیلی شایستگی ارائه می نماید که هزینه کامل حضور را برای چهار سال پوشش می دهد. شرکت ملی شایستگی بورسیه همچنین پیشرفت تحصیلی را با اعطای بورسیه با مقادیر متفاوت هر ساله به دانش‌آموزانی که امتیاز بالایی در PSAT دارند، به رسمیت می‌شناسد.

می توانید برای یافتن فرصت های مشابه در بورسیه تحصیلی در خارج از کشور بر اساس نمرات آزمون، از ابزارهای جستجوی بورس تحصیلی مانند Scholly و Fastweb استفاده کنید. هنگامی که دانش آموزان درخواست می دهند، می توانند کمیته های بورسیه را با رونوشت های برجسته و تعهد به یادگیری، تحت تاثیر قرار دهند.

مطمئن شوید که مطابق با علایق خود در خصوص یک بورسیه تحصیلی عمل می کنید و اطلاعات لازم برای نوشتن یک نامه خوب را در اختیار آنها قرار می دهند. درباره موضوعی که واقعاً شما را مجذوب خود می‌کند، صحبت کنید، نه موضوعی که فکر می‌کنید هیات بررسی را شگفت‌زده کند.

پیشنهاد مطالعهبهترین دانشگاه های فرانسه

بورسیه های خدمات اجتماعی

بورسیه تحصیلی در خارج از کشور ، فقط برای دانشجویان برتر رزرو نمی شود. فرصت های مختلفی برای کسانی که در جوامع خود داوطلب می شوند وجود دارد. بورسیه Prudential Spirit of Community که برای دانشجویان داخلی و بین المللی به طور یکسان در دسترس است. دانش آموزان با سابقه مشارکت در جامعه می توانند جستجوی بورس تحصیلی خود را بر بورسیه های مبتنی بر کارهای داوطلبانه متمرکز کنند.

انواع بورسیه تحصیلی در خارج از کشور

بورسیه های ورزشی

دانش آموزان با استعداد ورزش می توانند به دنبال بورسیه ورزشی باشند. بسیاری از ابزارهای جستجوی بورسیه، دسته بندی بورسیه های ورزشی را ارائه می دهند. برخی به دانش‌آموزان تمایل دارند که نتایج را با یک ورزش محدود کنند،  که ورزش های مختلفی همچون بسکتبال، فوتبال یا شنا می باشد. 

مدارس NCAA Division I و Division II نیز به دانشجویان ورزشکار بورسیه تحصیلی در خارج از کشور  و بورسیه های ورزشی ارائه می دهند. آنها هزینه تحصیل شما را پرداخت می کنند. همچنین هزینه غذا، اتاق و غذا و هر چیز دیگری را می پردازند. چیزی که از شما انتظار می رود این است که در زمین فوتبال بازی کنید و سفیر خوبی برای مدرسه باشید.

پیشنهاد مطالعهبررسی قوانین آزمون دولینگو

بورسیه تحصیلی برای سرگرمی ها و فوق برنامه ها

در حالی که دانش آموزان ممکن است با بورسیه های تحصیلی و ورزشی آشنا باشند، بورسیه ایجاد شده برای حمایت از سرگرمی ها و علایق خاص ممکن است فرصت های شگفت انگیزی را ارائه دهند. به عنوان مثال، مسابقه بورسیه تحصیلی Stuck at Prom به دانش‌آموزانی که بهترین لباس را از برند Duck Tape می‌سازند، بورسیه تحصیلی اعطا می‌کند. 

اگرچه اکثر موتورهای جستجوی بورسیه دسته‌بندی برای لباس‌های خاص ندارند، دانش‌آموزان باید بتوانند برای بورسیه تحصیلی در خارج از کشور  ، نتایج را بر اساس سرگرمی‌ها یا ویژگی‌ها فیلتر کنند. دانش‌آموزان همچنین می‌توانند از فعالیت‌های فوق برنامه خود، مانند شرکت در نمایش‌ها ، برای کسب درآمد دانشگاه استفاده کنند. 

بورسیه های تحصیلی بر اساس هویت متقاضیان

تعدادی از برنامه های بورسیه ماموریت حمایت از دانشجویانی دارند که به طور سنتی دارای نمایندگی کمتری هستند. به عنوان مثال، صندوق بورس تحصیلی اسپانیایی که از 500 تا 5000 دلار متغیر است، برای دانشجویان میراث اسپانیایی زبان، در همه رشته‌های فارغ‌التحصیل آزاد است، اما بر رشته‌های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات، معروف به رشته‌های STEM تأکید دارند. هنگام جستجوی فرصت ها، دانش آموزان می توانند جنسیت، نژاد، قومیت یا سایر جنبه های هویت خود را برای یافتن بورسیه های مناسب نشان دهند.

بورسیه های مبتنی بر نیاز

انواع سازمان های بورسیه، مانند صندوق بورس تحصیلی Davis-Putter، که حداکثر 15000 دلار در سال به متقاضیان موفق ارائه می دهد، به دنبال کمک به دانشجویانی هستند که برای بورسیه تحصیلی در خارج از کشور  ، نیازهای مالی ثابتی دارند. 

بسیاری از بورسیه های مبتنی بر نیاز دارای شرایط اضافی هستند، مانند زندگی در یک جامعه خاص یا دنبال کردن یک منطقه تحصیلی خاص را شامل می شود. به عنوان مثال، دیویس-پوتر، کمک های بلاعوض مبتنی بر نیاز را به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که متعهد به عدالت اقتصادی و اجتماعی هستند، ارائه می دهد.

بنیاد جامعه ساحل خلیج فارس انواع بورسیه های تحصیلی، از جمله بورسیه بر اساس نیاز مالی، را برای افرادی که به صورت پاره وقت یا تمام وقت در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند، ارائه می دهد. در حین جستجوی بورسیه های مبتنی بر نیاز، دانشجویان باید قبل از درخواست، معیارهای اضافی را بررسی کنند.

انواع بورسیه تحصیلی در خارج از کشور

بورسیه های کارفرما 

راه دیگر برای یافتن بورسیه تحصیلی در خارج از کشور  ، برای دانشگاه از طریق کارفرمای یکی از اعضای خانواده است. بسیاری از کارفرمایان برنامه های بورس تحصیلی را برای حمایت از فرزندان کارمندان در سن دانشگاه ارائه می کنند. میزان واجد شرایط بودن و جایزه در بین کارفرمایان متفاوت است. شما می توانید برای استفاده از بورسیه های تحصیلی در هر نقطه از جهان، از مشاوره 20پیمنت بهره مند شوید.


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد