کسب درآمد از سایت CloudPeeps

کسب درآمد از سایت CloudPeeps

توسط : تیم محتوا
1,697

اگر به دنبال کسب درآمد از سایت های خارجی معتبر هستید، می توانید سایت CloudPeeps را بررسی نمایید. این یکی از سایت های فریلنسری شناخته شده در دنیا می باشد که می تواند به درآمد ارزی شما، کمک موثری نماید. این سایت در واقع، از سال 2014 که موسس آن، کیت کندال، سایت را راه اندازی کرد، فریلنسرها و مشتریان را به هم متصل می کند. بازار فریلنسری به استارتاپ ها و کسب و کارهای مستقر به طور یکسان این فرصت را می دهد که به جای کارمندان تمام وقت، فریلنسرها را استخدام کنند. 

نحوه عملکرد CloudPeeps

بررسی این پلت فرم فریلنسری، به شما کمک می کند دریابید که آیا سایت CloudPeeps ، یک برنامه مناسب برای شما است؟ این یک بازار آزاد است که فریلنسرها را به مشتریان متصل می کند. در اینجا فریلنسرهایی با مهارت بالا هستند و مشتریان لیست مشاغل را ارسال می کنند.

این سایت، شامل متخصصان مستقلی است که خدمات خود را برای انواع مشاغل از راه دور ارائه می دهند. اینها شامل مدیریت رسانه های اجتماعی، سئو، بازاریابی محتوا، کپی رایتینگ، طراحی گرافیک، توسعه وب، روابط عمومی و غیره می باشد. آنها همچنین می‌تواند بسته‌هایی را برای خرید مشتریان ایجاد کند. طبق این وب سایت، متقاضیان کار، برای استفاده از سایت نیازی به پرداخت هزینه ندارد، اما  سایتCloudPeeps  15 درصد از درآمد خود را از پروژه های تکمیل شده دریافت می کند.

کسب درآمد از سایت CloudPeeps

ایجاد حساب کاربری 

مشتریان و کارفرمایان در CloudPeeps، باید یک حساب کاربری برای دسترسی به داشبورد ایجاد کنند. پس از تنظیم حساب، آنها می توانند یک کار در سایت ارسال کنند. قبل از اینکه فریلنسرها بتوانند برای آن درخواست دهند، سایت CloudPeeps باید کار را تأیید کند. هنگامی که پیشنهادات اعمال می شود، مشتریان اعلان هایی را دریافت می کنند. پس از انتخاب یک فریلنسر، تیم می تواند کار روی پروژه را آغاز کند.

همچنین، فریلنسرها برای یک حساب کاربری، باید اقدام کنند. فریلنسرها، در صفحه کار جستجو می کنند. مانند مشتریان، آنها نیز باید یک حساب کاربری ایجاد کند. CloudPeeps همه افرادی را که حساب کاربری ایجاد می کنند، نمی پذیرد. این سایت تمایل دارد فریلنسرهایی را انتخاب کند که به زبان انگلیسی صحبت می کنند و دارای تجربه قابل توجه فریلنسری یا سایر تجربه های شغلی و تحصیلات مرتبط هستند.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت خرده فروشی جی دی JD

پذیرش در سایت CloudPeeps

پس از درخواست حساب، افرادی که سایت CloudPeeps را اجرا می کنند، شما را می پذیرند. پس از پذیرش، می توانید نمایه خود را تنظیم کرده و به دنبال شغل بگردید. در این مرحله، فریلنسرها بسته هایی را ارائه می دهند. یکی از جنبه های منحصر به فرد این سایت، فروشگاه است، جایی که فریلنسرها می تواند خدمات خود را ارائه دهد. در این بخش، آنها می توانند بسته هایی بسازند، مانند تعداد از پیش تعیین شده پست های وبلاگ برای مقدار دلار دریافتی مشخصی، می باشد. مشتریان می توانند آنها را بخرند و به کارمند تازه استخدام شده خود ارائه کنند.

حرفه ای ها در سایت فریلنسری

سایت CloudPeeps دو سطح به استخدام ارائه می دهد که شامل استاندارد و حرفه ای است. حرفه ای شدن افتخاری است که به متقاضیان با استعدادهای برتر که به اهداف قابل توجهی دست یافته اند، تعلق می گیرد. این شامل 24 ماه فعال بودن، فاکتور بیش از 5000 دلار در پلت فرم، حفظ رتبه بازبینی 80٪ یا بیشتر، داشتن یک حساب کاربری تایید شده و قابل پرداخت بودن در پلتفرم می باشد.

Pro Peeps هرگز وضعیت خود را از دست نمی دهد مگر اینکه حساب های خود را غیرفعال کند. با وضعیت Pro Peeps، فریلنسرها نشانی برای مهارت های خود، رتبه بالاتر در جستجوی مشتری، مطابقت مستقیم با مشتریان و دعوت به رویدادهای ویژه و یک گروه فیس بوک دریافت می کنند.

کسب درآمد از سایت CloudPeeps

جوانب مثبت CloudPeeps

مشتریان از استفاده از  سایت CloudPeeps رضایت دارند. زیرا این پلتفرم هیچ هزینه ای از آنها برای ارسال یک شغل جدید دریافت نمی کند. آنها می توانند به سایت دسترسی داشته باشند و درخواست مشاغل خود را به صورت رایگان پست کنند، به ویژه با توجه به اینکه CloudPeeps قبلاً مترجمان آزاد را بررسی می کند. وجود فریلنسرهای ماهر و واجد شرایط، یافتن فرد مناسب برای کار را برای مشتریان آسان تر می کند.

در واقع این یک هیات شغلی آزاد، بازار و جامعه آنلاین است که کارفرمایان را با فریلنسرهای محلی و راه دور و ارائه دهندگان خدمات حرفه ای در یک پلتفرم مرتبط می کند. مهارت ها در این سایت شامل، تولید محتوا، طراحی، بازاریابی و روابط عمومی است.

سایت CloudPeeps یک پلتفرم کاربرپسند با بیش از 20000 مشتری و یک مجموعه استعداد از فریلنسرهای متخصص است. مشتریان می توانند به صورت رایگان شغل ارسال کنند و به فریلنسرها پیام دهند و سپس بودجه و نرخ خود را با متخصصان انتخابی خود تعیین کنند.

در حالی که پلتفرم بسیاری از ویژگی‌های عالی مانند چت زنده، تسهیل پرداخت، و نمایه‌های دقیق را ارائه می‌دهد، CloudPeeps درگیر مسائل بین مشتریان و پیپ‌ها نمی‌شود و هزینه انصراف از آن دریافت می‌کند. توجه داشته باشید که اشتراک شما به طور خودکار تمدید می شود.

شما در این سایت، پست های شغلی رایگان و ارسال پیام برای دعوت از پیشنهادات رایگان دارید. مشتریان می توانند اولویت منطقه زمانی را در پست های شغلی تعیین کنند. همچنین پرداخت بین مشتریان و فریلنسرها بسیار آسان بوده و یک پلتفرم بسیار آسان است. ضمن آنکه پروفایل‌های فریلنسر بسیار دقیق هستند و به راحتی قابل پیمایش هستند.

پیشنهاد مطالعه:پیشنهادات تخفیف دار در آمازون 

نحوه ارسال شغل در CloudPeeps

سه مرحله آسان در مورد نحوه ارسال آگهی شغلی در سایت CloudPeeps وجود دارد : 

برای ارسال آگهی شغلی در سایت، باید یک حساب کاربری با CloudPeeps ایجاد کنید. کافیست به وب سایت CloudPeeps بروید و روی ثبت نام در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. از طرف دیگر، اگر قبلاً عضو هستید، می‌توانید روی ورود به سیستم کلیک کنید. پس از آن یک پست شغلی ایجاد کنید.

پس از ورود به حساب کاربری خود، از داشبورد شخصی خود روی ارسال شغل کلیک کنید. فرم شرح شغل آنلاین را با جزئیات موقعیت، از جمله بودجه، موقعیت مکانی و مسئولیت ها و سایر موارد تکمیل کنید. آگهی خود را در سایت CloudPeeps پیش نمایش کنید و آن را منتشر نمایید.

قبل از نهایی کردن آگهی خود، مطمئن شوید که آن را پیش نمایش کرده اید. این باید به شما در شناسایی هرگونه اطلاعات غلط یا اشتباهات گرامری کمک کند. اگر از تبلیغ خود راضی هستید، روی ارسال برای تایید کلیک کنید. برای این کار، می توانید با 20پیمنت مشورت نمایید.

CloudPeeps در مقابل Upwork

Upwork به کارفرمایان یک طرح پست شغلی رایگان و گزینه های پولی را ارائه می دهد که از 49.99 دلار در ماه شروع می شود، در حالی که سایت CloudPeeps برای پست های شغلی هزینه ای دریافت نمی کند و کارفرمایان فقط 150.00 دلار برای تبلیغ آگهی های شغلی خود می پردازند. Upwork دسترسی به طیف بسیار بیشتری از مترجمان آزاد را ارائه می دهد.

کسب درآمد از سایت CloudPeeps

CloudPeeps در مقابل Fiverr

Fiverr مانند CloudPeeps با فریلنسرها مطابقت ندارد، بنابراین یافتن حرفه ای مناسب برای این کار بیشتر طول می کشد. با این حال، Fiverr دسترسی به طیف وسیع تری از مترجمان آزاد را ارائه می دهد. برخلاف Fiverr، نرخ ها را می توان بین مشتری و فریلنسر در سایت CloudPeeps مورد مذاکره قرار داد.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت Contabo

CloudPeeps در مقابل Communo

Communo و CloudPeeps هر دو به فریلنسرهایی با مهارت های یکسان دسترسی دارند و ویژگی های مشابهی را ارائه می دهند. با این حال، در حالی که برنامه های Communo از 99.00 دلار شروع می شود، CloudPeeps را می توان به صورت رایگان استفاده کرد. قیمت ها بین مشتری و فریلنسر قابل مذاکره است.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت CloudPeeps
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد