همه چیز درباره دیسکاور Discover

همه چیز درباره دیسکاور Discover

توسط : تیم محتوا
3,424

این یک تصور غلط رایج است که Discover فقط یک شرکت کارت اعتباری است. احتمالاً بدان دلیل است که تبلیغات آنها در همه جا پخش می شود و در برخی موارد، عبارت بازگشت نقدی مترادف با شرکت Discover همراه است. اما شرکت دیسکاور بسیار بیشتر از یک شرکت کارت اعتباری است. در واقع، آنها می خواهند در همه امور بانکی و پرداخت پیشرو باشند. 

همه چیز درباره دیسکاور Discover

درباره دیسکاور 

برای انجام ماموریت خود، دیسکاور طیف وسیعی از محصولات را علاوه بر حساب ، ارائه می‌کند تا زندگی مالی شما را بسیار بهتر نماید، از جمله خدمات این شرکت، کارت های اعتباری، حساب های پس انداز، وام های شخصی، وام دانشجویی و وام مسکن است که ما در اینجا شرکت Discover را بررسی خواهیم کرد.

حساب نقدی Discover Cashback چیست؟

Discover Cashback Debit Account یک حساب جاری است که همراه با یک کارت نقدی ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد در تمام خریدهای خود که به طور سنتی برای کارت‌های اعتباری رزرو می شود، وجه نقد دریافت کنید.

در خریدهای خود 1% بازگشت نقدی، تا سقف 3000 دلار در ماه، دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که شما می توانید در طول سال با کشیدن کارت نقدی خود در مجموع 360 دلار درآمد کسب کنید. توجه داشته باشید که این امر در مورد تراکنش‌های کارت نقدی به‌عنوان خرید اعمال می‌شود و در خصوص چیزهایی مانند پرداخت‌های همتا به همتا یا تراکنش‌های خودپرداز عمل نمی کند. در نظر داشته باشید که می توانید کارت اعتباری شرکت Discover را از طریق 20پیمنت تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه:مسترکارت پلاتینیوم چیست؟

حساب نقدی Discover Cashback چگونه کار می کند؟

باید به خاطر داشته باشید که شرکت دیسکاور به یک موسسه مالی عظیم تبدیل شده است. از صفحه اصلی Discover، روی همه محصولات،  بانکداری آنلاین،  حساب جاری را انتخاب کنید. این شما را به صفحه فرود برای Discover Cashback Debit Account می برد. فقط روی باز کردن حساب در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

سپس می توانید وارد شوید یا به عنوان یک مشتری جدید ثبت نام کنید. اولین قدم شما این است که اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید و صفحه بعدی آدرس، ایمیل و شماره تلفن شما را می‌پرسد. آخرین صفحه اطلاعات شهروندی، شغل و درآمد شما را درخواست می نماید.

از آنجا، فرآیند تنظیم حساب شرکت دیسکاور را آغاز خواهید کرد. ابتدا، می توانید تعیین کنید که آیا مالک مشترک می خواهید یا خیر. سپس باید حساب خود را از طریق چک کردن یا پس‌انداز تأمین کنید، یا می‌توانید انتخاب کنید که بعداً این کار را انجام دهید. اگر کد پیشنهادی دارید، آن را در اینجا وارد کنید.

سپس شرح قوانین در شرکت Discover وجود دارد که باید بخوانید و با آنها موافقت کنید. پس از انجام این فرآیند، هویت شما تایید شده و حساب شما باز خواهد شد.

همه چیز درباره دیسکاور Discover

مزایا و معایت حساب بدهی Discover 

تمام تمرکز Discover بر ارائه یک تجربه مثبت برای مشتری است. از آنجایی که اکثر بانک‌ها می‌توانند تقریباً محصولات مشابه و نرخ‌های یکسانی را ارائه دهند، رقابت در مورد اینکه چگونه می‌توانند با خوب رفتار کنند، را دارند و این جایی است که شرکت Discover آن را به خوبی ایجاد می کند.

حساب Discover Cashback Debit دارای ویژگی‌های زیادی است که در اکثر حساب‌های جاری استاندارد پیدا نمی‌کنید. در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی حساب کاربری آورده شده است :

پیشنهاد مطالعه: نکاتی مهم در حفظ امنیت کارت اعتباری ارزی

بدون هزینه نگهداری ماهانه

شما هیچ هزینه نگهداری ماهانه ای را در شرکت دیسکاور تجربه نخواهید کرد. بسیاری از حساب‌های جاری، به ‌ویژه حساب‌های آنلاین، در صورتی که موجودی دقیقی نداشته باشید، اقساط خود را از طریق واریز مستقیم واریز نکنید یا هر ماه مبلغ مشخصی را با کارت نقدی خرج نکنید، هزینه‌ای را دریافت می‌کنند. 

شرکت Discover تصمیم می گیرد این کار را انجام ندهد و در واقع، حداقل سپرده برای افتتاح حساب و بدون نیاز به حداقل موجودی مداوم را ندارد. همچنین هیچ کارمزدی برای عدم فعالیت در حساب وجود ندارد. به این معنی که لازم نیست مطمئن شوید که هر ماه مبلغ مشخصی را خرج می کنید تا از پرداخت هزینه جلوگیری کنید. هیچ کارمزدی برای سایر مواردی که بسیاری از بانک ها برای آن دریافت می کنند، نیز در شرکت دیسکاور منظور نشده است.

ویژگی دیگر ساختار هزینه برای حساب است. گذشته از اینکه هزینه تعمیر و نگهداری ماهانه وجود ندارد، برای چیزهایی که بسیاری از بانک های سنتی از شما دریافت می کنند، سکه ای پرداخت نخواهید کرد، این موارد شامل کارت نقدی سریع و جایگزینی، چک های استاندارد، حواله های ورودی و کالای سپرده برگشتی می شود.

پیشنهاد مطالعه:مزایای کارت طلایی Mastercard مسترکارت

دریافت 1% بازگشت نقدی، با خرید کارت نقدی 

این حساب شرکت دیسکاور ، دارای یک کارت نقدی است که به میزان 1٪ در تمام خریدها، تا سقف 3000 دلار در ماه (360 دلار در سال) وجه نقد برای شما به ارمغان می آورد. حتی بهتر از آن، تا زمانی که حساب شما باز و در وضعیت خوبی باشد، امتیازات شما منقضی نمی شود.

این یک ویژگی عالی است، زیرا بسیاری از حساب‌های جاری این گزینه را با کارت نقدی ارائه نمی‌کنند. محدودیت‌هایی وجود دارد، اما بیشتر در مورد چیزهایی است که پول نقد فیزیکی به شما می‌دهد.

یکی دیگر از پاداش‌های بازگشت نقدی که به دست می‌آورید، امکان ترکیب آن با بازپرداختی است که از کارت اعتباری Discover خود به دست آورده‌اید. در حالی که موجودی‌های برگشت نقدی جداگانه نگه داشته می‌شوند، می‌توانید بازگشت نقدی خود را به هر مقدار به موجودی کارت اعتباری خود منتقل کنید.

بنابراین اگر با شرکت Discover هم از بدهی و هم از اعتبار استفاده می کنید، این یک مزیت عالی دیگر است. از طرف دیگر، می توانید بازگشت نقدی خود را به عنوان اعتبار به حساب جاری خود بازخرید کنید.

همه چیز درباره دیسکاور Discover

افتتاح حساب در Discover Cashback

فرآیند باز کردن یک حساب در شرکت دیسکاور و تهیه کارت اعتباری دیسکاور فوق العاده آسان است و هزینه های به شدت کاهش یافته است. همچنین، خدمات مشتری آنها واقعاً عالی است. با این حال، از جنبه منفی، استفاده از کارت Discover ، به این معنی است که در همه جا پذیرفته نخواهد شد. برای آن که بتوانید از خدمات دیسکاور و کارت اعتباری آن بهره مند شوید، لازم است تا با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد