دانشگاه ها و کالج های برتر فنلاند

دانشگاه ها و کالج های برتر فنلاند

توسط : تیم محتوا
1,626

فنلاند یکی از محبوب ترین مقاصد برای دانشجویان بین المللی است. فنلاند دارای بهترین و معتبرترین دانشگاه های جهان است. تعداد زیادی از بهترین دانشگاه های فنلاند را برای انتخاب دارید، می‌توانید دانشگاه هلسینکی، دانشگاه آلتو، دانشگاه تامپره و دانشگاه اولو در نظر بگیرید.

دانشگاه ها و کالج های برتر فنلاند

رتبه بندی دانشگاه های فنلاند

توسط دانشگاه شانگهای جیائو تونگ، رتبه بندی آکادمیک مربوط به دانشگاه های جهان طراحی شده است که بر تعداد دانشمندان و پژوهشگرانی که در دانشگاه های برتر فارغ التحصیل شده و در جامعه علمی جایگاه ویژه ای دارند، متمرکز است. بهترین رتبه بندی دانشگاه های جهانی که توسط US News & World Report ایجاد شده است، نرخ فارغ التحصیلی دانشگاه ها و تعداد دانشجویانی که در سال دوم تحصیل خود در بهترین دانشگاه های فنلاند ثبت نام کرده اند را تجزیه و تحلیل می کند. همچنین از نمایندگان دانشگاه ها در مورد عملکرد دانشگاه ها نظرسنجی می کند.

تحصیل در فنلاند

فنلاند یک انتخاب عالی برای همه افراد بین المللی و به ویژه برای دانشجویان بین المللی است که می توانند در دانشگاه های دولتی به صورت رایگان تحصیل کنند. این کشور زیبای شمال اروپا دارای یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان است و در میان امن ترین و شادترین کشورهای جهان قرار دارد. 

همچنین می توانید از بین بیش از 400 برنامه آموزش داده شده به زبان انگلیسی در بهترین دانشگاه های فنلاند انتخاب کنید. در اوقات فراغت خود، می توانید طبیعت و مناظر خیره کننده فنلاند و همچنین دریاچه های متعددی را که به این کشور لقب سرزمین هزار دریاچه داده اند، کاوش کنید. از اینجا می توانید به راحتی به کشورهای همسایه مانند نروژ، دانمارک، سوئد، روسیه یا استونی سفر کنید. 

بسیاری از دانشگاه های فنلاند از شهرت آکادمیک بکر برخوردار هستند. اولین و مهمترین دانشگاه هلسینکی است که قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه کشور است و بعد از آن دانشگاه آلتو که در هلسینکی نیز واقع شده است. مانند بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر، فنلاند بین دانشگاه‌های پژوهش محور سنتی و آنچه دانشگاه‌های علوم کاربردی (UAS) یا پلی‌تکنیک نامیده می‌شود، تمایز قائل می‌شود.

 بهترین دانشگاه های فنلاند آموزشی با کیفیت بالا و تمرین محور ارائه می دهند و بنابراین کمتر بر تحقیقات آکادمیک کلاسیک تمرکز می کنند. از آنجایی که رتبه‌بندی دانشگاه‌ها اغلب جنبه تحقیقاتی دارد، این مدارس عالی معمولاً حذف می‌شوند، حتی اگر فرصت‌های خوبی را برای دانشجویان بین‌المللی، به‌ویژه در سطح لیسانس، ارائه دهند. 

پیشنهاد مطالعه:انواع بورسیه تحصیلی در خارج از کشور

درباره فنلاند

فنلاند به عنوان پل ارتباطی بین جامعه دانشگاهی فنلاند و سایر کشورهای شمال اروپا نقش منحصر به فردی را ایفا می کند و مؤسسه اصلی فنلاند در شبکه برنامه دانشگاه بالتیک است که 225 مؤسسه را در 14 کشور متحد می کند. فنلاند در تحقیقات اقلیت، توسعه و تشخیص دارو و فرآیندهای مولکولی و دریایی در سطح بالایی قرار دارد. 

وقتی صحبت از آموزش با کیفیت به میان می آید، فنلاند یکی از اولین کشورهایی است که به ذهن می رسد. فنلاند یک کشور شمال اروپا با جمعیتی در حدود 5.5 میلیون نفر، نه تنها توانسته همگام با پیشرفت تحصیلی باشد، بلکه در تعیین استانداردهای جهانی نیز سرآمد باشد.

برای تحصیل در بهترین دانشگاه های فنلاند ، باید در نظر داشته باشید. زندگی شهری شلوغ با مناظر آرام در فاصله چند قدمی روبرو می شود. شهرها میزبان فعالیت‌هایی برای تمام فصول هستند و فرصت‌های زیادی برای کاوش یا استراحت فراهم می‌کنند. موسسات آموزش عالی دارای ذهنیت بین المللی هستند و بیش از 400 برنامه گواهینامه به زبان انگلیسی در سراسر کشور موجود است.

دانشگاه ها و کالج های برتر فنلاند

مزیت تحصیل در فنلاند

برای شروع تحصیل در موسسات دولتی، تا حد زیادی آموزش با کیفیت بالا را با در دسترس قرار دادن امکانات فناوری پیشرفته برای لذت بردن همه دانش آموزان، در دسترس است دانشجویان بین المللی، می توانند با بهره مندی از ساختارهای مناسب و فناوری های با کیفیت، در کشوری ایمن و زیبا زندگی کنند.

بهترین دانشگاه های فنلاند ، امکانات بالایی را ارائه می دهد. از آزمایشگاه‌های با فناوری پیشرفته گرفته تا کتابخانه‌های مجهز، پردیس مجهز به تمام امکاناتی است که دانشجویان باید بدانند. اساساً، این کشور مؤسسات آموزش عالی را ارائه می دهد که به اندازه کافی کوچک هستند تا به شیوه ای کارآمد و مؤثر فعالیت کنند. 

توجه داشته باشید که همه آنها دارای جهت گیری بین المللی با ویژگی های منطقه ای خاص هستند و شما می توانید از بین محیط های تحصیلی کاملا متفاوت از دانشگاه های بزرگ در شهرها تا دانشگاه های نزدیک به طبیعت را انتخاب کنید. اگر در فنلاند تحصیل می کنید، فرصتی برای دستیابی به مهارت های قابل انتقالی دارید که آنها بتوانند آینده خود را در زمینه های دانشگاهی و بازار کار بسازند.

جالب اینجاست که شما می توانید در حین مطالعه اولین دوره های آموزشی با دانشجویان بین المللی، با سایر سازمان های فنلاندی و دنیای کار ارتباط برقرار کنید. 

پیشنهاد مطالعه: بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین

بهترین دانشگاه های فنلاند

 در طول سال ها، بهترین دانشگاه های فنلاند در تمامی جهان شهرت زیادی داشته اند و معمولا در رتبه بندی دانشگاه های بین المللی بسیار خوب عمل می کنند. دانشگاه هایی همچون دانشگاه آلتو ، دانشگاه Åbo Akademi ، دانشگاه علوم کاربردی ساوونیا، دانشگاه تامپره، دانشگاه علوم کاربردی تورکو، دانشگاه فنلاند شرقی، دانشگاه هلسینکی، دانشگاه اولو را در نظر داشته باشید.

دانشگاه تامپره

دانشگاه تامپره در رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2022 در رتبه 251-300 قرار دارد. این دانشگاه، دومین دانشگاه در میان بهترین دانشگاه های فنلاند برای تحصیل است. این مدرسه در سال 2019 با ادغام دانشگاه فناوری در تامپره و دانشگاه تامپره تأسیس شد.

دوره های ارائه شده توسط این دانشگاه ، مطالعات ارتباطات و رسانه، سیاست بین الملل و مطالعات، جامعه شناسی، تجارت اقتصادی، مدیریت شرکت ها، علوم بیولوژیکی، هنر و علوم انسانی، مهندسی معماری، فناوری مهندسی، مهندسی عمومی، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک و فضا، بالینی، پیش بالینی و بهداشتی، پزشکی و دندانپزشکی، فیزیک و زمین شناسی، محیط زیست، علوم زمینی و دریایی می باشد.

دانشگاه هلسینکی

دانشگاه هلسینکی در رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2022 در رتبه 96 قرار دارد. دانشگاه هلسینکی انتخاب خوبی است. این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های چند رشته ای پیشرو در جهان برای تحقیقات و همچنین در میان بهترین دانشگاه های فنلاند شناخته می شود.

این دانشگاه به دلیل استاندارد بالای آموزش، نوآوری و تحقیقات ملی و بین المللی به خوبی شناخته شده است. اساساً نقطه قوت عمده دانشگاه هلسینکی تحقیقات علمی و تدریس برگرفته از آن است، زیرا آنها معتقدند تدریس ارتباط تنگاتنگی با پژوهش دارد.

دانشگاه ها و کالج های برتر فنلاند

دانشگاه آلتو

دانشگاه آلتو در رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2022 در رتبه 134 قرار دارد. وقتی در مورد بهترین دانشگاه های فنلاند صحبت می کنیم که در آن دانشجویان می توانند آموزش عالی و باکیفیت داشته باشند، دانشگاه آلتو را نمی توان نادیده گرفت.

پیشنهاد مطالعه: بهترین دانشگاه های فرانسه

این دانشگاه از همان ابتدا تمایل شدیدتری به ساخت فنلاند بهتر و قوی تر از طریق آموزش دارد. اساساً دانشگاه بر پروژه های بین رشته ای و یادگیری در عمل متمرکز است و همچنین با علم، هنر، فناوری و تجارت سر و کار دارد. در دانشگاه، دانشجویان تشویق می شوند و از آنها حمایت می شود تا در تحصیلات و مشاغل آینده خود برتر باشند. بسیاری از آنها تا زمانی که فارغ التحصیل می شوند، تجربه کاری گسترده ای دارند. می توانید برای تحصیل در بهترین دانشگاه های فنلاند ، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد