خرید از سایت تی مال Tmall

خرید از سایت تی مال Tmall

توسط : تیم محتوا
1,964

Tmall بزرگترین شرکت تجارت آنلاین در چین است و بزرگتر از Taobao است. تی مال و تاوباو متعلق به گروه تجاری علی بابا است. این سایت در سال 2008 افتتاح شد و در طی چند سال گذشته توانسته حداقل 50 درصد از کل معاملات تجارت به مشتری (B2W) را به خود اختصاص دهد و در رقابت با آن بسیار جلوتر قرار گرفته است. تخمین زده می شود که بیش از 700 چینی حداقل یک بار در طول زندگی خود از این پلت فرم استفاده کرده اند.

باید اشاره کنیم که با افزایش قدرت خرید و دیجیتالی شدن جامعه، بازار تجارت الکترونیک چین به طور طبیعی همزمان با پذیرش فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید، به طور تصاعدی در حال رشد است. بخش بزرگی از این فرهنگ نوآورانه را می توان با رقابت پذیری بازار و همچنین پایگاه مصرف کننده خواستار توضیح داد.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت CloudPeeps

چرا Tmall بهتر از Taobao است؟

تفاوت اصلی Taobao و Tmall در کیفیت پلتفرم و محصولات ذکر شده در آن است. برای افزودن محصولات برای فروش در پلتفرم این سایت، باید یک کسب و کار تایید شده داشته باشید که به سطح خاصی از محبوبیت و کیفیت در بازار رسیده است. 

فقط مشاغلی که در چین ثبت شده اند و می توانند مدارک رسمی را ارائه دهند تا ثابت کنند که می توانند برای مشارکت درخواست دهند، واجد شرایط هستند. تی مال شرکت، محصولات و طرح تجاری شما را تأیید می کند تا تصمیم بگیرد که آیا به اندازه کافی برای کار با آنها قابل اعتماد هستید یا خیر زیرا شهرت آنها بزرگترین مزیت آنهاست.

آیا Tmall در سراسر جهان در دسترس است؟

Tmall به طور رسمی فقط در چین، تایوان، هنگ کنگ و ماکائو در دسترس است. این البته فقط برای مشتریان صدق می کند زیرا هزاران برند بین المللی در این سایت موجود است، اما همانطور که گفتم برای اینکه بتوانید بفروشید باید یک کسب و کار ثبت شده در چین باشید، بنابراین اکثر مارک های بین المللی شرکت های بزرگی هستند که در رتبه اول قرار دارند. 

خرید از سایت تی مال Tmall

روش های پرداختی 

پرکاربردترین روش پرداختی که برای پرداخت در تی مال استفاده می شود، AliPay است که کاملاً مشابه PayPal اما برای مردم چین است. Tmall همچنین پرداخت‌هایی را که با استفاده از کارت‌های نقدی/اعتباری و حواله‌های بانکی انجام می‌شود، می‌پذیرد.

غرفه لوکس Tmall 

غرفه لوکس یک ویژگی خاص است که در موبایل موجود است. این بخشی از برنامه است که فقط برای مشتریان ممتاز ویژه در دسترس است و می توانند محصولات لوکس و ممتاز از برندهای برتر جهان را خریداری کنند. این مشتریان می توانند از فروشگاه های شاخص ویژه بازدید کنند، زیرا با استفاده از فناوری هوش مصنوعی با محصولات تعامل دارند که مطمئناً یک تجربه عالی از خرید را ایجاد می کند.

پیشنهاد مطالعه:پیشنهادات تخفیف دار در آمازون 

تاریخچه تی مال Tmall 

در سال 2008 تحت گروه معروف علی بابا، Tmall تاسیس شد. بازار هدف آن در درجه اول B2C (Business-to-Consumer) است. هدف این سایت، بلندپروازانه و عاقلانه است زیرا به شرکت‌های محلی چینی و بین‌المللی اجازه می‌دهد محصولات خود را از طریق پلتفرم در سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان بفروشند. این سایت، به دلیل استانداردهای سختگیرانه از نظر کیفیت و شهرت از رقبای خود متمایز است.

اگر به رتبه بندی برترین وب سایت های چینی بر اساس حجم ترافیک نگاه کنیم، واضح است که Tmall حتی در مقایسه با محبوب ترین موتور جستجوی چین، بایدو، پیشتاز است. از نظر زمان، مصرف کنندگان چینی به طور متوسط 7 دقیقه در روز را در برنامه صرف می کنند که بیش از دو برابر زمان صرف شده در JD.com است.

طی سال‌ها، این سایت توانست اکثریت سهام بازار تجارت الکترونیک چین را به خود اختصاص دهد و خود را به عنوان محبوب‌ترین وب‌سایت تجارت الکترونیک چینی معرفی کند و به بهترین دروازه آنلاین برای خرده‌فروشان محلی و بین‌المللی تبدیل شود.

در سه ماهه اول سال 2021، Tmall حدود 50.8 درصد از کل تراکنش‌های پلتفرم‌های B2C را به خود اختصاص داده است که بسیار جلوتر از پلتفرم دوم تجارت الکترونیک JD.com با 15.9 درصد از سهم تراکنش و Pinduoduo با حدود 13 درصد است.

خرید از سایت تی مال Tmall

چرا Tmall برای مشاغل مهم است؟

تخمین زده می شود که بیش از 780 میلیون مصرف کننده در چین حداقل یک بار از طریق تی مال خرید کرده اند، بنابراین، توضیح می دهد که چرا تعداد فزاینده ای از برندهای بین المللی به Tmall Global می پیوندند. حتی اگر کاملاً با Tmall آشنایی نداشته باشید، احتمالاً در چند سال اخیر، در رویدادهای فروش بزرگ، نام آن را شنیده‌اید. این سایت، در واقع به خاطر رکورد فروش چندگانه اش مانند 11.11 معروف است که می تواند در عرض 24 ساعت 74.10 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

رویداد Tmall 11.11 

این رویداد 24 ساعته که به روز مجرد یا 11.11 معروف است، به بزرگترین روز خرده فروشی فیزیکی و خرید آنلاین در جهان تبدیل شده است. این بزرگترین رویداد فروش برای پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند Tmall، JD.com و Taobao است. این رویداد اکنون تقریباً چهار برابر بزرگ‌ترین روزهای خرید آمریکا، بلک فرایدی و دوشنبه سایبری است. بنابراین، اگر می‌خواهید در چین تجارت کنید، باید بر روی این روز بزرگ از نظر ارتباطات و بازاریابی و همچنین از نظر تبلیغات تمرکز کنید.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت خرده فروشی جی دی JD

برندهای لوکس در Tmall

برای شرکت‌های بین‌المللی، تی مال می‌تواند یک پلتفرم تجارت الکترونیک مفید برای کمک به افزایش فروش و همچنین تبلیغ برندشان باشد. برندهای لوکس نه تنها به Tmall و Tmall Global بلکه به Tmall Luxury Pavilion نیز دسترسی دارند. 

این پاویون یک برنامه در یک برنامه است که مشتریان منتخب برتر را قادر می‌سازد تا با فروشگاه‌های شاخص اختصاصی به بهترین و لوکس‌ترین برندها دسترسی داشته باشند. آنها همچنین از یک تجربه کاربری منحصر به فرد مانند هوش مصنوعی و AR سود می برند که می تواند عامل تعیین کننده ای برای جذب مشتریان باشد و باعث شود آنها زمان بیشتری را در صفحه وب شما بگذرانند.

آیا Tmall برای فروش کالا در چین ضروری است؟

باید بدانید که Tmall در واقع محبوب ترین وب سایت تجارت الکترونیک در چین است، وب سایت های تجارت الکترونیک زیادی وجود دارند که می توانند برای شرکت شما از نظر استراتژی های بازاریابی، مناسب تر باشند، اما بیشتر از نظر قیمت این گونه است. 

به عنوان پیشرو در بازار چین، فروش محصولات در تی مال می تواند بسیار گران و حتی برای بسیاری از شرکت های کوچکتر با قیمتی بالاتر باشد. با این حال، اگر شرکت و برندهای شما منابع لازم برای شروع فروش مستقیم در Tmall را دارند، پیشنهاد می کنیم، این کار را انجام دهید. 

خرید از سایت تی مال Tmall

تجارت الکترونیک در چین

اگر علاقه مند به گسترش فعالیت های خود در چین هستید، احتمالاً از قبل می دانید که تجارت الکترونیک ذات اصلی تجارت است. برای صادرات و فروش کالاهای خود در چین، بهترین گزینه این است که فروشگاهی را در پلتفرم های تجارت الکترونیک پیشرو مانند Tmall باز کنید، که هر دقیقه مخاطبان زیادی را جذب می کند. می توانید در این خصوص، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، تی مال ، سایت تی مال
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
2 سال قبل

ینی لینک بدم میتونید خرید کنید برام چجوری میارید ایران جنس رو؟

avatar

سلام خانم سارا لویی عزیز، جهت خرید کالا از سایت های خارجی به سایت دیگر مجموعه ما بنام زاکولا zakoola.com مراجعه نمایید. باتشکر