سایت فریلنسری College Recruiter

سایت فریلنسری College Recruiter

توسط : تیم محتوا
1,537

College Recruiter یک هیات کارآموزی آنلاین است که در آن دانشجویان کالج و فارغ التحصیلان جدید می توانند فرصت های شغلی و کارآموزی پیدا کنند. این سایت، یکی از سایت های فریلنسری است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به کسب درآمد برسید. شما می توانید برای استفاده از این سایت و تبدیل درآمد ارزی خود، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت خرده فروشی جی دی JD

درباره College Recruiter

College Recruiter در سال 1991 تاسیس شد و در ابتدا فقط برنامه های دانشگاه و مجلات استخدامی را ارائه می کرد. در سال 1996، این شرکت هیات شغلی خود را در ایالات متحده و کانادا راه اندازی کرد. در حالی که دفتر مرکزی و کارمندان سایت، در ایالات متحده مستقر هستند، کالج استخدام به یک هیات شغلی محبوب برای دانشجویان و فارغ التحصیلان کانادایی تبدیل شده است. بنابراین، می توانید با یک ارسال، مشاغل را به بیش از 100 هیات شغلی ارسال کنید.

شما می توانید به صورت آزمایشی و بدون نیاز به پرداخت، ار این سایت به صورت رایگان استفاده کنید و به بیش از 150 میلیون داوطلب دسترسی داشته باشید. College Recruiter یک تابلوی شغلی ویژه برای کارفرمایان است که به دنبال استخدام دانشجویان یا فارغ التحصیلان هستند.
با این حال، در مقایسه با سایر هیات‌های شغلی محلی، این سایت، راه‌ حل پرهزینه ‌تر است و خدمات آن عمدتاً به بازار کار انگلیسی زبان ارائه می‌شود.

سایت فریلنسری College Recruiter

نکات برجسته در سایت

برخلاف سایر رقبای محلی، College Recruiter منابع شغلی عالی، از جمله کنفرانس ها و رویدادها، مقالات آموزنده، و راهنماهای استخدام را ارائه می دهد. قرار گرفتن در معرض میلیون ها دانش آموز و فارغ التحصیل دانشگاهی در سراسر کشور را فراهم کرده و آگهی های شغلی بسیاری در CollegeRecruiter.com و همچنین در سایت های شغلی شریک اجرا می شوند.

به گفته College Recruiter، سالانه بیش از دو میلیون دانشجو و فارغ التحصیلان اخیر از سایت بازدید می کنند. در این سایت فریلنسری، بسته های رسانه ای تعاملی در دسترس هستند. مشاغل پاره وقت، فصلی، آزاد، کارآموزی و ابتدایی را می توانید در این سایت، مشاهده نمایید. برخلاف سایر رقبای محلی، مشاغل را می توان با کلمه کلیدی، مکان یا رشته اصلی به بیش از 100 زبان جستجو کرد.

این در حالی است که صفحه نمایه کارفرما در این سایت وجود ندارد. همچنین این سایت، قیمت CAD را ارائه نمی دهد. در مقایسه با رقبای محلی Job Bank، College Recruiter گزینه گران‌تری است. ضمن آنکه ساعات پشتیبانی این سایت، مشخص نیست. در این سایت، کمپین های هدفمند هزینه بر هستند.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت CloudPeeps

ارسال کار در College Recruiter

در نظر داشته باشید که نحوه ارسال شغل در استخدام کالج در مدت زمان 10 دقیقه، 75 دلار بوده و به صورت سه مرحله آسان برای ارسال یک شغل در این سایت خواهد بود.

در صفحه اصلی CollegeRecruiter.com بروید و روی ارسال شغل در بنر اصلی صفحه اصلی کلیک کنید. سپس، طرح خود را بخرید. تعداد مشاغلی را که می خواهید پست کنید،  انتخاب کرده و اطلاعات تماس و پرداخت خود را وارد کنید. پس از تکمیل تمام فیلدها، روی خرید در پایین صفحه کلیک کنید.

آگهی شغلی خود را ایجاد و منتشر کنید. پس از تکمیل پرداخت، به فرم شرح شغل هدایت می شوید. شرح شغل دقیق خود را در فیلدهای تعیین شده بنویسید و سایر جزئیات مربوطه را نیز درج کنید. تبلیغ خود را برای شناسایی هر گونه خطا بررسی کنید و روی پست کلیک نمایید.

سایت فریلنسری College Recruiter

College Recruiter در مقابل Job Bank 

تفاوت اصلی بین College Recruiter و Job Bank ، قیمت گذاری و بازار هدف دو رقیب است. با Job Bank، آگهی‌های شغلی استاندارد رایگان هستند، در حالی که این سایت، 75 دلار آمریکا برای فهرست استاندارد دریافت می‌کند. علاوه بر این، در حالی که این دو سایت، هر دو مشاغل در کانادا را تبلیغ می کنند، مورد دوم عمدتاً در ایالات متحده استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت تی مال Tmall

College Recruiter در مقابل Summerjobs.ca

Summerjobs.ca یک سایت کانادایی برای پست های شغلی پاره وقت است. هر دو College Recruiter و Summerjobs.ca فرآیند ساده ای برای ارسال شغل دارند و نقش ها را از طریق شبکه شریک سایت های خود تبلیغ می کنند. کارفرمایان باید توجه داشته باشند که قیمت‌گذاری این سایت، فقط به دلار آمریکا در دسترس است، در حالی که Summerjobs.ca با دلار کانادا قیمت گذاری شده است.

College Recruiter در مقابل GradLeaders

GradLeaders یک سایت آگهی کار پرطرفدار است که هدف اصلی آن دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی از بیش از 500 دانشگاه است. سایت فناوری، استخدام منحصر به‌ فردی را ارائه می ‌دهد که کارفرمایان را با داوطلبان ماهر مطابقت می‌دهد و از 55 دلار آمریکا شروع می شود. در مقابل، طرح ‌های برتر کالج استخدام‌کننده از 1000 دلار آمریکا شروع می‌ شود که می‌ تواند برای مشاغل کوچک بسیار پرهزینه باشد.

سایت فریلنسری College Recruiter

ایجاد حساب کاربری 

موسس این سایت، استیون روتبرگ است که آن را در تاریخ 1 ژانویه 1991 در ایالات متحده و با 11 نفر از تعداد کارکنان راه اندازی نمود. بنابراین، امروزه College Recruiter یک سایت استخدام آنلاین است که در آن دانشجویان کالج و فارغ التحصیلان اخیر می توانند فرصت های شغلی و کارآموزی پیدا کنند.

شما می توانید برای استفاده از این سایت، یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای این کار، لازم است تا شما در سایت ثبت نام کنید. روی گزینه ثبت نام در صفحه اصلی کلیک کنید، کارفرما را انتخاب کنید و فرم آنلاین را پر کنید. ضمن آنکه می توانید یک آگهی استخدام را حذف کنید. 

برای حذف یک پست، می توانید آن را از لیست مشاغل خود انتخاب کنید و گزینه حذف را فشار دهید تا برای همیشه از سایت حذف شود. این را در نظر داشته باشید که سایت های دیگری نیز با این هدف مشابه وجود دارند، شما می توانید برای دسترسی به آنها، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

برچسـب هـا : سایر ، College Recruiter
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد