بهترین دانشگاه ها و کالج ها در اتریش

بهترین دانشگاه ها و کالج ها در اتریش

توسط : تیم محتوا
1,762

دانشگاه های اتریش مکانی عالی برای دانشمندان، هنرمندان و روانشناسان است و بهترین دانشگاه های اتریش ، مناسب متفکران و دانشجویان مشتاق بین المللی است. اتریش با داشتن موسسات و مدارس با رتبه برتر، در شهرهای سراسر کشور، انتخاب برخی از بزرگترین، معروف‌ترین و معتبرترین دانشکده‌های بازرگانی، دانشکده‌های حقوق، دانشکده‌های پزشکی و دانشکده‌های مهندسی در جهان است. 

دانشگاه‌های اتریش شهرت جهانی فوق‌العاده‌ای دارند و بهترین دوره‌ها را برای برنامه‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری شما ارائه می‌دهند. این دانشگاه ها در صدر فهرست رتبه بندی های جهانی قرار دارند و هر ساله به جذب دانشجویان باهوش ادامه می دهند.

بهترین دانشگاه ها و کالج ها در اتریش

تحصیل در اتریش

در اتریش، می توانید برخی از مقرون به صرفه ترین موسسات آموزشی در اروپا را بیابید. در دانشگاه های دولتی، ادامه تحصیل برای همه شهروندان اتحادیه اروپا رایگان است، در حالی که دانشجویان غیر اتحادیه اروپا هزینه های مقرون به صرفه ای را پرداخت می کنند که معمولاً کمتر از 2000 یورو در سال است. 

سیستم آموزشی اتریش در بهترین دانشگاه های اتریش ، بدون به خطر انداختن کیفیت آکادمیک به این مهم دست می یابد، زیرا دانشگاه های محلی مرتباً در بین بهترین های این قاره رتبه بندی می شوند. اتریش همچنین یکی از امن ترین کشورهای جهان است که در آن از کیفیت زندگی بالا و زیرساخت ها و خدمات درجه یک لذت خواهید برد. 

برای دوستداران هنر، موزه ها و گالری های زیادی برای کاوش وجود دارد و باید برنامه های اتریش در موسیقی را فراموش کنیم که شامل ولفگانگ آمادئوس موتزارت، فرانتس شوبرت و دیگران می شود. علاقه مندان به ورزش می توانند از فعالیت هایی مانند اسکی آلپاین، دوچرخه سواری در کوهستان، هاکی، شنا و غیره لذت ببرند.

دانشگاه های برتر اتریش

اتریش مکانی محبوب برای دانشجویان بین المللی است و فقط به دلیل هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه نیست. اگرچه کشور کوچکی است، اما بسیاری از بهترین دانشگاه های اتریش در رتبه بندی دانشگاه های بین المللی نمرات قابل توجهی کسب می کنند.

برترین دانشگاه اتریش دانشگاه وین است که نزدیک به 800 سال، سنت آکادمیک را بررسی می کند و فارغ التحصیلان آن شامل دانشمندان مشهوری مانند زیگموند فروید یا اروین شرودینگر هستند. با این حال، به طور کلی، چشم انداز دانشگاه اتریش نسبتاً جوان و مدرن است.

بیش از نیمی از مؤسسات از سال 1960 به بعد تأسیس شده اند و بسیاری از آنها نیز رتبه بالایی دارند، به عنوان مثال دانشگاه لینز که در سال 1966 تاسیس شده و یا آلپن آدریا Universität Klagenfurt تاسیس آن در سال 1970 است. 

بسیاری از بهترین دانشگاه های اتریش و دانشگاه‌های کوچک‌ تر بر رشته‌های خاصی تمرکز می‌کنند، بنابراین می‌توانید طیف وسیعی از دانشکده‌های بازرگانی، دانشکده‌های پزشکی، دانشکده‌های هنر و سایرین را پیدا کنید که دوره‌های مورد نظر شما را ارائه می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه:دانشگاه ها و کالج های برتر فنلاند

تحصیل در دانشگاه های اتریش

برای تحصیل در دانشگاه های اتریش همچون دانشگاه وین،  دانشگاه صنعتی گراتس و دانشگاه اینسبروک می توانید از شرایط مناسبی برخوردار باشید. 

رتبه بندی دانشگاه ها 

رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS یکی از مهم‌ترین رتبه‌بندی‌هایی است که بیشترین مرجع را در میان بهترین دانشگاه های اتریش دارد. رتبه بندی QS به شدت به نظرسنجی آکادمیک خود بستگی دارد و از هزاران نفر از دانشگاهیان در سراسر جهان در مورد شهرت دانشگاه ها سوال می کند.

رتبه بندی دانشگاه های جهانی آموزش عالی تایمز نیز، طیف گسترده ای از آمار را گردآوری می کند. وزن یکسانی بر کیفیت تدریس، تعالی پژوهش و تأثیر پژوهش از طریق استنادها دارد و این بدان معناست که تحقیقات یک دانشگاه چقدر در جاهای دیگر ارجاع داده می شود.

رتبه‌بندی آکادمیک دانشگاه‌های جهان توسط دانشگاه شانگهای جیائو تونگ بر روی خروجی و کیفیت تحقیقات تمرکز دارد، به عنوان مثال با تعداد مقالات علمی منتشر شده و استناد شده و تعداد کارکنان یا فارغ‌التحصیلان برنده جایزه نوبل اندازه‌گیری می‌شود. که در میان بهترین دانشگاه های اتریش ، می توان رتبه بندی های مناسبی را مشاهده نمود.

بهترین دانشگاه ها و کالج ها در اتریش

تحصیل در اتریش

تدریس در سطح جهانی در دانشگاه های معروف، کیفیت بالای زندگی با هزینه های زندگی ارزان و شهریه بسیار پایین برای دانشجویان بین المللی مناسب است. با امکان انتخاب بسیاری از دانشگاه ها و صدها رشته تحصیلی انگلیسی، در این کشور اروپای مرکزی، چیزی برای همه وجود دارد.

 شما می توانید در اتریش تحصیل کنید و در قلب اروپا در کشوری که یکی از قدیمی ترین و تأثیرگذارترین فرهنگ های این قاره را در خود جای داده است، قرار بگیرید. اتریش علاوه بر آب و هوای تابستانی گرم و کوه‌های بلند در آلپ‌های جنوبی، میزبان برخی از شهرهای فوق لعاده پر جنب و جوش و تاریخی مانند سالزبورگ، اینسبروک و البته پایتخت، وین است که محل بهترین دانشگاه های اتریش نیز می باشد.

بنابراین جای تعجب نیست که اتریش یک مقصد محبوب نه تنها برای دانشجویان، بلکه برای گردشگران اروپایی است. موقعیت مکانی و اتصالات حمل و نقل خوب آن، امکان دسترسی آسان ساکنانش به مناظر و صداهای بقیه اروپا را فراهم می کند.

با چنین تاریخچه غنی از تعالی، تعجبی ندارد که اتریش چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان آینده داشته باشد. شاید مشهورترین دانشگاه اتریش دانشگاه وین باشد، یک موسسه باستانی که در سال 1365 تأسیس شد، با فهرست قابل توجهی از فارغ التحصیلان از جمله اروین شرودینگر، زیگموند فروید و

فردریش هایک که می تواند محل مناسبی برای زندگی و تحصیل در کیفیتی مناسب باشد.

پیشنهاد مطالعه:انواع بورسیه تحصیلی در خارج از کشور

بهترین دانشگاه های اتریش برای دانشجویان بین المللی

1. دانشگاه وین

دانشگاه وین یک موسسه معتبر و از بهترین دانشگاه های اتریش با نزدیک به 800 سال برتری آکادمیک است. در حال حاضر، بیش از 175 برنامه در علوم، علوم انسانی و مهندسی وجود دارد. این مؤسسه بر آموزش دکترا، آموزش معلمان و پیشرفت مشاغل زنان تمرکز دارد. دانشگاه وین بهترین دانشگاه اتریش برای دانشجویان بین المللی به دلیل برنامه های علمی عالی است.

این دانشگاه نقش مهمی در بین المللی شدن آموزش عالی اتریش دارد، به خصوص که به برترین دانشگاه اتریش در T.H.E تعلق دارد. یک چهارم دانشجویان خارجی هستند. 33 درصد اساتید نیز از خارج از کشور آمده اند. با جامعه ای متنوع است و مرکز زبان آنها برنامه هایی برای یادگیری رایگان زبان دارد.

2. دانشگاه اینسبروک (Universität Innsbruck)

دانشگاه اینسبروک یکی از بهترین دانشگاه های اتریش برای دانشجویان بین المللی است. این دانشگاه با داشتن تقریباً 4000 انتشار در سال 2016 در سطح بین المللی در تحقیقات مشهور است. این خانه افتخار برای فارغ التحصیلان و دانشمندان برنده جوایز است. حوزه های اصلی تمرکز تحقیقات فیزیک، برخوردهای فرهنگی و علوم زیستی مولکولی است. علاوه بر این، 16 دانشکده آن دارای طیف گسترده ای از برنامه ها از جغرافیا گرفته تا مکاترونیک و علوم ورزشی هستند.

40 درصد از جامعه دانشگاه اینسبروک از خارج از کشور هستند. این دانشگاه برترین دانشگاه اتریش در چشم انداز بین المللی در رتبه بندی آموزش عالی تایمز است. موقعیت منظره آن در قلب کوه های آلپ به محیط آموزشی مساعد آن کمک می کند. همچنین، اینسبروک یک مکان منظم برای رویدادهای ورزشی بین المللی است که بین دانشجویان محلی و بین المللی به طور یکسان محبوب است.

بهترین دانشگاه ها و کالج ها در اتریش

 3. دانشگاه کلاگنفورت (AAU)

دانشگاه کلاگنفورت از بهترین دانشگاه های اتریش یک دانشگاه مبتکر است که به دلیل برنامه های مترقی و حس سرزندگی شناخته شده است. این برنامه هایی در رشته هایی مانند علوم فنی، علوم انسانی، و مدیریت و اقتصاد ارائه می دهد.

AAU در ایالت کارینتیا اتریش، محل ملاقات سه فرهنگ است. به همین دلیل است که با تنوع دانشجویان بین المللی که 20 درصد از دانشجویان آن را تشکیل می دهد ،غریبه نیست. همچنین دارای یک پردیس 100000 متر مربعی است که نیمی از آن فضای سبز بکر است که مطمئناً دانشجویان از آن لذت خواهند برد. علاوه بر این، مدرن ترین موسسه ورزش دانشگاهی اتریش در محوطه آن واقع شده است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های پزشکی اوکراین

4. دانشگاه صنعتی وین (TU Wien)

فناوری برای مردم، شعار دانشگاه صنعتی وین، به عنوان  بهترین دانشگاه های اتریش است. یک دانشگاه پیشرو در زمینه تحقیقات علمی فناوری، همکاری باز بین یک تیم بین رشته ای از کارشناسان را تشویق می کند. این چشم انداز را می توان از طریق هشت دانشکده متخصص در علوم طبیعی، مهندسی و فناوری مشاهده کرد.

دانشگاه TU Wien در بین دانشگاه‌های اتریش در جوایز بین‌المللی رضایت دانشجویی رتبه اول را دارد. همچنین به 200 رتبه برتر دانشگاه های جهانی QS در سال 2021 تعلق دارد. آموزش با کیفیت بالا توسط خدمات دانشجویی کارآمد آن در فناوری اطلاعات و ارتباطات پشتیبانی می شود. برای ارسال درخواست پذیرش و تحصیل در بهترین دانشگاه های اتریش ، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد