کسب درآمد ارزی از سالید گیگ  SolidGigs

کسب درآمد ارزی از سالید گیگ  SolidGigs

توسط : تیم خبری
1,649

سایت SolidGigs سرویسی است که به شما هشدارهای شغلی آزاد را در دسته بندی که انتخاب کرده اید، ایمیل می کند. طبق صفحه اصلی سایت سالید گیگ، با هزینه ماهیانه اندکی که در حال حاضر 2 دلار برای شروع و 19 دلار پس از آن است، به بهترین مشاغل آزاد در جهان دسترسی خواهید داشت. این باعث می شود این سایت، برای فریلنسرها ارزش زیادی داشته باشد. با این حال، با وجود رقبای بسیار، از پلتفرم‌های فریلنسینگ گرفته تا سایت های شغلی و گروه‌های جستجوی شغل، ممکن است از خود بپرسید آیا SolidGigs ارزش بررسی و هزینه در آن را دارد؟

پیشنهاد مطالعه:سایت فریلنسری College Recruiter

بررسی سالید گیگ

در این بررسی عمیق سالید گیگ، در خواهید یافت که آیا باید از این سایت استفاده کرد؟ اگر شما یک فریلنسر هستید، به خصوص فردی که بسیار شلوغ است و برای یافتن مشتریان باکیفیت کمک بیشتری می خواهد، بهتر است که این سایت رابا 2 دلار امتحان کنید.

شما می توانید در شرایط رایگان سایت سالید گیگ، 10 مشتری جدید در 30 روز و کار آزاد بیشتری دریافت کنید. ایمیل خود را در بخش تعیین شده در سایت SolidGigs وارد کنید و کار خود را شروع نمایید.

SolidGigs چیست؟

این یک سرویس پولی است که بر اساس اولویت‌هایی که تنظیم کرده‌اید، مشاغل آزاد را از وب تامین می‌کند و آنها را مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می‌دهد. همه آنها سرنخ ها، تازه و باکیفیت هستند و آماده اند تا بتوانید درخواست خود را ارسال کنید. این یک بازار مستقل مانند Upwork، Freelancer یا Fiverr نیست. آنها نه ارتباط با مشتری را تسهیل می کنند و نه درصدی از پرداخت های مشتری شما را می گیرند.

کسب درآمد ارزی از سالید گیگ  SolidGigs

سالید گیگ چگونه کار می کند؟

در این بخش مقدماتی از بررسی سایت  SolidGigs، شما را از طریق فرآیند ثبت نام راهنمایی خواهیم کرد که بسیار ساده است. شما فقط باید به solidgigs.com بروید و آدرس ایمیل خود را در بخش مشخص شده وارد کنید. سپس بر روی دریافت هشدارهای شغلی کلیک نمایید. پس از انجام این کار، می توانید با قرار دادن جزئیات پرداخت خود، در نسخه آزمایشی 2 دلاری مشترک شوید.

بنابراین، این وب ‌سایتی است که فریلنسرها می ‌توانند برای یافتن کار به آن ملحق شوند و در یافتن مشاغل باکیفیت خاص، برای مشخصات فردی خود که در آن تخصص دارند، اطلاعات مهمی را کسب کنند. این به نوبه خود به فریلنسرها اجازه می‌دهد تا تلاش‌های خود را بر روی مشتریانی متمرکز کنند که برای آنها مناسب تر است، نه اینکه وقت خود را صرف جستجوی هزاران گزینه ای کنند که ممکن است کمتر مناسب باشند.

چگونگی ظهور سالید گیگ

این وبلاگ توسط پرستون لی، طراح گرافیک آزاد سابق ایجاد شد. او وبلاگی را راه اندازی کرد که به دنبال کمک به فریلنسرها برای یافتن کار بود. وقتی متوجه شد که اکثریت خوانندگانش هنوز برای یافتن مشاغل باکیفیت تلاش می کنند، تصمیم گرفت سایت SolidGigs را به عنوان پلتفرمی ایجاد کند که به آنها در انجام این کار کمک کند. این بدان معناست که این سایت از همان ابتدا با در نظر گرفتن فریلنسرها ساخته شده بود.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت تی مال Tmall

مزیت های SolidGigs

سایت سالید گیگ ، با ارائه به‌روزرسانی‌های روزانه و ایمیل‌های هفتگی با ۱٪ مشاغل آزاد بر اساس نوع کاری که به آنها می‌گویید که به دنبال آن هستید، کار می‌کند. هدف آن صرفه جویی در وقت شما است، به طوری که تیم آنها به جای جستجو در نزدیک به 100 سایت مختلف به دنبال کار آزاد، بهترین مشاغل را برای شما انتخاب می کند.

این سایت، اساساً مانند یک خبرنامه ایمیل کار می کند. یعنی به سادگی در سایت SolidGigs ثبت نام کنید، انواع مشاغل آزاد را که به آنها علاقه دارید وارد کنید و به‌روزرسانی‌های منظم را با مشاغل دست‌چین شده دریافت خواهید کرد.

همانطور که خواهید دید، این به وضوح باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. اگر به دنبال مشاغل آزاد آسان بوده اید و تا به حال متوجه شده اید که هر روز چند سایت را چک می کنید، متوجه خواهید شد که همواره مجبور هستید صدها و یا حت هزاران شغل که واقعاً مناسب شما نیستند را در سایت سالید گیگ جستجو کنید. 

بنابراین تمام زمانی که با عدم نیاز به انجام این کار صرفه‌جویی می‌کنید، می‌تواند به راحتی به سمت معرفی چند مشتری مناسب یا انجام برخی آموزش‌های بیشتر بروید  تا به شما کمک کند در آینده حتی بیشتر درآمد داشته باشید.

کسب درآمد ارزی از سالید گیگ  SolidGigs

مشاغل دستچین شده روزانه

همانطور که گفته شد، هنگام ثبت نام در سایت SolidGigs، می توانید اطلاعاتی در مورد انواع مشاغل مورد نظر خود وارد کنید. با استفاده از این جزئیات، تیم این سایت، شخصاً مشاغل را بررسی می کند و لیست فرصت های پیشنهادی خود را برای شما به روز می کند.

آنها می گویند که روشی که توانسته اند این کار را انجام دهند، این است که فقط چند عضو را در یک زمان وارد می کنند. به عنوان مثال، در ابتدا، فقط به 50 عضو در هر ماه اجازه پیوستن می داد و در حالی که مشخص نیست نرخ فعلی اتصال دهنده های جدید آنها چقدر است، اما هنوز هم آن را نسبتاً منحصر به فرد نگه می دارند.

با انجام این کار، بر اساس بررسی سایت SolidGigs توسط تیمی متشکل از تقریباً 100 سایت فریلنسری، تابلوهای شغلی و صفحات مشابه، آنها می توانند همچنان توانایی یافتن دستی کار آزاد را که با نیازهای شما مطابقت دارد، داشته باشند.

اگر نیاز به کسب درآمد بیشتر دارید، اما نمی خواهید وقت خود را تلف کنید، این سایت، بهترین راه کسب درآمد  شماست.  بنابراین شما نیز می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن درآمد ارزی کسب کنید.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت CloudPeeps

لیست مشاغل هفتگی SolidGigs

هفته ای یک بار، سایت سالید گیگ SolidGigs بر اساس نوع کاری که به دنبال آن هستید، بهترین مشاغل آزاد را برای شما ایمیل می کند. آنها ادعا می کنند که این نشان دهنده 1٪ برتر از همه پیشنهادات شغلی آزاد است. هنگامی که لیست را دریافت کردید، می توانید به تعداد مشتریانی که ترجیح می دهید، پیشنهاد دهید. با گذشت زمان، در حالت ایده آل می توانید لیست مشتریان شخصی خود را با مشتریانی که دوست دارید بر اساس پیشنهاداتی که از طریق سایت SolidGigs دریافت می کنید، ایجاد کنید.

کسب درآمد ارزی از سالید گیگ  SolidGigs

آموزش برای فریلنسرها

یک مزیت بزرگ در سایت سالید گیگ، فرصت های آموزشی است که به فریلنسرها نیز ارائه می شود. به این معنی که با ثبت نام در سایت SolidGigs، به طیف وسیعی از دوره‌ها نیز دسترسی خواهید داشت که به طور خاص مربوط به مشاغل آزاد و کارآفرینی هستند. اینها در مورد موضوعاتی هستند که می توانند از ارائه، فروش و جذب مشتری گرفته تا نحوه قیمت گذاری خدمات خود برای دریافت آنچه که شایسته آن هستید، باشد. شما می توانید برای ثبت نام در این سایت، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

  

برچسـب هـا : سایر ، سایت SolidGigs
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد