خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی

خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی

توسط : تیم محتوا
2,389

بسیاری از افراد، به خرید آنلاین پوشاک، علاقه مند هستند. این روزها، بسیاری از بهترین فروشگاه‌های لباس آنلاین وجود دارند که به صورت خرده ‌فروشی‌های کم‌هزینه مانند ASOS و Zalando یا خرده ‌فروشی‌های لوکس مانند Net-A-Porter و Farfetch ، لباس های متفاوتی را عرضه می کنند. شما می توانید از میان این سایت های معتبر، برای خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی اقدام کنید.

خوشبختانه، فروشگاه های پوشاک بیشتری تحویل بین المللی ارائه می دهند. حتی بهتر از آن، بسیاری از آنها در حال پیوستن به لیست سایت هایی هستند که به صورت رایگان، در سطح بین المللی سفارشات را ارسال می کنند. در ادامه برخی از بهترین فروشگاه های پوشاک که در سرتاسر جهان ارسال می شوند، معرفی شده است.

خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی

بهترین فروشگاه های پوشاک

ASOS

یکی از وب سایت های پوشاک مستقر در بریتانیا ASOS است که از جهانی ترین وب سایت های تجارت الکترونیک در جهان به شمار می آید. ASOS نه تنها به بسیاری از کشورهای جهان کالاها را تحویل می دهد، بلکه در بسیاری از موارد، ASOS بازگشت رایگان را نیز در نظر دارد. تقریباً هر چیزی را می‌توانید در ASOS پیدا کنید، چه چیزی برای بیرون رفتن، لباس اداری، لباس ورزشی، لباس بارداری یا فقط چیزی راحت برای استراحت در خانه که تماما دارای مارک و اصل می باشد. این گزینه ای مناسب برای خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی است.

نوردستروم

Nordstrom یک زنجیره پوشاک آمریکایی با بیش از 300 فروشگاه در سراسر ایالات متحده، کانادا و پورتوریکو است. این شرکت که در سال 1901 تأسیس شد، فعالیت خود را به عنوان یک خرده فروش کفش آغاز کرد، اما از آن زمان به بعد خطوط خود را گسترش داد و تقریباً هر نوع لباس ممکن از جمله پیراهن، کت و شلوار، لباس و لوازم جانبی را در بر گرفت. این مجموعه لباس‌هایی را از طیف گسترده‌ای از برندهای بین‌المللی، از جمله طراحان لوکس مانند Emporio Armani، Givenchy، LOEWE و Versace در اختیار دارد.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت تی مال Tmall

زالاندو

Zalando یک خرده فروش آنلاین مد آلمانی است که به سرعت در سراسر اروپا محبوب شده است. اکنون در چندین کشور اروپایی از جمله بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و هلند در دسترس است. Zalando به کشورهای خارج از اروپا مانند ایالات متحده و استرالیا ارسال نمی کند، بنابراین در این بین باید از یک شرکت حمل و نقل استفاده کنید. در این خصوص، 20پیمنت خدمات شایسته ای را برای شما فراهم خواهد کرد تا خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی را تجربه کنید.

Zalando بیش از 100000 لباس مختلف برای مردان و زنان به فروش می رساند که شامل همه چیز از شلوار جین و شلوار گرفته تا کفش، اکسسوری و لباس ورزشی است. بیش از 1500 برند در Zalando نمایندگی دارند، از برندهای ورزشی مانند نایک و آدیداس گرفته تا طراحانی مانند Michael Kors و French Connection که امکان خریدی مطمئن را فراهم می نماید.

Net-A-Porter

Net-A-Porter یک خرده ‌فروش گران‌قیمت است که در لباس‌ها، کفش‌ها، کیف‌ها و لوازم جانبی برندهای لوکس مانند Christian Louboutin، Matthew Williamson، Alexander McQueen و Marc Jacobs تخصص دارد.

 این یکی از محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید لباس های لوکس است که برای خریداران گران قیمت از سراسر جهان جذاب است. Net-A-Porter ارسال سریع را به بیش از 170 کشور در سراسر جهان ارائه می دهد. برای دریافت سفارشات خود از این سایت، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید تا خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی را داشته باشید.

خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی

میسی

میسی یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای است. فروشگاه گل سرسبد آن در منهتن، نیویورک، در سرتاسر جهان مشهور است و در بسیاری از برنامه های تلویزیونی و فیلم های آمریکایی یکی از ویژگی های آن بوده است. میسی در پوشاک مردانه و زنانه، لباس برای کودکان، کیف های دستی و لوازم جانبی، و جواهراتی مانند ساعت، گوشواره و حلقه نامزدی تخصص دارد. برای کسانی که عاشق برندهای طراحان سطح بالا هستند، این بهترین انتخاب است.

جان لوئیس

جان لوئیس یک فروشگاه بزرگ بریتانیایی است که مغازه‌هایی در سراسر انگلستان، اسکاتلند و ولز دارد و گزینه ای عالی برای خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی است. این فروشگاه، مانند میسی و دیگر فروشگاه‌های بزرگ، طیف گسترده‌ای از محصولات را به فروش می‌رساند که شامل لباس‌های طراحان، اثاثیه منزل و لوازم خانگی می‌شود.

جان لوئیس به دلیل خدمات عالی به مشتریان مشهور است که معمولاً شامل ضمانت دو ساله محصولات می شود. این تضمین به این معنی است که مشتریان برای خرید از جان لوئیس، به ویژه هنگام خرید لوازم الکترونیکی مانند رایانه، تبلت و تلویزیون، گزینه هایی عالی در اختیار دارند.

پیشنهاد مطالعه:سایت فریلنسری College Recruiter

دبنهامز

Debenhams یک فروشگاه بزرگ در بریتانیا است که مغازه‌هایی در بریتانیا، ایرلند و دانمارک دارد. این شرکت در ابتدا پوشاک، به‌ویژه در وب ‌سایت‌های بین‌المللی خود، اما همچنین هدایا و اسباب‌بازی‌ها، تجهیزات آشپزخانه و آشپزی، و ملافه می‌فروشد. مانند بسیاری از فروشگاه‌های ذکر شده در اینجا، Debenhams در سراسر اروپا و آمریکای شمالی و همچنین به کشورهای کمی دورتر مانند تایلند، ویتنام و کره جنوبی تحویل می‌دهد که برای خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی مناسب است.

تاپ شاپ

Topshop یک زنجیره مد بریتانیایی با بیش از 500 فروشگاه در سراسر جهان است، هم در بریتانیا و هم در بیش از 30 کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، ایرلند، کویت، مالزی و قطر خدمات ارائه می کند. این شرکت در مد زنانه، به‌ویژه مد زنان جوان، با سبک‌هایی مبتنی بر همکاری با سوپرمدل‌هایی مانند کارا دلوین، کارلی کلوس و جیجی تخصص دارد. لباس های این سایت، مقرون به صرفه هستند و باعث محبوبیت آن در بین نوجوانان، دانش آموزان و جوانان می شود.

خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی

Topman

Topman معادل مردانه Topshop است و در پوشاک مردان جوان تخصص دارد. این بخشی از گروه Arcadia است، مانند Topshop، که همچنین مالک برتون، میس سلفریج، والیس، ایوانز و دوروتی پرکینز است. هر نوع لباسی را که یک مرد می‌تواند به آن نیاز داشته باشد ارائه می‌کند، از لباس‌های غیررسمی مانند شلوار جین و هودی گرفته تا کت و شلوار و لباس‌های رسمی که مناسب خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی می باشد.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد ارزی از سالید گیگ  SolidGigs

تاپمن تقریباً در تمام شهرهای بریتانیا و همچنین در کشورهایی در سراسر جهان از جمله استرالیا، شیلی، نیوزیلند، اوکراین، فیلیپین و اندونزی فروشگاه دارد. برنامه حمل و نقل بین المللی آن به Topman اجازه می دهد تا به مشتریان در تمام آن کشورها و مناطق دورتر دسترسی پیدا کند. در خصوص تحویل سفارش خود در ایران، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد