بهترین هتل های ارزان در گرجستان

بهترین هتل های ارزان در گرجستان

توسط : تیم محتوا
1,695

اگر قصد سفری ارزان و دلچسب از گرجستان را دارید،  بهترین هتل‌ های ارزان در گرجستان را بررسی کنید. این مقاله به شما در اقامتی دلپذیر در این کشور، کمک خواهد کرد. در میان بهترین هتل‌ها در شهرهای برتر که شامل آتلانتا سیتی، جورجیا می باشد، می توانید گزینه هایی مناسب را بیابید. در این خصوص، می توانید از خدمات 20پیمنت نیز بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی بهترین هاستل های ترکیه

 

هتل Super Inn

شهر آتلانتا در سال 1837 در تقاطع دو خط راه‌آهن تأسیس شد و پس از جنگ داخلی آمریکا بازسازی شد و به دلیل بازسازی شتابان آن، شهرت زیادی به دست آورد. این هتل در آتلانتا واقع شده است که در 15 کیلومتری Six Banners Over Georgia و مدرسه Morehouse قرار دارد. وای فای و پارکینگ رایگان نیز در مکان های عمومی ارائه می شود. 

مهمانان حق دارند صبحانه رایگان بخورند. قهوه یا چای در قسمت مشترک نیز در محل موجود است. هر یک از 60 اتاق، امکانات رفاهی مانند یخچال و مایکروویو، وای‌فای رایگان و تلویزیون با کانال‌های پیوندی را ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان نیز قهوه ساز و سشوار را خواهند داشت.

بهترین هتل های ارزان در گرجستان

مستر مسافرخانه دوراویل آتلانتا

این متل واقع در دوراویل، یکی از هتل‌ های ارزان در گرجستان و نزدیک به کالج جورجیا پریمتر و جامپین جامبوری است. یک استخر فصلی در فضای باز و امکانات خشکشویی در این متل موجود است. پذیرش 24 ساعته و خدمات خودپرداز در محل است. مهمانان می توانند قهوه یا چای را در محوطه مشترک میل کنند. امکانات رفاهی مانند یخچال و مایکروویو، وای فای رایگان، میز و تلویزیون از جمله امکاناتی است که هتل در اتاق هایش ارائه می دهد.

Motel 6 Atlanta, GA  Stadium

این متل واقع در دوراویل، نزدیک کالج Oglethorpe، و Worldwide Mall است. این یکی از هتل‌ های ارزان در گرجستان است که وای‌فای رایگان در مکان‌های عمومی و پارکینگ رایگان به‌علاوه ارائه می‌شود. علاوه بر این، میز پذیرش 24 ساعته و خدمات خودپرداز در نزدیکی شما هستند. قهوه و چای نیز در یک منطقه مشترک، یک استخر فصلی در فضای باز و امکانات خشک‌شویی در این متل قابل دسترسی است. مهمانان میز، یخچال و مایکروویو، وای فای رایگان و تلویزیون را در اتاق ها خواهند یافت.

متل  کلمبوس

شهر کلمبوس در جنوب غربی شهر آتلانتا قرار دارد و به عنوان دومین شهر بزرگ جورجیا شناخته می شود. جمعیت آن در سال 2013 حدود 202924 نفر تخمین زده می شود و به خاطر سکونت موزه های معروف و سایر نقاط توریستی شهرت دارد که هتل‌ های ارزان در گرجستان را در خود جای داده است.

این هتل که نزدیک فرودگاه قرار دارد، دسترسی خوبی به مکان هایی مانند خانه اپرای اسپرینگر و مرکز علوم فضایی کوکاکولا دارد. دارای مرکز تجاری، قهوه و چای در قسمت مشترک و اتاق کنفرانس می باشد. خشک‌شویی و ایستگاه کامپیوتر در محل موجود است. وایفای و پارکینگ رایگان نیز در فضای عمومی در اختیار خواهید داشت. اتاق ها دارای امکاناتی مانند یخچال قهوه ساز، سشوار، مایکروویو، وای فای رایگان و تلویزیون هستند.

پیشنهاد مطالعه: مسافرت رایگان با سایت Workaway

Econo Lodge Inn & Suites Columbus

این متل که در شهر کلمبوس قرار دارد، یکی از هتل‌ های ارزان در گرجستان است و دروازه خوبی برای بازدید از مرکز رودخانه برای هنرهای نمایشی و مرکز مدنی کلمبوس است. مهمانان حق دارند صبحانه قاره ای رایگان همراه با وای فای رایگان در مناطق عمومی بخورند. مرکز تجاری و میز پذیرش 24 ساعته، به همراه پارکینگ رایگان نیز برای راحتی در اختیار شما قرار می گیرد. روزنامه های رایگان و گاوصندوق نیز در محل موجود است. اتاق‌ها دارای یخچال، مایکروویو، وای‌فای رایگان و تلویزیون و غیره هستند.

مسافرخانه هوارد جانسون و سوئیت کلمبوس

مسافرانی که موقعیت خوبی در کلمبوس دارند می توانند به راحتی از مناطقی مانند مرکز علوم فضایی کوکاکولا و مرکز مدنی کلمبوس دیدن کنند. دارای یک استخر روباز که می‌توانید با Wi-Fi رایگان در مکان‌های عمومی از آن لذت ببرید. مهمانان می توانند صبحانه قاره ای رایگان بخورند. امکانات خشکشویی، کمک تور وبلیت و پارکینگ رایگان نیز برای راحتی در نظر گرفته شده است. یکی از هتل‌ های ارزان در گرجستان است و میهمانان یخچال، مایکروویو، وای فای رایگان و تلویزیون و موارد دیگر را پیدا خواهند کرد.

بهترین هتل های ارزان در گرجستان

هتل های ارزان در ساوانا 

ساوانا پنجمین شهر بزرگ گرجستان و قدیمی‌ترین شهر آن است که در سال 1733 تأسیس شده است. این شهر که در رودخانه ساوانا قرار دارد، به دلیل ساختمان‌ های تاریخی و خیابان ‌های سنگ‌ فرش منحصر به ‌فردش، مورد توجه مهمانان قرار گرفته است.

Econo Lodge Garden City

این هتل که یکی از هتل‌ های ارزان در گرجستان می باشد، در موقعیت خوبی در نزدیکی شهر ساوانا قرار دارد و به مناطقی مانند مرکز خرید وست ساید، موزه دریایی دسترسی خوبی دارد. دارای وای فای و پارکینگ به صورت رایگان برای مهمانان تعبیه شده است.

همچنین، ایستگاه کامپیوتر و گاوصندوق جلو نیز در محل موجود است. مسافران می توانند در محل مشترک خود یک فنجان قهوه یا چای بنوشند یا برای راحتی از امکانات خشکشویی استفاده کنند. وای‌فای رایگان و تلویزیون، یخچال و مایکروویو، میز و غیره را در اتاق‌ها قابل دسترسی است.

پیشنهاد مطالعه: خرید بلیط ارزان هواپیما با CheapOair

هتل Studio 6 ساوانا

این هتل که در Midtown Abercorn ساوانا قرار دارد، از هتل‌ های ارزان در گرجستان است که دروازه خوبی برای بازدید از نقاطی مانند Oglethorpe Mall و Talmadge Memorial Bridge است. دارای میز پذیرش 24 ساعته، برای راحتی مسافران می باشد.

مهمانان از داشتن پارکینگ برخوردارند و وای فای رایگان در مناطق عمومی برای گشت و گذار در اینترنت ارائه می شود. اتاق‌ها دارای تلویزیون، آشپزخانه کوچک با مایکروویو، یخچال و اجاق گاز هستند. وای‌فای رایگان، قهوه ‌ساز و موارد دیگر نیز در اتاق‌ها یافت می‌شود.

بهترین هتل های ارزان در گرجستان

Travelodge Suites Savannah Pooler

این متل که در ساوانا موقعیت خوبی دارد، به مکان‌هایی مانند موزه نیروی هوایی توانا هشتم، گلف کراس ویندز و غیره نزدیک است. دارای استخر سرپوشیده و اغذیه فروشی است. مهمانان می توانند در کافی شاپ و وای فای رایگان در مکان های عمومی لذت ببرند. 

همچنین صبحانه بوفه رایگان میل کنند و پارکینگ رایگان نیز ارائه می شود. منطقه مشترک برای قهوه یا چای، مرکز تجاری و خشک شویی نیز در محل موجود است. هر اتاق دارای تلویزیون، یخچال، مایکروویو، وای فای رایگان، سشوار و موارد دیگر است. 


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد