هاستل های معروف دبی

هاستل های معروف دبی

توسط : تیم محتوا
13,663

دبی به آرامی به عنوان یک مقصد سفر فوق العاده، در حال ظهور است. این شهر، هنوز هم ارزان نیست، اما در حال توسعه هاستل های مناسب می باشد و به همین دلیل، دبی در مقایسه با گذشته مقرون به صرفه تر شده است. بهترین هاستل های دبی را در دسته بندی های مختلفی می توانید مشاهده کنید که متناسب با سبک و هزینه ای که در نظر دارید، خواهد بود. شما می توانید در این شهر جذاب خاورمیانه، با صرفه جویی در هزینه ها، خاطرات خوشی را تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هتل های عمان

بنابراین، اگر به دنبال محل اقامتی گروهی هستید تا تجربیات فرهنگ های مختلف را تجربه کنید و یا زوجی هستید که به دنبال حفظ حریم خصوصی است، این لیست از بهترین هاستل های دبی به شما کمک می کند تا اقامتگاهی را پیدا کنید که به بهترین وجه، متناسب با سبک سفر شخصی شما باشد. برای رزرو این اقامتگاه های جذاب، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

هاستل های معروف دبی

از هاستل ها در دبی چه انتظاری باید داشت؟

دبی یکی از آن شهرهایی است که دیدن آن واقعا شگفت انگیز است. بزرگ‌ترین ساختمان جهان، برج خلیفه، فروشگاه‌های مجلل در دبی مال و سافاری‌های بی نظیر در صحرا برای علاقه‌مندان به ماجراجویی را در خود دارد. به علاوه، این یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است که می تواند سفری گران را برای شما رقم بزند.

اما بر خلاف تصور، الزامی نیست که این سفر برای شما هزینه زیادی داشته باشد. در واقع، بهترین هاستل های دبی با شرایطی مقرون به صرفه، در سرتاسر شهر وجود دارد که به شما امکان می دهد مقداری هزینه را در محل اقامت خود پس انداز کنید. اما همانطور که ممکن است از دبی انتظار داشته باشید، هاستل های ارزان قیمت نیز به معنای کم کردن هزینه های لوکس نیستند.

بسیاری از بهترین هاستل های دبی ، دارای امکانات سطح بالایی هستند، از جمله استخرهای شنا، مراکز تناسب اندام و گاهی اوقات تراس و بالکن روی پشت بام را در خود دارند. هاستل های ارزان، هاستل های لوکس و هاستل های مناسب برای خانواده را می توان در این شهر یافت. بنابراین، یک هاستل برای خود پیدا خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هتل های ارزان در گرجستان

انتخاب بهترین هاستل های دبی 

به طور کلی، هاستل های پنت هاوس مجلل تر از هاستل های جوانان دبی بوده و گران تر هستند، اما همچنان می توانید چند پیشنهاد خوب پیدا کنید. هنگامی که به دنبال بهترین هاستل های دبی و با کیفیت بالا هستید، باید چند نکته را در نظر بگیرید:

مکان : 

 دبی یک شهر کاملاً بزرگ است و در بیشتر اوقات سال گرم می باشد. به همین دلیل، لازم است تا در نزدیکی سایت هایی که می خواهید ببینید، بمانید. آیا می خواهید برج خلیفه را ببینید یا شاید یک روز ساحلی در ساحل جمیرا داشته باشید، یا اگر سفر شما یک استراحت کوتاه است، شاید بخواهید در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی بمانید. در صورتی که تصمیم دارید کل شهر را کاوش کنید، انتخاب بهترین هاستل های دبی در نزدیکی مترو همیشه ایده خوبی است.

قیمت : 

همانطور که گفته شد، دبی عالی است، اما برای شما هزینه دارد. خرج کردن کمتر از 50 دلار در روز در دبی کار سختی است، اما اتاق های خوابگاه در هاستل ها راهی عالی برای کاهش هزینه ها هستند. 

امکانات رفاهی :

تعداد زیادی هاستل در دبی وجود ندارد، اما برخی از آنها امکانات بیشتری نسبت به بقیه دارند. غالباً بهترین هاستل های دبی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تعداد زیادی غذای رایگان از جمله صبحانه رایگان و البته دسترسی به اینترنت رایگان دارند.

هاستل های معروف دبی

هزینه در هاستل ها 

هاستل های دبی معمولا سه گزینه دارند که شامل خوابگاه، اتاق خصوصی و اتاق خانوادگی است. قانون کلی در اینجا این است که هر چه تعداد تخت در یک اتاق بیشتر باشد، قیمت ارزان تر است. بدیهی است که برای یک خوابگاه 8 تخته به اندازه یک اتاق یک تخته یا خصوصی نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. 

برای ارائه یک نمای کلی از قیمت ‌های بهترین هاستل های دبی داشته باشید، هزینه های متوسط را در اینجا فهرست کرده ایم. به عنوان مثال، اتاق خوابگاه بین 30 تا 80 دلار آمریکا در شب و اتاق خصوصی بین 35 تا 150 دلار آمریکا در هر شب را شامل می شود.

هنگام جستجوی هاستل های دبی، باید محل اقامت را در شهرهای مجاور نیز در نظر بگیرید. جمیرا یکی از محبوب ترین مناطق است. زیرا نزدیک به سواحل و همچنین فروشگاه های مشهور جهانی است. دبی قدیم و دیره مکان هایی هستند که می توانید برای دیدن جاذبه های تاریخی بیشتر شهر بروید. اما اگر به صورت خانوادگی سفر می کنید، مرکز شهر دبی یک منطقه محبوب است که می تواند در انتخاب بهترین هاستل های دبی نیز موثر باشد.

اقامت در بهترین هاستل دبی 

سفر به دبی با بودجه مقرون به صرفه امکان پذیر است. چیزی که نمی توانید انتظار داشته باشید قیمت های فوق العاده ارزان مانند آسیای جنوب شرقی است، اما با ترفندهای درست، می توانید مدت زیادی را با بودجه مناسب در امارات سپری کنید.

قبل از شروع رزرو محل اقامت خود در بهترین هاستل های دبی ، مکان هایی را که می خواهید در دبی بازدید کنید، بیابید. محله های مختلف محدوده قیمت کمی دارند، بنابراین اگر می خواهید سفری مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید، لازم است که آن ها را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی بهترین هاستل های ترکیه

آپارتمان گرین اسکای

آپارتمان گرین اسکای در قلب شهر دبی در برج مارینا کراون قرار دارد و منظره ای استثنایی از دریا و دریاچه را به مهمانان خود ارائه می دهد. این نزدیکی به مترو مرکز مالی است، بنابراین می توانید به راحتی در شهر بچرخید.

می‌توانید در بهترین هاستل های دبی ، بین اتاق‌های خصوصی یا اتاق‌های خوابگاه یکی را انتخاب کنید، اگرچه اتاق‌ های خوابگاه ارزان ‌تر هستند و مکان ایده‌آلی برای مسافران انفرادی برای ملاقات با افراد همفکر می باشد. با این حال، بهترین ویژگی های این هاستل، سالن بدنسازی و استخر شنا با دمای کنترل شده است که برای خنک شدن پس از یک روز گشت و گذار عالی است.

همچنین لوازم آشپزخانه، امکانات خشک‌شویی و دسترسی رایگان به اینترنت وجود دارد. تمام ملحفه ها و لوازم بهداشتی ارائه شده است، بنابراین می توانید فقط چمدان خود را بیاورید. آنها همچنین دارای یک منطقه مشترک لذت بخش و غذاخوری همراه با سرگرمی برای مهمانان هستند، از جمله یک مینی استخر و میز فوتبال را در خود جای داده است. اگر می خواهید قهوه صبح خود را با منظره میل کنید، به بالکن خنکی که بر دریا نظارت دارد، سر بزنید.

هاستل کالیفرنیا دبی

یکی از بهترین هاستل های دبی ، بدون شک هاستل کالیفرنیا دبی است. این هاستل مختص بزرگسالان، دارای ترکیبی از اتاق‌های خوابگاه و اتاق‌های خصوصی است، به‌علاوه امکانات فوق‌العاده‌ای برای لذت بردن از جمله استخر شنای فصلی در فضای باز، مرکز تناسب اندام و منطقه مشترک بزرگ دارد.

آشپزخانه کاملاً مجهز به مسافران مقرون به صرفه این امکان را می دهد تا در صرف غذا در بیرون از خانه مقداری پول صرفه جویی کنند و همچنین یک تراس لذت بخش برای شما وجود دارد که می توانید از صبحانه خود در آن لذت ببرید. امکانات عالی دیگر عبارتند از وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی که می‌توان با هزینه اضافی ترتیب داد، برای کسانی که آخر هفته در دبی می‌مانند و برای دیدن همه مکان‌ها نیاز به کرایه ماشین دارند، مناسب است.

 هر روز صبح، صبحانه برای مهمانان در دسترس است. همچنین در نزدیکی ساحل Marina و The Walk در JBR قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه به این اقامتگاه که از بهترین هاستل های دبی است، فرودگاه بین المللی آل مکتوم است که تنها 13 مایل از هاستل فاصله دارد.

هاستل BackPacker در دبی

BackPacker بهترین هاستل ارزان در دبی است. این یک خوابگاه ساده اما بسیار عالی برای جوانان در دبی است که تخت‌های بسیار راحت را در یک هاستل روشن و دلپذیر ارائه می‌کند. ایستگاه مترو برجمان فقط 5 دقیقه پیاده از BackPacker فاصله دارد و از آنجا می‌توانید به‌طور یکپارچه به مارینای دبی، برج خلیفه، بازار طلایی متصل شوید.

بهترین جاذبه‌های دبی را در آستان خود خواهید داشت. برای مسافرانی که می‌خواهند جنبه‌های معتبرتری از دبی را تجربه کنند، حتماً یک تخت در BackPacker رزرو کنند، زیرا بهترین هاستل های دبی در قلب تاریخی دبی مستقر هستند.

هاستل های معروف دبی

بهترین هاستل های رویال پلازا 

اگر به عنوان یک گروه بزرگ سفر می کنید، رویال پلازا مطمئنا یکی از بهترین هاستل های ارزان دبی است. رویال پلازا آپارتمان ممکن است شبیه یک هاستل ساده به نظر نرسد، اما واقعاً یک هاستل با بودجه بالا در دبی است. آپارتمان های رویال پلازا، ساده و تمیز بوده و تنها 200 متر از نزدیکترین ایستگاه مترو، رویایی برای مسافرانی است که به دبی سفر می کنند.

بهترین هاستل های دبی خوابگاه مختلط ندارند، بلکه دارای دو خوابگاه برای پسران و یک خوابگاه برای دختران هستند. مناطق مشترک محدودی در رویال پلازا وجود دارد، اما قرار گرفتن در قلب تاریخی دبی به این معنی است که هرگز آنقدر از یک چای‌فروشی سنتی دور نیستید تا به دوستان جدید و همکارهای  خود بپیوندید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد