گیفت کارت آمریکن اکسپرس

گیفت کارت آمریکن اکسپرس

توسط : تیم محتوا
2,373

گیفت کارت آمریکن اکسپرس ، یکی از کارت هدیه های معتبر در سطح جهانی است که به راحتی می توانید در هر جای دنیا که آمریکن اکسپرس پذیرفته می شود، از آن استفاده کنید. این کارت های هدیه که در قیمت های 50، 100 و 200 دلاری موجود است، می تواند هنگام خرید از سایت های خارجی، شما را یاری کند. لازم به ذکر است که در صورت گم یا دزدیده شدن کارت های هدیه American Express ، موجودی استفاده نشده، قابل بازپرداخت تعویض است.

گیفت کارت آمریکن اکسپرس

دستورالعمل استفاده ویژه 

در فروشگاه‌ها، هنگام ارائه گیفت کارت آمریکن اکسپرس 100 دلاری برای پرداخت، اعتبار را به عنوان نوع تراکنش انتخاب کنید. کارت های هدیه American Express را نمی توان در خطوط دستگاه های خودپرداز استفاده کرد. محدودیت های استفاده برای خطوط هوایی بین المللی نیز اعمال می شود.

هنگام خرید بیشتر از وجوه موجود در کارت هدیه خود، از فروشنده بپرسید که آیا 2 روش پرداخت را می پذیرد یا خیر. اگر موافقت کرد، از او درخواست کنید که مبلغ مشخصی از دلار را روی روش دیگر پرداخت قرار دهد. به عنوان مثال، مبلغ تراکنش نهایی منهای موجودی وجوه موجود در گیفت کارت آمریکن اکسپرس را انتخاب نماید.

شرایط و ضوابط استفاده از کارت هدیه های American Express و American Express eGift Card  حاکم است. عبارت کارت با حروف بزرگ به هر دو کارت هدیه و کارت هدیه الکترونیکی، در صورت لزوم اشاره دارد. با خرید، امضا یا استفاده از کارت، شما با شرایط و ضوابط موافقت می کنید. 

پیشنهاد مطالعه:همه چیز درباره دیسکاور Discover

مزیت های گیفت کارت آمریکن اکسپرس

گیفت کارت آمریکن اکسپرس  دارای مزیت های بی شماری است که استفاده از آن را برای کسانی که تصمیم به خرید از سایت های خارجی را دارند، میسر می سازد. این کارت هدیه، بدون هزینه سالیانه می باشد. همچنین، در 6 ماه اول، 5٪ تخفیف برای همه خریدهای واجد شرایط منظور کرده است. ضمن آنکه پاداش خوش آمد گویی، پس از تایید کارت دریافت می شود.

این در حالی است که جوایز را فقط می‌توان برای کارت‌ های هدیه Lowe's یا اعتبار بیانیه امریکن اکسپرس بازخرید کرد. پس از تایید، 100 دلار پول نقد دریافت می کنید. بازپرداخت نقدی گیفت کارت آمریکن اکسپرس ، به صورت اعتبار صورت حساب ظرف 8 تا 12 هفته دریافت می شود.

کارت جوایز تجاری Lowe's Business Rewards Card اساساً یک کارت فروشگاهی است که در پشت تغییر کارت اعتباری پنهان شده است. این کارت در شبکه امریکن اکسپرس اجرا می‌شود، بنابراین می‌توانید در هرجایی که امریکن اکسپرس پذیرفته می‌شود از آن استفاده کنید، اما هر پاداشی که روی کارت به دست می‌آورید، معمولاً برای استفاده در Lowe's برگردانده می‌شود.

گیفت کارت آمریکن اکسپرس

کارت های هدیه برای Lowe's

بازخرید کارت های هدیه برای Lowe's یا American Express محدود می شود. البته، گیفت کارت آمریکن اکسپرس را می‌توان تقریباً در هر جایی که امریکن اکسپرس پذیرفته می‌شود، استفاده کرد، اما بازگرداندن جوایز از این طریق به آسانی بازگرداندن وجه نقد به حساب شما نیست. 

یکی دیگر از ایرادات بزرگ در فرآیند بازخرید این است که درآمد شما باید ارزشی معادل 25، 50 دلار یا 100 دلار داشته باشد تا بتوانید آنها را بازخرید کنید. تا زمانی که به اندازه کافی درآمد نداشته باشید تا آن معیارها را برآورده کنید، درآمد شما در گیفت کارت آمریکن اکسپرس قابل استفاده نیست.

اما برای کسی که پول زیادی را در Lowe’s خرج می کند، این کارت یک راه حل همه کاره برای صرفه جویی در هزینه ها است. بین 5 درصد تخفیف اولیه که در هر خرید در آنجا دریافت خواهید کرد، به اضافه 2 امتیاز به ازای هر دلار به عنوان پاداشی که در خرید به دست می آورید، پس اندازی سریعتر خواهد بود.

تخفیف در خدمات Lowe's Pro

جوایز را می توان برای کارت های هدیه Lowe، گیفت کارت آمریکن اکسپرس یا سایر خرده فروشان منتخب بازخرید کرد. جوایزی که در کارت جوایز تجاری Lowe به دست می‌آیند را می‌توان برای اعتبار صورت ‌حساب یا کارت ‌های هدیه Lowe بازخرید کرد. بازخریدها از 2500 امتیاز شروع می شود و فقط در مبلغ 25، 50 دلار و 100 دلار قابل بازخرید است.

پیشنهاد مطالعه:مسترکارت پلاتینیوم چیست؟

پتانسیل پاداش

برای تعیین پتانسیل پاداش گیفت کارت آمریکن اکسپرس ، از داده‌های سازمان‌های دولتی مختلف استفاده می‌کند تا هم هزینه‌های سالانه و هم میانگین هزینه‌ها را در دسته‌های مختلف تعیین نماید. از آنجایی که جوایز را فقط می‌توان به مبلغ 25، 50 یا 100 دلار دریافت کرد، اگر چهار کارت هدیه 100 دلاری دریافت می‌کنید و 5359 امتیاز در حسابتان باقی بماند، می‌توانید از کارت هدیه 50 دلاری دیگر یا دو کارت هدیه 25 دلاری استفاده کنید.

سایر مزایای کارت

خدمات حرفه ای : تخفیف هایی از جمله تحویل با تخفیف، قیمت گذاری با نرخ انبوه و برنامه دوباره سازی کسب و کار را دریافت می کنید.

محافظت از خرید : برای خریدهایی با گیفت کارت آمریکن اکسپرس ، تا 90 روز از تاریخ خرید تحت پوشش در صورت سرقت یا آسیب دیدن تصادفی، تا 1000 دلار در هر بار و تا 50000 دلار برای هر حساب در سال اعمال می شود.

گارانتی تمدید شده : می تواند دوره گارانتی پنج ساله یا کمتر را برای اقلام تحت پوشش تا یک سال دیگر تمدید کند.

این در حالی است که کارمزد تراکنش خارجی 2.7 درصد از هر تراکنش و کارمزد پیش پرداخت نقدی 5 دلار یا 3 درصد از مبلغ هر پیش پرداخت نقدی می باشد.

گیفت کارت آمریکن اکسپرس

کارت اعتباری Blue Business Plus

کارت اعتباری Blue Business Plus از American Express ممکن است با تخفیف‌های خرده ‌فروشی همراه نباشد، اما برای کسب ‌و کارهایی که کمتر از 50000 دلار در سال دریافت می‌کنند، می‌تواند صرفه‌جویی قابل توجهی را ارائه دهد.

در مقایسه با گیفت کارت آمریکن اکسپرس ، این کارت هیچ کارمزد سالانه ای ندارد و در خریدهای تجاری روزمره تا سقف 50000 دلار اول خرید در سال، 2 امتیاز به ازای هر دلار دریافت می کند و سپس 1 امتیاز به ازای هر دلار برای سایر خریدها در نظر گرفته می شود. 

پیشنهاد مطالعه:مزایای کارت طلایی Mastercard مسترکارت

کارت اعتباری Ink Business Cash

کارت اعتباری Ink Business Cash ممکن است برای افرادی که هزینه های سنگین تری در بخش های معمولی دارند، مناسب باشد. با استفاده از این کارت بدون کارمزد سالیانه، 5% وجه نقد بابت اولین 25000 دلار هزینه شده در خریدهای ترکیبی در فروشگاه های لوازم اداری و خدمات اینترنت و 2% وجه نقد در اولین 25000 دلار دریافت خواهید کرد. می توانید گیفت کارت آمریکن اکسپرس را از طریق 20پیمنت تهیه کرده و آن را شارژ نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد