خرید اکانت Deezer

خرید اکانت Deezer

توسط : تیم محتوا
1,467

Deezer یک پلتفرم پخش آنلاین موسیقی با کتابخانه محتوایی از میلیون ها آهنگ تنها در یک اشتراک است. بنابراین، اگر موسیقی بزرگترین علاقه شماست، اما همچنان دوست دارید برای هزینه ها صرفه جویی کنید، خرید اکانت Deezer ، بهترین گزینه برای شماست.

خرید اکانت Deezer

قیمت دیزر چقدر است؟

با Deezer می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در هر زمان و هر کجا که بخواهید بدون وقفه گوش دهید و اگر هزینه را به صورت گروهی تقسیم کنید، می توانید 80 درصد از اشتراک خود را صرفه جویی نمایید. Deezer Family  14.99دلار در ماه هزینه دارد و به شما امکان می دهد 6 حساب کاربری در یک اشتراک با خرید اکانت Deezer داشته باشید که می تواند به طور همزمان موسیقی را در 6 دستگاه پخش کند.

چگونه در Deezer صرفه جویی کنیم؟

پس از ثبت نام در دیزر و عضویت در طرح خانواده آن، می توانید آن را به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که به جای 14.99 دلار، فقط 2.50 دلار در ماه با خرید اکانت Deezer برای شما هزینه خواهد داشت. 

پیشنهاد مطالعه: تغییرات مهم در آزمون دولینگو Duolingo

نحوه اشتراک گذاری Deezer 

اکنون، می‌توانید یک حساب سرویس پخش آنلاین مانند Deezer Family را با یک گروه، به طور ایمن و قانونی در به اشتراک بگذارید. این راه حل ساده به شما مزایای زیادی می دهد :

1. یک شبکه قابل اعتماد مبتنی بر سطوح بالای کنترل و قابلیت اطمینان، که می تواند اعتبار هر کاربر را اندازه گیری کند. با خرید اکانت Deezer به آن دست خواهید یافت.

2. یک سیستم TPassword برای ایمنی و امنیت اعتبارنامه شما و دسترسی به خدمات مشترک خواهد داشت.

3. یک کیف پول دیجیتال برای کنترل تمام پرداخت های شما منظور می شود.

4. یک خط چت اختصاصی که در آن می توانید با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید.

چگونه شخصی را به حساب Deezer خود اضافه کنیم؟

با خرید اکانت Deezer در واقع، Deezer Family به شما این امکان را می دهد که از این سرویس در مجموع شش پروفایل استفاده کنید و به طور همزمان در ۶ دستگاه مختلف گوش دهید. از مرورگر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید. سپس دوباره اعضای خانواده را انتخاب نمایید. 

اگر از تلفن همراه استفاده می کنید، روی موارد دلخواه و پس از آن روی تنظیمات ضربه بزنید. اعضای خانواده و سپس افزودن یک عضو را انتخاب کرده و یک نمایه برای شخصی که اضافه شده است ایجاد کنید. اکنون اشتراک گذاری Deezer را شروع کنید.

چگونه کارت اعتباری خود را از Deezer حذف کنیم؟

پس از خرید اکانت Deezer ، برای حذف کارت اعتباری خود از Deezer، باید به بخش حساب من برنامه بروید و روی Deezer Premium کلیک کنید. از آنجا، می‌توانید اطلاعات پرداخت خود را به‌روزرسانی کنید. در نظر داشته باشید که Deezer به راحتی قابل لغو است. می توانید اشتراک خود را از تب حساب من در وب سایت لغو کنید.

خرید اکانت Deezer

شارژ حساب Deezer

Deezer یک سرویس پخش موسیقی است که ماهانه از کاربران خود هزینه دریافت می کند. این بدان دلیل است که شرکت می خواهد از خدمات خود درآمد کسب کند. اما وقتی اشتراک Deezer را لغو می کنم چه اتفاقی می افتد؟ اگر اشتراک Deezer خود را لغو کنید، دیگر نمی توانید از این سرویس استفاده کنید. پس از خرید اکانت Deezer و قبل از لغو اشتراک، می‌توانید تمام موسیقی‌ هایی را که در حسابتان موجود است، دانلود کنید.

چگونه حساب رایگان Deezer خود را حذف کنیم؟

با دنبال کردن مراحل بیان شده می توانید حساب Deezer خود را لغو کنید. وارد حساب Deezer خود شوید و به تب تنظیمات بروید. بر روی Cancel my account کلیک کنید و رمز عبور خود را وارد نمایید. تأیید کنید که می خواهید حساب خود را حذف کنید و روی بله کلیک کنید.
آیا باید برای دیزر هزینه کنید؟

Deezer یک سرویس پخش است که پس از خرید اکانت Deezer و قبل از اینکه مجبور شوید هزینه آن را بپردازید، یک آزمایش رایگان ارائه می دهد. همچنین می توانید از Deezer در تلفن همراه خود استفاده کنید، چیزی که Spotify ارائه نمی دهد. شما باید برای Deezer هزینه کنید. آنها یک دوره رایگان برای 30 روز اول ارائه می دهند اما پس از آن 14.99 در ماه هزینه دارند.

پیشنهاد مطالعه:دریافت دلار از بازی های جذاب

آیا Deezer بهتر از Spotify است؟

Deezer یک سرویس استریم است که موسیقی نامحدود را با قیمت 14.99  دلار در ماه ارائه می دهد. در بیش از 180 کشور در دسترس است و بیش از 40 میلیون آهنگ برای انتخاب دارد. با خرید اکانت Deezer این برنامه همچنین به شما امکان می دهد آهنگ ها و لیست های پخش مورد علاقه خود را برای گوش دادن آفلاین ذخیره کنید.

Spotify یک سرویس استریم است که موسیقی نامحدود را با قیمت 9.99 دلار در ماه نیز ارائه می دهد، اما فقط 30 میلیون آهنگ در دسترس دارد.

خرید اکانت Deezer

آیا می توان به صورت آفلاین به Deezer به صورت رایگان گوش داد؟

با خرید اکانت Deezer می‌توانید به صورت آفلاین به Deezer گوش دهید. می توانید برنامه Deezer را در دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید و بدون اتصال به اینترنت به موسیقی گوش دهید.

چگونه می توان اشتراک خود را در دیزر 360 لغو کرد؟

با دنبال کردن مراحل زیر می توانید اشتراک خود را در Deezer 360 لغو کنید :

1- وارد حساب کاربری خود در وب سایت Deezer شوید.

2-روی حساب من در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

3- از لیست گزینه ها ، اشتراک ها را انتخاب کنید.

4- روی «لغو اشتراک» در کنار اشتراک مربوطه کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه: خرید کیف و کفش از ترکیه

چگونه اشتراک خود را در Deezer تغییر دهیم؟

اگر با خرید اکانت Deezer را انجام داده اید و مشترک جدید Deezer هستید، باید یک حساب Deezer ایجاد کنید و اطلاعات پرداخت خود را وارد نمایید. اگر در گذشته کاربر Deezer بوده‌اید، وارد حساب کاربری خود در وب‌سایت Deezer شوید و حساب من را انتخاب کنید. از آنجا روی اشتراک‌ها و سپس تغییر اشتراک کلیک کنید.

در نظر داشته باشید که Deezer یک سرویس پخش موسیقی است و نمی توانید آن را از تلفن خود حذف کنید. فقط می توانید استفاده از برنامه را متوقف کنید. برای با خرید اکانت Deezer می توانید به سادگی از خدمات 20پیمنت بهره مند شده و از خدمات این سرویس استفاده کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، خرید اکانت Deezer
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد