فروش بالا در سایت Fiverr

فروش بالا در سایت Fiverr

توسط : تیم محتوا
1,514

فرقی نمی‌کند که دانشجوی کالج، گرافیست، نویسنده با استعداد یا توسعه‌دهنده نرم ‌افزار باشید که می‌خواهد شروع به کسب درآمد از خانه کند. راه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای کسب درآمد آنلاین به کار ببرید. بیشتر آنها منابع قابل اعتمادی هستند که به شما کمک می کنند هر ماه درآمد مناسبی داشته باشید. فروش بالا در سایت Fiverr نیز از آن دسته است.

فروش بالا در سایت Fiverr

سایت Fiverr

Fiverr یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های امروزی برای ایجاد درآمد آنلاین است که در آن خدمات خود را ایجاد و ارائه می‌کنید. این به شما امکان می‌دهد تا درآمد ارزی خود را به صورت آنلاین دریافت کنید. برای ابتدا لازم است که یک حساب فروشنده راه‌اندازی کنید  و فروش بالا در سایت Fiverr را تجربه نمایید.

در واقع، Fiverr یک بازار آنلاین جهانی برای خرید یا فروش خدمات است که به مردم پیشنهاد می‌کند تا هر آنچه را که می‌خواهند فقط با 5 دلار دریافت کنند. به همین دلیل است که Fiverr در کمترین زمان به چنین موفقیت بزرگی تبدیل شده است.

 Fiverr در سال 2009 تأسیس شد، از آن زمان به مردم کمک می کند تا برون سپاری کنند و همچنین به فروشندگان زیادی کمک می کند تا به صورت آنلاین درآمد کسب کنند. این بازار عمدتاً توسط فریلنسرهایی استفاده می شود که در آن با ارائه خدمات به مشتریان و ایجاد فروش بالا در سایت Fiverr ، آن را به تجربه ای در مقیاس جهانی و بین کشوری تبدیل  می کنند.

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت Deezer

Fiverr Gigs چیست؟

Fiverr Gigs به سادگی وظیفه ای است که توسط فروشنده ارائه می شود. آنها می‌توانند هر چیزی باشند، از طراحی لوگو، توسعه نرم‌افزار، رونویسی ویدیو گرفته تا نوشتن مقاله، و استخدام دستیاران مجازی (VA). اگر روی ارائه بهترین کارهای خود تمرکز کنید، به شما کمک می کند پول بیشتری کسب کنید، مشتریان بیشتری خواهید داشت.

بنابراین، برای شروع کسب درآمد از Fiverr باید Gigs ایجاد کنید. در اینجا نحوه فروش بالا در سایت Fiverr آمده است. لازم است که روی فروش در نوار بالای صفحه Fiverr کلیک کنید. روی دکمه ایجاد گزینه جدید در سمت راست کلیک کنید. یک حساب فروشنده Fiverr ایجاد کنید و همین حالا کار آزاد را شروع نمایید. 

چه چیزی را باید در Fiverr بفروشید؟

از آنجایی که با دریافت 4 دلار از هر فروش شروع می‌کنید و بعداً می‌توانید به گزینه های گران‌تر بروید، باید با مواردی شروع کنید که به کار سخت و زمان زیادی نیاز ندارند. این درست است زیرا خریداران Fiverr خدمات خود را در اسرع وقت می خواهند. همچنین کل روز خود را صرف یک گزینه نخواهید کرد، فروش بالا در سایت Fiverr را برای خود تضمین خواهید نمود.

خریداران فردی Fiverr

این افراد معمولی هستند که در برخی از گزینه های نمونه هزینه می کنند که به زندگی خانگی، تجارت یا کارشان کمک می کند. شما می توانید چنین افرادی را با ایجاد مواردی مانند یک مقاله تبلیغاتی برای وب سایت، رونویسی ویدیوی YouTube  و یا طراحی لوگو جذب خواهید کرد. 

این نوع موارد، در Fiverr بسیار فروخته می شود، اما دریافت سفارش برای چنین خدماتی دشوار است. زیرا رقابت زیادی در این بخش وجود دارد. علاوه بر این، مردم ترجیح می‌دهند خدمات افرادی را بخرند که نظرات یا رتبه‌بندی خوبی دریافت کرده‌اند. نمونه های عالی می تواند برای شما فروش بالا در سایت Fiverr را رقم بزند.

فروش بالا در سایت Fiverr

خریدار برای سرگرمی

برخی از خریداران معمولا مواردی را برای سرگرمی می خرند. آنها بدشان نمی آید که 5 دلار برای یک برنامه ویدیویی خنده دار برای یک دوست یا یک کنسرت طالع بینی برای یک مهمانی خرج کنند. این گزینه ها بازار خوبی دارند. زیرا کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید در Fiverr انجام دهید و بفروشید. فقط کافی است خود را برای چند گزینه سرگرم کننده و عجیب جستجو کنید و ایده های زیادی در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید. بنابراین کسب درآمد از فروش بالا در سایت Fiverr خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه: تغییرات مهم در آزمون دولینگو Duolingo

سازمان ها یا کسب و کار، خریداران Gig شرکت

این خریداران مشابه خریداران فردی هستند اما معمولا خریداران بلندمدت هستند. یک نظرسنجی نشان داد که خریداران شرکت‌ها، کسب‌وکارها و سازمان‌ها تمایل به حفظ رابطه طولانی با فروشندگان خود دارند. بنابراین اگر کارهای شما توسط هر شرکت یا یک تیم حرفه ای سفارش داده شده باشد، ممکن است پروژه های آینده را با آنها دریافت کنید. به همین دلیل، حفظ ارتباط خوب با چنین خریدارانی بسیار مهم است و می تواند فروش بالا در سایت Fiverr را رقم بزند.

این خریداران می توانند کارهای شما را به صورت عمده سفارش دهند. اما بهترین بخش این است که این سازمان ها یک دایره اجتماعی قوی دارند. بنابراین اگر آنها تحت تأثیر خدمات شما قرار گرفته اند، ممکن است آن را با مشتریان خود و سایر افراد به اشتراک بگذارند. این می تواند سفارشات بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

در نهایت، هنگامی که با نمایه فروشنده خود در Fiverr پیشرفت کردید، مهم است که نوع تجاری خریداران گیگ را بیشتر جلب کنید تا رشد کرده و حتی بیشتر فروش بالا در سایت Fiverr داشته باشید.

فروش بالا در سایت Fiverr

ایجاد عنوان جدید Fiverr Gig

عنوان یکی از حیاتی ترین جنبه های Gig این است که سعی کنید عناوین خود را کوتاه و جذاب کنید. می توانید از 1 کلمه با حروف بزرگ استفاده کنید. این اولین فرصت شماست، همراه با تصویر Gig ، دقیقاً خدماتی را که ارائه می دهید به خریداران بگویید. به آنچه که یک خریدار به دنبال آن است فکر کنید و عناوینی را بنویسید که نشان می دهد می توانید آن نیاز را برآورده کنید.

کمی تمرکز و توجه بیشتری به Gigs خود داشته باشید. به جای اینکه فقط بگویید من لوگوی شما را طراحی خواهم کرد، بگویید من یک لوگو برای خدمات مشاوره کسب و کار شما طراحی خواهم کرد. یکی از ترفندهای ساده در مورد فروش بالا در سایت Fiverr ، تلاش برای به دست آوردن این نام‌های گیگ بلندی است که مشتری به دنبال آن است.

پیشنهاد مطالعه:دریافت دلار از بازی های جذاب

این درست است زیرا اگر خدمات ارائه دهنده گیگ شما مورد نیاز خریدار باشد، خریداران نیز در یک موضوع جدی به آن نزدیک می شوند. برخی از خریداران در Fiverr وجود دارند که از پول خود بسیار با احتیاط استفاده می کنند. بنابراین اگر یک ویدیو 60 ثانیه‌ای از شما ببینند که می‌گوید چه چیزی می‌فروشید و برخی از ویژگی‌های کارهای خود را بیان کنید، خریداران را در مقایسه با کسانی که ویدیو ندارند، جذب خواهید کرد. برای ایجاد درآمد ارزی در این سایت، با 20پیمنت همراه باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد