خرید اکانت Canva

خرید اکانت Canva

توسط : تیم محتوا
1,646

تعداد کمی از صاحبان مشاغل کوچک در ایجاد تبلیغات، پست های رسانه های اجتماعی، ارائه ها و سایر مطالب بصری خود مهارت دارند. وقتی منابع لازم برای استخدام یک طراح را ندارید، به ابزارهایی نیاز دارید که دستیابی به نتایج عالی را خودتان یا با تیمی از همکاران آسان کند. خرید اکانت Canva یک راه حل همه کاره برای مشاغل کوچک است که نیاز به اسلایدهای حرفه ای، گزارش های زیبا، پست های متحرک اینستاگرام، تبلیغات فیس بوک و سایر دارایی های مارک دار دارند. 

این برنامه دارای الگوهای فراوان، یک کتابخانه تصویر و کارگاه های رایگان برای یادگیری بهترین شیوه ها است. Canva به شما امکان می دهد تنوع و تعداد خلاقیت های چشمگیر ایجاد کنید. مهمتر از همه، نیازی به دانستن چیزی در مورد طراحی ندارد. این چیزی است که آن را در میان برنامه های همکاری بسیار ارزشمند می کند.

خرید اکانت Canva

هزینه Canva 

با خرید اکانت Canva سه نوع طرح اصلی را ارائه می دهد رایگان، حرفه ای و قیمت سفارشی. دو طرح اضافی برای مؤسسات غیرانتفاعی و معلمان تأیید شده تا کلاس دوازدهم نیز دارد. هر دوی این طرح ها رایگان هستند اما از شما می خواهند که درخواست خود را ارسال کنید.

دارندگان حساب رایگان محدود به ساخت دو پوشه و میزبانی 5 گیگابایت داده هستند. می‌توانید در طرح رایگان با دیگران همکاری کنید، اما چندین ویژگی را از دست می‌دهید، مانند امکان ایجاد قالب‌های سفارشی با آرم‌ها و فونت ‌های برندتان، و همچنین امکان انتشار مستقیم کارتان در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را نخواهید داشت. توصیه می شود برای خرید اکانت Canva از راهنمایی های کارشناسان 20پیمنت بهره مند شوید.

برای طرح حرفه ای، در صورت پرداخت سالانه به جای ماهانه، تخفیف دریافت می کنید. اگر به بیش از پنج نفر در حساب خود نیاز دارید، هر کاربر اضافی 7 دلار در ماه هزینه دارد. می‌توانید یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه از طرح Pro دریافت کنید، اما برای این کار باید اطلاعات پرداخت را ارائه دهید.

پیشنهاد مطالعه: فروش بالا در سایت Fiverr

حساب Pro شامل پوشه های نامحدود، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی، قالب های سفارشی و امکان انتشار مستقیم در رسانه های اجتماعی است. با خرید اکانت Canva ، این طرح با 100 کیت برند برای ذخیره مجموعه‌های سفارشی از آرم‌ها، رنگ‌ها و فونت‌ها برای ثبات برند ارائه می‌شود. همچنین به قالب‌ها، عکس‌های استوک و ابزارهای طراحی بیشتری دسترسی خواهید داشت.

حساب‌های سازمانی با همه چیز در سطح حرفه‌ای، به‌علاوه ویژگی‌های مدیریت اضافی، گردش‌های کاری که به تیم‌ها در مدیریت فرآیند تأیید طرح‌ها، 500 کیت برند، فضای ذخیره‌سازی نامحدود و موارد دیگر کمک می‌کند، ارائه می‌شوند.

خرید اکانت Canva

قیمت Canva چگونه مقایسه می شود؟

قیمت Canva کمتر از چند تا از رقبای خود است. Visme، نزدیکترین رقیبی است که هزینه بسیار بیشتری دارد و خدمات کمتری به شما می دهد. به عنوان مثال، حساب تجاری Visme برای هر نفر 49 دلار در ماه هزینه دارد و تنها 3 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می دهد. همه طرح هایی که هزینه کمتری نسبت به حساب بیزینس دارند به دلیل محدودیت های زیاد ارزش آن را ندارند. بنابراین، خرید اکانت Canva معامله بهتری است.

Genial.ly، رقیب دیگری است که تقریباً 40 دلار در ماه برای طرح اصلی خود صرفاً فردی دریافت می‌کند. حساب های تیمی برای پنج نفر 950 دلار در سال هزینه دارد. مشابه Visme، Genial.ly گزینه ارزان‌تری را ارائه می‌کند، اما آنقدر محدود است که ارزش هزینه کردن را ندارد.

Desygner، برنامه دیگری است که با Canva رقابتی تر است. برای برنامه Pro+ که شامل دسترسی شش نفر می شود، ماهانه 9.95 دلار دریافت می کند. در مقایسه با خرید اکانت Canva ، طرح تجاری Desygner برای هر نفر 19.95 دلار در ماه هزینه دارد. Prezi که تا حدودی رقیب Canva است، نزدیک به دوازده سطح مختلف خدمات را به فروش می رساند که از 36 تا 708 دلار در سال متغیر است. 

اگر فقط برای خودتان مجوز می‌خرید و نه یک تیم کامل، می‌توانید انتظار داشته باشید که ماهیانه بین 3 تا 7 دلار بپردازید. برای ویژگی های کسب و کار اضافی، انتظار داشته باشید که بین 14 تا 18 دلار در ماه پرداخت کنید. Prezi انتخاب ویرایشگران به دلیل قابلیت های خلاقانه است. Canva و Prezi کمی همپوشانی دارند، اما Prezi برنامه‌ریزی پست رسانه‌های اجتماعی یا ابزار طراحی برای ایجاد محتوای بازاریابی و تبلیغات را شامل نمی‌شود. شاید برای بسیاری از کاربران خرید اکانت   Canvaمناسب تر باشد.

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت Deezer

شروع کار با Canva

Canva به عنوان یک برنامه دسکتاپ برای macOS و Windows، یک برنامه وب و یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های Android و Apple در دسترس است. شما می توانید برای یک حساب کاربری با آدرس ایمیل و رمز عبور یا با احراز هویت از طریق Google یا Facebook در هر پلتفرمی ثبت نام کنید.

برای افرادی که به تازگی با Canva آشنا هستند و محتوای مارک تولید می کنند، این وب سایت ویدیوها، مقالات و حتی دوره های کاملی را ارائه می دهد تا به شما در یادگیری نحوه ایجاد بهترین مطالب ممکن کمک کند. به عنوان مثال، برخی ویدیوها نحوه استفاده از برنامه را به شما آموزش می‌دهند، در حالی که دوره‌ها موضوعاتی مانند اصول طراحی گرافیک و نحوه تسلط بر ساخت محتوای رسانه‌های اجتماعی، برندسازی و موارد دیگر را پوشش می‌دهند. 

گاه به گاه، Canva کلاس های رایگان، زنده و به سبک وبینار را با موضوعات خاص مانند طراحی برای دسترسی و داستان گویی با داده ارائه می دهد. خرید اکانت   Canvaبسیار ساده است و رابط کاربری Canva واضح و آسان برای پیمایش می باشد.
 یکی از جنبه های برنامه دسکتاپ، توانایی باز نگه داشتن چندین برگه از کار شما در حین ویرایش است. این ویژگی زمانی مفید است که متوجه می‌شوید باید قبل از اشتراک‌گذاری فایل با شخصی یا برنامه‌ریزی برای نمایش آن در یک کمپین، یک تغییر سریع در یک فایل ایجاد کنید.

خرید اکانت Canva

الگوها، ابزارها و موارد استفاده

Canva برنامه قالب ها و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا انواع مواد بصری را برای کسب و کار خود بسازید، از گرافیک های بازاریابی و تبلیغاتی گرفته تا آگهی ها و گزارش های چاپی که با خرید اکانت  Canva ممکن می شود. خلاقیت های بالقوه در چندین دسته کلی قرار می گیرند که شامل  ارائه ها، محتوای رسانه های اجتماعی، ویدیوها، محصولات چاپی، بازاریابی و موارد دیگر است.

 در این دسته‌بندی‌ها، قالب‌هایی برای انواع خاصی از مواد، مانند اینفوگرافیک، لوگو، ارائه‌های موبایل اول، استوری‌های اینستاگرام، تصاویر کوچک یوتیوب، ویدیوهای TikTok، تصویر وضعیت و متن برای واتس‌اپ و غیره پیدا خواهید کرد. دسته بندی محصولات چاپی شامل الگوها و ابزارهایی برای طراحی کالاهای فیزیکی است.

پیشنهاد مطالعه: تغییرات مهم در آزمون دولینگو Duolingo

با خرید اکانت  Canva نه تنها قالب هایی را برای ساخت محتوای خود، بلکه کتابخانه ای از عکس ها و تصاویر استوک را نیز در اختیار خواهید داشت. به عبارت دیگر، می‌توانید بدون نیاز به رفتن به یک صفحه وب، تصاویری را برای استفاده در آثار خود جستجو کنید، در آنجا جستجو کنید، فایل‌ها را دانلود کنید و سپس آنها را در Canva آپلود نمایید.

Canva علاوه بر تمام قالب های محتوای مارک دار خود، قالب هایی برای طوفان فکری مشترک و تیم سازی دارد. این فعالیت‌ها معمولاً با برنامه‌های تخته سفید، مانند Miro، Mural، و Lucidspark مرتبط هستند، اما مطمئناً می‌توانید آنها را در Canva نیز انجام دهید.

با خرید اکانت  Canva ، ابزار تغییر اندازه، که در بالای رابط ویرایشگر یافت می‌شود، به شما کمک می‌کند ابعاد هر چیزی را که در Canva ایجاد می‌کنید به سرعت تغییر دهید. می‌توانید اندازه دلخواه را تایپ کنید یا از فهرستی از گزینه‌هایی که به زبان ساده نوشته شده‌اند، انتخاب نمایید. برای استفاده از این برنامه کاربردی، می توانید با 20پیمنت همراه باشید.
 

برچسـب هـا : سایر ، خرید اکانت Canva
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد