شارژ حساب و خرید با پرفکت مانی

شارژ حساب و خرید با پرفکت مانی

توسط : تیم محتوا
1,606

پرفکت مانی یک روش پرداخت الکترونیکی است که در سراسر جهان بسیار محبوب است. می‌توانید از این روش پرداخت برای شارژ کردن حساب Exness خود کاملاً رایگان استفاده کنید. توجه داشته باشید که قبل از استفاده از پرفکت مانی برای واریز، باید نمایه خود را به طور کامل تأیید کنید. برای این کار، به بخش Deposit در قسمت شخصی خود بروید و روی Perfect Money کلیک کنید.

شارژ حساب و خرید با پرفکت مانی

حساب پرفکت مانی

سپس در پنجره پاپ آپ، حساب معاملاتی را که می خواهید در پرفکت مانی شارژ کنید انتخاب نموده، ارز سپرده را انتخاب کنید و مبلغی را که می خواهید واریز نمایید، مشخص کرده و روی Next کلیک کنید. بنابراین، خلاصه معامله به نمایش در خواهد آمد. همه داده ها را دوبار بررسی نموده و روی تأیید پرداخت کلیک کنید.

شما به وب سایت Perfect Money هدایت خواهید شد. روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کرده و انتقال را تکمیل کنید. پس از تکمیل تراکنش، وجوه بلافاصله به حساب Exness شما واریز می شود. می توانید با پرفکت مانی برداشت کنید.

برای اینکار روی پرفکت مانی در بخش برداشت از منطقه شخصی خود کلیک کنید. حساب معاملاتی را که می خواهید از آن برداشت کنید انتخاب نموده، ارز برداشت خود را انتخاب کنید، شماره حساب پرفکت مانی خود را وارد کرده و مبلغ برداشت را با ارز حساب معاملاتی خود مشخص کنید. گزینه Next را در نهایت انتخاب نمایید.

خلاصه ای از معامله نشان داده خواهد شد. بسته به نوع امنیت منطقه شخصی خود، کد تأیید را که از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می شود، وارد کنید و در نهایت گزینه برداشت را در Perfect Money انتخاب نمایید. وجوه در چند لحظه به حساب پرفکت مانی شما واریز می شود.

پیشنهاد مطالعه:خرید اکانت Canva

اگر حساب پرفکت مانی من مسدود شده باشد چگونه برداشت کنم؟

باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و مدرک کافی مبنی بر اینکه شما صاحب حساب هستید و حساب پرفکت مانی شما مسدود یا حذف شده است را ارائه نمایید. حداقل باید مواردی همچون شماره حساب پرفکت مانی، شناسه(های) فاکتور و صورت حساب پرفکت مانی خود را ارائه کنید.

اگر این الزامات اثبات را برآورده می کند، یک درخواست برداشت دستی می تواند با استفاده از سیستم های پرداخت EPS موجود انجام شود. اگر از سیستم پرداخت EPS انتخابی استفاده نکرده اید، ممکن است نیاز به واریز حداقل سپرده داشته باشید. اگر می‌خواهید در مورد پرداخت‌ها در Perfect Money به طور کلی بیشتر بدانید، می توانید اطلاعات کامل تر را از 20پیمنت دریافت کنید.

شارژ حساب و خرید با پرفکت مانی

مراحل واریز وجه به حساب

می توانید به روش های مختلفی به حساب پرفکت مانی خود پول اضافه کنید :

•    از گزینه کشویی "Enter" را انتخاب کنید.

•    از منوی کشویی "Bitcoin" را انتخاب نمایید.

•    برای درخواست ودیعه، درخواست واریز را پر کنید.

•    پس از دریافت تمام مدارک لازم، انتقال را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: فروش بالا در سایت Fiverr

پس از آن، از منوی "Input" در نوار ابزار بالا، "Bitcoin" را انتخاب کنید تا ارز بیت کوین را به حساب Perfect Money خود اضافه کنید. برای ایجاد یک درخواست برای تکمیل حساب، به بخش "ایجاد سپرده جدید" بروید و روی پیوند "ایجاد سپرده جدید" کلیک نمایید.

یک حساب کاربری را برای پر کردن در کادر بازشو انتخاب کنید، مقدار مورد نیاز برای پر کردن را تایپ کرده و روی دکمه پیش‌نمایش کلیک کنید. در بیت کوین، حداقل سپرده 0.001 بیت کوین است. برای ایجاد درخواست، اطلاعاتی را که ارائه کرده‌اید، دوباره بررسی کنید و روی «تأیید» کلیک نمایید.

علاوه بر این، آدرس بیت کوینی که پرداخت ها باید به آن ارسال شود در اطلاعات اپلیکیشن Perfect Money قابل مشاهده خواهد بود. این اقدام دارای محدودیت زمانی 24 ساعته می باشد. مدت زمانی که طول می کشد تا وجوه به حساب شما واریز شود، بر اساس حجم کاری شبکه بیت کوین تعیین می شود.

شارژ حساب و خرید با پرفکت مانی

شارژ حساب پرفکت مانی

مشتریان می توانند موجودی خود را در سیستم پرفکت مانی از طریق روش های مختلفی که هم آسان و هم ساده هستند، شارژ کنند :

کوپن الکترونیکی: 

برای شارژ موجودی از کد خاصی استفاده می شود. چنین کوپن هایی می تواند توسط هر کاربر پرفکت مانی که حساب شخصی خود را دارد ایجاد کند. یعنی یک کاربر با سرمایه در Perfect Money می تواند یک کد فعال سازی ایجاد کند که برای صاحب حساب ارسال می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کادرهای مناسب را با شماره کوپن و کد دیجیتال پر کنید. سپرده های کوپن الکترونیکی بلافاصله به حساب شما واریز می شود.

انتقال بانکی: 

این گزینه به حداقل هزینه 300 یورو از حساب شما نیاز دارد. هیچ کمیسیونی در این ترتیب وجود ندارد. مهم است به خاطر داشته باشید که این ویژگی فقط برای مشتریان تایید شده پرفکت مانی در دسترس است. پر کردن درخواست سپرده برای تکمیل مجدد الزامی است. از 0 تا 0.05 درصد کارمزد دریافت می کند. معاملات به طور معمول در چهار روز تکمیل می شود. کمیسیون بانک شما بر پیشنهادات شما تأثیر خواهد گذاشت.

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت Deezer

سپرده گذاری یک ارز دیجیتال: 

این یک سیستم پرداخت الکترونیکی Perfect Money است که ارزش آن در نوسان است. 

تغییر گزینه های مرتبط: 

این یک تعویض الکترونیکی استاندارد برای تمام عمر است. اگر آن را انتخاب کنید، به یک سری از وب‌سایت‌ها فرستاده می‌شوید که ممکن است موجودی Perfect Money را از پردازنده‌های مختلف خریداری کند. در وب‌سایت سیستم پرداخت، می‌توانید فهرست جامعی از شرکای تأیید شده را بیابید که می‌توان

پرداخت‌ها را به آنها واریز کرد. نقاط تبادل شریک، راهی سریع برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی شما با استفاده از روش‌های مختلف پرداخت مانند کارت‌های بانکی، پذیرش وجه نقد، وسترن یونیون و خدمات مانی گرام و غیره است.

شارژ صفحات: 

برای جمع آوری صفحاتی که در آن کار می کنید، بسته به اینکه می خواهید به یورو یا دلار شارژ کنید، باید یکی از کدهای حساب را در پرفکت مانی وارد کنید.

استفاده از اعتبار: 

استفاده از صرافی اعتباری خدمات منحصر به فردی است که به مشتریان امکان می دهد از سایر کاربران سیستم با نرخ سود متقابل وام بگیرند. فقط حساب های دلاری و یورویی واجد شرایط وام در پرفکت مانی هستند. کاربران می توانند با این گزینه تعادلی بگذارند و از شما سود دریافت می کنند. برای برداشت پول خود از حساب پرفکت مانی، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، پرفکت مانی
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد