خرید گیفت کارت ایکس باکس

خرید گیفت کارت ایکس باکس

توسط : تیم محتوا
1,466

نام تجاری ایکس باکس مایکروسافت در حال حاضر شامل چیزهای بیشتری از سخت افزار نیست. کارت هدیه Xbox را می توان برای خرید هزاران بازی، برنامه، فیلم و برنامه تلویزیونی استفاده کرد. حتی اگر کنسول ایکس‌باکس ندارید، اعتبار گیفت کارت ایکس ‌باکس را می‌توان به صورت آنلاین در فروشگاه مایکروسافت برای خرید بازی‌ ها و فیلم ‌ها در رایانه شخصی ویندوزی بازخرید کرد.

این باعث می شود این هدیه ای مناسب و همه کاره برای گیمرها و طرفداران سرگرمی باشد. کارت‌های ایکس‌باکس همچنین می‌توانند برای کمک به کاربران برای مدیریت هزینه‌های خود در خرید بازی و ریزتراکنش‌های درون بازی استفاده شوند و به بزرگسالان کمک کنند از دسترسی به کارت اعتباری خود از کنسول Xbox جلوگیری کنند.

خرید گیفت کارت ایکس باکس

نحوه خرید گیفت کارت ایکس باکس

می‌توانید گیفت کارت ایکس ‌باکس را از مایکروسافت، آمازون و سایر خرده ‌فروش‌ها برای بازخرید فوری آنلاین خریداری کنید. از سویی دیگر خرید خود را در فروشگاه مایکروسافت انجام دهید و ایمیلی حاوی کد هدیه دیجیتالی کارت هدیه Xbox برای ارسال به گیرنده هدیه خود دریافت خواهید کرد. همچنین در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری خواهند کرد.

شما می توانید هر مبلغ دلاری کاملی را از 1 تا 80 دلار یا مقدار بیشتری از 85 دلار، 90 دلار، 95 دلار یا 100 دلار انتخاب کنید. 

پیشنهاد مطالعه: شارژ حساب و خرید با پرفکت مانی

نحوه ارائه بازی ها از طریق شبکه ایکس باکس

برای ارسال یک بازی هدیه به شخصی در لیست دوستان شبکه Xbox ، لازم است تا به تب Store در کنسول Xbox One خود بروید. گیفت کارت ایکس ‌باکس و بازی را که می‌خواهید به عنوان هدیه بدهید پیدا کنید و فهرست فروشگاه آن را باز کنید. گزینه خرید به عنوان هدیه را انتخاب کنید که با نماد هدیه نشان داده شده است.

انتخاب را از لیست دوستان Xbox خود انتخاب کنید. برچسب بازی شخصی را که می خواهید بازی را برای او ارسال کنید، انتخاب نموده و نام فرستنده ترجیحی و پیامی را وارد کنید. در مرحله بعد، لازم است تا روش پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید به عنوان هدیه را برای تکمیل معامله انتخاب کنید. به محض اینکه دوست شما هدیه را ادعا می کند، امکان درخواست بازپرداخت در خرید را از دست می دهید.

اما چگونه کارت هدیه Xbox و بازی های ایکس باکس را به افرادی که با آنها دوست نیستید، هدیه دهید. اگر با شخصی در شبکه Xbox دوست نیستید، اما می‌خواهید یک بازی برای او بفرستید، باید آدرس ایمیل او را بدانید. سپس به تب Store در کنسول Xbox One خود بروید.

بازی‌ را که تصمیم دارید به عنوان هدیه بدهید پیدا کنید و فهرست فروشگاه آن را باز کنید و گزینه خرید به عنوان هدیه را انتخاب نمایید. سپس آدرس ایمیل شخصی را که می‌خواهید هدیه را برای او ارسال کنید، وارد نمایید. مطمئن شوید که آدرس صحیح را وارد کرده‌اید، زیرا بعداً نمی‌توانید آن را تأیید کنید.

با خرید کارت هدیه Xbox یا روش آنلاین، لازم است در این مرحله، روش پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید به عنوان هدیه را برای تکمیل معامله انتخاب کنید. پس از تکمیل تراکنش، یک کد 25 رقمی به آدرس ایمیلی که در مرحله 4 مشخص کرده‌اید ارسال می‌شود. پس از بازخرید این کد، دیگر نمی‌توانید درخواست بازپرداخت کنید.

اگر می خواهید در این فصل تعطیلات یک بازی را به یکی از دوستان یا اعضای خانواده هدیه دهید، هدیه دادن یک بازی دیجیتالی یک گزینه عالی و راحت است. با استفاده از فروشگاه مایکروسافت در ایکس باکس و تجربه آنلاین عالی مایکروسافت استور، ارسال یک گیفت کارت ایکس ‌باکس تقریباً فوری به کسی در ایکس‌ باکس یا رایانه شخصی  است و هرگز آسان ‌تر از این مراحل نبوده است.

خرید گیفت کارت ایکس باکس

 هدیه آوری با کارت هدیه Xbox

با این کار گزینه‌های «خرید به عنوان هدیه» باز می‌شود، جایی که می‌توانید فردی را از لیست دوستان خود انتخاب کنید یا ایمیلی را تایپ کنید. مطمئن شوید که فرد دریافت کننده هدیه در همان کشور شما باشد. شما می توانید پیام خود را شخصی سازی کنید، اگرچه کاراکترها محدود هستند، بنابراین در استفاده از گیفت کارت ایکس ‌باکس خلاق باشید.

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت Canva

پس از نوشتن پیام خود، گزینه پرداخت خود را انتخاب کرده و به عنوان هدیه خرید کنید. دوست شما هم در کنسول Xbox و هم ایمیل مرتبط با حساب Xbox Live خود پیامی دریافت خواهد کرد. آنها فقط باید روی "Redeem code" کلیک کنند و آماده بازی هستند.

همچنین می‌توانید افزونه‌ها و اشتراک‌هایی مانند Xbox Game Pass Ultimate را به عنوان هدیه ارسال کنید. با عضویت Ultimate، از تمام مزایای Xbox Live Gold، بیش از 100 بازی با کیفیت بالا برخوردار شوید. می توانید گیفت کارت ایکس ‌باکس می‌توانید با بازی ابری (بتا، در صورت وجود) روی کنسول، رایانه شخصی، و دستگاه‌های اندرویدی بازی کنید و بدون نیاز به دسترسی به EA Play از آن برخوردار خواهید بود. 

خرید گیفت کارت ایکس باکس

هدیه دادن از طریق مرورگر وب

در وب، تجربه شما کاملاً مشابه خواهد بود، اگرچه فقط گزینه ایمیل را خواهید داشت. از فروشگاه آنلاین مایکروسافت دیدن کنید، بازی، افزونه یا اشتراکی را که می‌خواهید به عنوان هدیه بفرستید، پیدا کنید و روی «خرید به عنوان هدیه»، دقیقاً زیر دکمه خرید کلیک کنید. پس از ورود به حساب مایکروسافت خود، روش پرداخت خود را انتخاب کنید و آماده انجام کار هستید.

با یک کارت هدیه Xbox ، آزادی انتخاب هدیه ای را که می خواهید بدهید، خواهید داشت . می توان از آن برای خرید داغترین دانلودهای کامل بازی Xbox جدید، برنامه ها، فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، دستگاه ها و موارد دیگر استفاده کرد. هیچ هزینه یا تاریخ انقضا برای نگرانی وجود ندارد. ضمن آن که کد هدیه دیجیتال برای خرید در فروشگاه مایکروسافت به صورت آنلاین، در ویندوز و ایکس باکس معتبر است.

پیشنهاد مطالعه: فروش بالا در سایت Fiverr

با خرید کارت هدیه Xbox همه چیز را از بازی های کلاسیک گرفته تا جدیدترین بازی ها پیدا کنید.  روی بسته‌های نقشه، افزونه‌ها و موارد دیگر بارگیری کنید. یک باندل جدید Xbox یا Surface Pro جدید دریافت کنید و لوازم جانبی تغییر دهنده بازی را بارگیری کنید.

همچنین می توانید فیلم‌ های پرطرفدار HD را اجاره یا خریداری کنید و جدیدترین برنامه‌های تلویزیونی را بر اساس قسمت یا کل مجموعه دریافت کنید. لازم به ذکر است که با مایکروسافت استور آنلاین، ویندوز 10، ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 کار می کند. 

در فروشگاه های فیزیکی مایکروسافت کار نمی کند. پس از تهیه کارت هدیه Xbox  و بازخرید در حساب مایکروسافت خود، مقدار کد کامل اعمال خواهد شد و ممکن است برای خریدهای واجد شرایط که مستقیماً در فروشگاه‌های دیجیتال منتخب مایکروسافت انجام شده است، استفاده شود. در خصوص خرید گیفت کارت ایکس باکس ، با 20پیمنت همراه باشید.
 

برچسـب هـا : سایر ، کارت هدیه Xbox
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد