سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال

سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال

توسط : تیم محتوا
14,037

تا به حال شده است که یک روز از خواب بیدار شوید و به این فکر کرده باشید که دریافت پول در بیت کوین چه حسی دارد؟ مزایای بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر فراوان است. تراکنش های برون مرزی آسان، پرداخت های ناشناس، تبدیل به ارزهای دیگر می تواند برای هر فردی جذاب باشد. با این حال، اکثر مشاغل معمولی به ارزهای محلی پرداخت می کنند. اگر به بیت کوین علاقه دارید، سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال وجود دارند که می توانند برای کسب درآمد مفید باشند.

پیشنهاد مطالعه:ارز دیجیتال آواکس AVAX

5 وب سایت برای مشاغلی که به بیت کوین پرداخت می کنند

 اگر پذیرش پرداخت با بیت کوین به نظر شما ایده خوبی است، راه های خاصی وجود دارد که می توانید آنها را به دست آورید. البته، در مورد تجارت بیت کوین صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد سایت هایی که فعالیت های دورکاری دارند را مطرح کرده ایم که به بیت کوین پرداخت می کنند. در اینجا چند سایت وجود دارد که به تسهیل این امر کمک می کند.

سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال

Blocklancer

این از سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال و بهترین سایت شغلی همه جانبه برای کسب درآمد ارزهای دیجیتال به شمار می آید. Blocklancer سایت شغلی معمولی شماست که سعی می کند جویندگان کار را با ارائه دهندگان کار مطابقت دهد. 

استثنا در این سایت فریلنسری این است که پرداختی در رمزارز، به طور خاص، اتریوم (ETH) است. با این حال، حتی اگر به ETH علاقه ندارید، می توانید آن را به دست آورید و به راحتی آن را به بیت کوین تبدیل کنید. در اینجا مشاغل مختلفی را خواهید یافت که بطور قابل توجهی مشاغل رایج هستند. از نوشتن و ترجمه گرفته تا متخصصان ICO و بلاک چین، چیزی برای همه در اینجا وجود دارد. 

 جالب اینجاست که Blocklancer که از سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال است، همچنین گزینه ای دارد که به کاربران اجازه می دهد در میانجیگری اختلافات کمک کنند. این افزوده راهی منحصر به فرد برای ارائه نقشی جزئی در اکوسیستم آنها است که به مفهوم پرداخت در اتر آنها وفادار می ماند.

این سایت شامل هیئت شغلی و یک انجمن سازماندهی شده است که تعاملات مناسبی را مشاهده می کند. اگر قصد استفاده از Blocklancer را دارید، به ازای هر شغلی که از طریق پلتفرم به دست می‌آید، باید 3 درصد به این سایت، شارژ کنید.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول تراست Trust

 Jobs4Bitcoins

این سایت بهترین گزینه برای انواع مشاغل رمزنگاری و از سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال است. از آنجایی که به دنبال پرداخت های جایگزین هستید، چرا در اینجا یکی را پیدا نکنید. در Reddit کسانی که به دنبال روش هایی متفاوت برای کارهای فریلنسری هستند، احتمالاً از طرفداران آن خواهند بود. این سایت اجتماعی، تنوع بالایی را در سایت خود قرار می دهد و مشاغلی که با بیت کوین پرداخت می کنند نیز اینجا هستند.

اگر به Jobs4Bitcoins بپیوندید، افراد زیادی را خواهید دید که مایل به پرداخت بیت کوین برتر برای همه چیز  هستند. جدای از پیشنهادات شغلی، می‌توانید در اینجا پستی ایجاد کنید که مهارت‌های خود را برای استخدام در بیت‌کوین ارائه می‌کند. شغل رویایی را پیدا کنید که ارزش بیت کوین شما را بپردازد. اگر قبلاً عضو سایت Redditor هستید، حتی نیازی به ایجاد حساب کاربری در سایت ندارید.

مشکل پیدا کردن شغل در سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال این است که هیچ نظارت واقعی وجود ندارد. اکثر سایت های کار معمولی متقاضیان و شرکت ها یا افرادی را که استخدام می کنند بررسی می کنند. متأسفانه، Reddit این مزیت را ارائه نمی دهد، بنابراین احتمال تقلب بیشتر است.  

سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال

LaborX

این امن ترین مکان برای کسب ارز دیجیتال است. مشابه Blocklancer، LaborX یک وب سایت به سبک هیئت شغلی است که تلاش می کند جویندگان کار و کارفرمایان را به هم متصل کند. هم کارهای موقت و هم مشاغل تمام وقت در این سایت موجود است.  

یکی از تفاوت های اصلی در سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال ، این است که مشاغل به قول خودشان، روش های پرداخت متفاوتی از بیت کوین تا اتر و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهند. نکته منفی این است که کارفرمایان مختلف مجموعه های مختلفی از ارزهای پرداخت را ارائه می دهند.

بنابراین ممکن است در نهایت برای تبدیل همه آن وقت صرف کنید.

همچنین احتمال کمتری وجود دارد که ناگهان حذف شود زیرا بخشی از یک گروه بزرگتر است. LaborX متعلق به یک شرکت بلاک چین است که راه حل های نرم افزاری منابع انسانی را ارائه می دهد. این عمدتا راهی برای پیشبرد بیشتر دستور کار بلاک چین است.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول کوینومی Coinomi

PompCryptoJobs

در لیست سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال ، این بهترین کار برای استخدام در حوزه ارزهای دیجیتال می باشد. PompCryptoJobs صرفاً یک تابلوی شغلی برای کسب ارز دیجیتال نیست. در عوض، تمرکز آن بر اتصال شرکت‌ های صنعت کریپتو با جویندگان کار است. به همین دلیل، موقعیت های تخصصی مانند دانشمندان داده در کنار عناوین پیش پا افتاده تر قرار می گیرند.

چیزی که این سایت را مرتبط تر می کند این است که غرامت از برخی کارفرمایان می تواند خلاق باشد. به عنوان مثال، یک پست کمک هزینه های توکن را به عنوان بخشی از بسته جبران خسارت ارائه می دهد. در حالی که ممکن است یک موقعیت کاملاً ارز دیجیتال باشد، با این وجود این ترکیب جالبی است.

درسایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال ، دست کم، دسترسی به شرکت های برتر در زنجیره کریپتو، پتانسیل بسیار بیشتری برای تبدیل به درآمد مبتنی بر بیت کوین به همراه دارد. علاوه بر این، اگر پتانسیل همکاری وجود داشته باشد، آنها احتمالاً آماده مذاکره برای پرداخت غرامت در رمزارز خواهند بود.

سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال

Bitfortip

این سایت را فقط به خاطر مفید بودن، رمز ارز به دست آورید. اگر به نظر می رسد فکر یک شغل رسمی تمام وقت طبیعت آزادی خواه شما را آرام می کند، Bitfortip انتخاب شماست. برخلاف مشاغل معمولی یا حتی سایت‌های فریلنسری، Bitfortip به شما امکان می‌دهد نکاتی را صرفاً برای ارائه ایده یا پیشنهاد کسب کنید.

در این سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال ، کاربران سوالاتی را برای جستجوی بازخورد ارسال می‌کنند و اگر حسابی در اینجا دارید، می‌توانید ادامه دهید و درآمدی با رمز ارزها کسب کنید. اگر کاربری که آن را پست کرده است از پاسخ یا پیشنهادات شما خوشش بیاید، برای تلاش‌هایتان به شما راهنمایی می‌کند.

با این حال نگران نگرفتن نکات نباشید. پست های پرس و جو باید برای هر پستی که ارسال می کنند نکته ای ارائه دهند. تا زمانی که حساب آنها قادر به تأمین مالی چنین نکته ای نباشد، درخواست منتشر نمی شود. این یک راه عالی برای به دست آوردن نکات کوچک برای بیان افکارتان است. برای ثبت نام در این سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
11 ماه قبل

ممنون بابت مقاله مفید و کاربردی شما

avatar

سلام ، ممنون بابت پیام دلگرم کننده شما