معرفی سایت هکروان Hackerone

معرفی سایت هکروان Hackerone

توسط : تیم محتوا
2,378

HackerOne یک پلت فرم امنیت سایبری مبتنی بر هکر است که به سازمان ‌های دولتی و صنایع خدمات مالی امکان می‌دهد آسیب‌پذیری‌ های امنیتی را که توسط هکرها کشف شده‌اند شناسایی، ضبط و حل کنند. هکروان برای کمک به کاربران برای دریافت و نظارت بر آسیب‌پذیری‌ ها از طریق کانال ‌های امن، انجام آزمایش ‌های مستمر آسیب ‌پذیری، برای ویژگی‌های خاص یا برنامه‌های داخلی و اجرای ارزیابی‌ های امنیتی برای اطمینان از اینکه محصولات با الزامات امنیتی، جهت راه‌اندازی محصول ایمن مطابقت دارند، طراحی شده است.

HackerOne همچنین خدمات مشاوره ای و تریاژ ارائه می دهد که به تیم ها کمک می کند تا برنامه های امنیتی را راه اندازی و مقیاس بندی کنند، آسیب پذیری ها را تأیید کنند و برنامه های اصلاحی را توسعه دهند. بنابراین می توانید با هکروان آسیب پذیری های امنیتی را در نرم افزار خود به گونه ای که بتوانید آنها را کنترل کنید، کشف نمایید.

معرفی سایت هکروان Hackerone

مزیت های هکروان 

کشف آسیب پذیری ها در نرم افزار شما، به همان اندازه که حساس است مهم خواهد بود. شما باید هر چه سریعتر آنها را کشف کنید، اما لزوماً نمی خواهید آنها را برای عموم تبلیغ کنید. حتی اگر همه نرم افزارها به ناچار آسیب پذیری دارند. چیزی که در مورد HackerOne بی نظیر است، کنترلی است که بر روی نحوه آزمایش نرم افزار شما و نحوه گزارش و رفع آسیب پذیری ها به شما می دهد. 

در شروع، ممکن است بخواهید آزمایش را خصوصی کنید و تعدادی آزمایش کننده را به یک محیط آزمایشی دعوت نمایید بعداً، اگر می‌ خواهید آسیب‌پذیری ‌های بیشتر و کمیاب ‌تری را کشف کنید، ممکن است تصمیم بگیرید که آزمایش را عمومی کنید و به جامعه بزرگ محققان امنیتی HackerOne اجازه دهید مسائل را جستجو کنند.

برخی معتقدند که بهتر بود ادغام ‌های هکروان (مثلاً با Github) ‌سرویس بیشتر و ویژگی‌های کامل ‌تری داشت. برای مثال می‌توانید گزارش‌های HackerOne را به‌عنوان مشکلات Github ایجاد کنید، اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید به صورت دستی با هکروان تماس بگیرید. بسیاری تمایل دارند که راهی برای تنظیم این کار توسط خودشان وجود داشته باشد و این یکپارچگی به هر دو صورت انجام شود. 

پیشنهاد مطالعه: خرید گیفت کارت ایکس باکس

عملکرد فوق العاده هکروان

HackerOne به جهان قدرت می دهد تا اینترنت ایمن تر بسازد. هکروان به‌ عنوان قابل اعتمادترین پلت ‌فرم امنیتی جهان که از هکرها پشتیبانی می‌ کند، به سازمان ‌ها اجازه می‌ دهد تا به بزرگ ترین و متنوع ‌ترین جامعه هکرها در این سیاره دسترسی داشته باشند. 

جامعه هکرها که مجهز به جامع ترین پایگاه داده روندهای آسیب پذیری و معیارهای صنعت هستند، خطر سایبری را با جستجو، یافتن و گزارش ایمن ضعف های امنیتی در دنیای واقعی برای سازمان ها در تمام صنایع و سطوح حمله کاهش می دهند. 

معرفی سایت هکروان Hackerone

HackerOne Response

HackerOne Response یک برنامه کامل افشای آسیب ‌پذیری است که متناسب با نمایه تهدید شما طراحی شده است و یک کانال باز برای اشخاص ثالث فراهم می‌کند تا آسیب ‌پذیری‌ها را مستقیماً به تیم امنیتی شما گزارش دهند. VDP با امکانات کامل ما مدیریت برنامه، داده های آسیب پذیری و تریاژ را برای کاهش ریسک سازمان شما ارائه می دهد. 

برای درک سطح حمله و میانگین زمان اصلاح (MTTR) داده‌هایی را در مورد رایج ‌ترین انواع آسیب‌ پذیری، تعداد آسیب‌ پذیری ‌های گزارش شده کلی و آسیب ‌پذیری ‌های گزارش ‌شده به صورت بحرانی دریافت کنید تا بتوانید فرآیندهای عملیاتی خود را بهبود بخشید. HackerOne Response اولین فروشنده امنیتی هکری است که مجوز FedRAMP را دریافت کرده است.

پیشنهاد مطالعه: شارژ حساب و خرید با پرفکت مانی

HackerOne Bounty

برنامه‌های HackerOne Bug Bounty آزمایش ‌های امنیتی مستمری را از بزرگترین جامعه هکرهای جهان ارائه می‌کنند تا دیدگاه خصمانه‌ای را در مورد محیط فناوری اطلاعات شما ارائه دهند. در هکروان ، جامعه هکرهای اخلاقی که با جامع‌ترین پایگاه داده آسیب‌پذیری‌های معتبر، نقشه‌برداری شده در برابر سیستم‌های امتیازدهی ریسک صنعت، تجهیز شده است، خطر سایبری را برای سازمان‌ها در تمام صنایع و سطوح حمله کاهش می‌دهد. 

داشبورد متمرکز ما به شما نشان می دهد که کدام آسیب پذیری بیشترین خطر را برای سازمان شما دارد. همیشه مراقب برنامه ها، دارایی های ابری، API ها و زنجیره تامین خود باشید. با ابزارهای امنیتی و توسعه ای که امروزه استفاده می کنید، تست اشکال را یکپارچه و خودکار کنید.

معرفی سایت هکروان Hackerone

ارزیابی امنیتی HackerOne 

با  HackerOne آمادگی امنیتی سازمان خود را آزمایش کنید. چه به دنبال کاهش ریسک، مهاجرت ایمن به فضای ابری، راه‌اندازی محصول جدید، انجام آزمایش دسترسی از راه دور یا رعایت الزامات انطباق باشید، هکرها بینش مهمی در مورد شکاف ‌های امنیتی ارائه می ‌دهند که باید در اولویت فهرست اولویت ‌های شما قرار گیرند. نرم‌افزارهای آسیب‌پذیر، اعتبارنامه‌های ضعیف و پیکربندی‌ های نادرست زیرساخت در دارایی‌های وب، تلفن همراه، شبکه، API و دسکتاپ را کشف کنید.

در واقع باید گفت که HackerOne یک پلت فرم امنیتی قدرتمند است که مشاغل را با آزمایش کننده های نفوذ و محققان امنیت سایبری مرتبط می کند. این پلتفرم همچنین راه ‌حل‌های پاداش باگ را توسعه می ‌دهد تا به سازمان ‌ها کمک کند تا با همکاری با بزرگترین جامعه اخلاقی جهان، خطر یک حادثه امنیتی را کاهش دهند. همچنین راه حلی برای افشای آسیب پذیری های امنیتی ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت Canva

هکروان ، راه حلی ارائه می دهد که به سازمان ها در ایجاد برنامه های افشای آسیب پذیری و پاسخ کمک می کند. این شرکت میان هکرها و شرکت هایی که علاقه مند به آزمایش آسیب پذیری های آنلاین خود هستند، واسطه می شود.

آنها با جامعه هکرهای جهانی شریک می شوند تا مرتبط ترین مسائل امنیتی مشتریان خود را قبل از اینکه توسط مجرمان مورد سوء استفاده قرار گیرند، آشکار کنند. HackerOne در سال 2012 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو با دفاتری در لندن، نیویورک، سنگاپور و هلند قرار دارد. برای استفاده از این سایت، می توانید راهنمایی های کامل تر را از 20پیمنت دریافت کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، HackerOne
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد