نحوه پیوند کارت PAN به حساب پی پال

نحوه پیوند کارت PAN به حساب پی پال

توسط : تیم محتوا
1,662

بسیاری از کاربران در سرتاسر جهان، می توانند حساب PayPal را کاملاً رایگان باز کنند. هنگام افتتاح حساب پی پال هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و می توان این حساب را به صورت آنلاین از طریق وب سایت رسمی شرکت ایجاد کرد. پی پال به عنوان یک بانک آنلاین کار می کند و یک شکل پذیرفته شده از بانکداری در سراسر جهان است. که پیوند کارت  PAN به حساب پی پال ، می تواند دریافت خدمات بانکی را تسهیل کند.

نحوه پیوند کارت PAN به حساب پی پال

مزایای استفاده از پی پال

 PayPal را می توان در شرایط مختلفی استفاده کرد، مانند خرید آنلاین از وب سایت هایی که کارت های نقدی یا اعتباری را نمی پذیرند. همچنین می‌توان از آن برای انتقال وجه استفاده کرد، به‌ ویژه برای پولی که به ‌صورت آنلاین از وب‌ سایت‌ هایی که از شما می‌ خواهند مبلغ کسب‌ شده را با استفاده از PayPal منتقل کنید، به دست می‌آید.

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت زوم Zoom

حساب‌های PayPal را می‌توان بدون ارائه جزئیات PAN باز کرد، اما افرادی که اطلاعات کارت PAN خود را ارائه نمی‌کنند، نمی‌توانند وجهی را در حساب PayPal خود ارسال یا دریافت نمایند، مگر اینکه پیوند کارت  PAN به حساب پی پال  را انجام داده و اطلاعات کارت PAN خود را به همراه اطلاعات بانکی درخواست شده در طی این مدت وارد کرده باشند. 

برای ثبت حساب پی پال آن افرادی که کارت PAN ندارند، لازم است یک حساب PayPal ایجاد کنند و سپس برای کارت PAN درخواست دهند و جزئیات مورد نیاز را در تاریخ بعد ارائه دهند. وجوه را نمی توان از حساب PayPal ارسال و دریافت کرد، مگر اینکه شرکت در پیوند کارت  PAN به حساب پی پال ، جزئیات کارت PAN شما را تأیید کرده باشد.

نحوه پیوند کارت PAN به حساب پی پال

نحوه پیوند کارت PAN با پی پال

حساب های پی پال را می توان بدون نیاز به هر نوع کارت اعتباری یا کارت نقدی باز کرد. کارت ‌های اعتباری و کارت ‌های نقدی را می ‌توان پس از باز کردن حساب به PayPal اضافه کرد و از کارت‌ ها برای ارسال یا دریافت وجوه یا خرید آنلاین استفاده نمود.

با این حال، قبل از اینکه بتوانید تراکنش ‌ها را از طریق حساب PayPal خود انجام دهید، حساب PayPal شما باید با کارت PAN شما مرتبط شده و پیوند کارت  PAN به حساب پی پال انجام شود. اگر می خواهید از طریق حساب پی پال خود تراکنش انجام دهید، باید جزئیات حساب بانکی شما به همراه جزئیات کارت PAN ارائه شود.

اطمینان از ارائه اطلاعات دقیق هنگام ایجاد حساب PayPal ضروری است. جزئیاتی مانند نام، آدرس محل سکونت و مشخصات بانکی شما باید به دقت وارد شود. زیرا عدم انجام این کار ممکن است بعداً به مشکلاتی منجر شود. همچنین مطمئن شوید که نامی که برای ایجاد حساب پی پال استفاده می شود، با نامی که روی کارت PAN و همچنین حساب بانکی شما ظاهر می شود، مطابقت داشته باشد. 

هنگامی که جزئیات کارت PAN و اطلاعات حساب بانکی خود را پس از پیوند کارت  PAN به حساب پی پال ارائه کردید، ضروری است مطمئن شوید که شناسه ایمیلی که از طریق آن حساب PayPal ایجاد شده است، یادداشت یا به خاطر بسپارید، زیرا باید از آن برای ورود به حساب PayPal خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت هکروان Hackerone

نحوه اتصال پی پال

1. ثبت نام:

وب سایت رسمی پی پال را باز کنید. روی Open an account کلیک کرده و حساب شخصی را انتخاب کنید و روی Continue کلیک نمایید. شماره تلفن خود را وارد کنید گزینه Next را انتخاب نمایید. در این جا لازم است تا کد را از پیامک وارد کنید تا بتوانید پس از این مراحل پیوند کارت  PAN به حساب پی پال را نیز انجام دهید.

آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور قوی پیدا کنید و Next را انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و باز کردن حساب را تأیید نمایید. اکنون ثبت نام شما به سادگی انجام شده است. پس از ثبت نام موفق، باید آدرس ایمیل خود را تایید کنید. برای این کار، وارد حساب کاربری خود شوید و روی آن کلیک کنید.

آدرس ایمیل خود را در تنظیمات پیدا کرده و روی تایید را انتخاب نمایید. در صفحه ای که باز می شود، آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. ایمیلی با لینک تایید دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید؛ شما نمی توانید آدرس ایمیل اصلی خود را تغییر دهید.

نحوه پیوند کارت PAN به حساب پی پال

2. تأیید کیف پول:

برای پیوند کارت  PAN به حساب پی پال ابتدا باید کیف پول خود را تایید کنید. برای اینکار در وب سایت رسمی پی پال، وارد حساب شخصی خود شوید. روی افزودن حساب یا کارت بانکی کلیک کنید. برای تأیید کیف پول خود فقط باید یک کارت را پیوند دهید. برای برداشت پول به حساب بانکی، باید آن را پیوند دهید. روی پیوند یک کارت کلیک کنید.

مشخصات کارت خود را وارد کنید و روی پیوند کارت کلیک نمایید. در رسید بانکی، یک کد تاییدیه چهار رقمی را خواهید دید. توجه داشته باشید. اضافه کردن وجوه ممکن است از سه تا پنج روز کاری طول بکشد. کد را در فیلد وارد کنید و روی تایید کارت کلیک کنید. برای پیوند کارت  PAN به حساب پی پال ، اکنون کیف پول شما تایید شده است.

پیشنهاد مطالعه: خرید گیفت کارت ایکس باکس

برای برداشت پول به حساب بانکی، باید آن را پیوند دهید. در سایت پی پال، روی پیوند یک حساب بانکی کلیک کنید. داده ها را پر کنید و روی Agree کلیک کنید و پیوند دهید. دو مبلغ ناچیز به حساب واریز و سپس از حساب برداشت می شود. اضافه کردن وجوه ممکن است از سه تا پنج روز کاری طول بکشد.

برای انتقال پول از حساب بانکی، به سایت پی پال بروید و روی انتقال پول کلیک کنید. انتخاب کنید که پول را از کجا و به کجا منتقل می کنید. مبلغ مورد نظر برای انتقال را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید. در این مرحله درخواست خود را بررسی کنید و گزینه انتقال را انتخاب نمایید. 

برای افتتاح حساب پی پال و یا پیوند کارت  PAN به حساب پی پال ، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که هیچ هزینه ای برای انتقال پول از پی پال به حساب بانکی محلی وجود ندارد. برخی از بانک ها ممکن است هزینه انتقال را دریافت کنند. 

برچسـب هـا : سایر ، پیوند کارت PAN
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد