معرفی سایت فریلنسری Publoft

معرفی سایت فریلنسری Publoft

توسط : تیم محتوا
1,469

سایت فریلنسری Publoft یا  publoft.com، یک سرویس مقاله نویسی شناخته شده برای مجموعه ای از نویسندگان است که می خواهند به عنوان یک فریلنسر درآمد اضافی داشته باشند. اگر شما نیز به دنبال کار از راه دور با پروژه های بلندمدت هستید، Publoft می تواند آن را در اختیار شما قرار دهد.

پیشنهاد مطالعه: نحوه پیوند کارت PAN به حساب پی پال

شما می توانید مشتری یا نویسنده در Publoft باشید. این برنامه برای هر دو طرف کار می کند. برای نویسندگان، مزیت بسیار زیاد است، زیرا جدا از کار با متخصصان، می توانید به شغل مورد نظر خود به عنوان یک نویسنده محتوای با کیفیت دست پیدا کنید. سایت فریلنسری Publoft یک ابزار استخدام عالی دارد. همچنین پست های بسیار خوبی در مورد نرخ کیفیتی که تولید می کند دارد.

معرفی سایت فریلنسری Publoft

کار با PubLoft چگونه است؟

همه افراد زمانی که با این برنامه کار می کنند، مراحل یکسانی را طی می کنند. این مراحل در زیر مشخص شده است. با یک مکالمه ایمیلی شروع می شود. می توانید برای کار با این برنامه و دریافت درآمد ارزی خود با 20پیمنت همراه باشید.

مکالمه ایمیلی:

معمولاً افراد یک ایمیل یا یک پست رسانه های اجتماعی در مورد سایت فریلنسری Publoft می شنوند. هر چه که باشد، در نهایت مکالمه زمانی به ایمیل منتقل می شود. وقتی با ایمیل تماس گرفته می شود، هدف شخصی این است که با شما تماس گرفته شود تا بتوان درباره شما اطلاعات بیشتری کسب گردد.

تماس تلفنی:

مکالمات تلفنی معمولاً هر بار به همین صورت انجام می شود. برای چند دقیقه چت انجام شده، سپس در مورد کسب و کار این برنامه صحبت می شود. بعد از آن، شما درباره سایت فریلنسری Publoft اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد که معمولاً سؤالاتی درباره ما پرسیده می شود.

هدف از این تماس تلفنی پاسخگویی به همه این سوالات در مورد PubLoft است. در پایان، می دانید که آیا این چیزی است که می خواهید امتحان کنید یا نه

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت زوم Zoom

آزمایش و تست:

برای شروع، یک آزمایش را در سایت فریلنسری Publoft پشت سر می گذارید. این آزمایش در ازای یک تقویم محتوا و دو پست وبلاگ است. هدف از آزمایش این است که ببینید سبک و روند نوشتن را چگونه دوست دارید. اگر تصمیم دارید که آزمایشی انجام دهید، دو فرم را پر می کنید. یکی فرم پرداخت و دیگری فرمی 7 دقیقه ای است تا به این برنامه در مورد آنچه در یک نویسنده محتوا و استراتژی به دنبال آن هستید، رسیدگی شود.

هنگامی که آن فرم را پر کردید، محتوای آزمایشی شما را ظرف 24 ساعت برای شما ارسال می کنند. آن را در قالب یک ایمیل ارسال می کنند. سایت فریلنسری Publoft ساده و دقیق است، درست مانند کارهای دیگری که انجام می دهید. شما دو پست آزمایشی خود را در تاریخ هایی که تعیین شده است، دریافت خواهید کرد. 

وقتی پست ‌ها را تمام کردید، یک پیش ‌نویس Google Doc و یک پیش ‌نویس متوسط از آن‌ ها را برای شما ارسال می‌شود، بنابراین می‌توانید جایی را که می‌خواهید پست کنید انتخاب کنید. هنگامی که دو پست آزمایشی شما را برای شما ارسال شد، حق انتخاب دارید.

معرفی سایت فریلنسری Publoft

ثبت نام برای یک طرح

شما می توانید انتخاب کنید که به استفاده از سایت فریلنسری Publoft ÷ادامه دهید یا می توانید انتخاب کنید که محتوای بیشتری دریافت نکنید. اگر تصمیم به ادامه دریافت محتوا از این سایت دارید، فرم پرداخت را کامل کنید. این آخرین فرم پرداختی است که تا به حال پر می کنید، زیرا تا زمانی که از PubLoft استفاده می کنید، کارت شما هر ماه به صورت خودکار شارژ می شود.

هنگامی که فرم پرداخت سایت فریلنسری Publoft را پر کردید، تقویم محتوای دیگری را برای شما ارسال به صورت منظم ارسال می شود. از آنجا، این یک الگوی بسیار قابل تکرار است. هر دوشنبه یک پست جدید برای شما ارسال شود. پس از پایان ماه، یک تقویم محتوای جدید در صندوق ورودی خود دریافت می کنید و دوباره کل فرآیند را تکرار می کنند.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت هکروان Hackerone

کار گروهی در سایت 

اگر می‌خواهید دریافت محتوا متوقف شود، فوراً آن را لغو کنید و دیگر هزینه‌ای دریافت نخواهید کرد. سایت فریلنسری Publoft ، بدون پیشنهاد فانتزی، بدون قیمت گذاری پنهان فقط یک سیستم طراحی شده برای شما است. در واقع، با Publoft، جامعه ای از نویسندگان وجود دارد که محتوای وبلاگ را برای مشتریان تولید می کنند. اگر می خواهید یاد بگیرید یا اگر تجربیاتی برای به اشتراک گذاشتن دارید، دقیقاً مناسب خواهید بود.

این به عنوان یک تیم برای اصلاح، آموزش و به اشتراک گذاری مهارت ها برای بهبود هر پست از پروژه ای به پروژه دیگر عمل می کند. این بیشتر از تکمیل یک مقاله است. فریلنسرها اغلب فکر می کنند که انجام کار آزاد یک تجارت و حجم کاری خالص است. با سایت فریلنسری Publoft ، می توانید انتظار داشته باشید که وبلاگ و تصاویر محتوای خود را برندسازی کنید. بهره وری آن به خلاقیت شما اولویت می دهد و به شما امکان می دهد بدون فشار کار کنید.

آنچه می نویسید یا ویرایش می کنید قرار نیست شما را در طرح های بازاریابی تحت فشار قرار دهد، زیرا با Publoft، نویسندگان آزاد می توانند بر اساس کیفیت ارائه دهند. در همان زمان است که می توانید ببینید کیفیت با درآمد مطابقت دارد، زیرا آنها خوب پرداخت می کنند.

محتوای با کیفیت از نویسندگان حرفه ای

می توانید مطمئن باشید که تمام فریلنسرها در سایت فریلنسری Publoft تحت غربالگری قرار می گیرند تا بررسی شود که آیا استانداردها را برآورده می کنند یا خیر. شما باید با مهارت های نوشتاری خود باتجربه یا حداقل آگاه باشید. آنها مطمئن می شوند که بهترین محتوای با کیفیت را در اختیار مشتری قرار می دهند، به همین دلیل است که همه باید روشی جذاب برای نوشتن مقاله داشته باشند.

معرفی سایت فریلنسری Publoft

موضوعات سایت فریلنسری Publoft

بیشتر موضوع در بخش فناوری و کارهای تجاری است. شما همچنان این فرصت را دارید که موضوعات خود را بسته به آنچه با علایق شما مطابقت دارد انتخاب کنید. هر تکلیف قبلاً شامل مشخصات دقیق، لحن مقاله، پیوندها و ارجاعات و حتی زاویه ای است که باید با آن در نظر بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خلاقیت خود را به رخ بکشید و متخصص موضوع باشید. برای ثبت نام در این سایت، بهتر است از مشاوره 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، سایت فریلنسری Publoft
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد