کیف پول MyEtherWallet

کیف پول MyEtherWallet

توسط : تیم محتوا
1,599

کیف پول MyEtherWallet برنامه‌ای است که به کاربران رمزارز اجازه می‌ دهد تا دارایی‌های دیجیتال خود را ذخیره و بازیابی کنند تا زمانی که برای عرضه در بازار آماده شوند. اکثر صرافی ‌های ارز دیجیتال دارای کیف پول‌های رمزنگاری پیش ‌فرض هستند که معامله ‌گران می ‌توانند مستقیماً از وب‌ سایت صرافی دانلود کنند. 

کیف پول MyEtherWallet

درباره MyEtherWallet 

اگر صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماد باشد، معامله گران گاهی اوقات به جای انتقال به کیف پول شخصی خود، دارایی های خود را در کیف پول صرافی نگه می دارند. اما اگر بتوانید کیف پول‌ های ارز دیجیتال خود را به جای دانلود از وب‌ سایت صرافی ‌های ارز دیجیتال بسازید، کیف پول MyEtherWallet دقیقاً این کار را انجام می دهد. 

چیزی بسیار متفاوت برای ارائه به کاربران کریپتو دارد. این یک پورتال منبع باز و رایگان است که به کاربران رمزارز اجازه می دهد تا کیف پول های جدیدی را در بلاک چین اتریوم ایجاد کنند. MyEtherWallet همانطور که از نامش پیداست، در اصطلاح کلی آن یک کیف پول رمزنگاری نیست، بلکه بیشتر شبیه یک رابط (ابزار سمت مشتری) است که به معامله گران اجازه می دهد تا توکن ها و کوین های مرتبط با پلتفرم اتریوم (توکن های ERC-20 و توکن های کلاسیک اتریوم) را ذخیره کنند. 

برخلاف سایر کیف پول ‌های رمزنگاری که سکه‌ های رمزنگاری‌شده را در کیف پول آنلاین یا خود کیف پول مبتنی بر وب ذخیره می‌کنند، کیف پول MyEtherWallet ، نرم‌افزاری است که اجازه می‌دهد سکه ‌های کریپتو به جای ذخیره آنلاین، در رایانه شخصی معامله‌گر ذخیره شوند.  این یک رابط کاربری کاملا رایگان، منبع باز، کاربر پسند و سمت مشتری است که به کاربران اجازه می دهد تا مستقیماً با شبکه بلاک چین اتریوم تعامل داشته باشند و کیف پول های دیجیتال آنلاین خود را تولید کنند.

پیشنهاد مطالعه:سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال

بررسی رابط کاربری MyEtherWallet

My Ether Wallet گاهی اوقات به عنوان کیف پول کاغذی نیز شناخته می شود. زیرا کلید خصوصی آن به صورت آفلاین ذخیره می شود و بنابراین کاربران باید کلید خصوصی را روی کاغذ چاپ کرده و آن را در مکان های امن نگهداری کنند. MEW خطر ذخیره دارایی های رمزنگاری شده در کیف پول های آنلاین را از بین می برد، اما بعد از آن این سوال را در مورد ایمنی رایانه شخصی کاربر که در آن دارایی های رمزنگاری شده نگهداری می شود، مطرح می کند.

کیف پول MyEtherWallet صرافی برای معاملات ارزهای دیجیتال نیست. این تنها یک بلاک چین اتریوم است که در آن کاربران می‌توانند کلیدهای رمزنگاری و کیف پول‌ های اتریوم مورد نیاز برای خرید، ذخیره و تراکنش سکه ‌ها و توکن ‌های اتریوم را تولید کنند. با این حال، کیف پول ‌های تولید شده از این نرم‌ افزار را می ‌توان برای تسویه تراکنش ‌های مختلف بلاک چین، از جمله موارد مورد نیاز در فرآیندهای معاملات کریپتو، مورد استفاده قرار داد.

کیف پول MEW خود را به عنوان کیف پول اصلی اتریوم که ایمن، بصری و زیباترین راه برای مدیریت سکه ها و توکن های اتر و ERC-20 است، نامگذاری می کند. کیف پول MyEtherWallet در سال 2015 راه‌ اندازی شد و خیلی زود، پلتفرم اتریوم به محبوبیت خود رسید و هر ماه حدود 1.2 میلیون کاربر را در طول رونق ICO (ارائه اولیه سکه) جذب کرد، زمانی که استارت‌آپ ‌های ارز دیجیتال از طریق انتشار توکن ‌های ERC-20 سرمایه جمع‌آوری کردند.

کیف پول MyEtherWallet

MyEtherWallet چگونه کار می کند؟

کیف پول MyEtherWallet به صورت آنلاین از طریق نرم افزار MEW تولید می شود، اما به خودی خود یک کیف پول آنلاین نیست. این به کاربران این امکان را می دهد که دارایی های دیجیتال خود را به صورت آفلاین در یک کیف پول سخت افزاری ذخیره کنند. پس از ایجاد یک حساب کاربری، تمام جزئیات حساب و اطلاعات کیف پول (کلید خصوصی) در سرورهای My Ether Wallet ذخیره نمی شود. در عوض، کاربران می توانند آن را چاپ کرده و به عنوان کیف پول کاغذی یا در رایانه شخصی خود ذخیره کنند.

این به کاربران اجازه می دهد تا کنترل کامل کیف پول و ارزهای دیجیتال را داشته باشند که در مورد کیف پول آنلاین یا کیف پول داغ امکان پذیر نیست. سرورهای کیف پول MyEtherWallet هیچ مسئولیتی در قبال ایمنی و امنیت وجوه کاربران ندارند. این کاملاً بر عهده کاربران است که کلید خصوصی را از لحظه تولید ایمن نگه دارند.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول تراست Trust

مزایای MyEtherWallet 

استفاده از رابط کیف پول MEW آسان است و بنابراین معامله گران می توانند به راحتی راه خود را پیدا کنند. سه نکته مهم وجود دارد که کاربران هنگام انجام هر گونه تراکنش روی پلتفرم باید مراقب آنها باشند و شامل مبلغ ارسالی، محدودیت مقدار اتری که برای تسهیل تراکنش باید صرف شود و آدرس حساب گیرنده می شود.

MEW سه راه برای ایجاد یک کیف پول جدید اتریوم (کیف پول ETH) ارائه می دهد. MEWconnect (یک برنامه گوشی هوشمند)، عبارت Mnemonic و یک فایل Keystore/JSON را می توان برای کیف پول MyEtherWallet در نظر داشت. گزینه اول قابل اعتماد است زیرا دو گزینه دیگر ممکن است گاهی آسیب پذیر باشند.

ایجاد کیف پول جدید

 اگر هکرها به عبارت بازیابی کاربر یا فایل Keystore دست پیدا کنند، کنترل کاملی بر دارایی های رمزنگاری خواهند داشت. برای ایجاد MyEtherWallet از طریق برنامه MEWconnect، مراحل زیر باید دنبال شود:

برنامه MEW connect را از فروشگاه گوگل پلی یا اپل استور دانلود کنید، آن را باز کرده و روی تب "ایجاد کیف پول جدید" کلیک کنید. یک رمز عبور قوی انتخاب کنید، در مرحله بعد دوباره آن را تایپ کرده و سپس روی دکمه "شروع استفاده از MEWconnect" کلیک کنید که کیف پول MyEtherWallet جدید را با آدرس کیف پول جدید که توسط یک کد منحصر به فرد پشتیبانی می شود باز می کند.

یک نسخه پشتیبان برای کیف پول ایجاد کنید. زیرا در صورت گم کردن کلمات اولیه ممکن است به بازیابی نیاز داشته باشید. پشتیبان گیری را انتخاب کنید، روی دکمه شروع کلیک نمایید و کلمات اولیه را یادداشت کنید.

کیف پول MyEtherWallet

برای پرداخت با استفاده از MyEtherWallet

پرداخت با استفاده از کیف پول MyEtherWallet نسبتا آسان است و در عرض چند دقیقه تکمیل می شود. کاربران می توانند از وب سایت MyEtherWallet یا برنامه اتصال MEW استفاده کنند. می توانید "ارسال اتر و نشانه ها" را از منوی اصلی انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه:ارز دیجیتال آواکس AVAX

روشی را که می خواهید با آن به کیف پول خود دسترسی داشته باشید انتخاب کرده و جزئیات حساب خود را وارد کنید. در قسمت «به»، آدرس گیرنده و مقدار اتری را که می‌خواهید خرج کنید وارد کنید. روی "ایجاد تراکنش" کلیک کنید، اکنون پرداخت های شما شروع به پردازش می کند. 

توجه داشته باشید که معاملات پس از شروع قابل برگشت نیستند. بنابراین، معامله گران باید قبل از کلیک بر روی دکمه "ایجاد تراکنش ها" مطمئن شوند که تمام اطلاعات صحیح را وارد کرده اند. می توانید برای تهیه این کیف پول ارز دیجیتال و دیگر موارد مشابه، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد