کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون

کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون

توسط : تیم محتوا
1,705

از نظر تئوری، تبدیل شدن به یکی از کسب و کارهای پرفروش آمازون واقعا آسان است. شما باید بالاترین سرعت فروش را در دسته بندی لیست خود داشته باشید. اما در عمل، به دست آوردن و حفظ این نشان فوق العاده سخت است. در صورتی که می خواهید در لیست کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون قرار بگیرید، می توانید با 20پیمنت همراه باشید. 

کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون

نشان پرفروش شماره 1 آمازون چیست؟

نشان پرفروش شماره ۱ آمازون یک نماد نارنجی است که در فهرست و نتایج جستجوی محصولات پرفروش در یک دسته خاص ظاهر می شود. هدف این نشان این است که به خریداران بگوید کدام اقلام محبوب تر هستند. اقلامی که به‌عنوان «پرفروش‌ترین شماره ۱» فهرست شده‌اند، احتمالاً توسط خریداران آنلاین مشاهده می‌شوند که می‌تواند به سودهای کلان تبدیل شود و کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون به شمار آید.

پیشنهاد مطالعه: سایت فریلنسری mediabistro چیست و چه کارایی دارد

معیارهای آمازون برای اعطای نشان بهترین فروشنده چیست؟

نماد نشان پرفروش شماره ۱ آمازون به این معنی است که یک محصول بیشترین تعداد فروش را در آن دسته بندی خاص دارد. الگوریتم A9 آمازون تعیین می کند که محصولات چگونه در نتایج جستجو رتبه بندی می شوند. الگوریتم آمازون، وضعیت بهترین فروشنده را هر ساعت به روز می کند.

لازم به ذکر است که آمازون معیارهای دقیق مورد استفاده برای تخصیص نشان بهترین فروشنده را کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون منتشر نمی کند، اما واضح است که سابقه و سرعت فروش عوامل اصلی هستند. الگوریتم آمازون کل تاریخ فروش را برای رتبه بندی محصولات در دسته ها و زیرمجموعه ها دنبال می کند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که دشواری رتبه بندی در رتبه اول بهترین فروش، بسته به دسته بندی که برای فهرست کردن محصول خود استفاده می کنید، متفاوت است. اکثر دسته ها تقریباً 100 نشان پرفروش دارند که در زیر شاخه ها توزیع می شوند.

دسته بندی هایی مانند «اسباب بازی» یا کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون بسیار رقابتی هستند. این بسیار دشوار است که به طور مداوم در رتبه اول بهترین فروش در یکی از این دسته بندی ها قرار بگیرید.

کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون

افزایش فروش در آمازون

همانطور که بحث کردیم، کسب نشان پرفروش آمازون به فروش خلاصه می شود. برای تبدیل شدن به پرفروش ترین آمازون، باید بتوانید سطوح فروش بالایی را در طول زمان حفظ کنید. بیایید در مورد چند راه برای افزایش و حفظ فروش خود در طولانی مدت مدت صحبت کنیم.

1. محصول خود را به روشی هدفمند دسته بندی کنید:

دسته بندی آمازون را به عنوان راهروهایی در یک فروشگاه خرده فروشی در نظر بگیرید. اگر یک گالن شیر را در بخش سخت ‌افزار یک فروشگاه مواد غذایی قرار دهید، هیچ کس شیر را پیدا نمی‌کند. همین امر را می توان در مورد دسته ها و زیرمجموعه های آمازون نیز گفت. اگر کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون را در دسته بندی اشتباه قرار دهید، خریدارانی که به دنبال آن هستند ممکن است هرگز آن را پیدا نکنند.

در اینجا چند گزینه دسته بندی برای کفش های ورزشی مردانه:

گره مرور 1: پوشاک، کفش و جواهرات > مردانه > کفش > ورزشی > دویدن > دویدن در جاده

گره مرور 2: پوشاک، کفش و جواهرات > مردانه > کفش

این دو گره مرور، از نظر فنی برای کفش شما مناسب هستند، اما کسب نشان پرفروش آمازون در دومین گره مرور برای شما تقریبا غیرممکن خواهد بود. زیرمجموعه "کفش" بسیار گسترده و بسیار رقابتی است. فهرست کردن کفش های خود در زیر اولین گره مرور، به این معنی است که رقابت کمتری دارید. 

در چنینی شرایط مشابهی، کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون را در دسته بندی هدفمندتری قرار می دهید تا خریداران مناسب شما را پیدا کنند.

پیشنهاد مطالعه: نحوه پیوند کارت PAN به حساب پی پال

2. یک فهرست بهینه ایجاد کنید:

قبل از اینکه فهرست محصولات خود را بسازید، تحقیقات کاملی در مورد کلمات کلیدی آمازون انجام دهید تا بتوانید دقیقاً متوجه شوید که خریداران هنگام جستجوی محصول شما از چه عباراتی استفاده می کنند. از این کلمات کلیدی برای نوشتن عنوان محصول و توضیحات قانع کننده و نکات مهم استفاده کنید.

تصاویر در آمازون نیز بسیار مهم هستند. پرداخت پول به یک طراح گرافیک حرفه ای برای کمک به شما برای ایجاد تصاویر عالی همیشه یک سرمایه گذاری خوب است. اگر ثبت نام تجاری در کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون دارید، افزودن محتوای A+ به فهرست خود نیز می تواند فروش را بهبود بخشد.

3. قیمت گذاری را رقابتی نگه دارید:

رقابت خود را زیر نظر داشته باشید و قیمت های خود را رقابتی نگه دارید. لزوماً مجبور نیستید با کمترین قیمت بفروشید، اما باید در محدوده قابل قبولی برای خریداران بمانید. اگر محصول شما گرانتر از محصولات رقبای شماست، حتماً تمام دلایل را در فهرست خود ذکر کنید.

قیمت های رقابتی فروش بیشتری را جذب می کند که رتبه شما را افزایش می دهد. این در نهایت شانس شما را برای تبدیل شدن به بهترین فروشنده برای کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون افزایش می دهد.

4. سرعت فروش با تبلیغات را افزایش دهید:

تبلیغات یک راه عالی برای بهبود سرعت فروش است که می تواند به شما کمک کند تا وضعیت بهترین فروشنده شماره 1 را به سرعت کسب کنید. کوپن ها و معاملات لایتنینگ دو نمونه از تبلیغات آمازون هستند که ثابت شده است در صورت ساختار صحیح فروش را افزایش می دهند.

کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون

5. یک استراتژی تبلیغاتی آمازون را اجرا کنید:

کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک آمازون، یک راه عالی برای افزایش فروش است. با کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک، می توانید به صورت خودکار یا دستی کلمات کلیدی و حتی محصولات رقیب را در کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون هدف قرار دهید.

بهتر است به جای روشن و خاموش کردن این کمپین ها، یک استراتژی تبلیغاتی فراگیر در آمازون داشته باشید. آن وقت است که بهترین نتایج را خواهید دید. نشان پرفروش شماره 1 آمازون فوراً محصول شما را از رقبا متمایز می کند که می تواند باعث فروش بیشتر شود.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت فریلنسری Publoft

اما آنچه مهمتر است ایجاد یک پایه قوی برای محصول خود در آمازون است تا فروش خود را به طور مداوم و قابل پیش بینی در طول زمان افزایش دهید. برای موفق ترین محصولات در آمازون، نشان بهترین فروشنده صرفاً محصول جانبی ایجاد یک لیست قوی آمازون و اجرای یک استراتژی تبلیغاتی و تبلیغاتی خوب فکر شده است. می توانید برای این منظور، راهنمایی های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد