ویزا کارت طلایی چیست؟

ویزا کارت طلایی چیست؟

توسط : تیم محتوا
1,622

ویزا کارت طلایی برای تمام هزینه های سفر، تفریح و سایر هزینه های شما توان خرج کردن را افزایش می دهد. اگر می خواهید موجودی خود را به طور کامل هر ماه پرداخت کنید، این کارت ایده آل است. البته باید در نظر داشته باشید که برای درخواست، لازم است تا ۱۸ سال یا بیشتر داشته و از درآمدی منظم  برخوردار باشید.

پیشنهاد مطالعه:کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون

ویژگی ها و مزایا

به عنوان دارنده ویزا کارت طلایی ، به بیش از 600 سالن اجرایی فرودگاه دسترسی خودکار خواهید داشت. مطمئناً این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید به راحتی و به دور از مناطق انتظار شلوغ استراحت کنید، دردسر سفر را از بین ببرید.

ویزا کارت طلایی چیست؟

 هزینه سالانه

هزینه سالانه 75 پوند برای ویزا کارت طلایی دریافت می شود. همچنین می توانید یکی از اعضای خانواده، شریک زندگی خود یا یک دوست نزدیک خود را به عنوان دارنده کارت اضافی با هزینه سالانه 43 دلار انتخاب کنید. این را نیز باید افزود که این کارت هر ماه به طور کامل با بدهی مستقیم تسویه می شود.

بیانیه ای که جزئیات تراکنش ها و موجودی باقی مانده را نشان می دهد، به صورت ماهانه صادر شده و این مبلغ به طور خودکار چند روز پس از دریافت صورت حساب، به حساب معرفی شده شما واریز می شود. اگر این پرداخت را از دست بدهید، مشمول بهره و کارمزد می شوید. برای اطلاعات بیشتر هزینه ها و نحوه دریافت ویزا کارت طلایی ، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

خرید آنلاین امن

وقتی در حال خرید آنلاین هستید، ممکن است لازم باشد که خودتان از کارت استفاده کنید. این برای حفظ امنیت کارت شما است. کارت برای پرداخت های بدون تماس فعال است. وقتی تراکنش کمتر از 124 دلار است، می‌توانید انتخاب کنید که نماد بدون تماس را لمس کرده و پرداخت کنید. اگر کارت شما در

خارج از کشور مفقود یا به سرقت رفت، می توانید از خدمات نقدی اضطراری و پشتیبانی تلفنی 24 ساعته و 7 روز هفته استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: سایت فریلنسری mediabistro چیست و چه کارایی دارد

ویژگی ها و مزایای ویزا کارت بدهی طلایی

شکی نیست که کارت های بدهی پرداخت ها را سریع، راحت و بدون دردسر انجام داده اند. اما مزیت دیگری نیز وجود دارد که آنها را برای هر مشتری جذاب می کند. برای از برخورداری شما از تمام این مزایا، ویزا کارت طلایی ویزا در دسترس است.

 با پذیرش گسترده، می‌توانید با این کارت از محدودیت هزینه بالاتر، خدمات آسان‌تر و سریع‌تر برخوردار شوید و از مزایایی که فقط برای شما تنظیم شده است، بهره ببرید. کارت نقدی طلایی ویزا، حوادثی مانند مفقود شدن کارت و سرقت را نیز پوشش می دهد. همچنین موارد اضطراری مانند حوادث را با طرح های مختلف بیمه پوشش می دهد.

تراکنش های بدون تماس: 

از تراکنش های بدون تماس تا سقف 65 دلار لذت ببرید.

سقف خرید بالاتر: 

این کارت دارای محدودیت برداشت روزانه و خرید حداکثر 970 دلار است که به شما دامنه وسیعی را برای تراکنش های روزمره می دهد.

خدمات خودپرداز: 

شبکه جهانی گسترده ای از خودپردازها ویزات کارت طلایی را می پذیرند. همچنین می توانید از سقف انتقال روزانه 259 دلار برخوردار شوید.

مسدود کردن فوری: 

در صورت مفقود شدن یا سرقت می توانید کارت نقدی طلایی ویزا را فورا مسدود کنید. این تضمین می کند که در چنین شرایطی نگران سوء استفاده از کارت نباشید.

ویزا کارت طلایی چیست؟

پوشش خسارت کارت: 

کارت بدهی طلایی ویزا ما با پوشش بدهی کارت به مبلغ 970 روپیه به عنوان بیمه کارت های دزدیده شده یا گم شده ارائه می شود.

پوشش بیمه ای: 

پوشش های بیمه ای مختلفی از جمله محافظت از خرید، پوشش حوادث شخصی و بیمه مسافرت هوایی ارائه می گردد.

پیشنهادات گسترده: 

با طیف گسترده ای از پیشنهادات تحت پوشش، می توانید از مزایای خرید، سفر و موارد دیگر بهره مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای اضافی تحت پوشش ویزا کارت طلایی ، با 20پیمنت همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت فریلنسری Publoft

Visa Infinite

Visa Infinite بالاترین سطحی است که می توانید دریافت کنید و با تمام مزایای Traditional و Signature همراه است. بسیاری از مزایای Visa Infinite در مقایسه با نسخه Visa Signature از مزایای بالاتری از محافظت را ارائه می دهند.

به عنوان مثال، دارندگان کارت Signature در مورد موارد واجد شرایط تا 250 دلار محافظت بازگشت دریافت می کنند، در حالی که دارندگان کارت Infinite برای اقلام تا 300 دلار پوشش می گیرند و هر دو ردیف بازپرداخت تاخیر سفر را تا 300 دلار ارائه می‌کنند، اما دارندگان کارت امضا، واجد شرایط پوشش در سفرهایی هستند که بیش از 12 ساعت تاخیر دارند در حالی که دارندگان کارت Infinite فقط باید شش ساعت صبر کنند.

اکنون که مزایای مختلفی را که می‌توانید با کارت ‌های اعتباری ویزا و ویزات کارت طلایی دریافت کنید، می‌دانید، می‌توانید جستجوی کارت اعتباری خود را به‌طور دقیق تنظیم کنید تا مزایایی را که برای شما مهم ‌تر است در بر بگیرد. در حالی که شرایط بر اساس کارت متفاوت است، می‌توانید با صادرکنندگان کارت پیام دهید یا با آنها تماس بگیرید تا قبل از درخواست کارت تأیید کنید کدام مزایا را ارائه می‌ دهند. 

به علاوه، شما همیشه می ‌توانید از مزایای استاندارد Visa، مانند حفاظت از مسئولیت صفر و تخفیف‌ های خرید، صرف نظر از ردیف کارت خود بهره مند شوید.

ویزا کارت طلایی چیست؟

First Visa Gold Card 

این یک کارت اعتباری ممتاز بین المللی است که با همکاری ویزا اینترنشنال صادر می شود. برای پرداخت در بیش از 29 میلیون مکان و برای برداشت نقدی در بیش از 1.8 میلیون دستگاه خودپرداز در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان پذیرفته می شود. اولین ویزا کارت طلایی دارای ویژگی هایی است که راحتی را برای دارندگان کارت فراهم می کند:

این کارت، در 24 ساعت با انتخاب فوری پین، در دسترس بوده و در سراسر جهان پذیرفته شده است. دسترسی به امتیازات و مزایا، تخفیف‌ها و جوایز ویزای جهانی منتخب را فراهم می‌کند. همچنین، به دارنده کارت امکان دسترسی به خدمات اضطراری بین المللی را می دهد. جدای از این موارد، برخی از مزایا باعث می‌شود که اولین کارت طلایی ویزا در فهرست کارهای شما قرار گیرد که شامل تعویض کارت اضطراری، پیش پرداخت نقدی اضطراری و شناسایی بین المللی و وضعیت مرتبط با کارت پریمیوم که از مهم ترین مزیت های ویزا کارت طلایی است.


 

برچسـب هـا : سایر ، ویزا کارت طلایی
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد