بهترین ارز دیجیتال ارزان

بهترین ارز دیجیتال ارزان

توسط : تیم محتوا
1,613

این روزها ارزهای رمزنگاری شده به ویژه در مورد سرمایه گذاران باز، در حال افزایش هستند. حتی شبکه ‌های مالی بزرگ، هر روز در مورد بیت کوین صحبت می‌کنند. اکنون حتی سرمایه گذاران عادی به خوبی از بیت کوین و جنبش ارزهای دیجیتال آگاه هستند. با این حال، بیت کوین تنها ارز دیجیتال موجود نیست. اگر می‌خواهید سرمایه گذاری ارز دیجیتال خود را از نام ‌های بزرگ دور کنید، گزینه‌های زیادی در میان بهترین ارز دیجیتال ارزان وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول MyEtherWallet

 فقط توجه داشته باشید که هر ارز دیجیتال منحصر به فرد است و قبل از سرمایه گذاری در هر یک از این محصولات سوداگرانه، باید با مشاور مالی خود مشورت کنید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را راهنمایی خواهند کرد. این روشن است که وقتی صحبت از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به میان می آید، انتخاب از بین هزاران ارز دیجیتال فعال می تواند دلهره آور باشد.

بهترین ارز دیجیتال ارزان

بهترین کریپتوهای ارزان برای خرید کدامند؟

به این ترتیب، کارشناسان 20پیمنت، در زمان شما صرفه جویی کرده و لیستی از بهترین ارز دیجیتال ارزان و ده رمز ارز برتر زیر یک دلار را برای خرید در حال حاضر گردآوری کرده اند. اگر آماده سرمایه گذاری در برخی ارزهای دیجیتال هستید، گزینه های ارزان زیر را بررسی کنید که می تواند در سال 2022 بازده خوبی داشته باشد.

1. XRP (XRP)

XRP ارز دیجیتال از نوع منبع باز بوده و از بهترین ارز دیجیتال ارزان است که از دفتر کل به نام XRP Ledger استفاده می کند. این توسط ریپل، یک شرکت بلاک چین سازمانی که تراکنش های جهانی را تسهیل می کند، توسعه یافته است. ریپل می‌گوید XRP برای پرداخت ‌ها ساخته شده است و می‌ تواند تراکنش‌ها را سریع‌تر، مطمئن‌تر و با هزینه کمتری نسبت به زیرساخت استاندارد پرداخت جهانی انجام دهد.

ریپل در حال حاضر درگیر شکایتی است که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مطرح شده است که ادعا می کند در معاملات اوراق بهادار ثبت نشده، شرکت داشته است. این که از بهترین ارز دیجیتال ارزان است، یک شکایت جدید توسط یک گروه ناظر دولتی مبنی بر اینکه مقامات SEC نسبت به ریپل و XRP تعصب دارند، این امکان را ایجاد می کند تا به نفع سرمایه گذاران عمل نماید. 

Empower Oversight، سازمانی که شکایت را مطرح کرد، هفته گذشته ایمیل هایی را منتشر کرد که نشان می داد SEC از این درگیری آگاه بوده است. برخی از کارشناسان فکر می کنند که این پیشرفت می تواند به پرونده SEC علیه ریپل آسیب برساند.

به گزارش FXStreet، ریپل به عنوان بهترین ارز دیجیتال ارزان ، 200 میلیون دلار سهام سری C را از یکی از سرمایه گذاران خود بازخرید کرد که به گفته تحلیلگران، این یک اقدام جهت تقویت سازی ترازنامه خود، پیش از عرضه عمومی خواهد بود. انتظار این است که Ripple پس از حل و فصل شکایت SEC، IPO خود را اعلام کند. در حالی که قیمت XRP در سال گذشته بسیار بیشتر از پایین ‌ترین حد خود بوده است، هنوز هم می‌ توانید آن را با قیمت کمتر از 1 دلار خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه:سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال

2. دوج کوین (DOGE)

Dogecoin به عنوان یک ارز دیجیتال معمولی ایجاد شد، اما برای کسانی که از آن سود برده اند، به عنوان بهترین ارز دیجیتال ارزان کاملا واقعی شده است. این سکه مطمئناً ارزان در حدود 0.15 دلار به ازای هر سکه است، به خصوص در مقایسه با بالاترین قیمت 52 هفته ای آن که 0.7376 دلار بوده است. قیمت فعلی نسبت به ماه گذشته، زمانی که DOGE در کمترین قیمت خود در 11 ماه گذشته بود، اندکی افزایش یافته است.

برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر که عملکرد واقعی را انجام می دهند، دوج کوین به عنوان برداشتی از بیت کوین ایجاد شد. سال گذشته، این ارز دیجیتال بر اساس تبلیغاتی به عنوان بهترین ارز دیجیتال ارزان ، در تابلوهای پیام و توییت های ایلان ماسک به شدت افزایش یافت. 

این همان نوع حدس و گمان است که باعث افزایش بیش از 400 درصدی GameStop در یک هفته در سال 2021 شد. البته، این احتمالاً برای کسانی که سود واقعی ایجاد می‌کنند و همچنان به دنبال ارزهای دیجیتال ارزان هستند، اهمیتی ندارد. 

شاید این روند بتواند در سال آینده نتیجه دهد. در دسامبر 2021، ماسک در توییتی اعلام کرد که تسلا برخی از کالاها را با Doge قابل خرید خواهد بود و بسیاری از سرمایه گذاران در خصوص این ارز که بهترین ارز دیجیتال ارزان است، منتظرند تا مشاهده کنند چگونه پیش خواهد رفت.

باید اشاره کنیم که این رمز ارز، در ماه های گذشته، تحت تاثیر مستقیم فروش رمز ارزهای دیگر قرار گرفته است. اینکه آیا می ‌تواند به خروج از رکود ادامه دهد یا نه، باید دید، اما بسیاری از سرمایه‌گذاران این افت را به ‌جای نشانه ‌ای از نابودی، فرصت خرید می ‌دانند.

3. Chainlink (LINK)

 Chainlink یکی دیگر از توکن های اتریوم است که شبکه اوراکل غیرمتمرکز Chainlink را نیرو می دهد. این شبکه کاربردی در رمز ارزها، جهت اتصال مطمئن به API  ها، منابع اطلاعات خارجی و سیستم های پرداخت استفاده می شود.

 Chainlink به عنوان بهترین ارز دیجیتال ارزان ، خود را اینگونه توصیف می‌کند که داده‌ های دنیای واقعی و محاسبات خارج از زنجیره را قادر می‌سازد تا قابلیت ‌های قراردادهای هوشمند را گسترش داده و در عین حال نکات مثبت فناوری بلاک چین، یعنی تضمین امنیت و قابلیت اطمینان آن را حفظ کند.

 قیمت پیوند زنجیره‌ای به تناسب تغییر می‌کند و در حال حاضر با 57 درصد کاهش در سال به 15.49 دلار می‌رسد و به سرمایه‌ گذاران فرصتی برای خرید ارزان می ‌دهد.

4. Uniswap (UNI)

به عنوان یک بازیگر اصلی در میان صرافی ‌های غیرمتمرکز و بهترین ارز دیجیتال ارزان ، Uniswap تجارت توکن ‌های مالی غیرمتمرکز را بین دارندگان سکه به‌ طور خودکار انجام می ‌دهد و به هر کسی که سکه‌ ها را در اختیار دارد، این امکان را می‌ دهد تا برای هر جفت توکنی که انتخاب می‌ کنند، یک استخر نقدینگی ایجاد کنند. Uniswap از این مزیت برخوردار است که یک بازیگر اولیه در فضای مبادلات غیرمتمرکز بوده است.

بهترین ارز دیجیتال ارزان

5. کاردانو (ADA)

با کمی بیش از 1.00 دلار، Cardano همچنان بهترین ارز دیجیتال ارزان باقی می‌ماند. حتی در حال حاضر بیشتر از آن، در میان رکود ارز دیجیتال که Cardano را از بالاترین قیمت 3.10 دلار در سپتامبر 2021 به قیمت فعلی خود بازگرداند که در واقع نسبت به ماه گذشته کمی افزایش یافته است.

کاردانو را می توان پلتفرم بلاک چین نامید که مطابق با پروتکل اجماع اثبات سهام ساخته شده و قادر است تا تراکنش ها را بدون آنکه هزینه بالای انرژی داشته باشد، تایید کند که اکنون آن را در جایگاه بهترین ارز دیجیتال ارزان قرار داده است. 

نماد کاردانو، ADA، از ریاضیدان قرن نوزدهم، آدا لاولیس می آید. به گفته توسعه دهندگان، Ouroboros اجازه می دهد تا شبکه Cardano را غیرمتمرکز کند و توانایی مقیاس پایدار برای نیازهای جهانی را بدون به خطر انداختن امنیت فراهم می کند.

کاردانو تا اینجای کار، رکورد چشمگیری داشته است. طبق گفته InvestorPlace، بیش از 20 میلیون تراکنش را بدون توقف پردازش کرده است و اخیراً ADACash را راه اندازی نموده است که یک توکن پاداش است که در کمتر از یک ماه 10000 کاربر به دست آورد. 

پروژه‌های آتی بهترین ارز دیجیتال ارزان ، شامل بازار توکن غیرقابل تعویض و صرافی برای تراکنش ‌های DeFi است. از 9 آوریل، نزدیک به 1000 پروژه در حال حاضر بر روی بلاک چین کاردانو در حال ساخت هستند. به گزارش InvestorPlace، ارتقای آتی به نام Hydra باید فیدهای پردازش را به طور چشمگیری افزایش دهد که می تواند باعث افزایش قیمت شود.

6. Polygon (MATIC)

Polygon یک برنامه غیرمتمرکز است که بر روی شبکه اتریوم به عنوان راهی برای گسترش اتریوم به یک سیستم چند زنجیره ای ساخته شده است. از که از  بهترین ارز دیجیتال ارزان  است، با پشتیبانی صرافی ‌های ارزهای دیجیتال کوین ‌بیس و بایننس، می‌تواند راه ‌حلی باشد که توسعه‌ دهندگان برای استقرار برنامه‌ های غیرمتمرکز سریع‌تر، کارآمدتر و کم‌هزینه‌تر نیاز دارند و MATIC را امیدوارکننده‌ ترین توکن لایه دو می‌داند.

یعنی توکنی که بر روی یک بلاکچین موجود ساخته شده است. همه سرمایه‌گذاری‌ های کریپتو به شدت سوداگرانه هستند، اما ممکن است نشانه خوبی باشد که MATIC در اوایل دسامبر 2021 انعطاف‌ پذیری نشان داد و 21 درصد افزایش یافت، در حالی که سایر ارزهای دیجیتال سقوط کردند. از ارز به عنوان بهترین ارز دیجیتال ارزان ، از آن زمان در بحبوحه رقابت فزاینده اصلاح شد، اما تحلیلگران می گویند Polygon توسط یک تیم قوی و فناوری صدا پشتیبانی می شود که MATIC را به شرطی خوب در دراز مدت تبدیل می کند.

پیشنهاد مطالعه:ارز دیجیتال آواکس AVAX

7. Stellar (XLM)

Stellar شبکه پرداخت خودش است و از لومن های ستاره ای به عنوان ارز خود در آن شبکه استفاده می کند. در حالی که این شبکه می تواند توسط هر کسی استفاده شود، برای اتصال مؤسسات مالی که تراکنش های بزرگ انجام می دهند، پیش بینی شده بود. در شبکه استلار به عنوان بهترین ارز دیجیتال ارزان ، این نوع تراکنش ‌ها را می ‌توان تقریباً آنی و بدون هیچ هزینه ‌ای، برخلاف شبکه ‌های بلاک چین سنتی یا حتی رقیب، انجام داد.

قیمت لومن های ستاره ای در سال گذشته بسیار نوسانی بوده است، اما تحلیلگران صنعت انتظار دارند که قیمت های XLM در سال 2022 شاهد افزایش قابل توجهی باشد. پس از افتی که بر اکثر کوین ها در پایان دسامبر 2021 و آغاز سال 2022 تأثیر گذاشت، XLM دوباره فعال است. افزایش، رشد بیش از 14 درصد در ماه گذشته دارد. شاید بتوان گفت که می‌ توانید با تماشای بیت‌کوین متوجه شوید که XLM به کجا می‌رود. قیمت این دو ارز دیجیتال اغلب در یک جهت حرکت می‌کنند.

8. Sandbox (SAND)

Sandbox یک متاورس مبتنی بر بلاک چین و بهترین ارز دیجیتال ارزان است. یک بازی مجازی که از مدل بازی برای کسب درآمد استفاده می‌کند و به کاربران اجازه می‌ دهد دارایی‌ های دیجیتالی را ایجاد، خرید، فروش و جمع‌آوری کنند. Pixowl این بازی را در سال 2011 ایجاد کرد تا بلاک چین را به بازی های رایج معرفی کند. سرمایه گذاران شامل Atari، Helix و CryptoKitties هستند. با هیاهوی کنونی پیرامون متاورژن ها، فیسبوک حتی نام خود را به متا تغییر داد تا بازی های بلاک چین مانند The Sandbox با روندی متفاوت شروع به کار کنند.

9. Decentraland (MANA)

Decentraland به عنوان بهترین ارز دیجیتال ارزان ، رمز پشت یک بازی واقعیت مجازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم به همین نام است. Securities.io Decentraland را به عنوان یک دنیای مجازی سه بعدی توصیف می کند که در آن کاربران زمین می خرند تا محتوا را توسعه دهند و کسب درآمد کنند، کالاها و خدمات را خریداری نموده و از سایر املاک بازدید کنند.

 با سرمایه بازار 3.96 میلیارد دلاری، این پروژه ارز دیجیتال دقیقاً بازی کودکانه نیست. اگرچه MANA از بالاترین قیمت 5.48 دلاری خود در نوامبر 2021 کمتر است، اما MANA هنوز بسیار بالاتر از قیمت 0.8155 دلاری خود قبل از آن افزایش قیمت فروخته می شود که آن را بهترین ارز دیجیتال ارزان می نماید.

10. پروتکل (NEAR (NEAR

پروتکل NEAR یک بلاک چین لایه یک است که به عنوان یک پلت فرم محاسبات ابری با سرعت تراکنش های سریع تر، خروجی بهتر و افزایش قابلیت همکاری در مقایسه با بلاک چین های رقیب طراحی شده است. اگرچه بلوغ برخی دیگر از بلاک چین های این لیست را ندارد، اما گروهی که وظیفه به روز رسانی کد اولیه و انتشار به روز رسانی ها را بر عهده دارد، با هدف ایجاد یک پلت فرم بسیار ایمن است که می تواند دارایی های با ارزشی مانند پول و هویت را مدیریت کند و در عین حال عملکردی را برای افراد روزمره ارائه دهد. 

 NEAR به عنوان بهترین ارز دیجیتال ارزان در اواخر این ماه استیبل کوین خود را به نام USN دلار عرضه خواهد کرد. مکانیزم اثبات سهام به نام Doomslug، پلتفرم را بدون افزایش هزینه ها ایمن می کند و فناوری Nightshade تاریخچه تراکنش های بلاک چین را برای سرعت بخشیدن به پردازش تقسیم می نماید. این پروژه پتانسیل کاهش موانع پذیرش وب 3 را دارد. Web3 عبارت کلیدی برای اینترنت مبتنی بر بلاک چین است.

بهترین ارز دیجیتال ارزان

حرف آخر

یافتن بهترین رمزارز زیر یک دلار و بهترین ارز دیجیتال ارزان کار ساده ای نیست. به هر حال، این بازار مملو از ارزهای دیجیتال است که در این دسته قرار می گیرند. برای اینکه شما را در مسیر درست راهنمایی کند و به شما کمک نماید تصمیمی آگاهانه بگیرید، بهترین رمزارزهای زیر یک دلار را معرفی نمودیم تا ضمن بررسی آنها، برای سرمایه گذاری روی هر یک از آن ها با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد