معرفی سایت فریلنسری JournalismJobs

معرفی سایت فریلنسری JournalismJobs

توسط : تیم محتوا
1,727

سایت فریلنسری  JournalismJobs، یک منبع پیشرو برای مشاغل روزنامه نگاری است. این سایت، دارای طیف گسترده ای از فرصت های شغلی در همه زمینه ها از جمله روزنامه، رسانه های دیجیتال و تلویزیون است. نویسندگان برای استفاده از این سایت لذت می برند، زیرا این یک تابلوی شغلی خاص با پست هایی است که می تواند مناسب فریلنسرها در سرتاسر دنیا باشد. کارفرمایان می توانند از تبلیغات رایگان با خرید بسته های خاص، انتخاب آگهی های تبلیغاتی، اعتبارات شغلی بدون تاریخ انقضا و هشدارهای ایمیلی به جویندگان کار بهره مند شوند.

معرفی سایت فریلنسری JournalismJobs

عملکرد سایت JournalismJobs

کارفرمایان و جویندگان کار در صنعت روزنامه نگاری می توانند به راحتی از طریق یک تابلوی شغلی خاص با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این فرصت شغلی، همچنین به کارفرمایان امکان دسترسی به پایگاه داده رزومه سایت را می دهد. برخی از بسته ها شامل آگهی های شغلی رایگان پس از خرید می شوند. این را نیز باید افزود که اعتبارات شغلی خریداری شده در سایت فریلنسری  JournalismJobs ، تاریخ انقضا ندارند.

زمانی که یک پست شغلی مرتبط اضافه می شود، جویندگان کار، هشدارهای ایمیلی دریافت می کنند. همچنین، تبلیغات بنری را می توان برای قرار گرفتن در معرض بازدید بیشتر، خریداری کرد. این را نیز باید در نظر داشت که همه کارفرمایان و جویندگان کار از این سایت استفاده نمی کنند، زیرا نسبت به سایر تابلوهای شغلی کوچکتر است و ابزار استخدام بسیار کمی ارائه می شود.

اما بررسی ارسال شده بیان می ‌کند که این سایت، برای یافتن موقعیت ‌هایی کاربردی مفید بوده است که کاملاً متناسب با آنچه نویسندگان به دنبال آن هستند، می باشد و در مقایسه با توضیحات شغلی عمومی ‌تر در سایت‌های بزرگ‌تر قابل رقابت می باشد. فقدان پست های حمایت شده به این معنی است که فقط مرتبط ترین مشاغل در نتایج جستجو ظاهر می شوند.

پیشنهاد مطالعه:ویزا کارت طلایی چیست؟

شش مرحله آسان برای ارسال شغل

برای ارسال شغل در سایت فریلنسری  JournalismJobs، در صفحه اصلی روی "پست مشاغل" کلیک کنید. سپس، به صفحه اصلی Journalismjobs.com بروید و روی پست شغل در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک نمایید.

یک طرح ارسال را انتخاب کنید. گزینه های مختلف ارسال را بررسی کرده و یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. پس از این مرحله، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. مشخصات و نام شرکت خود را وارد کنید، یک رمز عبور ایجاد کرده و CAPTCHA را تکمیل نمایید. در نهایت، روی ایجاد حساب کلیک کنید.

اطلاعات مربوط به شغل را وارد کنید. یک صنعت را انتخاب کرده و جزئیات شغل و شرح شغل را اضافه کنید و روش درخواست را انتخاب کنید. پس از تکمیل آگهی کار خود، پیش نمایش آگهی را برگزینید. در مرحله بعد، پیش نمایش آگهی شغلی خود را مشاهده خواهید کرد. قبل از انتخاب ادامه، مطمئن شوید

که جزئیات پست شما در سایت فریلنسری  JournalismJobs، درست است. سپس، پرداخت را انجام دهید. خلاصه سفارش را بررسی کنید و برای پرداخت، گزینه Proceed to Checkout را انتخاب کنید. پس از پرداخت، فهرست شما فعال خواهد شد.

JournalismJobs.com در مقابل Mediabistro

MediaBistro یک هیئت شغلی برای مشاغل مرتبط با رسانه است. قیمت از 297.00 دلار برای یک پست 30 روزه شروع می شود، در حالی که قیمت JournalismJobs.com از 100.00 دلار شروع می شود. Mediabistro گزینه های قیمت گذاری و ویژگی های استخدام بیشتری مانند تجزیه و تحلیل پست و قرار دادن اولویت در هشدارهای شغلی ارائه می دهد.

JournalismJobs.com در مقابل PublishersMarketplace

PublishersMarketplace یک تابلوی شغلی برای انتشار مشاغل است. این وب سایت در مقایسه با سایت فریلنسری  JournalismJobs،  رابط کاربری بسیار ساده تری دارد و طرح بندی آن یافتن لینک ها را دشوار می کند. هزینه یک پست 395.00 دلار است اما در صورت خرید چندین پست تخفیف در دسترس است. JournalismJobs.com برای یک پست 100.00 دلار با تخفیف های قابل توجه در چندین پست دریافت می کند.

معرفی سایت فریلنسری JournalismJobs

کاربری های سایت JournalismJobs

می توانید از داشبورد خود، کارهای من را انتخاب کنید. شغلی را که می خواهید ویرایش نمایید، برگزینید و پست خود را به روز کنید. پست های شغلی شما به مدت پنج هفته قبل از انقضا در JournalismJobs.com باقی خواهند ماند. برای حذف نمونه کارهای خود، از داشبورد، کارهای من را انتخاب کنید. 

شغلی را که می خواهید حذف نمایید برگزینید و روی نماد حذف کنار آن کلیک کنید. توجه داشته باید که تمام مشاغل ارسال شده در  سایت فریلنسری JournalismJobs از طریق صفحات توییتر و فیس بوک، برای هزاران دنبال کننده تبلیغ می شود. ضمن آنکه کاربران ثبت نام شده با پست شغلی پولی فعلی، دسترسی رایگان به پایگاه داده دارند.

برای کاربرانی که ثبت نام نکرده اند، دسترسی به پایگاه داده به مدت پنج هفته 100 دلار هزینه دارد. اگر در این دسته قرار می گیرید، می توانید به info@journalismjobs.com ایمیل بزنید تا دسترسی خود را تنظیم کنید و پیوند پرداخت را برای شما ایمیل کنید.

کارفرمای آزاد در مشاغل روزنامه نگاری

اگر می خواهید به عنوان یک روزنامه نگار کار کنید، احتمالاً می دانید که چقدر می تواند سخت باشد. کادر اقتصاد پررونق امروز مسلماً فریلنسر هستند. اگرچه تازه واردان به پلتفرم های فریلنسینگ هجوم می آورند، کارشناسان در حال کشف مهارت های پنهان در تابلوهای شغلی، وبلاگ ها و حتی لینکدین هستند. این موقعیت ‌های استخدام مستقیم معمولاً بسیار بهتر از آنچه در پلتفرم‌ های رایگان برای همه مشاهده می‌کنید، پرداخت می‌کنند و حتی به موقعیت ‌های دائمی دائمی منتهی می‌شوند. مانند مواردی که سایت فریلنسری JournalismJobs  ارائه می‌دهد.

بررسی اجمالی JournalismJobs   

JournalismJobs  ، توسط دان ران، نویسنده سابق تجارت واشنگتن پست تأسیس شد. همانطور که از نام شرکت آنها پیداست، کار روزنامه نگاری تقریباً تنها تمرکز این وب سایت است، بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت در بین تمام وب سایت های ساخته شده مشابه است که با ثبت نزدیک به 3 میلیون بازدید ماهانه از صفحه، برخی از کارفرمایان شناخته شده آنها عبارتند از ESPN، رویترز و مجله فوربس می باشد. این وب سایت تحت شرکت مادر آنها، New Roads Media کار می کند. این منبعی عالی برای یافتن فرصت ها و یادگیری بیشتر در مورد روزنامه نگاری و تجارت رسانه ای است.

با ترکیب ساده‌ ترین طرحی که یک وب‌ سایت تجاری می ‌تواند داشته باشد، فریلنسرهای بالقوه می‌توانند رزومه تکمیل ‌شده خود را در سایت فریلنسری JournalismJobs  آپلود کنند، یا به سادگی نزدیک به 1000 شغل روزانه را از داو جونز، صدها روزنامه کوچک تا بزرگ و حتی شرکت‌های بزرگ مرور کنند. 

این را در نظر بگیرید که کالیبر نویسنده‌ ای که برای این کار درخواست می‌ کند بیشتر از چیزی است که در سایت‌ های مقاله‌ نویسی پیدا می‌کنید و کارفرمایان انتظاراتی دارند که بسیاری از فریلنسرها که روی پلتفرم‌ ها کار می‌کنند احتمالاً نمی‌توانند از عهده آن برآیند.

مجموعه منابع گسترده ای پر از مقالات، اطلاعات مربوط به دانشکده های روزنامه نگاری، اطلاعات حقوق و دستمزد متخصصان رسانه و انبوهی از مقالات حرفه ای نوشته شده است که به شفافیت در دنیای رسانه های دیجیتالی، کمک می کند. به طور کلی، ما از اینکه سایت فریلنسری JournalismJobs  ساده، مرتب و گسترده بوده و توانسته در عرض 16 سال رشد کند.

پیشنهاد مطالعه:کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون

جستجوی مشاغل در سایت فریلنسری JournalismJobs  

برخلاف Demand Studios، این یک سرویس ارتباط مستقیم را ارائه می دهد. این به متخصصان رسانه اجازه می دهد تا شرکت ها و نهادهای دولتی واقعی را در نظر بگیرند که به نویسندگان، سردبیران، گزارشگران نیاز دارند. عکاسان و سایر موقعیت های مرتبط با رسانه ها نیز، می توانند بهترین نمونه های کاری خود را ارائه کنند.

هنگامی که روی یک شغل مورد علاقه خاص کلیک می کنید، به وب سایت شرکت منتقل می شوید، جایی که درخواست می دهید، درباره حقوق و دستمزد مذاکره می کنید و مستقیماً با آنها کار می کنید تا دریافت حقوق را با آنها هماهنگ کنید. همه اینها هیچ هزینه ای برای فریلنسرها ندارد.

اگر غرق کار هستید، یا مشغول جستجوی کار در مکان‌ های مختلف هستید، سایت فریلنسری JournalismJobs  به فریلنسرها اجازه می‌دهد تا رزومه خود را آپلود کنند. سپس کارفرمایان می توانند وارد سیستم شوند، داوطلبان را برای مشاغل خالی بررسی کنند و سپس مستقیماً با رسانه تماس بگیرند. می‌توانید زمانی که موقعیت ‌های مورد علاقه توسط کارفرمایان ارسال می‌شود، هشدار دریافت کنید، مخصوصاً زمانی که به طور تمام وقت کار می‌کنید. 

نحوه ثبت نام

وقتی روی پست رزومه کلیک می ‌کنید، به یک صفحه وارد می‌شوید. بنابراین، باید حساب رایگان خود را ایجاد کنید. پس از تکمیل این فرآیند، می ‌توانید پروفایل خود را ایجاد کنید، رزومه خود را آپلود کرده و ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده می کند. در صورت مشاهده درخواست، باید به کارفرمایان پاسخ دهید. این فرآیند سایت فریلنسری JournalismJobs  بسیار ساده‌ است. اگر چه با عدم نمایش نمونه کارها همراه می باشد.

در حین مرور کارها، می توانید آنها را برای اعمال بعدی چاپ یا ذخیره کنید. به طور کلی، فرآیند ثبت ‌نام کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد، مگر اینکه رزومه خود را آزادانه تنظیم کنید یا نیاز به تجدید نامه خود داشته باشید. افزودن پیوندهایی به موارد نمونه کارها، پست‌ های وبلاگ، مقاله‌ های روزنامه یا سایر پروفایل‌ های شغلی آزاد برای افزایش احتمال انتخاب شدن، بسیار مفید خواهد بود.

معرفی سایت فریلنسری JournalismJobs

چگونه شغل نویسندگی پیدا کنیم؟

از آنجایی که شما مستقیماً با شرکت‌ها، وبلاگ‌های بزرگ و گهگاه صاحبان رسانه‌ای چند میلیون دلاری سروکار دارید، هیچ گزینه مخفی وجود ندارد که بتوانید نویسنده های آزاد را ارائه کنید که امنیت شغلی تضمین شده را ایجاد کنند. هر کارفرمایی معیارهای خودش را دارد. 

با این حال، اگر ترکیب مناسبی از تجربه و تحصیلات ندارید، هیچ نمونه کار ندارید و برای موقعیت‌های پیشرفته درخواست می‌کنید، احتمالا نادیده گرفته خواهید شد. برای ارسال کار در سایت فریلنسری JournalismJobs  و درآمدی مناسب، لازم است که مهارت های خود را افزایش دهید.

وبلاگ نویسی، عکاسی و حتی پست های تحریریه اغلب موقعیت های خوداشتغالی هستند، بنابراین شما اساساً از هر جایی کار می کنید و کار را از راه دور ارسال می کنید. مانند هر درخواست دیگری برای استخدام، تکمیل صادقانه تمام فیلدهای مورد نیاز و داشتن یک رزومه به روز، شانس شما را برای گرفتن آن مصاحبه گریزان ده برابر افزایش می دهد.

پیشنهاد مطالعه:سایت فریلنسری mediabistro چیست و چه کارایی دارد

استخدام در JournalismJobs

سایت فریلنسری JournalismJobs  ، یک هیئت استخدامی است که طیف گسترده ای از فرصت ها را در طیف رسانه و بازاریابی ارائه می دهد. این شامل اخبار جریان اصلی (چاپ و دیجیتال)، دسته بندی محتوای تخصصی، پخش و غیره است. ویراستاران می توانند از سایت برای جذب سریع متقاضیان روزنامه نگار آزاد در جایگاه دلخواه، منطقه جغرافیا، محدوده قیمت و غیره استفاده کنند.

اعضای کارفرمای ثبت نام شده می توانند با خرید بسته از آگهی های رایگان سایت بهره مند شوند. این اعتبارات شغلی را بدون انقضا فراهم می کند و هشدارهای ایمیلی برای جویندگان کار ارسال می شود که نقش مرتبط جدیدی برای آنها وجود داشته باشد. استخدام کنندگان همچنین می توانند تبلیغات بنری را خریداری کنند تا خود را بیشتر در معرض دید نامزدها قرار دهند.

ارسال کار در سایت فقط چند مرحله کوتاه طول می کشد. پس از انتخاب یک طرح پست که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، یک حساب کاربری ایجاد کرده و برخی جزئیات را وارد خواهید کرد. پس از ایجاد یک پست شغلی، کاربران می توانند قبل از پرداخت، پیش نمایش آگهی خود را مشاهده کنند. پس از پرداخت، فهرست فعال خواهد شد.

سایت فریلنسری JournalismJobs  هیچ کمکی در مصاحبه با نامزدها ارائه نمی دهد. با این حال، به تبلیغ پست های شغلی از طریق صفحات توییتر و فیس بوک خود کمک می کند. اگر یک پست شغلی نیاز به به روز رسانی داشته باشد، استخدام کنندگان می توانند آن را به راحتی از طریق داشبورد انجام دهند.

وضعیت سایت چیست؟

دان ران، سردبیر سابق کپی و نویسنده تجاری، پلتفرم فهرست مشاغل را در سال 1998 تأسیس کرد. امروزه، این سایت ادعا می کند که 2.5 تا 3 میلیون بازدید در ماه دارد. برخی از مشتریان برجسته آن عبارتند از ESPN، مجله تایم، ردیت، مجله نشنال جئوگرافیک، کانال فاکس نیوز، نیویورک تایمز، مجله فوربس، فورچون، کانال دیسکاوری و CNN که بر رونق و اعتبار این سایت، افزود است. می توانید برای ثبت نام در این سایت و اشتراک سایت فریلنسری JournalismJobs  با 20پیمنت در تماس باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد