خرید از سایت های خارجی با ویزا کارت

خرید از سایت های خارجی با ویزا کارت

توسط : تیم محتوا
1,631

ویزا کارت یکی از کارت های اعتباری است که در سطح جهان پذیرفته شده است. این کارت، حداقل 5٪ پاداش در خریدها و 10% در اولین روز خرید را ارائه می دهد. می توانید برای استفاده از این کارت در سایت های خارجی و خریدهای خود، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. برای خرید با ویزا کارت و شارژ کارت خود، از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کنید.

خرید از سایت های خارجی با ویزا کارت

بهترین خرید یا تامین مالی انعطاف‌پذیر 

هنگامی که از Best Buy خرید می‌کنید و از گزینه تامین مالی استاندارد کارت خود استفاده می‌کنید، 5% پاداش دریافت خواهید کرد. شما می توانید با خرج کردن 1500 دلار یا بیشتر در کارت My Best Buy Visa ، عضو الیت پلاس شوید. همچنین می‌توانید از جوایز خود صرف نظر کنید و در عوض از گزینه ‌های مالی انعطاف ‌پذیر، جهت خریدهای 299 دلاری و بالاتر برای خرید با ویزا کارت استفاده کنید.

برگشت در اولین روز خرید بهترین خرید 

در صورتی که گزینه اعتبار استاندارد را انتخاب کنید، برخلاف تامین مالی منعطف، می‌توانید در اولین روز بهترین خرید انجام شده در عرض 14 روز پس از افتتاح حساب، 10% پاداش دریافت کنید. اگرچه برخی از محصولات واجد شرایط دریافت پاداش بهترین خرید من نیستند.

لازم به ذکر است که هنگام خرید با ویزا کارت ، فرآیندی گیج کننده، درخواست شما را برای ویزا کارت در نظر می گیرد. وقتی برای کارت My Best Buy Visa درخواست می کنید، در واقع برای حداکثر چهار نوع کارت اعتباری مختلف درخواست می دهید. این به طور برجسته نمایش داده نمی شود، اما در شرایط و ضوابط پیشنهاد قرار داده شده است.

به منظور خرید با ویزا کارت اول، شما برای کارت My Best Buy Visa Platinum در نظر گرفته شده‌اید، که با هزینه سالانه همراه نیست. اگر واجد شرایط دریافت آن کارت نیستید، ممکن است برای کارت My Best Buy Visa Gold در نظر گرفته شوید که می‌تواند در هر جایی که کارت ‌های ویزا پذیرفته می ‌شوند استفاده شود، اما هزینه سالانه آن 59 دلار است. در نهایت، ممکن است دو کارت اعتباری حلقه بسته Best Buy در نظر گرفته شوند که فقط در Best Buy قابل استفاده هستند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت فریلنسری JournalismJobs

نرخ ‌های جوایز ویزا کارت

در حالی که به نظر می ‌رسد در خرید با ویزا کارت 5% بازگشت به پاداش، نرخ درآمد مناسبی است، خود کارت همه اینها را ارائه نمی‌کند. در واقعیت، یک برنامه پاداش My Best Buy رایگان وجود دارد که در خرید بدون استفاده از کارت اعتباری خاصی امتیاز ارائه می ‌کند. نرخ‌ های جوایز تبلیغ ‌شده مجموع پاداش‌ هایی را که از برنامه پاداش رایگان و کارت اعتباری به دست می‌آورید، به شما نشان می‌دهد.

بسیاری از پیشنهادات با زمان محدود غیرقابل پیش بینی بودن را اضافه می کنند. در حالی که دسته بندی های پاداش با زمان محدود خوب هستند، هیچ گونه قابل پیش بینی برای آنچه می توانید در آینده کسب کنید، وجود ندارد. کارت My Best Buy Visa برای خریداران مکرر Best Buy، با اعتبار خوب تا عالی همراه است که می‌ خواهند برای کالاهای Best Buy جوایزی بیشتر در خرید با ویزا کارت کسب کنند.

 5٪ پاداش برای خرید در Best Buy  نرخ درآمد مناسبی است، اگر مکرراً مقادیر قابل توجهی پول در آنجا خرج کنید. این جوایز به احتمال زیاد ارزش هزینه کردن را ندارند اگر فقط واجد شرایط دریافت کارت Best Buy Visa Gold باشید، زیرا با هزینه سالانه 59 دلار همراه است. در این مورد، برای توجیه هزینه سالانه، باید حداقل 1200 دلار برای خرید با ویزا کارت خرج کنید تا 60 دلار گواهی پاداش دریافت کنید.

سایر دسته‌های جوایز، از جمله دسته‌های غیر بهترین خرید با زمان محدود، معمولاً می‌توانند با سایر کارت ‌های اعتباری جوایز بدون کارمزد سالانه همراه باشند. اگر می‌خواهید جوایزی کسب کنید، می ‌توانید در مکان ‌هایی غیر از Best Buy از آن استفاده کنید، به‌جای آن یک کارت اعتباری کلی با برگشت نقدی در خرید با ویزا کارت در نظر بگیرید.

جایزه بهترین خرید ویزا کارت من

پاداش کارت ویزا بهترین خرید من ناچیز است. می‌توانید در اولین روز خرید بهترین خرید، 5 درصد اضافی در جوایز بالاتر از نرخ درآمد استاندارد 5 درصد به دست آورید، به شرطی که ظرف 14 روز پس از افتتاح حساب باشد و خرید استاندارد  اعتباری را به جای انعطاف پذیر انتخاب کنید.

همه محصولات واجد شرایط دریافت جوایز خرید با ویزا کارت نیستند. برخی از خریدها در Pacific Sales Kitchen & Home Stores، یکی از شرکت‌های تابعه Best Buy، مستثنی هستند. اگر در فروشگاهی برای کارت اعتباری درخواست دهید، خریدهای آنلاین ممکن است برای این پیشنهاد واجد شرایط نباشند، حتی اگر در روز اول انجام شوند.

خرید از سایت های خارجی با ویزا کارت

جزئیات کسب پاداش

کسب جوایز خرید با ویزا کارت به چند دلیل کمی گیج کننده است. در مورد پاداش ها بر حسب درصد برگشت صحبت می شود. با این حال، شما در واقع پاداش به عنوان امتیاز کسب می کنید. امتیازها هر کدام 0.02 دلار ارزش دارند، بنابراین کسب 5% پس دادن به این معنی است که شما واقعاً 2.5 امتیاز به ازای هر دلار خرج شده دریافت می کنید.

در حال حاضر، اگر عضو Elite Plus هستید، می‌توانید 2.5 امتیاز به ازای هر دلار خرید با ویزا کارت در Best Buy یا 3 امتیاز به ازای هر دلار کسب کنید. برای کسب امتیاز در Best Buy باید تامین مالی استاندارد را انتخاب کنید. این کارت 1 امتیاز به ازای هر دلار برای خرید مواد غذایی نیم امتیاز به ازای هر دلار برای سایر خریدها ارائه می دهد.

اگر روش امتیاز به اندازه کافی گیج کننده نبود، نحوه محاسبه پاداش ممکن است باعث شود فکر کنید ارزش بیشتری از خرید با ویزا کارت را دریافت می کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، Best Buy امتیازهایی را که از برنامه پاداش My Best Buy رایگان کسب می‌کنید با امتیازاتی که با استفاده از کارت اعتباری خود کسب می‌کنید، ترکیب می‌نماید.

 اگر بدون کارت اعتباری در برنامه جوایز بهترین خرید من ثبت نام کنید، بر اساس وضعیت عضویت خود به ازای هر دلار خرج شده، امتیاز زیر را کسب خواهید کرد:

اعضای اصلی: 0.5 امتیاز به ازای هر دلار در خرید با ویزا کارت

اعضای نخبه:  1 امتیاز به ازای هر دلار در خریدهای واجد شرایط

اعضای Elite Plus  : 1.25 امتیاز به ازای هر دلار در خریدهای مشخص شده

بسته به وضعیت برنامه پاداش بهترین خرید شما، این بدان معناست که نرخ پاداش واقعی که با استفاده از کارت اعتباری خود کسب می کنید به شرح زیر است:

اعضای اصلی: 1 امتیاز به ازای هر دلار در خرید با ویزا کارت

اعضای نخبه: 1.5 امتیاز به ازای هر دلار در خریدهای واجد شرایط

اعضای Elite Plus  : 1.75 امتیاز به ازای هر دلار در خریدهای تعیین شده

برخی از محصولات خریداری ‌شده در مراکز فروش آشپزخانه و حمام Pacific Sales یا مکان‌های فروش Pacific در فروشگاه‌های Best Buy واجد شرایط امتیاز نیستند. در این خریدها نیز نمی‌ توانید از گواهی‌ های پاداش استفاده کنید. 

فهرست بلندبالایی از استثنائات دیگر در خرید با ویزا کارت وجود دارد که امتیازی به دست نمی‌آورند، از جمله معاملات دانشجویی، محصولات اجاره‌ای، تخفیف ‌های فوری، خرید های انجام شده برای فروش مجدد، خرید هایی که با گواهی پاداش پرداخت می ‌شوند، خرید هایی با استفاده از هر نوع تامین مالی تبلیغاتی، مالیات بر فروش، هزینه ‌های خدمات همراه هستند.

ممکن است به‌طور خودکار، در خرید با ویزا کارت ، گواهی ‌های پاداش با افزایش 250 امتیازی برای شما صادر شود و اگر حساب شما برای 12 ماه متوالی غیرفعال بماند، ممکن است امتیازات باقی ‌مانده شما از بین بروند. اگر حساب My Best Buy شما به مدت 24 ماه غیرفعال باشد، ممکن است فسخ شود.

پیشنهاد مطالعه:ویزا کارت طلایی چیست؟

جزئیات بازخرید پاداش

در حالی که کسب جوایز می تواند پیچیده باشد، بازخرید آنها نسبتاً ساده است. به ازای هر 250 امتیاز My Best Buy که جمع می‌کنید، می‌توانید یک گواهی جایزه 5 دلاری در خرید با ویزا کارت دریافت کنید که می‌توان آن را با تخفیف در خریدی با ارزش برابر یا بیشتر، بدون احتساب مالیات بر فروش، بازخرید کرد. 

می‌توانید تنظیمات برگزیده گواهی خود را طوری تنظیم کنید که گواهینامه‌ ها به‌طور خودکار با ۲۵۰ امتیاز برای گواهی ۵ دلاری یا تا ۱۰۰۰ امتیاز برای گواهی ۲۰ دلاری صادر شوند. همچنین در صورت داشتن امتیاز کافی می توانید درخواست کنید که گواهینامه به صورت دستی صادر شود. گواهی های پاداش برای شما ایمیل می شوند و 60 روز پس از صدور منقضی می گردند، بنابراین باید نسبتاً سریع از آنها استفاده کنید.

نمی ‌توانید هنگام خرید با ویزا کارت ، گواهی ‌های پاداش را برای خریدهای قبلی، محصولات اجاره‌ای، برخی از خریدها در فروشگاه‌های Pacific Sales Kitchen and Bath یا مکان ‌های فروش Pacific Sales در کارت ‌های هدیه Best Buy یا Magnolia، کارت‌ های فعال‌سازی   فروش، خریدهایی که برای فروش مجدد انجام شده‌اند و موارد دیگر بازخرید کنید.

چگونه پاداش های خود را به حداکثر برسانیم؟

با استفاده از این برنامه در خرید با ویزا کارت ، توانایی به حداکثر رساندن پاداش شما نسبتاً محدود است. بهترین راه برای کسب جوایز این است که تمام خریدهای Best Buy خود را روی کارت قرار دهید و تامین مالی استاندارد را انتخاب کنید. 

دسته‌های جایزه روی کارت می‌ توانند تغییر کنند، بنابراین مطمئن شوید که آنها را با هر کارت دیگری که دارید مقایسه می‌کنید تا ببینید کدام کارت بالاترین ارزش پاداش را برای یک دسته خاص ارائه می‌کند. به عنوان یک قاعده کلی، اگر یک کارت اعتباری 1.5 درصدی دارید، هر خریدی با نرخ پاداش کمتر از 1.5 درصد باید روی آن کارت انجام شود.

در مورد بازخرید جوایز در خرید با ویزا کارت ، مطمئن شوید که تنظیمات برگزیده بازخرید خودکار جوایز خود را تا حدی که ترجیح می‌دهید تنظیم کنید یا اگر عضو Elite یا Elite Plus هستید، جوایز خود را ذخیره کنید. هنگامی که گواهی پاداش به طور خودکار از طریق ایمیل صادر می شود، تنها در 60 روز منقضی می شود. تنظیم یک محدودیت بالاتر همچنان به شما امکان می دهد هر زمان که از گواهینامه های پاداش کوچک استفاده می کنید، امتیازها را به صورت دستی بازخرید کنید.

خرید از سایت های خارجی با ویزا کارت

ویژگی های امنیتی

ویژگی های امنیتی خرید با ویزا کارت دارای استانداردی بالا است. در حالی که نسخه پلاتینیوم کارت My Best Buy Visa هیچ کارمزد سالانه ای ندارد، نسخه طلایی با یک کارت 59 دلاری عرضه می شود. بسیاری از کارمزدها و نرخ‌های دیگری که این کارت دریافت می‌کند، از جمله کارمزدهای انتقال موجودی، کارمزدهای پیش پرداخت نقدی، APRهای پیش پرداخت نقدی، APRهای خرید و APRهای انتقال موجودی نسبتاً بالا هستند. 

به عنوان مثال، هر دو نسخه این کارت، هزینه انتقال موجودی 15 دلار یا 5 درصد از مبلغ هر انتقال موجودی را دریافت می کنند، هر کدام بیشتر باشد. می‌توانید کارت‌هایی را بیابید که در خرید با ویزا کارت و در 60 روز اول افتتاح حساب، مبادلات اولیه بدون کارمزد را ارائه می ‌دهند.

پیشنهاد مطالعه:کالاهای پرفروش الکترونیکی در آمازون

حرف آخر

کارت Best Buy Visa نرخ پاداش قوی در خریدهای Best Buy ارائه می دهد. سایر دسته‌ های زمان محدود و جایزه ارزش زیادی ندارند. زیرا قابل پیش ‌بینی نیستند یا می‌ توانند توسط کارت‌ های پاداش دیگر، ارزش خود را از دست بدهند. جوایزی که در خرید با ویزا کارت کسب می‌کنید فقط برای گواهی ‌های جوایز Best Buy قابل استفاده هستند که فقط ۶۰ روز پس از صدور منقضی می‌شوند. 

اگر ترجیح می دهید از مزایای مالی ویژه ای که این کارت در خریدهای Best Buy ارائه می دهد استفاده کنید، می توانید از امتیازهای پاداشی که معمولاً کسب می کنید، صرف نظر نمایید. افرادی که فقط گهگاه از Best Buy خرید می‌کنند، ممکن است با یک کارت اعتباری مستقیم با بازپرداخت نقدی که 1.5٪ یا بهتر از همه خریدها وجه نقد ارائه می‌کند، عملکرد بهتری داشته باشند. در صورتی که قصد دارید خرید با ویزا کارت را تجربه کنید، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، ویزا کارت
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد