معرفی گیفت کارت EA

معرفی گیفت کارت EA

توسط : تیم محتوا
1,590

EA Gift Card یک کارت هدیه برای EA Desktop یا Origin است. می‌توانید گیفت کارت EA را به کسی هدیه دهید تا بتواند آنچه را که می‌خواهد بخرد، یا از آن برای اضافه کردن وجوه به کیف پول EA خود استفاده کنید که آنها بسته به محل زندگی شما در مقادیر مختلف در دسترس هستند. می توانید از طریق آنلاین اقدام کنید. کدی را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد که می توانید آن را بازخرید کنید.

معرفی گیفت کارت EA

چگونه از کارت هدیه استفاده کنم؟

در ابتدا توجه کنید که پوشش کد موجود در گیفت کارت EA باید کاملا سالم باشد. برای بازخرید کارت هدیه EA خود، به تنظیمات حساب و صورتحساب EA خود بروید. روی روش های پرداخت کلیک کنید. در کنار EA Wallet، Add More را انتخاب کرده و کد EA Gift Card خود را وارد کنید. در این مرحله شرایط و ضوابط را بخوانید و بپذیرید. روی ارسال کلیک کرده و وجوه کارت هدیه شما به کیف پول EA شما واریز می شود.

برای بازخرید در Pogo

همچنین می توانید از گیفت کارت EA در Pogo استفاده کنید. برای اینکار، به حساب Pogo خود وارد شوید. کارت خود را با استفاده از این لینک بازخرید کنید. محتوایی را که می‌خواهید با استفاده از کارت هدیه ‌تان خرید کنید، انتخاب نموده و روی انتخاب کلیک کنید. کد کارت هدیه EA خود را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید. سپس، تأیید نمایید که اطلاعات بازخرید شما صحیح است. در نهایت، روی اعمال کد EA Gift Card کلیک کنید.

کارت های هدیه EA چگونه کار می کنند؟

موجودی کارت هدیه شما به کیف پول EA شما منتقل می شود. اگر در کیف پول EA خود مبلغی دارید و می خواهید چیزی بخرید، قبل از استفاده از روش های پرداخت دیگر، ابتدا از پول موجود در کیف پول خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید روش پرداخت دیگری را با گیفت کارت EA انتخاب کنید، باید این کار را در شروع تراکنش خود انجام دهید.

می‌توانید از کیف پول EA برای خرید بازی ‌ها، اقلام درون‌ بازی، عضویت ‌های EA Play، و هر کالای پول واقعی موجود در بازی ‌های رایانه شخصی EA استفاده کنید. این را در نظر داشته باشید که برای پیش‌ سفارش بازی‌ ها نمی ‌توان از گیفت کارت EA استفاده کرد

پیشنهاد مطالعه: خرید گیفت کارت ایکس باکس

مقایسه گیفت کارت EA با Origin

هدیه بازی ها و محتوای دانلودی (DLC) را برای دوستان و خانواده خود در Origin ارسال کنید. بازی یا DLC را در Origin انتخاب کنید که می‌خواهید برای یکی از دوستان یا اعضای خانواده ارسال کنید. مستقیماً به کتابخانه بازی آنها ارسال می‌ شود. می‌توانید برای بازیی که دوست دارید، یک هم تیمی جدید بگیرید یا هدیه‌ای عالی برای یک موقعیت خاص بفرستید.

نحوه ارسال هدیه در مبدأ

در مقایسه با گیفت کارت EA ، آنچه را که می خواهید هدیه دهید را در فروشگاه Origin پیدا کنید. روی فلش کشویی کنار دریافت بازی کلیک کنید. اگر قبلاً مالک بازی هستید، دکمه نمایش در کتابخانه را نشان می‌دهد. گزینه های خرید برای دریافت بازی در فروشگاه مبدا قابل مشاهده است. در صورت وجود گزینه، نسخه‌ای از بازی را که می‌خواهید هدیه دهید، انتخاب کنید. 

اگر بازی است که آن‌ ها قبلاً مالک آن هستند، نسخه بالاتر از آن را بفرستید، در غیر این صورت واجد شرایط دریافت هدیه نیستند. Origin لیستی از دوستانی که می توانید گیفت کارت EA را برایشان ارسال کنید، نمایش می دهد. اگر دوست خود را در لیست نمی بینید، می توانید شناسه عمومی یا نام واقعی او را در نوار جستجو، بیابید.

روی علامت مثبت (+) در کنار نام آنها کلیک کنید، سپس روی Next کلیک کنید. می توانید یک یادداشت برای دوست خود بنویسید (یا نه)، سپس دوباره روی Next کلیک نمایید. برای خرید خود دستورالعمل ها را دنبال کنید. هر بار فقط می توانید برای یک دوست هدیه بفرستید.

توجه داشته باشید که هیچ راهی برای رد هدیه وجود ندارد، اما می توانید با مسدود کردن سایر بازیکنان در Origin از دریافت هدیه جلوگیری کنید. می‌توانید بازی ‌های منتشرشده، گیفت کارت EA و محتوای اضافی را هدیه کنید. که شامل نسخه های ویژه می شود. اگر شما عضو EA Play هستید، تخفیف برای هدایا اعمال خواهد شد. 

چند محدودیت برای هدیه وجود دارد. شما نمی توانید مواردی را به عنوان هدیه بدهید یا دریافت کنید که شامل پیش خرید بازی/DLC، اکثر محصولات شخص ثالث، ارز مجازی، بسته‌های بازی حاوی ارز مجازی و بازی/DLC رایگان می شود.

معرفی گیفت کارت EA

هدایای ارسالی و دریافتی خود را کجا می توان دید؟

برای رویت بازی هایی که هدیه دادید، روی تصویر نمایه خود در گوشه سمت چپ پایین Origin کلیک کنید. برای رفتن به پورتال تنظیمات حساب EA Account and Billing را انتخاب کنید. برای مشاهده لیست کامل هدایایی مانند گیفت کارت EA که ارسال کرده اید، روی تاریخچه سفارش کلیک کنید.

همچنین برای بازی ها و محتوای اضافی که دریافت کرده اید، روی تصویر نمایه خود در گوشه سمت چپ پایین Origin کلیک کنید. برای رفتن به پورتال تنظیمات حساب EA Account and Billing را انتخاب کنید.  روی My Gifts کلیک کنید. فقط در صورتی می توانید این را ببینید که گیفت کارت EA دریافت کرده باشید. هدایای باز نشده شما در بالا و هدایای باز شده شما در پایین خواهند بود.

آیا می توان از دریافت هدیه انصراف داد؟

در این زمان، نمی‌توانید از دریافت هدیه انصراف دهید. پیشنهاد می کنیم از دوستان خود بخواهید که برای شما ارسال نکنند. تنها راه برای جلوگیری از ارسال هدایایی توسط کسی این است که آنها را مسدود کنید. روی تصویر نمایه خود در گوشه سمت چپ پایین Origin کلیک کنید.

برای رفتن به پورتال تنظیمات حساب EA Account and Billing را انتخاب کرده و روی تنظیمات حریم خصوصی کلیک کنید. به فهرست کاربران مسدود شده EA بروید. در قسمت Block a User، شناسه گیفت کارت EA بازیکنی را که می خواهید مسدود کنید تایپ کنید و روی Block کلیک کنید. اکر می خواهید آنها را رفع انسداد کنید؟ روی Remove در کنار نام آنها در لیست کاربران مسدود شده EA کلیک نمایید.

پیشنهاد مطالعه: انواع گیفت کارت پلی استیشن

آیا می توانم یک هدیه را لغو کنم و بازپرداخت کنم؟

فقط خریدار هدیه می تواند درخواست بازپرداخت کند. تحت شرایط خاصی، ممکن است حق لغو گیفت کارت EA و بازپرداخت وجه را داشته باشید. اشتراک EA Play را می توان با خاموش کردن تنظیمات تمدید خودکار در مدیریت اشتراک ها لغو کرد. به مدیریت حساب وارد شوید و مدیریت اشتراک ها را انتخاب کنید تا تنظیمات مشخص شود. لطفا توجه داشته باشید اگر آن را لغو کنید، پیشرفت بازی خود را حفظ خواهید کرد، اما نمی‌توانید بازی ‌های EA Play را انجام دهید، مگر اینکه آن ‌ها را بخرید یا دوباره مشترک شوید.

پس از لغو اشتراک، مزایای خود را تا پایان دوره اشتراک فعلی حفظ خواهید کرد. اگر عضویت شما منقضی شود، هر خریدی که با تخفیف عضو گیفت کارت EA انجام داده اید، متعلق به شما است.

EA Play  چگونه کار می کند؟

با جستجو در کنسول‌های PS5 یا استفاده از برنامه EA Play در کنسول‌های PS4، می‌توانید از 10 ساعت دسترسی اولیه رایگان به نسخه‌های منتخب EA لذت ببرید. کافی است بازی Play First Trial را پس از در دسترس بودن دانلود کنید و از 10 ساعت گیم پلی لذت ببرید. هنگام استفاده از Play First Trial، به یاد داشته باشید قبل از شروع آزمایشی، بازی را به طور کامل دانلود کنید. همچنین وقتی بازی را متوقف کردید، برنامه بازی را ببندید.

با گیفت کارت EA می توانید از بازی های دلخواه خود لذت ببرید. اگر بازی در پس ‌زمینه اجرا شود، زمان آزمایشی 10 ساعته شما همچنان در حال شمارش معکوس است. برای ادامه بازی پس از انتشار آن ، بازی را از PlayStation Store خریداری کنید تا پیشرفت شما به این قسمت منتقل شود.

معرفی گیفت کارت EA

تنظیم روش های پرداخت در فروشگاه های پلی استیشن

روش های پرداخت متفاوتی را می توان در حساب شما ذخیره کرد. می توانید با پی پال، ویزا و مسترکارت برای پرداخت گیفت کارت EA اقدام نمایید. برای پیوند یک روش پرداخت واجد شرایط به حساب خود، برای خریدهای فروشگاه PlayStation، آن را به عنوان روش پرداخت پیش‌ فرض خود اضافه کنید و در حین تسویه حساب آن را انتخاب نمایید.

هر حساب بزرگسال همچنین دارای یک کیف پول آنلاین است که می تواند وجوه را ذخیره کند و خریدهای فروشگاه پلی استیشن را انجام دهد. کیف پول شما را می توان با استفاده از روش پرداخت ثبت شده یا گیفت کارت EA شارژ کرد.

حساب فرزند فقط می‌ تواند با استفاده از وجوهی که از کیف پول مدیر خانواده در یک محدودیت هزینه ماهانه، خرید انجام دهد. این محدودیت در هنگام ایجاد حساب به طور خودکار روی صفر تنظیم می شود. برای حفظ برابری Xbox، می‌توانید از کارت ‌های هدیه فروشگاه PlayStation و گیفت کارت EA برای اشتراک ‌های EA Play استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه استفاده از گیفت کارت اپن باکس

EA Play چیست؟

EA Play که قبلاً با نام EA Access شناخته می شد، یک عضویت بازی است که به بازیکنان امکان دسترسی به طیف گسترده ای از عناوین EA را می دهد که همگی برای دانلود و بازی با عضویت در دسترس هستند. مشترکین EA Play همچنین می ‌توانند قبل از راه‌ اندازی به عناوین کاملاً جدید دسترسی داشته باشند و همچنین از 10 درصد تخفیف برای خریدهای دیجیتال EA و گیفت کارت EA برخوردار شوند که به بسته ‌های الحاقی و ارز درون بازی برای هر مورد که ممکن است آن را داشته باشد، تعمیم می ‌یابد.

مهم‌تر از همه، اشتراک EA Play به شما امکان دسترسی به Play List را می‌دهد که مجموعه‌ای از بهترین و محبوب ‌ترین عناوین EA در تاریخ خود است و همچنین بازی‌ های شخص ثالثی که ممکن است در دسترس باشند را در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی گیفت کارت EA

هزینه EA Play چقدر است؟

EA Play دارای دو سطح جداگانه و گیفت کارت EA است که نسخه معمولی این سرویس با قیمت 4.99 دلار در ماه یا 29.99 دلار برای یک سال کامل در دسترس است. با این حال، برای بازیکنانی که به دنبال محتوای بیشتر هستند، EA Play Pro فرصت تجربه آن را ارائه می دهد.

EA Play Pro با قیمت 14.99 دلار در ماه یا 99.99 دلار برای یک سال کامل در دسترس است و به بازیکنان جوایز انحصاری درون بازی و دسترسی به The Pro Play List را می دهد که حتی بازی های بیشتری نسبت به لیست معمولی EA Play برای بازی در دسترس دارد. با این حال، در حال حاضر، EA Play Pro فقط برای رایانه شخصی در دسترس است.

اگرچه می توانید از گیفت کارت EA برای خرید اشتراک در پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 استفاده کنید، اما همچنان باید روش پرداخت دیگری را وارد کنید  که شامل کارت اعتباری است تا اگر پول کارت هدیه شما تمام شد، کارت اعتباری شارژ شود، این هنگامی است که به طور خودکار اشتراک شما را تمدید می کند. می‌توانید تمدید خودکار را خاموش کنید، اما تنها پس از خرید اشتراک و وارد کردن روش پرداخت پشتیبان، می‌توانید این کار را انجام دهید.

کارت های هدیه پلی استیشن و گیفت کارت EA راهی آسان برای گرفتن ارز برای بازی ها، افزونه ها، تم ها و موارد دیگر در فروشگاه پلی استیشن است. آنها همچنین در انواع مختلفی عرضه می شوند و می توانید برای بازی ها انتخاب کنید. برای خرید این کارت هدیه فوق العاده  و شارژ آن می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. 

در این خصوص، با کارشناسان 20پیمنت در تماس بوده و راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت نمایید.  این گروه حرفه ای، برای افتتاح پی پال و یا خرید کارت های اعتباری ویزا و مسترکارت نیز می تواند شما را به درستی یاری نماید. فقط کافیست با کارشناسان تماس بگیرید.


 

برچسـب هـا : سایر ، گیفت کارت EA
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد