بهترین سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم

بهترین سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم

توسط : تیم محتوا
2,193

به راحتی می توان کامپیوترها، تلفن ها، هدفون ها و سایر وسایل الکترونیکی بلااستفاده، خراب یا قدیمی را بیرون انداخت. انجام این کار اثرات زیست محیطی منفی دارد، ضمن آنکه شما فرصتی را برای کسب درآمد چند دلاری از دست می دهید. علاوه بر اهدا یا بازیافت، یکی دیگر از گزینه های محبوب این است که لوازم الکترونیکی مستعمل خود را بفروشید، کاری که می توانید در خانه یا محل کار خود انجام دهید و معمولاً بدون هزینه خواهد بود. می توانید به بهترین سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم مراجعه کنید و متناسب با کالایی که قصد فروش دارید، آن ها را انتخاب نمایید.

بهترین سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم

فروش لوازم الکترونیک دست دوم

برای فروش آنلاین لوازم الکترونیکی مستعمل، باید به چند سوال برای ارزش گذاری اقلام پاسخ دهید، برچسب حمل و نقل رایگان را چاپ کنید، محصولات را در جعبه ای که شما یا شرکت ارائه می دهد، بسته بندی کنید و سپس آن را ارسال کنید. هنگامی که آنها اقلام را دریافت می کنند و تأیید می نمایند، بررسی خواهند کرد که شرایط همانطور که توضیح دادید است. معمولاً چند روز بعد از طریق پی پال، کارت هدیه یا هر وسیله دیگری به شما پرداخت می کنند.

قبل از اینکه تلفن، لپ تاپ، تبلت، بازی ویدیویی، پخش کننده MP3 و غیره قدیمی خود را دور بیندازید، ابتدا به این وب سایت های تجاری نگاه کنید. ممکن است متوجه شوید که آنها واقعاً ارزش بیشتری دارند. برای سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم می توانید مشورت های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی گیفت کارت EA

قبل از معامله چه باید کرد؟

ممکن است وسوسه انگیز باشد که فقط سوالاتی را که در وب سایت تجارت از شما پرسیده می شود را پاسخ داده، برچسب حمل و نقل را چاپ کنید و لپ تاپ، تلفن یا تبلت خود را بفرستید تا منتظر پرداخت خود باشید. دو دلیل وجود دارد که چرا این ایده خوبی نیست.

اول، سؤالاتی که در این وب سایت ها از شما پرسیده می شود در ارزش گذاری کالایی که می خواهید بفروشید، مهم هستند. به هر حال، هر چیزی که ارسال می ‌کنید قبل از دریافت پول بررسی می ‌شود، بنابراین اگر اطلاعات یا جزئیات کاملاً نادرست را ارائه دهید، ممکن است کالا را پس بفرستند و شما را مجبور کنند کل فرآیند را دوباره تکرار کنید. شما زمان بیشتری را صرف انجام این کار در سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم خواهید کرد.

دلیل دیگری برای وقت گذاشتن این است که اطلاعات شخصی زیادی وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید و قبل از فروش تصمیم بگیرید که آیا آنها را حذف کنید یا از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر لپ تاپ یا رایانه رومیزی می فروشید و قبلاً همه چیزهایی را که می خواهید نگه دارید ذخیره کرده اید، باید به طور جدی پاک کردن هارد دیسک را در نظر بگیرید. این کار همه فایل ‌های موجود در درایو را حذف می‌کند و از بازیابی اطلاعات شما توسط مالک بعدی جلوگیری می‌کند.

بهترین سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم

پاک کردن حافظه دستگاه قبل از فروش 

این احتمال وجود دارد که برخی از این خدمات مبادله ای تلفن یا هارد دیسک شما را برای شما پاک کنند، اما برخی به صراحت می گویند که شما مسئولیت کامل پاک کردن اطلاعات را بر عهده دارید. خوشبختانه، پاک کردن هارد دیسک سخت نیست و اگر با یکی از آن ها معامله می کنید، می توانید به راحتی دستگاه iOS یا دستگاه اندروید خود را ریست کنید. سپس برای ارائه در سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم اقدام کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که اگر هدفون، پوسته، برچسب یا سایر اقلام شخصی که روی دستگاه یا داخل دستگاه هستند، اگر آنها را در جعبه قرار دهید، احتمالاً به شما بازگردانده نمی شوند. فقط محصول(های) دقیقی را که می فروشید در جعبه داشته باشید.

معرفی سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم 

Decluttr به شما امکان می دهد انواع لوازم الکترونیکی جدید و قدیمی را بفروشید. یک روز پس از دریافت کالای شما، پولی به شما پرداخت می شود، همه محموله ها به صورت رایگان بیمه شده و اولین قیمتی که به شما پیشنهاد می شود تضمین خواهد شد. در غیر این صورت، کالای شما را به صورت رایگان ارسال می کنند.

استفاده از این سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم واقعاً آسان است. فقط کافی است هر چیزی را که می‌خواهید بفروشید، جستجو کنید و قبل از اینکه محصول را به سبد خود اضافه کنید، بین خوب، ضعیف یا معیوب یکی را انتخاب کنید تا به وضعیت آن امتیاز دهید. حتی می توانید موارد را در حساب خود با برنامه تلفن همراه اسکن کنید.

می توانید تا 500 کالا را در یک سبد قرار دهید و همیشه ارزش هر یک از آنها را قبل از افزودن به سبد خرید خواهید دید. اگر بیش از یک چیز اضافه کنید، کل مبلغی را خواهید دید که Decluttr برای هر چیزی که می خواهید بفروشید به شما می پردازد.

هنگامی که برای تأیید سفارش آماده شدید، می‌توانید یک برچسب حمل و نقل رایگان را برای چسباندن به جعبه چاپ کنید که باید خودتان تهیه کنید و آن را بدون هزینه ارسال نمایید. به گفته Decluttr، به عنوان یکی از سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم ، شما قیمت کالا را در وهله اول تعیین می کنید. این سایت با پی پال یا واریز مستقیم، بهای کالا را می پردازد. 

این سایت، لوازم جانبی اپل، رایانه‌ های اپل، تلویزیون‌ های اپل، تلفن ‌های همراه، کنسول ‌های بازی، لوازم جانبی بازی، هدفون، آی‌پاد، کتاب‌ خوان‌های الکترونیکی Kindle، تبلت‌ ها، دی ‌وی ‌دی و سی‌دی را ارائه می کند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین سایت های کلیکی و نحوه درآمد از آنها

BuyBackWorld

بهترین گزینه بعدی شما استفاده از BuyBackWorld است که بیش از 30000 محصول را می‌خرد. در واقع، اگر نمی توانید آنچه را که می خواهید بفروشید در وب سایت آنها پیدا کنید، می توانید یک قیمت سفارشی دریافت کنید. بیش از 40 میلیون دلار به صدها هزار کاربر در این فروشگاه که یکی از سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم است، پرداخت شده است.

مانند برخی از این سایت‌ های دیگر تجارت الکترونیک، دستورالعمل‌ های روی صفحه را دنبال کنید تا به سؤالات مربوط به کالا پاسخ دهید و سپس برچسب حمل و نقل را چاپ کنید. شما نیازی به ارائه اطلاعات زیادی در مورد هر محصول ندارید به جز شرایط، که برای اکثر محصولات عبارتند از ضعیف، متوسط، عالی یا جدید.

اگر نمی توانید برچسب حمل و نقل را چاپ کنید، آنها همچنین به شما اجازه می دهند یک کیت حمل و نقل رایگان درخواست کنید که شامل بسته بسته بندی حباب دار و برچسب حمل و نقل پیش پرداخت است. با این حال، رسیدن آن ممکن است یک هفته طول بکشد، در حالی که چاپ برچسب به شما امکان می دهد آن را در همان روز ارسال کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که BuyBackWorld به عنوان سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم را به مکانی منحصر به فرد برای فروش لوازم الکترونیکی تبدیل می‌کند این است که برای اقلام واجد شرایط، می ‌توانید از گزینه «BuyBackWorld Quick Pay» استفاده کنید تا روز بعد پس از دریافت سفارش، پول دریافت کنید.

 برای انجام این کار باید قیمت را کاهش دهید، اما اگر زودتر پول می خواهید، این ممکن است گزینه بهتری برای شما باشد. همچنین اگر نیاز به فروش عمده دارید، می توانید این کار را نیز انجام دهید. ضمن آنکه این سایت، پرداخت خود را از طریق پی پال انجام می دهد. آن ها تلفن، لپ‌تاپ، تبلت، رایانه و لوازم جانبی اپل، کنسول ‌های بازی، دوربین ‌ها و لنزها، ساعت‌ های هوشمند، رایانه‌های شخصی و هدفون را خرید می کنند.

بهترین سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم

Gazelle

مانند سایر وب سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم در این لیست، Gazelle برای کالایی که می‌خواهید بفروشید به شما پیشنهاد می‌ دهد تا بتوانید آن را برای آنها ارسال کنید و پول دریافت کنید. هنگام فروش چیزی مانند تلفن یا تبلت، باید نحوه عملکرد آن را توضیح دهید. ممکن است از شما بپرسند که آیا دستگاه روشن می شود یا در جایی خراش یا ترک وجود دارد.

پس از اجرای بخش "دریافت پیشنهاد" برای انتخاب محصول و شرح شرایط آن، یکی از گزینه های پرداخت را انتخاب کنید و سپس آدرس خود را ارائه دهید تا بتوانند برای شما یک برچسب ارسال رایگان شخصی سازی کنند.

اگر Gazelle کالای شما را پس از دریافت آن رد کند و تصمیم بگیرد که وضعیت بدتر از آنچه شما توضیح داده اید است، به شما پیشنهاد تجدید نظر شده ای بدهد که پنج روز فرصت دارید تا پیشنهاد سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم را بپذیرید. اگر قیمت جدید را رد کنید، کالای شما را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنند.

پیشنهادها برای 30 روز خوب هستند و پرداخت ها معمولاً یک هفته پس از دریافت کالای شما پردازش می شوند. اگر کسب ‌و کاری دارید که نیاز به فروش لوازم الکترونیکی مستعمل دارید و بیش از 10 کالا را به طور همزمان دارید، می ‌توانید تلفن‌ ها، رایانه ‌ها و سایر دستگاه ‌های قدیمی را به صورت عمده به Gazelle بفرستید.

پیشنهاد مطالعه:خرید از سایت های خارجی با ویزا کارت

آمازون

آمازون یکی از محبوب ترین مکان ها برای خرید و فروش آنلاین کالا بین سایر مشتریان آمازون است. با این حال، آنها به عنوان سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم ، یک برنامه تجاری دارند که به شما امکان می دهد در ازای کارت هدیه، وسایل الکترونیکی را مستقیماً بفروشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برچسب حمل و نقل را چاپ کرده و مورد را به آمازون ارسال کنید. 

با جستجوی دکمه تجارت در هر صفحه محصول، به راحتی می توانید محصولاتی را که می توان آنها را با پول معامله کرد، شناسایی کنید. همچنین می توانید برای جستجوی محصولاتی که بخشی از برنامه تجارت آمازون هستند، پیوند زیر را دنبال کنید.

پس از پاسخ به چند سوال در مورد وضعیت محصول، در سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم آدرس خود را وارد کنید و برچسب حمل و نقل را که روی جعبه است چاپ کنید. آمازون جعبه حمل و نقل را برای شما فراهم نمی کند.همچنین در حین تسویه ‌حساب، گزینه ‌ای وجود دارد که در آن می ‌توانید انتخاب کنید که آمازون چه کاری انجام دهد، اگر کالایی که ارسال می‌کنید ارزش کمتری نسبت به آنچه به صورت آنلاین به شما نقل‌قول می‌دهید باشد. 

می‌توانید از آنها بخواهید که آن را به صورت رایگان برای شما ارسال کنند، یا می‌توانید انتخاب کنید که به طور خودکار قیمت پایین‌تر را بپذیرید. برخی از محصولات آمازون واجد شرایطی هستند که "پرداخت فوری" نامیده می شود، به این معنی که اگر یکی از آن موارد را معامله کنید، بلافاصله پس از تایید سفارش، پول را از آمازون به عنوان یکی از سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم دریافت خواهید کرد. دیگران فقط پس از دریافت و تأیید سفارش آمازون، پرداخت را انجام می دهند.

نحوه پرداخت این سایت از طریق گیفت کارت آمازون می باشد، می توانید برای Kindle E-readers، تلفن‌ها، تبلت‌ها، بلندگوهای بلوتوث، پخش‌کننده ‌های رسانه جریانی، کتاب‌ها، بازی ‌های ویدیویی، کنسول ‌های بازی، روترهای بی‌سیم و موارد دیگر از آمازون اقدام کنید.

Canitcash

Canitcash مکانی دیگری است که می توانید لوازم الکترونیکی شکسته، قدیمی یا بلااستفاده خود را به صورت آنلاین بفروشید. استفاده از این سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم بسیار آسان است. برخی از گزینه های پرداخت منحصر به فرد وجود دارد، بنابراین به احتمال زیاد مشکلی برای بازپرداخت وجه ندارید.

مانند برخی دیگر از این شرکت‌ های پول نقد در ازای الکترونیک، این شرکت نیز قبل از اینکه کالا را برایشان ارسال کنید، به صورت آنلاین به شما پیشنهاد می‌دهد. پس از شناسایی برند و مدل دستگاه، تنها دو سوال از شما پرسیده می شود که شامل وضعیت و عملکرد آن است.
اگر از برآورد راضی هستید، برچسب حمل و نقل رایگان UPS یا USPS را چاپ کنید، آن را روی بسته خود اعمال کنید و سپس آن را در یک مکان UPS یا اداره پست محلی خود تحویل دهید. نحوه دریافت پول این سایت، PayPal،  Cash App، Google Pay یا گیفت کارت آمازون است.

بهترین سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم

Best Buy

Best Buy همچنین برنامه تجارت الکترونیکی خود را به عنوان سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم دارد. در واقع، آنها محصولات بیشتری را نسبت به اکثر وب سایت های موجود در این لیست پشتیبانی می کنند. به علاوه، استفاده از وب سایت فوق العاده آسان است.

برای فروش لوازم الکترونیکی قدیمی به Best Buy، به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید تا کالایی را که می‌خواهید بفروشید مرور یا جستجو کنید و سپس به سؤالات مربوط به آن محصول پاسخ دهید تا بتوانید قیمت دقیق را دریافت نمایید. هنگامی که کالا را به سبد خود اضافه کردید، گزینه خرید پستی را انتخاب کنید و سپس اطلاعات حمل و نقل خود را وارد نمایید تا برچسب ارسال رایگان چاپ شود.

پیشنهاد مطالعه:معرفی سایت فریلنسری JournalismJobs

چیزی که در مورد خدمات خرید و فروش Best Buy مهم می باشد این است که واقعاً دقیق و اگر  یک لپ ‌تاپ قدیمی را معامله می‌کنید، بیش از ده‌ ها برند وجود دارد که می‌ توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما اگر در لیست نیست، می‌ توانید برای انتخاب برند دیگری اقدام کنید.

مانند سایت های فروش لوازم الکترونیک دست دوم مشابهی که لوازم الکترونیکی مستعمل می‌خرند، Best Buy به شما امکان می‌ دهد چندین کالا را در یک جعبه و با یک برچسب حمل و نقل ارسال کنید. شما باید جعبه خود را برای ارسال کالا تهیه کنید، اما برچسب 100 درصد رایگان است. برای استفاده از این سایت های فوق العاده، می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد