کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال

کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال

توسط : تیم محتوا
1,517

امروزه بیت کوین به صورت گسترده ای در بازار ارزها دیجیتال دارای محبوبیت شده و به رشد خود ادامه داده است. برخلاف سهام یک کارگزاری، می ‌توانید ارزهای دیجیتال خود را از یک صرافی رمزنگاری برداشته و در یک کیف پول خارجی ذخیره کنید. کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال  که دارای کاربری مناسبی هستند، امکان نگهداری و مدیریت رمزنگاری را ساده می کند.

اگر تصمیم به خرید بیت کوین و ذخیره این ارزهای دیجیتالی هستید، می توانید بهترین کیف پول ها را در این لیست دنبال کنید. لیست کیف پول های ارائه شده در اینجا، بر هزینه، تجربه کاربری، ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده و سایر ویژگی ها تمرکز دارد. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین ارز دیجیتال ارزان

کیف پول Exodus

کیف پول Exodus بهترین انتخاب برای مبتدیان است. زیرا رایگان بوده و پشتیبانی خوبی از مشتری برای ذخیره سازی سرد دارد. این کیف پول که از کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال است، دارای تنوع زیادی از ارزهای دیجیتال، تعویض داخلی و پشتیبانی خوب از مشتری دارد.

Exodus کیف پول با رابط کاربری ساده از نوع دسکتاپ و موبایل است که با صرافی داخلی کار می کند. یکی از بهترین مشخصات این کیف پول Exodus امکان مبادله میان تعداد زیادی از ارزهای رمزنگاری شده است. این صرافی می تواند مبادلات بیش از 150 ارز دیجیتال را ایجاد می کند.

این کیف پول با سادگی خود، برای مبتدیانی که تازه وارد فضای کریپتو می شوند، عالی است. همچنین دارای پشتیبانی عالی می باشد، یک ویژگی ضروری برای مبتدیان که وارد بازاری می شوند که بسیاری آن را یک بازار گیج کننده می دانند.

در حالی که برای مبتدیان عالی است، کاربران پیشرفته تر ممکن است برخی از ویژگی ها را فاقد آن بدانند. اول، Exodus یک کیف پول منبع بسته است. این کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال ، برخلاف اخلاق ایده بیت کوین و بلاک چین است و می تواند نگرانی های امنیتی ایجاد کند زیرا کد آن برای دیدن همه باز نیست. 

در عوض، کاربران به تیم Exodus اعتماد می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که هیچ حفره‌ای در امنیت کیف پول آن وجود ندارد. این کیف پول، گزینه ای برای تنظیم هزینه های سفارشی برای پایین نگه داشتن هزینه ها دارد، علاوه بر این گزینه تنظیم خودکار کارمزدی که تضمین می کند تراکنش سریع انجام شود.

کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال

کیف پول الکتروم

این کیف پول دارای کارمزد معامله قابل تنظیم و سطح امنیت بالاتر از اکثر کیف پول های داغ است. Electrum را از کیف پول های مهم در ارزهای دیجیتال می دانند. این کیف پول از سال 2011، دو سال پس از ایجاد بیت کوین، وجود داشته است و از آن زمان تاکنون تغییر چندانی نکرده است.

 در حالی که این کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال از نظر رابط کاربری و تعهد فقط به بیت کوین کاملاً ساده است، اما در این عملکرد اصلی عالی است. Electrum به جهت پیچیدگی هایی که در عملکرد خود دارد، می تواند گزینه ای مناسب برای کاربران پیشرفته باشد.

Electrum منبع باز است، به کاربران خود اجازه می دهد تا کارمزد تراکنش های سفارشی را تعیین کنند و این گزینه را دارد که بین بیت کوین قدیمی و Segwit یکی را انتخاب کنند. همچنین کاربران می توانند به سادگی سطح امنیتی را که انتظار دارند، مشخص کنند.

 در این شرایط، می توانید کیف پول استانداردی را با احراز هویت دو مرحله ای یا امکان شرایط چند امضایی فراهم کنید. شما همچنین می توانید عبارت بذر خود را با کلمات سفارشی طولانی کنید. Electrum برای دارندگان پیشرفته بیت کوین که خواهان ویژگی‌های امنیتی عالی و قابلیت سفارشی‌سازی هستند، همه در یک طرح‌بندی ساده مناسب است.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول MyEtherWallet

میسلیوم

Mycelium برای کاربران تلفن همراه مناسب است. این کیف پول، امکان کنترل بالاتر بر کارمزد تراکنش ها را می دهد. این از کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال با کاربری بالا می باشد. Mycelium یک کیف پول بیت کوین منبع باز و فقط برای موبایل است.

Mycelium در حال حاضر فقط از توکن های بیت کوین، ETH و ERC-20 پشتیبانی می کند. می توان گفت که در برخی از موارد این کیف پول شباهت زیادی به کیف پول Electrum دارد. برخی از تفاوت‌ ها این است که فقط برای موبایل است، رابط کاربری تازه ‌تری نسبت به Electrum دارد و دارای یک تبادل داخلی است.

میسلیوم، مانند الکتروم، یکی از کیف پول های قبلی است. همچنین، مانند Electrum، می‌توانید کارمزد تراکنش ‌های سفارشی را تنظیم کنید تا بتوانید انتخاب کنید که چه مدت مایل به انتظار برای تکمیل تراکنش هستید. Mycelium چند ویژگی جالب همچون پشتیبانی از کیف پول سخت افزاری است که کاربران می توانند بیت کوین خود را در یک دستگاه ذخیره سازی آفلاین در میان کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال نگه دارند در حالی که هنوز از رابط کاربری Mycelium برای مشاهده دارایی های خود استفاده می کنند.

لجر نانو ایکس

 Ledger Nano X ذخیره ‌سازی سرد ایمن را ارائه می ‌کند و از طریق دسکتاپ لجر یا برنامه تلفن همراه به دستگاه‌ های دارای بلوتوث یا USB متصل می‌ شود. Ledger Nano X نسل دوم کیف پول سخت افزاری لجر است، یک شرکت فرانسوی که در سال 2014 راه اندازی شد. اولین محصول رمزنگاری لجر، Ledger Nano S، یکی از اولین کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار بود و برای چند سال بر فضا تسلط داشت.

Nano X شباهت زیادی با درایو USB است و از طریق آن یا بلوتوث اتصال به دستگاه را میسر می کند. بنابراین می توانید کیف پول را بدون نیاز به رایانه به سیستم iOS یا Android متصل نمایید. این، بیش از 1800 ارز رمزنگاری شده را پشتیبانی می کند. این لیست هر سال افزایش می یابد زیرا جامعه بیت کوین از ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود پشتیبانی می کند.

در حالی که دستگاه خود از کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال ، ذخیره سازی سرد است، تیم لجر نرم افزار Ledger Live را ایجاد کرده است که رابط کاربری را جهت دارایی های ارز دیجیتال ایجاد می نماید. این کیف پول، می تواند دیگر کیف پول های ارزهای رمز نگاری را به دستگاه ها اضافه کرده و مدیریت آن ها را فراهم کند.

کیف پول ‌های سخت ‌افزاری Ledger محبوب ‌ترین کیف پول‌ های این صنعت بوده ‌اند و در حال حاضر نیز هستند. 5 Ledger همچنین با یک کابل USB-C به USB-A عرضه می‌شود تا در صورت تمایل، بتوان آن را به رایانه رومیزی یا تلفن هوشمند متصل کرد. 

کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال

Trezor مدل T

یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال ترزور است که مانند لجر، نامی مترادف با ذخیره سازی کیف پول سرد کریپتو است. مدل T نسل دیگری از کیف پول های سخت افزاری است که به بازار راهی کرده اند. Trezor Model T شباهت زیادی به کیف پول Ledger دارد و کاربر امکان را می دهد که در صرافی هایی همچون Changelly و CoinSwitch و به صورت مستقیم از طریق رابط وب سایت دسترسی داشته باشند. در حالی که این بسیار راحت است.

پیشنهاد مطالعه:سایت های فریلنسری با پرداخت ارز دیجیتال

مدل T از یک صفحه نمایش لمسی بهره می برد که استفاده از آن برای مبتدیان راحت تر از دکمه هایی است که مدل قبلی آنها استفاده می کرد. Trezor یک اسلات کارت MicroSD دارد که کاربر می تواند از کارت های آن جهت رمزگذاری پین و نگهداری در مقابل حملات به دستگاه، اقدام کند.

مانند Ledger Nano X، Trezor Model T نیز این کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال ، دارای کابل USB Type-C است تا بتوانید به تلفن هوشمند یا رایانه رومیزی خود متصل شوید. در حال حاضر، Trezor Model T از بیش از 1800 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که مدل هایی از سری T وجود دارد که به جهت اتصال بلوتوث X دارای ایمنی بیشتری در مقایسه با Ledger Nano X است. 

کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال

لجر نانو اس

Ledger Nano S اولین نسل کیف پول سخت افزاری است که توسط Ledger معرفی شد، یکی از اولین کیف پول های سخت افزاری که تا کنون ساخته شده است. مانند Nano S با بیش از 1800 ارز دیجیتال سازگار است. Nano S با کابل USB Type-C عرضه نمی‌شود، بنابراین کاربرانی که گوشی‌ های هوشمند مدرن ‌تری دارند ممکن است در اتصال به دستگاه‌ های خود دچار مشکل شوند.

Nano S اساساً مشابه جانشین خود، Nano X است، منهای چند ویژگی که در کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال دیده می شود. هر دو از یک لیست رمزنگاری پشتیبانی می کنند و به نرم افزار Ledger Live دسترسی دارند. Nano S برخلاف مدل X دارای اتصال بلوتوث نمی باشد و قادر است فقط 3 برنامه را ذخیره سازی نماید. این در حالی است که می توان همزمان با Nano X 100 برنامه را ذخیره کرد.

Nano S فضای ذخیره سازی مناسب، جهت ساخت کیف پول جهت تعداد محدودی از رمز ارزها را در زمانی واحد دارد. اگر می‌خواهید برنامه ‌ای را برای افزودن نوع دیگری از ارز دیجیتال حذف کنید، راهنمای آنلاین آن ‌ها می‌گوید که تأثیری بر دارایی‌ های شما نخواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه:ارز دیجیتال آواکس AVAX

خرید کیف پول سرد ارز دیجیتال

با تعداد زیادی کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال ، از جمله یک تکه کاغذ که کلیدهای عمومی و خصوصی شما روی آن چاپ شده است، انتخاب های بسیاری را برای یافتن کیف پول بیت کوین متناسب با نیاز خود دارید. خواه یک کیف پول آنلاین با کاربری آسان بخواهید یا یک کیف پول سخت افزاری فوق امن، گزینه خوبی برای نیازهای ذخیره سازی رمزنگاری شما وجود دارد.

کیف پول بیت کوین مکانی است که بیت کوین دیجیتال شما را ذخیره می کند و در هنگام استفاده از بیت کوین، تراکنش های شما را تایید می کند. یک کیف پول اطلاعات محرمانه ای را نگه می دارد که به آن کلید خصوصی یا seed می گویند که برای اعتبارسنجی تراکنش ها و امضای آنها استفاده می شود تا

بدین ترتیب، رمز ارز شما بتواند جهت خرید یا مبادله با ارز دیجیتال دیگری استفاده شود. بدین ترتیب شخص دیگری نمی تواند در استفاده شما و تغییر تراکنش ها، موثر باشد.

 اغلب، هنگامی که مردم به کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال مراجعه می کنند، به یک صرافی رمزنگاری اشاره می کنند که کیف پول را به عنوان بخشی از ویژگی های حسابشان ارائه می دهد. از این نظر، کیف پول دقیقاً جایی است که تمام ارزهای دیجیتال شما در آن نگهداری می شود یا می توانید پول فیات را برای استفاده در آینده نگه دارید.

عملکرد کیف پول بیت کوین 

بلاک چین یک دفتر کل عمومی مشترک است که در آن تمام تراکنش های بیت کوین از کیف پول بیت کوین انجام می شود. هنگامی که یک تراکنش رخ می دهد، انتقال ارزش بین بیش از یک کیف پول بیت کوین وجود دارد. به طور معمول، یک طرف واحد مقداری ارزش بیت کوین را با یک دارایی یا خدمات دیگر با کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال دیگری مبادله می کند. بنابراین بدون هیچ محدودیتی می توان در کیف پول هر چقدر که نیاز است، ارز رمزنگاری شده نگه داشت.

کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال

هزینه کیف پول بیت کوین چقدر است؟

اگر تصمیم دارید فقط بیت کوین را در کیف پول خود نگهداری کنید، انتخاب کیف پول بیت کوین می تواند برای شما بدون هزینه باشد. با این حال، اگر در حال تکمیل تراکنش هستید، صرافی یا دستگاهی که کیف شما را در خود جای داده است، بسته به کاری که می‌خواهید انجام دهید، هزینه‌های مختلفی از شما دریافت می‌کند. خرید کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال می تواند از 0 تا 200 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد.

 اگر از کیف پول به عنوان بخشی از صرافی استفاده می‌کنید، احتمالاً هزینه ثابتی چند دلاری یا درصدی از ارزش کل معامله را پرداخت خواهید کرد. می توانید برای خرید انواع کیف پول سخت افزاری، با 20پیمنت در ارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد